quote:Op maandag 16 december 2019 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan ook die van mij zijn. Ik heb het vanmiddag opgehaald. Gelijk de toverstaf uitgeprobeerd om mijn huis op te ruimen. 'SANITATO!' SANITATO!' ..... hij doet het niet, het is nog steeds een zootje
quote:Op maandag 16 december 2019 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook de verkeerde spreuk daarvoor.
Je moet eerst een cirkel trekken, het beste doe je dat met een bezem of stofzuiger vanuit het midden beginnen en dan langzaam naar buiten werken.
Daarna doe je de vier windrichtingen met een dweil en een beetje zout in het dweilwater om goed te aarden.
van buiten naar binnen werken per ruimte. Als je de windrichting niet precies weet doe je nog een paar banen extra.
Daarna pak je pas je toverstaf in de ene hand en een nat doekje in de andere, eerst blaas je je spreuk naar alle te reinigen oppervlakten en veeg je met het doekje alle oppervlakten daarna om het extra kracht bij te zetten.
Deuren en ramen in omgekeerde volgorde, eerst de kracht van de natte doek en daarna van de lucht om het goed vast te houden.
Herhaal dit minstens 2 keer per week en je zult resultaat zien.
Nee, jij niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gering hey jij bent vroeg
jij volgt mij he lolquote:Op dinsdag 17 december 2019 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gering hey jij bent vroeg
Da's mooi klotequote:Op dinsdag 17 december 2019 04:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, jij niet.![]()
Ach ja. Werd een uur geleden wakker en kwam nooit meer in slaap.
Jij kan het hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maakt niet uit die ene nacht heur.
ik vind het wel inspirerendquote:Op dinsdag 17 december 2019 04:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da's eigenlijk best een kutfilm
Waarom?quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik vind het wel inspirerend
Die is erg leeg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je kan beter kijken of je de film van je eigen bestaan aardig in kan vullen.
Goedemorgen heer L2B.quote:Op dinsdag 17 december 2019 04:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, jij niet.![]()
Ach ja. Werd een uur geleden wakker en kwam nooit meer in slaap.
Ja dat is wel waarquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is zo'n duizend in dozijn Hollywood film. Vind ik
Hahahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch zit er wat blauw in. Dat compenseert weer een beetje.
Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je dan wéér allerlei verplichtingen?
Niet iedere keer bij dezelfde buren in de tuin gaan zitten hoor, dat gaat ruiken op den duur.quote:
Heb je eindelijk een beetje vrij, krijg je dat weer. Ze mogen wat mij betreft alle 'feest'dagen afschaffen. Heb er niets mee. Overal waar je komt moet je verplicht die kut kerstmuziek aanhoren ook. En dat een maand lang.quote:
Lolquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet iedere keer bij dezelfde buren in de tuin gaan zitten hoor, dat gaat ruiken op den duur.
Kerst is wel oké. De rest is kutquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een beetje vrij, krijg je dat weer. Ze mogen wat mij betreft alle 'feest'dagen afschaffen. Heb er niets mee. Overal waar je komt moet je verplicht die kut kerstmuziek aanhoren ook. En dat een maand lang.
None Shal pass !!quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet wel, al is het alleen maar om die brug.
Neen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kerst is wel oké. De rest is kut
quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neen.
Kut is feest, de rest is kerst.
Gaat ie lekker?quote:
Onderweg he.altijd vroeg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En hoe komt u zo vroeg uit den veren?
Ja jij, maar normale mensen, zoals Voxs in dit geval.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onderweg he.altijd vroeg.
Zo KOEKOEKquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja jij, maar normale mensen, zoals Voxs in dit geval.
Eyoquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:50 schreef notturna het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wat een drukte hier op de vroege ochtend.
Nou ja!quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:50 schreef notturna het volgende:
Goedemorgen.![]()
Al een tijdje wakker, te druk in het hoofd. Dus dan beter uit bed en dingen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En hoe komt u zo vroeg uit den veren?
Goedemorgen notturna!quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:50 schreef notturna het volgende:
Goedemorgen.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat geen leuke smiley
Mogguh Voxs.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Al een tijdje wakker, te druk in het hoofd. Dus dan beter uit bed en dingen doen.
[..]
Goedemorgen notturna!
Gaarwakkerhoestblafkoffiedrinkendokéquote:
Ahw beterschapquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaarwakkerhoestblafkoffiedrinkendoké
Gelukkig ik dacht ze op waren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou vooruit, een kleintje dan.
![]()
Ja, dan heeft het geen zin om te draaien en doen.Dat ergert jezelf enkel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Mogguh Voxs.
Heb ik ook als ik wakker ben ga ik d’r maar uit.
Ja idd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dan heeft het geen zin om te draaien en doen.Dat ergert jezelf enkel.
Thx! Het is een vervelend virusje.quote:
Ja, dat hoor ik ook. Ik heb geen tijd om ziek te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt bijna iedereen is ziek
Eens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dan heeft het geen zin om te draaien en doen.Dat ergert jezelf enkel.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook. Ik heb geen tijd om ziek te worden.
Ik ook niet, ook het geduld nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook. Ik heb geen tijd om ziek te worden.
Stiltequote:Op dinsdag 17 december 2019 05:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Voor voxs
[youtube][/youtube]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er staat nog een kistje op zolder.
En dat het strikje bungeltquote:
En Sjarmie ook al wakker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:09 schreef Charmian het volgende:
Stomme boeren, doen nix, mietjes...ow wacht het is pas dinsdag![]()
De wekker ging een half uur geleden...quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En Sjarmie ook al wakker.![]()
![]()
Wat is er aan de hand allemaal.
Goed hequote:Op dinsdag 17 december 2019 06:13 schreef Voxs het volgende:
Ik zie het nu pas Haags heeft een Tt gemaakt
Haags 2.0.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
De wekker ging een half uur geleden...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:13 schreef Voxs het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:09 schreef Charmian het volgende:
Stomme boeren, doen nix, mietjes...ow wacht het is pas dinsdag![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:13 schreef Voxs het volgende:
Nog een mooie ook!quote:
Haags heeft verborgen ehm...dingenquote:
Zou er best weer eens een tijdje tussenuit willen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:22 schreef notturna het volgende:
Ga met deze TT mijn koffers maar pakken.
IT"S THE MOST WONDERFULL TT OF THE WORLD!!! @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 17 december 2019 06:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Zit ik ook niet van te kijken, maar wel dat hij de moeite nam.
Op vakantie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:22 schreef notturna het volgende:
Hoei!quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Haags heeft verborgen ehm...dingen
Waarom?...ow wachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 06:22 schreef notturna het volgende:
Met de kerst zijn Sode en ik een paar dagen de hort op. Lekker hoor kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou er best weer eens een tijdje tussenuit willen.
Nou..er zijn meerdere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom?...ow wachtdjiezus wordt het weer zo'n dag
Ja naar dat magische land waar Haags het over heeft in de TTquote:
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 06:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Met de kerst zijn Sode en ik een paar dagen de hort op. Lekker hoor kijk er nu al naar uit.
In your head, in your head.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
IT"S THE MOST WONDERFULL TT OF THE WORLD!!! @:haags_kwartiertje
Magisch land.. Ierland, Noorwegen, Marokko, India?quote:
Lekker genieten! Gek genoeg vliegt het dan altijd om.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Met de kerst zijn Sode en ik een paar dagen de hort op. Lekker hoor kijk er nu al naar uit.
Zombie zombiequote:Op dinsdag 17 december 2019 06:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In your head, in your head.
Nee joh, heel dicht bij huis. Kamperland in Zeeland.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Magisch land.. Ierland, Noorwegen, Marokko, India?
Ja idd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker genieten! Gek genoeg vliegt het dan altijd om.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee joh, heel dicht bij huis. Kamperland in Zeeland.
Jazeker. Het is al heel lekker om er even uit te zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:29 schreef Voxs het volgende:
[..]! Ook daar kan het magisch zijn. Sowieso, de zee
( neem aan dat je daar ook heen gaat)
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
IT"S THE MOST WONDERFULL TT OF THE WORLD!!! @:haags_kwartiertje
ja maar nottie verwijst naar de TT tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 06:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..er zijn meerdere mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Jazeker. Het is al heel lekker om er even uit te zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Jazeker. Het is al heel lekker om er even uit te zijn.
Ja op weg naar het magische land.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar nottie verwijst naar de TT toch
Wel wifi daar?quote:
oh help het is idd weer zo'n dag.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar nottie verwijst naar de TT toch
Zeker weten. Hebben uitzicht op de Oosterschelde.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Even een andere omgeving, weg van alles.
Hahaha we zitten niet in dat verre Friesland.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Hahaha we zitten niet in dat verre Friesland.
Het beste nummer? Lastig lastig..deze staat iig in de top welquote:Op dinsdag 17 december 2019 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is volgens jullie de beste
Ik ben nog steeds wakker.quote:
De plek waar je dood nog niet gevonden wil worden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee joh, heel dicht bij huis. Kamperland in Zeeland.
Nou lekker dan. Verheug je je op je vakantie en dan krijg je dit te horen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De plek waar je dood nog niet gevonden wil worden.
Dát is een tijd geleden zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het beste nummer? Lastig lastig..deze staat iig in de top wel
Ben ook niet van plan daar het loodje te leggen hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De plek waar je dood nog niet gevonden wil worden.
Waar is Sode nu dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben ook niet van plan daar het loodje te leggen hoor.
Jazzquote:Op dinsdag 17 december 2019 06:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát is een tijd geleden zeg.
Ik wil wel graag alles weten.quote:
Ja dat blijkt wel. Die mag zo gaan werken.quote:
Wel zielig voor de maanquote:Op maandag 16 december 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
@:pullup
Wellicht op termijn een gedegen oplossing voorhanden.
Over een uurtje of zoquote:
Nee nu !!!quote:
Bizar dit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
Jeutje,stelletje vroege vogels hier.
Geen tijd und sowquote:
Ik mis alleen @FANN nog volgens mijquote:Op dinsdag 17 december 2019 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
Jeutje,stelletje vroege vogels hier.
Irritant ja. Nou dan heb je iig nog wat om naar uit te kijken. Hier is het echt het eerste dat gaat pruttelen.quote:
Absoluut hier ook. Vanuit bed in een streep door naar het koffiezetapparaat, daarna pas wc en badkamerrituelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Irritant ja. Nou dan heb je iig nog wat om naar uit te kijken. Hier is het echt het eerste dat gaat pruttelen.
Precies, vroeger ging er tijdens het pruttelen nog een peuk doorheenquote:Op dinsdag 17 december 2019 06:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Absoluut hier ook. Vanuit bed in een streep door naar het koffiezetapparaat, daarna pas wc en badkamerrituelen.
Het huppelen is voor na de koffiequote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, vroeger ging er tijdens het pruttelen nog een peuk doorheen
Nou meer het nodig naar de wc moetenquote:
oh wacht..quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Nou meer het nodig naar de wc moeten
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Nou meer het nodig naar de wc moeten
Ben er netquote:Op dinsdag 17 december 2019 06:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onderweg naar je werk kijk je alweer uit naar een bak koffie dus.
Dat drink je achter elkaar op?quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:05 schreef Charmian het volgende:
Op werk 2 bakkies thee en 2 cappuccino uit de automaat gehaald door mijn lieve collega's...
Zo ongeveer wel, maar het zijn kleine bekertjes, en anders heb ik lekker ijskoffie of ijstheequote:Op dinsdag 17 december 2019 07:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat drink je achter elkaar op?
Je moet toch veel drinken? Zeggen ze.quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjarmie zit de halve dag op het toilet.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, maar het zijn kleine bekertjes, en anders heb ik lekker ijskoffie of ijsthee
Werk vandaag lekker dagje thuis. Is vast goed voor het milieu.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Werk vandaag lekker dagje thuis. Is vast goed voor het milieu.
quote:
Man³ en inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:23 schreef pullup het volgende:
Boomer' is het woord van het jaar
van Van Dale.Het woord verwijst naar
een doorgaans ouder persoon die wordt
weggezet als iemand met ouderwetse of
conservatieve opvattingen.Het wordt wel
gebruikt door jongeren.'Boomer' kreeg
41,8 procent van de stemmen.Tweede werd
'klimaatspijbelaar'en de derde plaats
was voor het woord 'klimaatdrammer'.
Grappig hoe die woorden bij elkaar horen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:23 schreef pullup het volgende:
Boomer' is het woord van het jaar
van Van Dale.Het woord verwijst naar
een doorgaans ouder persoon die wordt
weggezet als iemand met ouderwetse of
conservatieve opvattingen.Het wordt wel
gebruikt door jongeren.'Boomer' kreeg
41,8 procent van de stemmen.Tweede werd
'klimaatspijbelaar'en de derde plaats
was voor het woord 'klimaatdrammer'.
Dat lijstje is wel apart zo jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Grappig hoe die woorden bij elkaar horen.
Ook daar, polarisatiequote:
Ik vond 7 uur al te vroegquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:37 schreef Voxs het volgende:
Al lig ik weer in bed, 4.30 was ietwat te vroeg
quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:37 schreef Voxs het volgende:
Al lig ik weer in bed, 4.30 was ietwat te vroeg
Is ook, xeket in de winterquote:
Fan genoeg geslapnbquote:
En zo is het krekquote:Op dinsdag 17 december 2019 07:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is ook, xeket in de winter
[..]
Fan genoeg geslapnb
Zzzzja
quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Een kip roken is ook lekker en je doet er lekker lang mee.
Slaap je?quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werk ze, cafca en tot later weer.
Goedemorgen.quote:
Ja tijdje wakker. Maar verder prima.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net wakker![]()
Verder prima eigenlijk , met jou ?
Mooiquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja tijdje wakker. Maar verder prima.
I was pissing by the door when I heard two shatsquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
I was pissing by the door when I heard two shats
quote:
Huis aan kant, recept opgezocht hoe ik theewater moet koken.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Huis aan kant, recept opgezocht hoe ik theewater moet koken.
Ik ben klaar voor de visite
Gezellig, de thee staat al te pruttelen lees ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:37 schreef Prisha het volgende:
Zo op weg naar Den Haag....naar Base Camp om spullen te huren voor straks. Dingen die ik niet wil kopen omdat ik het toch nooit meer zal gebruiken. Daarna op bezoek bij Oma Nijn
Gezelligquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je een AnitaAnita? Want die winkel zit niet bepaald hier in de buurt en ik ben slecht in navigeren. Ben al blij, dat ik mijn eigen huis weet te wonen.quote:
Tip: Kamille doet t altijd goed..quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, maar ze heeft liever gewone Engelse thee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tip: Kamille doet t altijd goed..
Tja.. vroeger was Kamille gewoon gedroogde grasspriet. Fijn iig dat t water koken lukt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, maar ze heeft liever gewone Engelse thee.
Volgens mij heb ik heel vroeger wel eens moeten spoelen met kamillethee. Heel smerig
om je haar mee te blonderenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tip: Kamille doet t altijd goed..
Nee joh... gewoon grijs, hebbie geen thee voor nodig.quote:
Natuurlijke highlights noem ik dat altijdquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh... gewoon grijs, hebbie geen thee voor nodig.
ik bedoelde ook vroeger.. nu valt er weinig meer te kleurenquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh... gewoon grijs, hebbie geen thee voor nodig.
Toch wel ideaal dat bol.comquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:32 schreef Voxs het volgende:
Alle kerstcadeautjes klaar/besteld/gehaald. #nostress
Lol, ja het laatste cadeautje idd daar vandaan. Verder nog de ajaxshop en naar een larp/ridderwinkel geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wel ideaal dat bol.com
Ik moest zondag toch in de stad zijn voor een afspraak en lunch dus daarna maar het laatste gedeelte gehaald meteen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, ja het laatste cadeautje idd daar vandaan. Verder nog de ajaxshop en naar een larp/ridderwinkel geweest.
De stad hier is tegenwoordig erg beperkt qua winkels waar je terecht kan. En zoek graag persoonlijke cadeautjes uit ipv doorsneedingen. Dus dan is online ook wel weer erg handig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moest zondag toch in de stad zijn voor een afspraak en lunch dus daarna maar het laatste gedeelte gehaald meteen.
Truequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
De stad hier is tegenwoordig erg beperkt qua winkels waar je terecht kan. En zoek graag persoonlijke cadeautjes uit ipv doorsneedingen. Dus dan is online ook wel weer erg handig.
Het lijkt hier wel 50%. Naburige stad is wel bruisend btw, maar geen zinquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True
Ja de leegstand begint wel erg te worden.
Ik ook niet, een paar kaartjes versturen en meer niet.quote:
Ja is toch treurig. Binnenstad hier is ook nog levendig gelukkig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel 50%. Naburige stad is wel bruisend btw, maar geen zin
Leidschenhage wordt wel mooi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is toch treurig. Binnenstad hier is ook nog levendig gelukkig.
Ja zeker. Dat trekt alleen de Boogaard helemaal leeg. Daar blijft niks meer van overquote:
Dat begint zeker mooi te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |