Dat wil ik best een keer doen jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best leuk, ook met de kids. Beetje kanoën in de Biesbosch
Dit is wel een mooi verhaal jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bussen vol toeristen uit het buitenland zijn vandaag naar de kerstmarkt in Dordrecht gekomen. Maar die is afgelast
Mijn geboortestadje ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yvonne weet al dat ik een grote liefde voor Dordrecht heb. Zonder dollen trouwens echt mijn favoriete stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Waar stond je, weet je dat nog? Ik woonde toen pal aan de kerstmarkt en er stond 100 meter verderop een harmonieorkestjequote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar geleden een optreden met ze samen gedaan. Oef.
Ja wil ik ook doen als Miepie wat ouder isquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best leuk, ook met de kids. Beetje kanoën in de Biesbosch
Niet in Dordt hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar stond je, weet je dat nog? Ik woonde toen pal aan de kerstmarkt en er stond 100 meter verderop een harmonieorkestje
Komt wel dichtbij zo
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef Muck het volgende:
Ze kunnen wel heel goed tweestemmig zingen trouwens!Blij dat ik dat niet aan hoefde te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Tof, beetje bevers spottenquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wil ik best een keer doen ja
Nice.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof, beetje bevers spotten
Moet ik voor je zingen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat ik dat niet aan hoefde te horen
Ik heb er geen bever gezien in oktober, verkeerde seizoen zei de gidsquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahaha, bummer manquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
4 uur in die kut bus gezeten mag je weer terug
Ik heb bij mijn ouders bevers gespotquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna 30 jaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik niet. Heb je er lang gewoond?
Koos kijkt heel vaak naar beversquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn ouders bevers gespot
Veel groter dan ik.dacht joh
Wijk bij Duurstede, of all placesquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ow, dan komt het minder dichtbij
Ik woonde aan de Voorstraatshaven. Zelfs daar heb ik wel eens een bever gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er geen bever gezien in oktober, verkeerde seizoen zei de gids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |