dat ook nog eens. of je moet al zo'n ziekenhuis tafeltje hebben voor over het bed heenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je mij ook niet gelukkig mee. Fucking onhandig ook.
Nja preciesquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook nog eens. of je moet al zo'n ziekenhuis tafeltje hebben voor over het bed heen
Dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Uit een schoon lichaam. Je hebt ook voorspel enzo.
Hakuna matata is mijn themesong gewoon hoor. Slik een andere pil dan normaal gesproken en dat merk je dan wel weer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet zo aanstellen. Geniet wat meer.
ielquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pas als die begint te schuren van de korsten.
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wiequote:
het begint met Amaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel
[..]
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wie
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doetquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik douche altijd voor ik de deur uit ga in de ochtend
Hakuna Mata Fakaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hakuna matata is mijn themesong gewoon hoor. Slik een andere pil dan normaal gesproken en dat merk je dan wel weer.Bagger is het ook.
In de avond neem ik liever een badquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doet
Waarom heb je een bord in je kamer wtfquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef 00wildchild het volgende:
Ben helemaal triggered nu omdat er een bord in de slaapkamer staat as we speak. The audacity.
Haha nou meid tis watquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doet
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel
[..]
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wie
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 00wildchild het volgende:
Heerlijk die penetrante geur die je nooit meer vergeet eenmaal je het geroken hebt.
Al gehad, werd (onsuccesvol) afgestoten door mijn lichaam wat de nodige continue pijn opleverde. Ben het wel nog een keer aan het overwegen. Misschien nu ik een baby heb gehad dat mijn lichaam het wel accepteert.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hakuna Mata Faka![]()
Spiraal geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |