Mokerlekker man. Deze zijn van de action.quote:
Ik ook, gebruik hem heel veel op de FP.quote:
Oh daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mokerlekker man. Deze zijn van de action.lekker kruimelig
Mooi om te provoceren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, gebruik hem heel veel op de FP.
Ik ook niet. Maar mama wel HAHAHAquote:
Heerlijk. Snap niet dat men die smiley nooit meeneemt in hun conclusie om als een schuimende gek zich te gedragen dus zolang dat niet verandert gebruik ik hem nog met verve.quote:
Alsof ik ooit een eigen woning heb gehad? Waar vind je die zo snel koekoek. We gaan nu eerst samen naar een goedkopere woning, geld sparen en dan kijken wat we verder gaan doen. Voor nu is het gewoon uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ah je bent weer terug bij je vreemdganger? Lekker
Ja als je er water in spuit wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat zo waterig smaken na een tijdje
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een eigen woning heb gehad? Waar vind je die zo snel koekoek. We gaan nu eerst samen naar een goedkopere woning, geld sparen en dan kijken wat we verder gaan doen. Voor nu is het gewoon uit.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt de eerste debiel in de geschiedenis die met haar ex gaat verhuizen, dat kan niet anders.
Laat je nou niet uit de tent lokkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.
Ik geef het niet graag toe, maar stiekem hebben we niet even een ton beschikbaar om alles in 1 keer te regelen ofzo. Dan was ik allang weg geweest want momenteel zie ik geen verdere toekomst.
Welke plek heb je gemiddeld als je reageert op huurwoningen via de woningbouw?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef me een huis dan? Het is gewoon even een tussenfase omdat we nu ook niets kunnen. We kunnen niet sparen en we kunnen ook niet bij ouders. Vanuit daar (500/600 minder vaste lasten) hebben we even wat lucht om te kijken hoe we dit af gaan wikkelen.
Ik geef het niet graag toe, maar stiekem hebben we niet even een ton beschikbaar om alles in 1 keer te regelen ofzo.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over douchen gesproken. Vinden jullie pissen onder de douche ranzig?
I knowquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat je nou niet uit de tent lokken
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke plek heb je gemiddeld als je reageert op huurwoningen via de woningbouw?
Gewoon kraken tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.
Lok hem uit de tent en laat je mishandelen dan krijg je ook urgentie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De ene keer 134 de andere keer 2 maar waar ik woon komt überhaupt vrijwel niets vrij. Ben twee keer wezen kijken tot nu toe en ja leuk maar het gaat hier iedere keer naar iemand met urgentie.
Hey mongooltjequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lok hem uit de tent en laat je mishandelen dan krijg je ook urgentie.
Opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |