HKquote:
Ik twijfel of ik al boodschappen voor morgen haal. Maar wil niet naar buitenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar even naar beneden voor de boodschappen. Ik eet vanavond iig wraps, alleen moet de vulling nog bepalen..
Ik doe dat morgen gewoon wel. Dat is het voordeel van boven een supermarkt wonen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik al boodschappen voor morgen haal. Maar wil niet naar buiten
Zeker heerlijk nummerquote:
quote:
quote:
Ouwe rimpelpikquote:
Nee, ik ken sowieso weinig mensen, laat staan Audiciens. Maar dit is volgens mij wel een groeiend beroep...quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Hmm zie nu een dame bij first dates die is zich aan het laten omscholen tot audicien.
Kennen jullie mensen die dit doen?
quote:
Die vrouw vertelde super blij hoe leuk het is als je met jouw hulp mensen weer kunt laten horen. Dat zou ik ook super vet vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ken sowieso weinig mensen, laat staan Audiciens. Maar dit is volgens mij wel een groeiend beroep...
Die moest ik ff googlenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Hmm zie nu een dame bij first dates die is zich aan het laten omscholen tot audicien.
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heet dit in België anders?
Beidequote:
Echt ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik heb me aangemeld voor de cursus vegetarische hallal slager
Slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt ?Hoe slacht je halal en vegetarisch? :p
Ik slacht de sla en komkommers zonder verdovingquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt ?Hoe slacht je halal en vegetarisch? :p
Met de botte bijl.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik slacht de sla, komkommers zonder verdoving
Ach arme groentenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik slacht de sla en komkommers zonder verdoving
Wel in één keer hè?quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik slacht de sla en komkommers zonder verdoving
Redelijk goedquote:
Eindelijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Redelijk goed![]()
Spuiten in mijn rug beginnen effect te krijgen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel in één keer hè?
Ze hoeven niet te lijden
quote:
Als ik dan maar aan de andere kant van die balk staquote:
quote:
Dat zal best ja...quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik beginnen nou pijn in mijn voeten te krijgen![]()
Dat zal wel komen omdat ik nu een andere houding en loop heb
Yep, mooi vak hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Maar áls ie dan rijdtquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:18 schreef Muck het volgende:
Vanaf maandag rijdt de uithoflijn in Utrecht... Ik ben benieuwd
Nou niet echtquote:
Jij redt het land terwijl de rest uitbrakt mien jong!quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet echtik zat om 8 uur in de trein
Ook heerlijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker heerlijk nummer
Spotify speelt hier nu For Whom the Bell Tolls van Metallica af, Ook![]()
Oeffffquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ga aan de roasted pork, ontbijt is wat laat door buurjongetje met wat psychische labels in wording die hier kwam spelen
Mijn hemel wat is die druk en vervelend zeg
Uitbrakkenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij redt het land terwijl de rest uitbrakt mien jong!
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:30 schreef Karzai het volgende:
tussen twee en drie neem ik mijn harinkjes
Lekker hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:55 schreef Karzai het volgende:
met uitjes en zuur op z''n amsterdams en ik snijd ze ook in stukjes
Wiskundequote:Op zaterdag 14 december 2019 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe makkelijk fietsen mensen door die opleiding? Zie ook wiskunde als onderdeel staan
En dit inderdaad.quote:
Van Jumbo, beleg. Serieus lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeffff
En roasted pork![]()
Dr wordt vanavond voor me gekookt, maar ik hoor straks pas wat het gaat worden. Prima
Dat ligt aan je vooropleiding, cognitieve niveau en je interesses denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe makkelijk fietsen mensen door die opleiding? Zie ook wiskunde als onderdeel staan
Oke, dan kijk ik nog even verderquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ligt aan je vooropleiding, cognitieve niveau en je interesses denk ik
Het is geen hele makkelijke opleiding
Mijn god, gelukkig heb ik nooit zo'n ouders gehadquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader begreep nooit dat ik geen wiskunde begreep. Werd hij boos. Ik huilen. Hij nog schelden dat de punt van mijn potlood niet goed geslepen was en ik nettere = tekentjes moest opschrijven.
En dat dan nog in half Duits ook.![]()
Herr Flick?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:03 schreef bitterbal het volgende:
In zijn lange uniform met kaplaarzen en gummiknuppel
Denk dat het ergens wel een autist wasquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn god, gelukkig heb ik nooit zo'n ouders gehad
Ja geloof dat dat niet meer klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat zo, ik zag bij het voedingscentrum 2 of 3 eieren per week?
Jouw weekend is weer goed!quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, vandaag ga ik helemaal nergens meer heen.
Bij uit te proberen sportschool zojuist de vraag gekregen hoe oud ik was, want misschien kon ik wel jongerenkorting krijgen.
Zou best kunnen dat hij er trekjes van heeft.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het ergens wel een autist was![]()
Het kon er gewoon niet in dat ik het niet begreep. Maar voor mij was het serieus abacadabra :p
Rug is in ieder geval weer blij na veel te veel stilzitten, dus da's positief!quote:
Ik ga straks 43 km fietsen op mijn zolder. Ben benieuwd hoe ik mij daarna voel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rug is in ieder geval weer blij na veel te veel stilzitten, dus da's positief!
Ja nou hij bracht mij tot huilen en dan raakte hij ook weer gefrustreerdquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij er trekjes van heeft.
Lijkt me voor beiden zwaar frustrerend zulke dingen.
Voedingscentrumquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat zo, ik zag bij het voedingscentrum 2 of 3 eieren per week?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, vandaag ga ik helemaal nergens meer heen.
Bij uit te proberen sportschool zojuist de vraag gekregen hoe oud ik was, want misschien kon ik wel jongerenkorting krijgen.
"Moe"?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga straks 43 km fietsen op mijn zolder. Ben benieuwd hoe ik mij daarna voel.
Netjes!quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Succes! Ben benieuwd naar je tijdquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had wel dezelfde soort problemen met Frans, al heb ik dat nooit kunnen laten vallenquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou hij bracht mij tot huilen en dan raakte hij ook weer gefrustreerdToen ik heb het kunnen laten vallen heb ik het gedaan :p
Jij verwacht teveel... haha...quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Succes! Ben benieuwd naar je tijd
Ik stond gemiddeld een 2,5 voor wiskundequote:Op zaterdag 14 december 2019 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel dezelfde soort problemen met Frans, al heb ik dat nooit kunnen laten vallen
Och, ik een 4 voor natuurkunde. Matcht ook goed bij huidige baan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stond gemiddeld een 2,5 voor wiskunde![]()
Toen laten vallen
Wel mooi als je dat bekijkt in het licht van wat ik nu doe en ga doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij verwacht teveel... haha...
vo2 max was 41.3 trouwens. Average Joe...
Kan alleen maar meevallen toch?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij verwacht teveel... haha...
vo2 max was 41.3 trouwens. Average Joe...
Ja iddquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik een 4 voor natuurkunde. Matcht ook goed bij huidige baan.
Ik deed gewoon niks.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja idd
Natuurkunde stond ik dan weer een 8 voor geloof ik. Ook wel bijzonder, met zulke wiskundige skills
Mooi welquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stond gemiddeld een 2,5 voor wiskunde![]()
Toen laten vallen
Wel mooi als je dat bekijkt in het licht van wat ik nu doe en ga doen![]()
![]()
Ik had een teringheks voor wiskunde, plus ik was/ben te eigenwijs voor die opgaven enzo, mjaquote:
Terwijl taal toch eigenlijk alleen uit je hoofd leren is?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi wel![]()
Laagste wat ik ooit gestaan heb voor wiskunde was volgens mij een 7,9 of 7,8 ofzo.
Frans was altijd hakken over de sloot en een shitload aan bijles ;')
Groot deel wel, maar er zijn ook nuance verschillen en vervoegingen die verschillen met wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Terwijl taal toch eigenlijk alleen uit je hoofd leren is?
Mja Frans en Duits had ik ook. Was er niet goed in maar dat was omdat ik geen zin had om het te leren maar kan mij herinneren dat wat ik leerde kwam door het eindeloos maar blijven herhalen :pquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Groot deel wel, maar er zijn ook nuance verschillen en vervoegingen die verschillen met wat je bedoelt.
Grootste gedeelte is wel stampen idd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja Frans en Duits had ik ook. Was er niet goed in maar dat was omdat ik geen zin had om het te leren maar kan mij herinneren dat wat ik leerde kwam door het eindeloos maar blijven herhalen :p
Dat stampen :p
Dat is wel een erg rooskleurige voorstelling van de zakenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij redt het land terwijl de rest uitbrakt mien jong!
Nope. Zinnetjes opdreunen is niet een taal leren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Terwijl taal toch eigenlijk alleen uit je hoofd leren is?
hoarders unite!quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf, verzamelbeurs. Komt net zo veel geld in als er uit gaat
Goeie, moet nog even een zooi kopen want blijkbaar doen we aan cadeautjes met kerstquote:
Ik verzamel vakantiesquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:15 schreef Karzai het volgende:
ik verzamel eigenlijk niets, ik ben minimalistisch
Ik heb laatst de handzeep voor op toilet gekochtquote:
gvdquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb laatst de handzeep voor op toilet gekocht
Eindelijk een goeie prikkel om mijn klauwen eens te wassen na het zeiken of poepen
Lekker naakt mee spelen tot ze begint te kwaken dat geile natte eendje.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:16 schreef Karzai het volgende:
[..]lekker in bad met je eendje straks
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker naakt mee spelen tot ze begint te kwaken dat geile natte eendje.
Preciesquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat zijn herinneringen, niet dat je thailand in huis haalt
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:30 schreef Molo het volgende:
Mooi, mijn dochter zag net een luiaard, dacht ze dat het een luie aars heette![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echtquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Belonen voor de juiste uitspraak, gewoon zo laten.
Lekker gevoel is dat hèquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op de valreep even een mooie deal binnengeharkt
Feli!quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op de valreep even een mooie deal binnengeharkt
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Feli!
Krijgen wij nou een mooi kerstpakket vanwege de mentale steun hierbij?
Dit is een ja neem ik aan?quote:
Kan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is een ja neem ik aan?
Adres komt per DM
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee dat niet helaas
Goed gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dit was wel een mooie ja.
Vierbierquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vier ik vanavond met wat bier haha
Ja hier ook, zo even lekker dikke jas aan. Boodschappen doen, vanavond en morgen lasagne etenquote:
Proost alvast!quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vier ik vanavond met wat bier haha
Zeg datquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Sjezus, wat staat er een hoop wind
Pas maar opquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het dak kraakt lekker af en toe
Mooi geluid welquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, houten binten onder mijn mansardekap. Die horen te kraken
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar moest ik ook om lachen
Ja... @yvonnequote:Op zaterdag 14 december 2019 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ach, ook zonder kerstmarkt is het best leuk. Ze kunnen naar de Zeeman, de Hema en euh...
Yvonne weet al dat ik een grote liefde voor Dordrecht heb. Zonder dollen trouwens echt mijn favoriete stad.quote:
Ik ben er nog geen 1x geweest.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yvonne weet al dat ik een grote liefde voor Dordrecht heb. Zonder dollen trouwens echt mijn favoriete stad.
Ach gos...quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bussen vol toeristen uit het buitenland zijn vandaag naar de kerstmarkt in Dordrecht gekomen. Maar die is afgelast
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach gos...
Hier ook. Verdiende loon van die organisatie![]()
Ze vonden ons dit jaar te duur en ook na korting hoefden we niet te komen. Geen livemuziek dus, alleen wat koortjes. Van 2 van die koren weet ik dat ze echt heel slecht zijn![]()
We hebben een paar jaar geleden een optreden met ze samen gedaan. Oef.quote:
Pittigquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar geleden een optreden met ze samen gedaan. Oef.
Best leuk, ook met de kids. Beetje kanoën in de Biesboschquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er nog geen 1x geweest.
Dat wil ik best een keer doen jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best leuk, ook met de kids. Beetje kanoën in de Biesbosch
Dit is wel een mooi verhaal jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bussen vol toeristen uit het buitenland zijn vandaag naar de kerstmarkt in Dordrecht gekomen. Maar die is afgelast
Mijn geboortestadje ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yvonne weet al dat ik een grote liefde voor Dordrecht heb. Zonder dollen trouwens echt mijn favoriete stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Waar stond je, weet je dat nog? Ik woonde toen pal aan de kerstmarkt en er stond 100 meter verderop een harmonieorkestjequote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar geleden een optreden met ze samen gedaan. Oef.
Ja wil ik ook doen als Miepie wat ouder isquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best leuk, ook met de kids. Beetje kanoën in de Biesbosch
Niet in Dordt hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar stond je, weet je dat nog? Ik woonde toen pal aan de kerstmarkt en er stond 100 meter verderop een harmonieorkestje
Komt wel dichtbij zo
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef Muck het volgende:
Ze kunnen wel heel goed tweestemmig zingen trouwens!Blij dat ik dat niet aan hoefde te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Tof, beetje bevers spottenquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wil ik best een keer doen ja
Nice.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof, beetje bevers spotten
Moet ik voor je zingen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat ik dat niet aan hoefde te horen
Ik heb er geen bever gezien in oktober, verkeerde seizoen zei de gidsquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahaha, bummer manquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
4 uur in die kut bus gezeten mag je weer terug
Ik heb bij mijn ouders bevers gespotquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna 30 jaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik niet. Heb je er lang gewoond?
Koos kijkt heel vaak naar beversquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn ouders bevers gespot
Veel groter dan ik.dacht joh
Wijk bij Duurstede, of all placesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ow, dan komt het minder dichtbij
Ik woonde aan de Voorstraatshaven. Zelfs daar heb ik wel eens een bever gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er geen bever gezien in oktober, verkeerde seizoen zei de gids
Forse beestjesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn ouders bevers gespot
Veel groter dan ik.dacht joh
Ik was wel in de Brabantse Biesbosch, fluisterboot vanuit Werkendamquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Voorstraatshaven. Zelfs daar heb ik wel eens een bever gezien
Jah, midden in de uiterwaarden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forse beestjesJe ouders wonen aan het water?
Ik heb nog geen babbies, dus hij wordt nog aangeraaktquote:
Trillende eierstokken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen babbies, dus hij wordt nog aangeraakt
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah, midden in de uiterwaarden.
Ik heb ook al een keer een das gezien en een paar maanden geleden een slang. Ik schrok me kapot![]()
Afgelopen weekend wel evenquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trillende eierstokken?
Haha liefffffffquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wel even![]()
Neefje van net 1 zat op schoot, zijn grote broer (4) vond dat wel een goed idee, dus kwam ook lekker tegen me aan hangen.
Lekker beetje knuffelen op de bank![]()
Toen ben ik spontaan gesmolten
Sufferds zijn hetquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik had een poos terug bijna een ree onder mijn auto toen ik de snelweg op draaide. Was ook even een verrassing. Maar ze hupste op tijd weg.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wel even![]()
Neefje van net 1 zat op schoot, zijn grote broer (4) vond dat wel een goed idee, dus kwam ook lekker tegen me aan hangen.
Lekker beetje knuffelen op de bank![]()
Toen ben ik spontaan gesmolten
De jongste is zo'n lekkere, chubby baby en dol op knuffelenquote:
Ik heb pas nog een hertenbiefstukje op met portsaus en perfect gebakken krieltjesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik heb maar een klein vriezertje
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een hertenbiefstukje op met portsaus en perfect gebakken krieltjes
Er wordt voor mij gekooktquote:
LEKKAHquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
We wordt voor mij gekookt![]()
Zalm uit de oven, een salade en krieltjes
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Er wordt voor mij gekookt![]()
Zalm uit de oven, een salade en krieltjes
Baaaahhhhquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vieze windjes laten als ik morgen bij oma op bezoek ben
Luiertje om?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oma houdt het zelf ook niet droog meer de laatste tijd
Topic op slot flikkeren en tot 450 doorgaan?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Topic op slot flikkeren en tot 450 doorgaan?
Ja, maar anders zit alles onderquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wel sneu natuurlijk maarja
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Topic op slot flikkeren en tot 450 doorgaan?
Lekkerquote:
Er waren tijden dat ik dit wel kon waarderen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar anders zit alles onder![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er waren tijden dat ik dit wel kon waarderen.
Vond ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker![]()
Daar is het wel weer voor...
Ghehe lukt dat?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:03 schreef Fogel het volgende:
Heb net een magnetronbolognese op. Even compenseren voor gister
Sneu hè?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoef niet per se 100 te worden als ik mijn oma zo zie aftakelen en tobben
Jawel.quote:
Geinigquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
Mijn tante is doof en haar kamergenote is net zo dement en vergeet telkens dat mijn tante doof is.
Hebben ze weer ruzie 'omdat ze nooit luistert'
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
Mijn tante is doof en haar kamergenote is net zo dement en vergeet telkens dat mijn tante doof is.
![]()
O, dement worden lijkt me ook vreselijk. Herkent ze nog mensen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Sneu hè?
Mijn tante is compleet dement en het laatste jaar is ze echt achteruit gehold.
Ik hoop zo dat ik niet zo eindig![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
![]()
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je met je eigen stront de muren een nieuw kleurtje geeft
Ja, toen ik laatst bij mijn oma naar de wc wilde gaan, was dat ongeveer wat ik aantrof. Ik heb snel de deur dichtgedaan en de thuiszorg gebeldquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je met je eigen stront de muren een nieuw kleurtje geeft
Neequote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dement worden lijkt me ook vreselijk. Herkent ze nog mensen?
Goede compost welquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.
Dat heb ik ook weleens als ik dronken benquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn opa was ook zo dement als een deurbel. Ik deed altijd boodschappen voor hem, maar die belde op gegeven moment in de nacht op waar zijn boodschappen bleven
Die zou zo mod op fok kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Fogel het volgende:
Dat is overigens een van de redenen dat mijn vriendin niet meer met dementen werkt. Nu weer met autisten en Downs. Die gedragen zich een stuk beter.
* Fogel stelt beeld over Muck bijquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens als ik dronken ben
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat nachtbraken zit wel in de familie he?
Moet ze eerst Nederlands leren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zou zo mod op fok kunnen worden.
Of per definitie alles dichtmikken en noten, omdat het kan.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn opa was ook zo dement als een deurbel. Ik deed altijd boodschappen voor hem, maar die belde op gegeven moment in de nacht op waar zijn boodschappen bleven
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn tante ook... Woest omdat tafeltje-dek-je nooit meer kwam![]()
Keken we in de koelkast, stond de boel daar keurig per dagdeel gelabeld te verschimmelen
Aaaawquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee![]()
Bij vlagen ineens wel, maar het wordt steeds minder.
Vorig jaar zei ze tegen haar dochter: huh? Waar komen die kinderen vandaan?!
Mijn nicht heeft 4 kinderen, waarvan de oudste al studeert...![]()
Tien minuten later: hey Muckie! Hoi!
Mooi toch?quote:
Ja, waarom niet?quote:
Whoop whoop!quote:
leeeeuuuuuk!!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:29 schreef Fogel het volgende:
Nou, poe hee.
Ik ben een verblijf in Disney aan het boeken tussendoor.
Duuuuuuur.quote:
Of naja, eigenlijk niet zo heeeel erg veel duurder dan Efteling.quote:
scheelt dat echt niet veel?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of naja, eigenlijk niet zo heeeel erg veel duurder dan Efteling.
3 dagen park en 2 nachten voor ca 1250 euro, voor 5 man. Efteling is toch ook al 30-40 pppd ofzo? En dan slaap je er nog niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
scheelt dat echt niet veel?
wat een prijzen zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 dagen park en 2 nachten voor ca 1250 euro, voor 5 man. Efteling is toch ook al 30-40 pppd ofzo? En dan slaap je er nog niet.
En dat is voordat je op alle extras gaat klikken.quote:
ja daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat is voordat je op alle extras gaat klikken.
Zonder kinderen welquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef Fogel het volgende:
Goedkoop op vakantie gaan is lastig...
Nog erger, kinderen die volgens de luchtvaartmaatschappijen opeens "volwassen" zijn. Daar heb ik er drie vanquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zonder kinderen welEn buiten het seizoen.
Daar worden ze hard van.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog erger, kinderen die volgens de luchtvaartmaatschappijen opeens "volwassen" zijn. Daar heb ik er drie van
Dus deze zomer moeten ze op de pijnbank en economy vliegen
Ik wil het écht niet weten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je waar ik hard van word?
We gaan het beleven.quote:
Nietus.quote:
450? Ja!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen we het proberen?
Dus toch nog wel leven in jou ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |