Mensen die wel een seksleven hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie gaat er nou douchen voordat die naar bed gaat
Sodejuutjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mensen die wel een seksleven hebben.
Spoiler plsquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
En dan zeker ook nog je dekbed maar 1x per maand verschonen huuuuu
pas als die begint te schuren van de korsten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
De vaginale pretsappen van zeven vrouwen in bed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Doe ik ook wel eens hoor. Lekker manquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie gaat er nou douchen voordat die naar bed gaat
Ja maar jij gaat maar eens per drie dagen naar bed Noelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoor. Lekker man
Lolquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat maar eens per drie dagen naar bed Noel
Slaat nergens op. Zweet je je daarna toch weer de taffesquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoor. Lekker man
Uh nee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Zweet je je daarna toch weer de taffes
Seks moet schoon beginnen en vies eindigen maar het beste is gewoon lekker een bad erbij om tussendoor in te dompelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sodejuutjes
Ik niet hoor. Gewoon alleen erna. Seks moet toch vies zijn
Ik douche altijd voor ik de deur uit ga in de ochtendquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ook zonder seks voor het slapen is het best fijn om te douchenwist niet dat mensen dat nooit deden
Ja. Uit een schoon lichaam. Je hebt ook voorspel enzo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Zweet je je daarna toch weer de taffes
Dat is het beste genotquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Uit een schoon lichaam. Je hebt ook voorspel enzo.
was dat niet lunchgenot?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef 00wildchild het volgende:
Maargoed mijn bed is heilig dus dingen waar ik sago van word, zeker de eerste dagen van de week (is vers bed) zijn stinkend in bed komen liggen en ontbijten in bed. Van dat laatste word ik gewoon echt pissed en jaag ik je uit bed ‘s avonds door je eigen schuld zodat ik het helemaal uit kan kloppen omdat kruimels op je huid is echt AARAHGfavFtGarFagaAkkkkkkkkkk
eten in bedquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef 00wildchild het volgende:
Maargoed mijn bed is heilig dus dingen waar ik sago van word, zeker de eerste dagen van de week (is vers bed) zijn stinkend in bed komen liggen en ontbijten in bed. Van dat laatste word ik gewoon echt pissed en jaag ik je uit bed ‘s avonds door je eigen schuld zodat ik het helemaal uit kan kloppen omdat kruimels op je huid is echt AARAHGfavFtGarFagaAkkkkkkkkkk
Het is net zoals als douchen en dan door de modder heen rollenquote:
dat ook nog eens. of je moet al zo'n ziekenhuis tafeltje hebben voor over het bed heenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak je mij ook niet gelukkig mee. Fucking onhandig ook.
Nja preciesquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook nog eens. of je moet al zo'n ziekenhuis tafeltje hebben voor over het bed heen
Dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Uit een schoon lichaam. Je hebt ook voorspel enzo.
Hakuna matata is mijn themesong gewoon hoor. Slik een andere pil dan normaal gesproken en dat merk je dan wel weer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet zo aanstellen. Geniet wat meer.
ielquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pas als die begint te schuren van de korsten.
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wiequote:
het begint met Amaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel
[..]
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wie
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doetquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik douche altijd voor ik de deur uit ga in de ochtend
Hakuna Mata Fakaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hakuna matata is mijn themesong gewoon hoor. Slik een andere pil dan normaal gesproken en dat merk je dan wel weer.Bagger is het ook.
In de avond neem ik liever een badquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doet
Waarom heb je een bord in je kamer wtfquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef 00wildchild het volgende:
Ben helemaal triggered nu omdat er een bord in de slaapkamer staat as we speak. The audacity.
Haha nou meid tis watquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook niet allebei maar toch gek als men dat nooit doet
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel
[..]
Was hier iemand die nooit de bed verschoonde weet alleen niet meer wie
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef 00wildchild het volgende:
Heerlijk die penetrante geur die je nooit meer vergeet eenmaal je het geroken hebt.
Al gehad, werd (onsuccesvol) afgestoten door mijn lichaam wat de nodige continue pijn opleverde. Ben het wel nog een keer aan het overwegen. Misschien nu ik een baby heb gehad dat mijn lichaam het wel accepteert.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hakuna Mata Faka![]()
Spiraal geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |