Mokerlekker man. Deze zijn van de action.quote:
Ik ook, gebruik hem heel veel op de FP.quote:
Oh daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mokerlekker man. Deze zijn van de action.lekker kruimelig
Mooi om te provoceren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, gebruik hem heel veel op de FP.
Ik ook niet. Maar mama wel HAHAHAquote:
Heerlijk. Snap niet dat men die smiley nooit meeneemt in hun conclusie om als een schuimende gek zich te gedragen dus zolang dat niet verandert gebruik ik hem nog met verve.quote:
Alsof ik ooit een eigen woning heb gehad? Waar vind je die zo snel koekoek. We gaan nu eerst samen naar een goedkopere woning, geld sparen en dan kijken wat we verder gaan doen. Voor nu is het gewoon uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ah je bent weer terug bij je vreemdganger? Lekker
Ja als je er water in spuit wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat zo waterig smaken na een tijdje
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een eigen woning heb gehad? Waar vind je die zo snel koekoek. We gaan nu eerst samen naar een goedkopere woning, geld sparen en dan kijken wat we verder gaan doen. Voor nu is het gewoon uit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.
Laat je nou niet uit de tent lokkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.
Ik geef het niet graag toe, maar stiekem hebben we niet even een ton beschikbaar om alles in 1 keer te regelen ofzo. Dan was ik allang weg geweest want momenteel zie ik geen verdere toekomst.
Welke plek heb je gemiddeld als je reageert op huurwoningen via de woningbouw?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.
Ik geef het niet graag toe, maar stiekem hebben we niet even een ton beschikbaar om alles in 1 keer te regelen ofzo.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over douchen gesproken. Vinden jullie pissen onder de douche ranzig?
I knowquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat je nou niet uit de tent lokken
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke plek heb je gemiddeld als je reageert op huurwoningen via de woningbouw?
Gewoon kraken tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.
Lok hem uit de tent en laat je mishandelen dan krijg je ook urgentie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.
Hey mongooltjequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lok hem uit de tent en laat je mishandelen dan krijg je ook urgentie.
Opgelost.
Hallo aangenaam. Haak meteen even in op het onderwerp. Is plassen onder de douche ranzig?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgelost.
Visionairquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opgelost.
Nee man is echt chillquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo aangenaam. Haak meteen even in op het onderwerp. Is plassen onder de douche ranzig?
Ja vind ik ook. Bespaart ook weer een pleebeurt.quote:
Plassen met een odol is pas kutquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Bespaart ook weer een pleebeurt.
Wat nou als hij nog een keer vreemdgaat? Want blijkbaar maakt het allemaal niet uit en blijf je bij hem omdat je financieel afhankelijk bent. Dat zal hij ongetwijfeld ook wel doorhebben dus zet je maar schrap danquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik geef het niet graag toe, maar stiekem hebben we niet even een ton beschikbaar om alles in 1 keer te regelen ofzo. Dan was ik allang weg geweest want momenteel zie ik geen verdere toekomst.
Gewoon buiten in de tuin plassen in dat geval. Op een goede dag kom ik tot het tuinhuisjequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plassen met een odol is pas kut
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon buiten in de tuin plassen in dat geval. Op een goede dag kom ik tot het tuinhuisje
Nooit last van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plassen met een odol is pas kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan niet meer vreemdgaan want het is uit?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat nou als hij nog een keer vreemdgaat? Want blijkbaar maakt het allemaal niet uit en blijf je bij hem omdat je financieel afhankelijk bent. Dat zal hij ongetwijfeld ook wel doorhebben dus zet je maar schrap dan
Eerder adviseur dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij kan niet meer vreemdgaan want het is uit?![]()
Het boeit me ook niet, hij zou laatst een date hebben want hij had wel weer een keer zin om te neuken (ik geef hem dat niet meer). Boeide me echt heel weinig. Hij heeft het afgezegd uiteindelijk maar als hij wel was gegaan joh veel plezier.
We wonen samen maar dat is het. 😅 Vind het wel grappig verder dat mensen die nog nooit met zo’n situatie gehad te maken hebben het allemaal prachtig weten te vertellen. Derhalve zijn jullie meningen en adviezen op dit moment vrij waardeloos. Misschien moeten jullie advocaat worden ofzo. De beste stuurlui staan aan wal.
Nou zie er niet veel nuttig advies tussen staan dat je niet op 123gratisadvies.nl zou kunnen vinden. 😅quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder adviseur dan.
Gewoon lekker doorgaan met wat jij het beste vindt meid. Laat je niet afleiden.
Ik googlede even op 123gratisadvies.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou zie er niet veel nuttig advies tussen staan dat je niet op 123gratisadvies.nl zou kunnen vinden. 😅
Scheiden en uit elkaar gaan doe je niet zomaar na zo lang en met een gezin, daar gaat een heel proces aan vooraf (en veel mensen scheiden ook te snel en krijgen daar achteraf spijt van. Niet iedereen natuurlijk) maar dat is moeilijk te begrijpen blijkbaar. Ik neem liever even de tijd om zo’n rigoreus besluit te maken en werkelijk in uitvoer te brengen en jullie straks ook als jullie aan de beurt zijn.
Ja had ik haar inkomen maar dan zou het een heel ander verhaal zijn. Twee huizen in dezelfde straat, een voor hem een voor mij. Kind kan lekker genieten van 2 ouders maar dan wel met ieder een eigen woning. Als dat nou zou kunnen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik googlede even op 123gratisadvies.
Nu dat zijn wel hele rare resultaten.
Ging het maar zoals bij Beyoncé in "Irreplaceable"
Ik ben je vader niet wat je moeder ook zegt.quote:
Hij neemt wel je gedrag overquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben je vader niet wat je moeder ook zegt.
Ik zou het in ieder geval niet fijn vinden om zo afhankelijk te zijn van iemand. Dat is het enige wat ik ervan vindquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij kan niet meer vreemdgaan want het is uit?![]()
Het boeit me ook niet, hij zou laatst een date hebben want hij had wel weer een keer zin om te neuken (ik geef hem dat niet meer). Boeide me echt heel weinig. Hij heeft het afgezegd uiteindelijk maar als hij wel was gegaan joh veel plezier.
We wonen samen maar dat is het. 😅 Vind het wel grappig verder dat mensen die nog nooit met zo’n situatie gehad te maken hebben het allemaal prachtig weten te vertellen. Derhalve zijn jullie meningen en adviezen op dit moment vrij waardeloos. Misschien moeten jullie advocaat worden ofzo dat kan ik er wel iets aan hebben maar nu is het allemaal gebakken lucht van mensen die geen idee hebben waar het werkelijk over gaat.
De beste stuurlui staan aan wal.
Ey Uitstralingquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een incel afgunst post dit.
Omdat ik een rolmodel ben ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij neemt wel je gedrag over
Walgelijke opmerking.quote:
Is goed Paus "Syndroom" Nicolaasquote:
@PausNicolaasquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed Paus "Syndroom" Nicolaas
Lees: migrantenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |