Dat wil ik best een keer doen jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best leuk, ook met de kids. Beetje kanoën in de Biesbosch
Dit is wel een mooi verhaal jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bussen vol toeristen uit het buitenland zijn vandaag naar de kerstmarkt in Dordrecht gekomen. Maar die is afgelast
Mijn geboortestadje ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yvonne weet al dat ik een grote liefde voor Dordrecht heb. Zonder dollen trouwens echt mijn favoriete stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Waar stond je, weet je dat nog? Ik woonde toen pal aan de kerstmarkt en er stond 100 meter verderop een harmonieorkestjequote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar geleden een optreden met ze samen gedaan. Oef.
Ja wil ik ook doen als Miepie wat ouder isquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best leuk, ook met de kids. Beetje kanoën in de Biesbosch
Niet in Dordt hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar stond je, weet je dat nog? Ik woonde toen pal aan de kerstmarkt en er stond 100 meter verderop een harmonieorkestje
Komt wel dichtbij zo
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef Muck het volgende:
Ze kunnen wel heel goed tweestemmig zingen trouwens!Blij dat ik dat niet aan hoefde te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Tof, beetje bevers spottenquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wil ik best een keer doen ja
Nice.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof, beetje bevers spotten
Moet ik voor je zingen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat ik dat niet aan hoefde te horen
Ik heb er geen bever gezien in oktober, verkeerde seizoen zei de gidsquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahaha, bummer manquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
4 uur in die kut bus gezeten mag je weer terug
Ik heb bij mijn ouders bevers gespotquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna 30 jaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik niet. Heb je er lang gewoond?
Koos kijkt heel vaak naar beversquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn ouders bevers gespot
Veel groter dan ik.dacht joh
Wijk bij Duurstede, of all placesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ow, dan komt het minder dichtbij
Ik woonde aan de Voorstraatshaven. Zelfs daar heb ik wel eens een bever gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er geen bever gezien in oktober, verkeerde seizoen zei de gids
Forse beestjesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn ouders bevers gespot
Veel groter dan ik.dacht joh
Ik was wel in de Brabantse Biesbosch, fluisterboot vanuit Werkendamquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Voorstraatshaven. Zelfs daar heb ik wel eens een bever gezien
Jah, midden in de uiterwaarden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forse beestjesJe ouders wonen aan het water?
Ik heb nog geen babbies, dus hij wordt nog aangeraaktquote:
Trillende eierstokken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen babbies, dus hij wordt nog aangeraakt
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah, midden in de uiterwaarden.
Ik heb ook al een keer een das gezien en een paar maanden geleden een slang. Ik schrok me kapot![]()
Afgelopen weekend wel evenquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trillende eierstokken?
Haha liefffffffquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wel even![]()
Neefje van net 1 zat op schoot, zijn grote broer (4) vond dat wel een goed idee, dus kwam ook lekker tegen me aan hangen.
Lekker beetje knuffelen op de bank![]()
Toen ben ik spontaan gesmolten
Sufferds zijn hetquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik had een poos terug bijna een ree onder mijn auto toen ik de snelweg op draaide. Was ook even een verrassing. Maar ze hupste op tijd weg.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wel even![]()
Neefje van net 1 zat op schoot, zijn grote broer (4) vond dat wel een goed idee, dus kwam ook lekker tegen me aan hangen.
Lekker beetje knuffelen op de bank![]()
Toen ben ik spontaan gesmolten
De jongste is zo'n lekkere, chubby baby en dol op knuffelenquote:
Ik heb pas nog een hertenbiefstukje op met portsaus en perfect gebakken krieltjesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik heb maar een klein vriezertje
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een hertenbiefstukje op met portsaus en perfect gebakken krieltjes
Er wordt voor mij gekooktquote:
LEKKAHquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
We wordt voor mij gekookt![]()
Zalm uit de oven, een salade en krieltjes
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Er wordt voor mij gekookt![]()
Zalm uit de oven, een salade en krieltjes
Baaaahhhhquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vieze windjes laten als ik morgen bij oma op bezoek ben
Luiertje om?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Oma houdt het zelf ook niet droog meer de laatste tijd
Topic op slot flikkeren en tot 450 doorgaan?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Topic op slot flikkeren en tot 450 doorgaan?
Ja, maar anders zit alles onderquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wel sneu natuurlijk maarja
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Topic op slot flikkeren en tot 450 doorgaan?
Lekkerquote:
Er waren tijden dat ik dit wel kon waarderen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar anders zit alles onder![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er waren tijden dat ik dit wel kon waarderen.
Vond ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker![]()
Daar is het wel weer voor...
Ghehe lukt dat?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:03 schreef Fogel het volgende:
Heb net een magnetronbolognese op. Even compenseren voor gister
Sneu hè?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoef niet per se 100 te worden als ik mijn oma zo zie aftakelen en tobben
Jawel.quote:
Geinigquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
Mijn tante is doof en haar kamergenote is net zo dement en vergeet telkens dat mijn tante doof is.
Hebben ze weer ruzie 'omdat ze nooit luistert'
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
Mijn tante is doof en haar kamergenote is net zo dement en vergeet telkens dat mijn tante doof is.
![]()
O, dement worden lijkt me ook vreselijk. Herkent ze nog mensen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Sneu hè?
Mijn tante is compleet dement en het laatste jaar is ze echt achteruit gehold.
Ik hoop zo dat ik niet zo eindig![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:06 schreef Muck het volgende:
Wat dan wel grappig is:
![]()
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je met je eigen stront de muren een nieuw kleurtje geeft
Ja, toen ik laatst bij mijn oma naar de wc wilde gaan, was dat ongeveer wat ik aantrof. Ik heb snel de deur dichtgedaan en de thuiszorg gebeldquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of dat je met je eigen stront de muren een nieuw kleurtje geeft
Neequote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dement worden lijkt me ook vreselijk. Herkent ze nog mensen?
Goede compost welquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.
Dat heb ik ook weleens als ik dronken benquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de plantenbak schijten omdat je niet meer weet waar de plee is.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn opa was ook zo dement als een deurbel. Ik deed altijd boodschappen voor hem, maar die belde op gegeven moment in de nacht op waar zijn boodschappen bleven
Die zou zo mod op fok kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Fogel het volgende:
Dat is overigens een van de redenen dat mijn vriendin niet meer met dementen werkt. Nu weer met autisten en Downs. Die gedragen zich een stuk beter.
* Fogel stelt beeld over Muck bijquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens als ik dronken ben
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat nachtbraken zit wel in de familie he?
Moet ze eerst Nederlands leren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zou zo mod op fok kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |