Foutje kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ah je bent weer terug bij je vreemdganger? Lekker
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij doucht met een kop koffie?
Gaat zo waterig smaken na een tijdjequote:
Ongeacht jaargetijde en gebruik?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon doen. Wij doen het om de week in het weekend
Maar echtquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat zo waterig smaken na een tijdje
Koekoekquote:
We houden een constante lijn aan in bedquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ongeacht jaargetijde en gebruik?!!!
Bikinilijn?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
We houden een constante lijn aan in bed
Mazzelaar of pechvogel dus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
We houden een constante lijn aan in bed
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ongeacht jaargetijde en gebruik?!!!
Wat een incel afgunst post dit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ah je bent weer terug bij je vreemdganger? Lekker
Lekker man.quote:
Weet je, als ik vanavond van bil wil gaan dan kan het. Maar de realiteit is dat ik vanavond wss liever Fifa ga spelen, RICO terugkijk en op tijd naar bed wil gaan.quote:
Heerlijke smiley hequote:
Wat een heldquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)-a6774946.html%3famp
Snap ik wel. Sowieso prioriteiten zetten, je kan je tijd maar 1x gebruiken hequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je, als ik vanavond van bil wil gaan dan kan het. Maar de realiteit is dat ik vanavond wss liever Fifa ga spelen, RICO terugkijk en op tijd naar bed wil gaan.
Idd. Vreemdgaan bij je vrouw met een kind thuis is gewoon een menselijke foutquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een incel afgunst post dit.
Lekker aanstellerigquote:
Daarom vriend. Je moet ook maar de energie hebben om je vriendin dagelijks uit elkaar te trekken. Ik word al moe van de gedachtequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel. Sowieso prioriteiten zetten, je kan je tijd maar 1x gebruiken he
Dat zijn die mannen die constant met een burnout lopen indd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom vriend. Je moet ook maar de energie hebben om je vriendin dagelijks uit elkaar te trekken. Ik word al moe van de gedachte
Dat zeg ik, heerlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |