Ghehe lukt dat?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:03 schreef Fogel het volgende:
Heb net een magnetronbolognese op. Even compenseren voor gister
Sneu hè?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoef niet per se 100 te worden als ik mijn oma zo zie aftakelen en tobben
Jawel.quote:
Geinigquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
Mijn tante is doof en haar kamergenote is net zo dement en vergeet telkens dat mijn tante doof is.
Hebben ze weer ruzie 'omdat ze nooit luistert'
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
Mijn tante is doof en haar kamergenote is net zo dement en vergeet telkens dat mijn tante doof is.
![]()
O, dement worden lijkt me ook vreselijk. Herkent ze nog mensen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Sneu hè?
Mijn tante is compleet dement en het laatste jaar is ze echt achteruit gehold.
Ik hoop zo dat ik niet zo eindig![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
![]()
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je met je eigen stront de muren een nieuw kleurtje geeft
Ja, toen ik laatst bij mijn oma naar de wc wilde gaan, was dat ongeveer wat ik aantrof. Ik heb snel de deur dichtgedaan en de thuiszorg gebeldquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je met je eigen stront de muren een nieuw kleurtje geeft
Neequote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dement worden lijkt me ook vreselijk. Herkent ze nog mensen?
Goede compost welquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.
Dat heb ik ook weleens als ik dronken benquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn opa was ook zo dement als een deurbel. Ik deed altijd boodschappen voor hem, maar die belde op gegeven moment in de nacht op waar zijn boodschappen bleven
Die zou zo mod op fok kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Fogel het volgende:
Dat is overigens een van de redenen dat mijn vriendin niet meer met dementen werkt. Nu weer met autisten en Downs. Die gedragen zich een stuk beter.
* Fogel stelt beeld over Muck bijquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens als ik dronken ben
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat nachtbraken zit wel in de familie he?
Moet ze eerst Nederlands leren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zou zo mod op fok kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |