Gezelligquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Huis aan kant, recept opgezocht hoe ik theewater moet koken.
Ik ben klaar voor de visite
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je een AnitaAnita? Want die winkel zit niet bepaald hier in de buurt en ik ben slecht in navigeren. Ben al blij, dat ik mijn eigen huis weet te wonen.quote:
Tip: Kamille doet t altijd goed..quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, maar ze heeft liever gewone Engelse thee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tip: Kamille doet t altijd goed..
Tja.. vroeger was Kamille gewoon gedroogde grasspriet. Fijn iig dat t water koken lukt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, maar ze heeft liever gewone Engelse thee.
Volgens mij heb ik heel vroeger wel eens moeten spoelen met kamillethee. Heel smerig
om je haar mee te blonderenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tip: Kamille doet t altijd goed..
Nee joh... gewoon grijs, hebbie geen thee voor nodig.quote:
Natuurlijke highlights noem ik dat altijdquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh... gewoon grijs, hebbie geen thee voor nodig.
ik bedoelde ook vroeger.. nu valt er weinig meer te kleurenquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh... gewoon grijs, hebbie geen thee voor nodig.
Toch wel ideaal dat bol.comquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:32 schreef Voxs het volgende:
Alle kerstcadeautjes klaar/besteld/gehaald. #nostress
Lol, ja het laatste cadeautje idd daar vandaan. Verder nog de ajaxshop en naar een larp/ridderwinkel geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wel ideaal dat bol.com
Ik moest zondag toch in de stad zijn voor een afspraak en lunch dus daarna maar het laatste gedeelte gehaald meteen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, ja het laatste cadeautje idd daar vandaan. Verder nog de ajaxshop en naar een larp/ridderwinkel geweest.
De stad hier is tegenwoordig erg beperkt qua winkels waar je terecht kan. En zoek graag persoonlijke cadeautjes uit ipv doorsneedingen. Dus dan is online ook wel weer erg handig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moest zondag toch in de stad zijn voor een afspraak en lunch dus daarna maar het laatste gedeelte gehaald meteen.
Truequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
De stad hier is tegenwoordig erg beperkt qua winkels waar je terecht kan. En zoek graag persoonlijke cadeautjes uit ipv doorsneedingen. Dus dan is online ook wel weer erg handig.
Het lijkt hier wel 50%. Naburige stad is wel bruisend btw, maar geen zinquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True
Ja de leegstand begint wel erg te worden.
Ik ook niet, een paar kaartjes versturen en meer niet.quote:
Ja is toch treurig. Binnenstad hier is ook nog levendig gelukkig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel 50%. Naburige stad is wel bruisend btw, maar geen zin
Leidschenhage wordt wel mooi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is toch treurig. Binnenstad hier is ook nog levendig gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |