Forse beestjesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn ouders bevers gespot
Veel groter dan ik.dacht joh
Ik was wel in de Brabantse Biesbosch, fluisterboot vanuit Werkendamquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Voorstraatshaven. Zelfs daar heb ik wel eens een bever gezien
Jah, midden in de uiterwaarden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forse beestjesJe ouders wonen aan het water?
Ik heb nog geen babbies, dus hij wordt nog aangeraaktquote:
Trillende eierstokken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen babbies, dus hij wordt nog aangeraakt
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah, midden in de uiterwaarden.
Ik heb ook al een keer een das gezien en een paar maanden geleden een slang. Ik schrok me kapot![]()
Afgelopen weekend wel evenquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trillende eierstokken?
Haha liefffffffquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wel even![]()
Neefje van net 1 zat op schoot, zijn grote broer (4) vond dat wel een goed idee, dus kwam ook lekker tegen me aan hangen.
Lekker beetje knuffelen op de bank![]()
Toen ben ik spontaan gesmolten
Sufferds zijn hetquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik had een poos terug bijna een ree onder mijn auto toen ik de snelweg op draaide. Was ook even een verrassing. Maar ze hupste op tijd weg.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wel even![]()
Neefje van net 1 zat op schoot, zijn grote broer (4) vond dat wel een goed idee, dus kwam ook lekker tegen me aan hangen.
Lekker beetje knuffelen op de bank![]()
Toen ben ik spontaan gesmolten
De jongste is zo'n lekkere, chubby baby en dol op knuffelenquote:
Ik heb pas nog een hertenbiefstukje op met portsaus en perfect gebakken krieltjesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik heb maar een klein vriezertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |