Neen, last van maagkrampen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ben ik heerlijke man dat je er bent, alles goed Jimmy?
(lol)quote:
Ja maar wat heb ik aan die mening? Ik kan nu niets veranderen, tenzij ik stop met mijn studie en dat ga ik dus niet doen. Die is nogal allesbepalend voor de overige jaren van mijn leven. Deze situatie is maar tijdelijk. Stap voor stap kijken hoe aan te pakken ipv in hoge emotie domme besluiten maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval niet fijn vinden om zo afhankelijk te zijn van iemand. Dat is het enige wat ik ervan vind
Wat zei je, ik ben godverdomme ook niet melkwit geef mij dit huisquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja helaas is dat inderdaad de situatie geweest in beide gevallen.
Tegen dat soort reacties zijn ze ingedektquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat zei je, ik ben godverdomme ook niet melkwit geef mij dit huis
Uiteindelijk gaan we allemaal dood lieve Myrr. Je hebt verdorie nog gelijk ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik aan die mening? Ik kan nu niets veranderen, tenzij ik stop met mijn studie en dat ga ik dus niet doen. Die is nogal allesbepalend voor de overige jaren van mijn leven. Deze situatie is maar tijdelijk. Stap voor stap kijken hoe aan te pakken ipv in hoge emotie domme besluiten maken.
Lange termijn doelen > korte termijn doelen
Laten we hopen dat dat nog lang op zich mag laten wachten en het leven ons toelachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood lieve Myrr. Je hebt verdorie nog gelijk ook
Je liet je wel echt lelijk uitlokken in dat topique van jiggy man.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat zei je, ik ben godverdomme ook niet melkwit geef mij dit huis
Zolang Fifa 2k21 niet wordt uitgesteld en netjes in september uitkomt zal je mij niet horen klagen over het leven. Sterker nog, volgend jaar komen de next gen consoles uit. Dan zie ik die gasten een balletje trappen op 8k resolutie en 120fps (faps per seconde)quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat nog lang op zich mag laten wachten en het leven ons toelacht
Iedereen heeft wel eens een zwak momentquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je liet je wel echt lelijk uitlokken in dat topique van jiggy man.
Ik weet wat frames zijn bby 😘quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zolang Fifa 2k21 niet wordt uitgesteld en netjes in september uitkomt zal je mij niet horen klagen over het leven. Sterker nog, volgend jaar komen de next gen consoles uit. Dan zie ik die gasten een balletje trappen op 8k resolutie en 120fps (faps per seconde)
Dan ben je hier op het juiste adresquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef Rozevla het volgende:
KEIHARDE WILDE NEGER NEUKSEKS SC !!!!!!!
SOW DAN KOEKOEKJES!!!!!!!
WAAR ZIJN DIE DIKKE NEGER LULLEN DAN VOL MET NEGERZAAD ?????quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan ben je hier op het juiste adres
Jij hebt ze allemaal ingepikt he!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik weet wat frames zijn bby 😘
Ik gun jou alle Fifa van de wereld.
Hier in m’n broek.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAAR ZIJN DIE DIKKE NEGER LULLEN DAN VOL MET NEGERZAAD ?????
Zit je me te noemen dan homootjequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed Paus "Syndroom" Nicolaas
Pausje van harte welkom voel je lekker thuis, scheld Chevy de tering in en roep lekker kut en lulquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zit je me te noemen dan homootje
Heb niks tegen Chevyquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pausje van harte welkom voel je lekker thuis, scheld Chevy de tering in en roep lekker kut en lul
Hoho niet tegen catkiller, de beste user van KLBquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb niks tegen Chevy
Tevens wie?
Maar mag schelden dus![]()
@:catkiller homootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |