Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:04 schreef 00wildchild het volgende:
Echt hè heeft zij geen behoefte dan?
Nou je moeder anders wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.
Ik zeg toch “meeste” blindequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou je moeder anders wel hoor.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.
Tuurlijk, maar of ze het zelf wil weet ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik dan de klus klaren bij mevrouw Kiid?
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat ligt aan de man waar ze mee wonen.
Dat zit wel snor dan maat.quote:
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?quote:
quote:
Noem er eens éénquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?
Zelfs al heb je een gouden kutje, na een tijdje gaan mannen zich stierlijk vervelen, de saaie types gaan gamen, met modeltreintjes spelen of autoradio's inbouwen, de wat wildere mannen met nog geen ingeslapen jagersinstinct zoeken een nieuw gat om vol te blaffen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?
Wie gaat er nou douchen voordat die naar bed gaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zonder te douchen in bed komen liggen/ verslonzen
Heeeeeeeee daar is de simpelste man van Nederland weer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs al heb je een gouden kutje, na een tijdje gaan mannen zich stierlijk vervelen, de saaie types gaan gamen, met modeltreintjes spelen of autoradio's inbouwen, de wat wildere mannen met nog geen ingeslapen jagersinstinct zoeken een nieuw gat om vol te blaffen.
Kusje op je bolletjequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeeeeeeee daar is de simpelste man van Nederland weer.
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.quote:
Prima analyse, ben je psycholoog of zo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.
Nee ik zit in een half open instellingquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima analyse, ben je psycholoog of zo?
Eigenlijk de meest verstandige reactie dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |