Handhaving?quote:
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:46 schreef 00wildchild het volgende:
Hij heeft week dikke neus gehad heb m verkeerd geraakt met zijn eigen handboeien oeps
Ik ook. Anders was het niet best geweest. Elke week raak.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.
Marechaussee?quote:
Halloe ik ga niet zomaar met iemand naar bed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.
Zie nieuwe TTquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had “het gaat hier over keiharde neuqsex”
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Halloe ik ga niet zomaar met iemand naar bed.Kwaliteit boven kwantiteit en kan al mijn dromen beleven in het echt nu
quote:
FUCK LURKERS HOEREZONENquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
Oké hier komen lurkers op af I am done talking.
Kan dit op een tegeltje gezet wordenquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.
Ja daar hebben we ook een arsenaal van. Je weet niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
Oké hier komen lurkers op af I am done talking.
Gewoon tmi. Als je een paar woorden goed googlet en op fok komt HAHAHAHAHA met die dikke neus erbij straks leest ie ditquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Waar ben je bang voor? Je street credits op KLB en ONZ?
Graag gedaan, waerde CCquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Dit is nou echt een lokkertje. Goed gebruik van je rechten colleeg.
IRL of op Fok?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iemand jullie wel eens verteld dat oversekste dames best wel erg onaantrekkelijk zijn?
In het echt is toch niemand zoalsop fokquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echtje, doen me altijd een beetje denken aan heftig barende zeekoeien
Nee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In het echt is toch niemand zoalsop fok
Te uitgelubberd ook vaak HAHAHAquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iemand jullie wel eens verteld dat oversekste dames best wel erg onaantrekkelijk zijn?
Bedankt voor de complimenten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
Ik kwam vandaag op werk een FREAKING HOT AANTREKKELIJKE Nederlandse man tegen.
Elke keer als ik hem zie word ik week. Ik val niet eens op Nederlanders, maar hij heGods geschenk aan de vrouw.
Zie je wel dat je maagd bent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te uitgelubberd ook vaak HAHAHA
Je hele bank drijfnat na een enkel lullig kusje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is er geen sex-sc? O, wachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is lang, heeft een baardquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimenten.
Heb ik nooit ontkend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zie je wel dat je maagd bent.
Als vrouw heb je of een wat nauwe vagina of niet, seks heeft daar geen invloed op.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkend.
En tuurlijk heeft seks daar wel invloed op
Laat maar lekker dweilen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hele bank drijfnat na een enkel lullig kusje.
Geen idee.quote:
M’n penis wel (lol)quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij is lang, heeft een baard
Jij ook?
Ja en wat boeit jouw mening precies?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen vanquote:
JEZUS MENS STOP EENS MET RAAR DOENquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen van
Heb het over een penis, niet over seksquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Stop met over seks praten goorlap
quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen van
Ja penissen worden ook kleiner van een strakke poes want dan worden ze dunner geknepen en dat komt nooit meer goed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkend.
En tuurlijk heeft seks daar wel invloed op
Doe niet zo mal. Gewoon een hoax van de feministen dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
JEZUS MENS STOP EENS MET RAAR DOEN
DAt heeft er geen invloed op.
Ik heb nooit een neger lul gehad, maar wat je zegt is onwaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Gewoon een hoax van de feministen dat dat niet zo is.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja penissen worden ook kleiner van een strakke poes want dan worden ze dunner geknepen en dat komt nooit meer goed.
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een neger lul gehad, maar wat je zegt is onwaar.
Jouw penis is gewoon te smal.
Easy, trooperquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Daarom hebben FOK!kers waarschijnlijk allemaal 30 cm
Dit onderwerp is idd niet iets wat mensen van mij weten ofzo. Ben gewoon een lief meisje. De oudere mensen hier (generatie schoonmoeder en potentiële schoonmoeders) zijn dol op me en de mensen van mijn eigen leeftijd daarvan heeft niemand ooit succes gehad behalve mijn 2 exen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In het echt is toch niemand zoalsop fok
Niet iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi dat we het hier op niveau houden.
Zekerquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Geile tt, is @:ifrane weer langs komen sletten
Krijg je last vanquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:00 schreef Kiid het volgende:
Ik ben klaar met seks. Geef mij maar gewoon pagga slaan. Snel en efficiënt
Mag ik dan de klus klaren bij mevrouw Kiid?quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:00 schreef Kiid het volgende:
Ik ben klaar met seks. Geef mij maar gewoon pagga slaan. Snel en efficiënt
Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:04 schreef 00wildchild het volgende:
Echt hè heeft zij geen behoefte dan?
Nou je moeder anders wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.
Ik zeg toch “meeste” blindequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou je moeder anders wel hoor.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.
Tuurlijk, maar of ze het zelf wil weet ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik dan de klus klaren bij mevrouw Kiid?
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat ligt aan de man waar ze mee wonen.
Dat zit wel snor dan maat.quote:
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?quote:
quote:
Noem er eens éénquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?
Zelfs al heb je een gouden kutje, na een tijdje gaan mannen zich stierlijk vervelen, de saaie types gaan gamen, met modeltreintjes spelen of autoradio's inbouwen, de wat wildere mannen met nog geen ingeslapen jagersinstinct zoeken een nieuw gat om vol te blaffen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?
Wie gaat er nou douchen voordat die naar bed gaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zonder te douchen in bed komen liggen/ verslonzen
Heeeeeeeee daar is de simpelste man van Nederland weer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs al heb je een gouden kutje, na een tijdje gaan mannen zich stierlijk vervelen, de saaie types gaan gamen, met modeltreintjes spelen of autoradio's inbouwen, de wat wildere mannen met nog geen ingeslapen jagersinstinct zoeken een nieuw gat om vol te blaffen.
Kusje op je bolletjequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeeeeeeee daar is de simpelste man van Nederland weer.
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.quote:
Prima analyse, ben je psycholoog of zo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.
Nee ik zit in een half open instellingquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima analyse, ben je psycholoog of zo?
Eigenlijk de meest verstandige reactie dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.
Mensen die wel een seksleven hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie gaat er nou douchen voordat die naar bed gaat
Sodejuutjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mensen die wel een seksleven hebben.
Spoiler plsquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
En dan zeker ook nog je dekbed maar 1x per maand verschonen huuuuu
pas als die begint te schuren van de korsten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
De vaginale pretsappen van zeven vrouwen in bed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Doe ik ook wel eens hoor. Lekker manquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie gaat er nou douchen voordat die naar bed gaat
Ja maar jij gaat maar eens per drie dagen naar bed Noelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoor. Lekker man
Lolquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat maar eens per drie dagen naar bed Noel
Slaat nergens op. Zweet je je daarna toch weer de taffesquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoor. Lekker man
Uh nee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Zweet je je daarna toch weer de taffes
Seks moet schoon beginnen en vies eindigen maar het beste is gewoon lekker een bad erbij om tussendoor in te dompelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sodejuutjes
Ik niet hoor. Gewoon alleen erna. Seks moet toch vies zijn
Ik douche altijd voor ik de deur uit ga in de ochtendquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ook zonder seks voor het slapen is het best fijn om te douchenwist niet dat mensen dat nooit deden
Ja. Uit een schoon lichaam. Je hebt ook voorspel enzo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Zweet je je daarna toch weer de taffes
Dat is het beste genotquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Uit een schoon lichaam. Je hebt ook voorspel enzo.
was dat niet lunchgenot?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef 00wildchild het volgende:
Maargoed mijn bed is heilig dus dingen waar ik sago van word, zeker de eerste dagen van de week (is vers bed) zijn stinkend in bed komen liggen en ontbijten in bed. Van dat laatste word ik gewoon echt pissed en jaag ik je uit bed ‘s avonds door je eigen schuld zodat ik het helemaal uit kan kloppen omdat kruimels op je huid is echt AARAHGfavFtGarFagaAkkkkkkkkkk
eten in bedquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef 00wildchild het volgende:
Maargoed mijn bed is heilig dus dingen waar ik sago van word, zeker de eerste dagen van de week (is vers bed) zijn stinkend in bed komen liggen en ontbijten in bed. Van dat laatste word ik gewoon echt pissed en jaag ik je uit bed ‘s avonds door je eigen schuld zodat ik het helemaal uit kan kloppen omdat kruimels op je huid is echt AARAHGfavFtGarFagaAkkkkkkkkkk
Het is net zoals als douchen en dan door de modder heen rollenquote:
dat ook nog eens. of je moet al zo'n ziekenhuis tafeltje hebben voor over het bed heenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je mij ook niet gelukkig mee. Fucking onhandig ook.
Nja preciesquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook nog eens. of je moet al zo'n ziekenhuis tafeltje hebben voor over het bed heen
Dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Uit een schoon lichaam. Je hebt ook voorspel enzo.
Hakuna matata is mijn themesong gewoon hoor. Slik een andere pil dan normaal gesproken en dat merk je dan wel weer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet zo aanstellen. Geniet wat meer.
ielquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pas als die begint te schuren van de korsten.
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wiequote:
het begint met Amaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel
[..]
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wie
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doetquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik douche altijd voor ik de deur uit ga in de ochtend
Hakuna Mata Fakaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hakuna matata is mijn themesong gewoon hoor. Slik een andere pil dan normaal gesproken en dat merk je dan wel weer.Bagger is het ook.
In de avond neem ik liever een badquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doet
Waarom heb je een bord in je kamer wtfquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef 00wildchild het volgende:
Ben helemaal triggered nu omdat er een bord in de slaapkamer staat as we speak. The audacity.
Haha nou meid tis watquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doet
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel
[..]
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wie
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 00wildchild het volgende:
Heerlijk die penetrante geur die je nooit meer vergeet eenmaal je het geroken hebt.
Al gehad, werd (onsuccesvol) afgestoten door mijn lichaam wat de nodige continue pijn opleverde. Ben het wel nog een keer aan het overwegen. Misschien nu ik een baby heb gehad dat mijn lichaam het wel accepteert.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hakuna Mata Faka![]()
Spiraal geen optie?
Oh dat verbaast me niksquote:
Ik heb die luxe niet en eigenlijk haat ik badderen. Beetje in je eigen huidvetjes enzo dobberenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de avond neem ik liever een bad
Ieder zijn ding juffrouw Hettiequote:
Oh jij bent ook zo eenquote:
Jacuzzi of bad, heerlijk manquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb die luxe niet en eigenlijk haat ik badderen. Beetje in je eigen huidvetjes enzo dobberen
ik heb het geduld niet om in bad te gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb die luxe niet en eigenlijk haat ik badderen. Beetje in je eigen huidvetjes enzo dobberen
Jacuzzi en daarna douchenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jacuzzi of bad, heerlijk man
Geen handdoekje in je nek? geurkaasje erbij? piano muziekje en wijntje?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het geduld niet om in bad te gaan.
gewoon douchen en weer verder.
zijn er mensen die dat echt doen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen handdoekje in je nek? geurkaasje erbij? piano muziekje en wijntje?
Lekker man als je dat kan...quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik er eenmaal in zit dan zit ik er gerust 4 uur in.
Denk alleen filmsquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die dat echt doen?
of is dat alleen iets wat ze in films doen?
Nou dit is straks als kind na de vakantie naar school gaat en wij zijn verhuisd naar een woning met bad dus wel even iets wat ik serieus ga doen op vrije dagen. School brengen, sporten, daar even sauna pakken en dan thuis lekker in bad met sfeerverlichting aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die dat echt doen?
of is dat alleen iets wat ze in films doen?
Koekoekjesquote:
Maakt het wat uitquote:
Nooit je bed verschonen? Wtfquote:
ik zou het overwegen als ik netflix er bij kon kijknn, maar dat is ook niet echt praktischquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dit is straks als kind na de vakantie naar school gaat en wij zijn verhuisd naar een woning met bad dus wel even iets wat ik serieus ga doen op vrije dagen. School brengen, sporten, daar even sauna pakken en dan thuis lekker in bad met sfeerverlichting aan.
Fucking lekker.
Van een man verwacht ik dit maar van je vriendin... man man man.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nooit je bed verschonen? Wtf
Wat is eigenlijk gebruikelijk? Jullie moeten het eerst zeggen zodat jullie mij niet tantoe vies vinden als ik langer met 1 gespreid bedje doe
Tablet of laptop op een kruk ernaast...quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het overwegen als ik netflix er bij kon kijknn, maar dat is ook niet echt praktisch
Wat heb ik fout gedaan 😆quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Van een man verwacht ik dit maar van je vriendin... man man man.
Wij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tablet of laptop op een kruk ernaast...
Bij fel licht zetten wij open haardje op de laptop aan naast het bad ahahahha.
Jawelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker man als je dat kan...heb je dan nog wel vel?
[..]
Denk alleen films
Ah je bent weer terug bij je vreemdganger? Lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dit is straks als kind na de vakantie naar school gaat en wij zijn verhuisd naar een woning met bad dus wel even iets wat ik serieus ga doen op vrije dagen. School brengen, sporten, daar even sauna pakken en dan thuis lekker in bad met sfeerverlichting aan.
Fucking lekker.
Jij doucht met een kop koffie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
In de avond uitgebreide douche en in de ochtend even afspoelen en alle slaap uit je ogen enzo met bak koffie erbij. Hirrlak.
Ik durf ook niks te zeggenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nooit je bed verschonen? Wtf
Wat is eigenlijk gebruikelijk? Jullie moeten het eerst zeggen zodat jullie mij niet tantoe vies vinden als ik langer met 1 gespreid bedje doe
Foutje kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ah je bent weer terug bij je vreemdganger? Lekker
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij doucht met een kop koffie?
Gaat zo waterig smaken na een tijdjequote:
Ongeacht jaargetijde en gebruik?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon doen. Wij doen het om de week in het weekend
Maar echtquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat zo waterig smaken na een tijdje
Koekoekquote:
We houden een constante lijn aan in bedquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ongeacht jaargetijde en gebruik?!!!
Bikinilijn?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
We houden een constante lijn aan in bed
Mazzelaar of pechvogel dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
We houden een constante lijn aan in bed
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ongeacht jaargetijde en gebruik?!!!
Wat een incel afgunst post dit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker man.quote:
Weet je, als ik vanavond van bil wil gaan dan kan het. Maar de realiteit is dat ik vanavond wss liever Fifa ga spelen, RICO terugkijk en op tijd naar bed wil gaan.quote:
Heerlijke smiley hequote:
Wat een heldquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)-a6774946.html%3famp
Snap ik wel. Sowieso prioriteiten zetten, je kan je tijd maar 1x gebruiken hequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je, als ik vanavond van bil wil gaan dan kan het. Maar de realiteit is dat ik vanavond wss liever Fifa ga spelen, RICO terugkijk en op tijd naar bed wil gaan.
Idd. Vreemdgaan bij je vrouw met een kind thuis is gewoon een menselijke foutquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een incel afgunst post dit.
Lekker aanstellerigquote:
Daarom vriend. Je moet ook maar de energie hebben om je vriendin dagelijks uit elkaar te trekken. Ik word al moe van de gedachtequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Sowieso prioriteiten zetten, je kan je tijd maar 1x gebruiken he
Dat zijn die mannen die constant met een burnout lopen indd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom vriend. Je moet ook maar de energie hebben om je vriendin dagelijks uit elkaar te trekken. Ik word al moe van de gedachte
Dat zeg ik, heerlijk.quote:
Mokerlekker man. Deze zijn van de action.quote:
Ik ook, gebruik hem heel veel op de FP.quote:
Oh daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mokerlekker man. Deze zijn van de action.lekker kruimelig
Mooi om te provoceren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, gebruik hem heel veel op de FP.
Ik ook niet. Maar mama wel HAHAHAquote:
Heerlijk. Snap niet dat men die smiley nooit meeneemt in hun conclusie om als een schuimende gek zich te gedragen dus zolang dat niet verandert gebruik ik hem nog met verve.quote:
Alsof ik ooit een eigen woning heb gehad? Waar vind je die zo snel koekoek. We gaan nu eerst samen naar een goedkopere woning, geld sparen en dan kijken wat we verder gaan doen. Voor nu is het gewoon uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja als je er water in spuit wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat zo waterig smaken na een tijdje
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een eigen woning heb gehad? Waar vind je die zo snel koekoek. We gaan nu eerst samen naar een goedkopere woning, geld sparen en dan kijken wat we verder gaan doen. Voor nu is het gewoon uit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.
Laat je nou niet uit de tent lokkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.
Ik geef het niet graag toe, maar stiekem hebben we niet even een ton beschikbaar om alles in 1 keer te regelen ofzo. Dan was ik allang weg geweest want momenteel zie ik geen verdere toekomst.
Welke plek heb je gemiddeld als je reageert op huurwoningen via de woningbouw?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.
Ik geef het niet graag toe, maar stiekem hebben we niet even een ton beschikbaar om alles in 1 keer te regelen ofzo.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over douchen gesproken. Vinden jullie pissen onder de douche ranzig?
I knowquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat je nou niet uit de tent lokken
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke plek heb je gemiddeld als je reageert op huurwoningen via de woningbouw?
Gewoon kraken tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.
Lok hem uit de tent en laat je mishandelen dan krijg je ook urgentie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.
Hey mongooltjequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lok hem uit de tent en laat je mishandelen dan krijg je ook urgentie.
Opgelost.
Hallo aangenaam. Haak meteen even in op het onderwerp. Is plassen onder de douche ranzig?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgelost.
Visionairquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgelost.
Nee man is echt chillquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo aangenaam. Haak meteen even in op het onderwerp. Is plassen onder de douche ranzig?
Ja vind ik ook. Bespaart ook weer een pleebeurt.quote:
Plassen met een odol is pas kutquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Bespaart ook weer een pleebeurt.
Wat nou als hij nog een keer vreemdgaat? Want blijkbaar maakt het allemaal niet uit en blijf je bij hem omdat je financieel afhankelijk bent. Dat zal hij ongetwijfeld ook wel doorhebben dus zet je maar schrap danquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik geef het niet graag toe, maar stiekem hebben we niet even een ton beschikbaar om alles in 1 keer te regelen ofzo. Dan was ik allang weg geweest want momenteel zie ik geen verdere toekomst.
Gewoon buiten in de tuin plassen in dat geval. Op een goede dag kom ik tot het tuinhuisjequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plassen met een odol is pas kut
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon buiten in de tuin plassen in dat geval. Op een goede dag kom ik tot het tuinhuisje
Nooit last van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plassen met een odol is pas kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan niet meer vreemdgaan want het is uit?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat nou als hij nog een keer vreemdgaat? Want blijkbaar maakt het allemaal niet uit en blijf je bij hem omdat je financieel afhankelijk bent. Dat zal hij ongetwijfeld ook wel doorhebben dus zet je maar schrap dan
Eerder adviseur dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij kan niet meer vreemdgaan want het is uit?![]()
Het boeit me ook niet, hij zou laatst een date hebben want hij had wel weer een keer zin om te neuken (ik geef hem dat niet meer). Boeide me echt heel weinig. Hij heeft het afgezegd uiteindelijk maar als hij wel was gegaan joh veel plezier.
We wonen samen maar dat is het. 😅 Vind het wel grappig verder dat mensen die nog nooit met zo’n situatie gehad te maken hebben het allemaal prachtig weten te vertellen. Derhalve zijn jullie meningen en adviezen op dit moment vrij waardeloos. Misschien moeten jullie advocaat worden ofzo. De beste stuurlui staan aan wal.
Nou zie er niet veel nuttig advies tussen staan dat je niet op 123gratisadvies.nl zou kunnen vinden. 😅quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder adviseur dan.
Gewoon lekker doorgaan met wat jij het beste vindt meid. Laat je niet afleiden.
Ik googlede even op 123gratisadvies.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou zie er niet veel nuttig advies tussen staan dat je niet op 123gratisadvies.nl zou kunnen vinden. 😅
Scheiden en uit elkaar gaan doe je niet zomaar na zo lang en met een gezin, daar gaat een heel proces aan vooraf (en veel mensen scheiden ook te snel en krijgen daar achteraf spijt van. Niet iedereen natuurlijk) maar dat is moeilijk te begrijpen blijkbaar. Ik neem liever even de tijd om zo’n rigoreus besluit te maken en werkelijk in uitvoer te brengen en jullie straks ook als jullie aan de beurt zijn.
Ja had ik haar inkomen maar dan zou het een heel ander verhaal zijn. Twee huizen in dezelfde straat, een voor hem een voor mij. Kind kan lekker genieten van 2 ouders maar dan wel met ieder een eigen woning. Als dat nou zou kunnen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik googlede even op 123gratisadvies.
Nu dat zijn wel hele rare resultaten.
Ging het maar zoals bij Beyoncé in "Irreplaceable"
Ik ben je vader niet wat je moeder ook zegt.quote:
Hij neemt wel je gedrag overquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben je vader niet wat je moeder ook zegt.
Ik zou het in ieder geval niet fijn vinden om zo afhankelijk te zijn van iemand. Dat is het enige wat ik ervan vindquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij kan niet meer vreemdgaan want het is uit?![]()
Het boeit me ook niet, hij zou laatst een date hebben want hij had wel weer een keer zin om te neuken (ik geef hem dat niet meer). Boeide me echt heel weinig. Hij heeft het afgezegd uiteindelijk maar als hij wel was gegaan joh veel plezier.
We wonen samen maar dat is het. 😅 Vind het wel grappig verder dat mensen die nog nooit met zo’n situatie gehad te maken hebben het allemaal prachtig weten te vertellen. Derhalve zijn jullie meningen en adviezen op dit moment vrij waardeloos. Misschien moeten jullie advocaat worden ofzo dat kan ik er wel iets aan hebben maar nu is het allemaal gebakken lucht van mensen die geen idee hebben waar het werkelijk over gaat.
De beste stuurlui staan aan wal.
Ey Uitstralingquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een incel afgunst post dit.
Omdat ik een rolmodel ben ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij neemt wel je gedrag over
Walgelijke opmerking.quote:
Is goed Paus "Syndroom" Nicolaasquote:
@PausNicolaasquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed Paus "Syndroom" Nicolaas
Lees: migrantenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Neen, last van maagkrampen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ben ik heerlijke man dat je er bent, alles goed Jimmy?
(lol)quote:
Ja maar wat heb ik aan die mening? Ik kan nu niets veranderen, tenzij ik stop met mijn studie en dat ga ik dus niet doen. Die is nogal allesbepalend voor de overige jaren van mijn leven. Deze situatie is maar tijdelijk. Stap voor stap kijken hoe aan te pakken ipv in hoge emotie domme besluiten maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval niet fijn vinden om zo afhankelijk te zijn van iemand. Dat is het enige wat ik ervan vind
Wat zei je, ik ben godverdomme ook niet melkwit geef mij dit huisquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja helaas is dat inderdaad de situatie geweest in beide gevallen.
Tegen dat soort reacties zijn ze ingedektquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat zei je, ik ben godverdomme ook niet melkwit geef mij dit huis
Uiteindelijk gaan we allemaal dood lieve Myrr. Je hebt verdorie nog gelijk ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik aan die mening? Ik kan nu niets veranderen, tenzij ik stop met mijn studie en dat ga ik dus niet doen. Die is nogal allesbepalend voor de overige jaren van mijn leven. Deze situatie is maar tijdelijk. Stap voor stap kijken hoe aan te pakken ipv in hoge emotie domme besluiten maken.
Lange termijn doelen > korte termijn doelen
Laten we hopen dat dat nog lang op zich mag laten wachten en het leven ons toelachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood lieve Myrr. Je hebt verdorie nog gelijk ook
Je liet je wel echt lelijk uitlokken in dat topique van jiggy man.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat zei je, ik ben godverdomme ook niet melkwit geef mij dit huis
Zolang Fifa 2k21 niet wordt uitgesteld en netjes in september uitkomt zal je mij niet horen klagen over het leven. Sterker nog, volgend jaar komen de next gen consoles uit. Dan zie ik die gasten een balletje trappen op 8k resolutie en 120fps (faps per seconde)quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat nog lang op zich mag laten wachten en het leven ons toelacht
Iedereen heeft wel eens een zwak momentquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je liet je wel echt lelijk uitlokken in dat topique van jiggy man.
Ik weet wat frames zijn bby 😘quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang Fifa 2k21 niet wordt uitgesteld en netjes in september uitkomt zal je mij niet horen klagen over het leven. Sterker nog, volgend jaar komen de next gen consoles uit. Dan zie ik die gasten een balletje trappen op 8k resolutie en 120fps (faps per seconde)
Dan ben je hier op het juiste adresquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef Rozevla het volgende:
KEIHARDE WILDE NEGER NEUKSEKS SC !!!!!!!
SOW DAN KOEKOEKJES!!!!!!!
WAAR ZIJN DIE DIKKE NEGER LULLEN DAN VOL MET NEGERZAAD ?????quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan ben je hier op het juiste adres
Jij hebt ze allemaal ingepikt he!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik weet wat frames zijn bby 😘
Ik gun jou alle Fifa van de wereld.
Hier in m’n broek.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAAR ZIJN DIE DIKKE NEGER LULLEN DAN VOL MET NEGERZAAD ?????
Zit je me te noemen dan homootjequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed Paus "Syndroom" Nicolaas
Pausje van harte welkom voel je lekker thuis, scheld Chevy de tering in en roep lekker kut en lulquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zit je me te noemen dan homootje
Heb niks tegen Chevyquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pausje van harte welkom voel je lekker thuis, scheld Chevy de tering in en roep lekker kut en lul
Hoho niet tegen catkiller, de beste user van KLBquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb niks tegen Chevy
Tevens wie?
Maar mag schelden dus![]()
@:catkiller homootje
God.quote:
Hij heeft een vriendin en kind, dit kan je niet maken manquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoho niet tegen catkiller, de beste user van KLB
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rt rt #teamOUD heb klein zwakje gekregen omdat ik Octo ook cute vind en catkiller zeikt alleen maar dus snap je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyfuskutkinderen manquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Rt rt #teamOUD heb klein zwakje gekregen omdat ik Octo ook cute vind en catkiller zeikt alleen maar dus snap je.
Ik ben de leukstequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Rt rt #teamOUD heb klein zwakje gekregen omdat ik Octo ook cute vind en catkiller zeikt alleen maar dus snap je.
Nou dat valt reuze mee hoorquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je een kind hebt zoals jij of @Kiid wel ja hahaatjesquote:
Nee Myrr kijkt de hele dag Spongebob samen met haar zoontje terwijl ze ontbijt op bed etenquote:
Aha nu snap ik het, bedankt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee Myrr kijkt de hele dag Spongebob samen met haar zoontje terwijl ze ontbijt op bed eten
Dit gelovenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin en kind, dit kan je niet maken man
Zo onrealistisch is dat toch niet? Ja voor ons misschien HAHAHAHAquote:
Neeeeeejoh drie kwartier extra deluxe bedtijd gedaan, toen drie kwartier m’n sportbroek wezen zoeken en nu ga ik even lekker mijn benen strekken buiten biembiem.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aha nu snap ik het, bedankt.
Ze kijkt nu met een fles wijn nu die kleine op school zit.
Je bent echt een wijze vrouwquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Neeeeeejoh drie kwartier extra deluxe bedtijd gedaan, toen drie kwartier m’n sportbroek wezen zoeken en nu ga ik even lekker mijn benen strekken buiten biembiem.
Heb al even geleden besloten dat alleen kerst, O&N en belangrijke verjaardagen een go krijgen met drinken terwijl kinder aanwezig is. Je wil je ouders echt niet dronken zien dan zijn ze irritant.![]()
Nee joh je praat alleen teveelquote:
🙈quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee joh je praat alleen teveel
Wie zegt dat?quote:
Die fout maakte je ooit alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |