Handhaving?quote:
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:46 schreef 00wildchild het volgende:
Hij heeft week dikke neus gehad heb m verkeerd geraakt met zijn eigen handboeien oeps
Ik ook. Anders was het niet best geweest. Elke week raak.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.
Marechaussee?quote:
Halloe ik ga niet zomaar met iemand naar bed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus ben zo blij dat ik IRL zo fucking braaf ben qua relaties etc.
Zie nieuwe TTquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had “het gaat hier over keiharde neuqsex”
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Halloe ik ga niet zomaar met iemand naar bed.Kwaliteit boven kwantiteit en kan al mijn dromen beleven in het echt nu
quote:
FUCK LURKERS HOEREZONENquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
Oké hier komen lurkers op af I am done talking.
Kan dit op een tegeltje gezet wordenquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.
Ja daar hebben we ook een arsenaal van. Je weet niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie meer, dan maar geen seks. Heb genoeg aan mijn dildo's.
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
Oké hier komen lurkers op af I am done talking.
Gewoon tmi. Als je een paar woorden goed googlet en op fok komt HAHAHAHAHA met die dikke neus erbij straks leest ie ditquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Waar ben je bang voor? Je street credits op KLB en ONZ?
Graag gedaan, waerde CCquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Dit is nou echt een lokkertje. Goed gebruik van je rechten colleeg.
IRL of op Fok?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iemand jullie wel eens verteld dat oversekste dames best wel erg onaantrekkelijk zijn?
In het echt is toch niemand zoalsop fokquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echtje, doen me altijd een beetje denken aan heftig barende zeekoeien
Nee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In het echt is toch niemand zoalsop fok
Te uitgelubberd ook vaak HAHAHAquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iemand jullie wel eens verteld dat oversekste dames best wel erg onaantrekkelijk zijn?
Bedankt voor de complimenten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
Ik kwam vandaag op werk een FREAKING HOT AANTREKKELIJKE Nederlandse man tegen.
Elke keer als ik hem zie word ik week. Ik val niet eens op Nederlanders, maar hij heGods geschenk aan de vrouw.
Zie je wel dat je maagd bent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te uitgelubberd ook vaak HAHAHA
Je hele bank drijfnat na een enkel lullig kusje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is er geen sex-sc? O, wachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is lang, heeft een baardquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimenten.
Heb ik nooit ontkend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zie je wel dat je maagd bent.
Als vrouw heb je of een wat nauwe vagina of niet, seks heeft daar geen invloed op.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkend.
En tuurlijk heeft seks daar wel invloed op
Laat maar lekker dweilen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hele bank drijfnat na een enkel lullig kusje.
Geen idee.quote:
M’n penis wel (lol)quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij is lang, heeft een baard
Jij ook?
Ja en wat boeit jouw mening precies?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen vanquote:
JEZUS MENS STOP EENS MET RAAR DOENquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen van
Heb het over een penis, niet over seksquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Stop met over seks praten goorlap
quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen van
Ja penissen worden ook kleiner van een strakke poes want dan worden ze dunner geknepen en dat komt nooit meer goed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkend.
En tuurlijk heeft seks daar wel invloed op
Doe niet zo mal. Gewoon een hoax van de feministen dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
JEZUS MENS STOP EENS MET RAAR DOEN
DAt heeft er geen invloed op.
Ik heb nooit een neger lul gehad, maar wat je zegt is onwaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Gewoon een hoax van de feministen dat dat niet zo is.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja penissen worden ook kleiner van een strakke poes want dan worden ze dunner geknepen en dat komt nooit meer goed.
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een neger lul gehad, maar wat je zegt is onwaar.
Jouw penis is gewoon te smal.
Easy, trooperquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Daarom hebben FOK!kers waarschijnlijk allemaal 30 cm
Dit onderwerp is idd niet iets wat mensen van mij weten ofzo. Ben gewoon een lief meisje. De oudere mensen hier (generatie schoonmoeder en potentiële schoonmoeders) zijn dol op me en de mensen van mijn eigen leeftijd daarvan heeft niemand ooit succes gehad behalve mijn 2 exen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In het echt is toch niemand zoalsop fok
Niet iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi dat we het hier op niveau houden.
Zekerquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Geile tt, is @:ifrane weer langs komen sletten
Krijg je last vanquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:00 schreef Kiid het volgende:
Ik ben klaar met seks. Geef mij maar gewoon pagga slaan. Snel en efficiënt
Mag ik dan de klus klaren bij mevrouw Kiid?quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:00 schreef Kiid het volgende:
Ik ben klaar met seks. Geef mij maar gewoon pagga slaan. Snel en efficiënt
Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:04 schreef 00wildchild het volgende:
Echt hè heeft zij geen behoefte dan?
Nou je moeder anders wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.
Ik zeg toch “meeste” blindequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou je moeder anders wel hoor.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meeste vrouwen hebben überhaupt geen behoefte.
Tuurlijk, maar of ze het zelf wil weet ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik dan de klus klaren bij mevrouw Kiid?
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat ligt aan de man waar ze mee wonen.
Dat zit wel snor dan maat.quote:
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?quote:
quote:
Noem er eens éénquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?
Zelfs al heb je een gouden kutje, na een tijdje gaan mannen zich stierlijk vervelen, de saaie types gaan gamen, met modeltreintjes spelen of autoradio's inbouwen, de wat wildere mannen met nog geen ingeslapen jagersinstinct zoeken een nieuw gat om vol te blaffen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet ik nu alle redenen gaan opnoemen waarom sommige vrouwen na een tijdje niet meer zozeer op hun man zitten te wachten?
Wie gaat er nou douchen voordat die naar bed gaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zonder te douchen in bed komen liggen/ verslonzen
Heeeeeeeee daar is de simpelste man van Nederland weer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs al heb je een gouden kutje, na een tijdje gaan mannen zich stierlijk vervelen, de saaie types gaan gamen, met modeltreintjes spelen of autoradio's inbouwen, de wat wildere mannen met nog geen ingeslapen jagersinstinct zoeken een nieuw gat om vol te blaffen.
Kusje op je bolletjequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeeeeeeee daar is de simpelste man van Nederland weer.
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.quote:
Prima analyse, ben je psycholoog of zo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.
Nee ik zit in een half open instellingquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima analyse, ben je psycholoog of zo?
Eigenlijk de meest verstandige reactie dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is de "ik ben dom maar heb geen zin in weerstand" emoticon, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |