Ja penissen worden ook kleiner van een strakke poes want dan worden ze dunner geknepen en dat komt nooit meer goed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkend.
En tuurlijk heeft seks daar wel invloed op
Doe niet zo mal. Gewoon een hoax van de feministen dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
JEZUS MENS STOP EENS MET RAAR DOEN
DAt heeft er geen invloed op.
Ik heb nooit een neger lul gehad, maar wat je zegt is onwaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Gewoon een hoax van de feministen dat dat niet zo is.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja penissen worden ook kleiner van een strakke poes want dan worden ze dunner geknepen en dat komt nooit meer goed.
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een neger lul gehad, maar wat je zegt is onwaar.
Jouw penis is gewoon te smal.
Easy, trooperquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Daarom hebben FOK!kers waarschijnlijk allemaal 30 cm
Dit onderwerp is idd niet iets wat mensen van mij weten ofzo. Ben gewoon een lief meisje. De oudere mensen hier (generatie schoonmoeder en potentiële schoonmoeders) zijn dol op me en de mensen van mijn eigen leeftijd daarvan heeft niemand ooit succes gehad behalve mijn 2 exen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In het echt is toch niemand zoalsop fok
Niet iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi dat we het hier op niveau houden.
Zekerquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Geile tt, is @:ifrane weer langs komen sletten
Krijg je last vanquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:00 schreef Kiid het volgende:
Ik ben klaar met seks. Geef mij maar gewoon pagga slaan. Snel en efficiënt
Mag ik dan de klus klaren bij mevrouw Kiid?quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:00 schreef Kiid het volgende:
Ik ben klaar met seks. Geef mij maar gewoon pagga slaan. Snel en efficiënt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |