Ja hier ook, zo even lekker dikke jas aan. Boodschappen doen, vanavond en morgen lasagne etenquote:
Proost alvast!quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vier ik vanavond met wat bier haha
Zeg datquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Sjezus, wat staat er een hoop wind
Pas maar opquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het dak kraakt lekker af en toe
Mooi geluid welquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, houten binten onder mijn mansardekap. Die horen te kraken
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar moest ik ook om lachen
Ja... @yvonnequote:Op zaterdag 14 december 2019 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ach, ook zonder kerstmarkt is het best leuk. Ze kunnen naar de Zeeman, de Hema en euh...
Yvonne weet al dat ik een grote liefde voor Dordrecht heb. Zonder dollen trouwens echt mijn favoriete stad.quote:
Ik ben er nog geen 1x geweest.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yvonne weet al dat ik een grote liefde voor Dordrecht heb. Zonder dollen trouwens echt mijn favoriete stad.
Ach gos...quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bussen vol toeristen uit het buitenland zijn vandaag naar de kerstmarkt in Dordrecht gekomen. Maar die is afgelast
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach gos...
Hier ook. Verdiende loon van die organisatie![]()
Ze vonden ons dit jaar te duur en ook na korting hoefden we niet te komen. Geen livemuziek dus, alleen wat koortjes. Van 2 van die koren weet ik dat ze echt heel slecht zijn![]()
We hebben een paar jaar geleden een optreden met ze samen gedaan. Oef.quote:
Pittigquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar geleden een optreden met ze samen gedaan. Oef.
Best leuk, ook met de kids. Beetje kanoën in de Biesboschquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er nog geen 1x geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |