God.quote:
Hij heeft een vriendin en kind, dit kan je niet maken manquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoho niet tegen catkiller, de beste user van KLB
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rt rt #teamOUD heb klein zwakje gekregen omdat ik Octo ook cute vind en catkiller zeikt alleen maar dus snap je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyfuskutkinderen manquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Rt rt #teamOUD heb klein zwakje gekregen omdat ik Octo ook cute vind en catkiller zeikt alleen maar dus snap je.
Ik ben de leukstequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Rt rt #teamOUD heb klein zwakje gekregen omdat ik Octo ook cute vind en catkiller zeikt alleen maar dus snap je.
Nou dat valt reuze mee hoorquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je een kind hebt zoals jij of @Kiid wel ja hahaatjesquote:
Nee Myrr kijkt de hele dag Spongebob samen met haar zoontje terwijl ze ontbijt op bed etenquote:
Aha nu snap ik het, bedankt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee Myrr kijkt de hele dag Spongebob samen met haar zoontje terwijl ze ontbijt op bed eten
Dit gelovenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin en kind, dit kan je niet maken man
Zo onrealistisch is dat toch niet? Ja voor ons misschien HAHAHAHAquote:
Neeeeeejoh drie kwartier extra deluxe bedtijd gedaan, toen drie kwartier m’n sportbroek wezen zoeken en nu ga ik even lekker mijn benen strekken buiten biembiem.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aha nu snap ik het, bedankt.
Ze kijkt nu met een fles wijn nu die kleine op school zit.
Je bent echt een wijze vrouwquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Neeeeeejoh drie kwartier extra deluxe bedtijd gedaan, toen drie kwartier m’n sportbroek wezen zoeken en nu ga ik even lekker mijn benen strekken buiten biembiem.
Heb al even geleden besloten dat alleen kerst, O&N en belangrijke verjaardagen een go krijgen met drinken terwijl kinder aanwezig is. Je wil je ouders echt niet dronken zien dan zijn ze irritant.![]()
Nee joh je praat alleen teveelquote:
🙈quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee joh je praat alleen teveel
Wie zegt dat?quote:
Die fout maakte je ooit alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |