Ik heb die luxe niet en eigenlijk haat ik badderen. Beetje in je eigen huidvetjes enzo dobberenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de avond neem ik liever een bad
Ieder zijn ding juffrouw Hettiequote:
Oh jij bent ook zo eenquote:
Jacuzzi of bad, heerlijk manquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb die luxe niet en eigenlijk haat ik badderen. Beetje in je eigen huidvetjes enzo dobberen
ik heb het geduld niet om in bad te gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb die luxe niet en eigenlijk haat ik badderen. Beetje in je eigen huidvetjes enzo dobberen
Jacuzzi en daarna douchenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jacuzzi of bad, heerlijk man
Geen handdoekje in je nek? geurkaasje erbij? piano muziekje en wijntje?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het geduld niet om in bad te gaan.
gewoon douchen en weer verder.
zijn er mensen die dat echt doen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen handdoekje in je nek? geurkaasje erbij? piano muziekje en wijntje?
Lekker man als je dat kan...quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik er eenmaal in zit dan zit ik er gerust 4 uur in.
Denk alleen filmsquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die dat echt doen?
of is dat alleen iets wat ze in films doen?
Nou dit is straks als kind na de vakantie naar school gaat en wij zijn verhuisd naar een woning met bad dus wel even iets wat ik serieus ga doen op vrije dagen. School brengen, sporten, daar even sauna pakken en dan thuis lekker in bad met sfeerverlichting aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die dat echt doen?
of is dat alleen iets wat ze in films doen?
Koekoekjesquote:
Maakt het wat uitquote:
Nooit je bed verschonen? Wtfquote:
ik zou het overwegen als ik netflix er bij kon kijknn, maar dat is ook niet echt praktischquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dit is straks als kind na de vakantie naar school gaat en wij zijn verhuisd naar een woning met bad dus wel even iets wat ik serieus ga doen op vrije dagen. School brengen, sporten, daar even sauna pakken en dan thuis lekker in bad met sfeerverlichting aan.
Fucking lekker.
Van een man verwacht ik dit maar van je vriendin... man man man.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nooit je bed verschonen? Wtf
Wat is eigenlijk gebruikelijk? Jullie moeten het eerst zeggen zodat jullie mij niet tantoe vies vinden als ik langer met 1 gespreid bedje doe
Tablet of laptop op een kruk ernaast...quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het overwegen als ik netflix er bij kon kijknn, maar dat is ook niet echt praktisch
Wat heb ik fout gedaan 😆quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Van een man verwacht ik dit maar van je vriendin... man man man.
Wij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tablet of laptop op een kruk ernaast...
Bij fel licht zetten wij open haardje op de laptop aan naast het bad ahahahha.
Jawelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker man als je dat kan...heb je dan nog wel vel?
[..]
Denk alleen films
Ah je bent weer terug bij je vreemdganger? Lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dit is straks als kind na de vakantie naar school gaat en wij zijn verhuisd naar een woning met bad dus wel even iets wat ik serieus ga doen op vrije dagen. School brengen, sporten, daar even sauna pakken en dan thuis lekker in bad met sfeerverlichting aan.
Fucking lekker.
Jij doucht met een kop koffie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef 00wildchild het volgende:
In de avond uitgebreide douche en in de ochtend even afspoelen en alle slaap uit je ogen enzo met bak koffie erbij. Hirrlak.
Ik durf ook niks te zeggenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nooit je bed verschonen? Wtf
Wat is eigenlijk gebruikelijk? Jullie moeten het eerst zeggen zodat jullie mij niet tantoe vies vinden als ik langer met 1 gespreid bedje doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |