Ik had wel dezelfde soort problemen met Frans, al heb ik dat nooit kunnen laten vallenquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou hij bracht mij tot huilen en dan raakte hij ook weer gefrustreerdToen ik heb het kunnen laten vallen heb ik het gedaan :p
Jij verwacht teveel... haha...quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Succes! Ben benieuwd naar je tijd
Ik stond gemiddeld een 2,5 voor wiskundequote:Op zaterdag 14 december 2019 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel dezelfde soort problemen met Frans, al heb ik dat nooit kunnen laten vallen
Och, ik een 4 voor natuurkunde. Matcht ook goed bij huidige baan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stond gemiddeld een 2,5 voor wiskunde![]()
Toen laten vallen
Wel mooi als je dat bekijkt in het licht van wat ik nu doe en ga doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij verwacht teveel... haha...
vo2 max was 41.3 trouwens. Average Joe...
Kan alleen maar meevallen toch?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij verwacht teveel... haha...
vo2 max was 41.3 trouwens. Average Joe...
Ja iddquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik een 4 voor natuurkunde. Matcht ook goed bij huidige baan.
Ik deed gewoon niks.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja idd
Natuurkunde stond ik dan weer een 8 voor geloof ik. Ook wel bijzonder, met zulke wiskundige skills
Mooi welquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stond gemiddeld een 2,5 voor wiskunde![]()
Toen laten vallen
Wel mooi als je dat bekijkt in het licht van wat ik nu doe en ga doen![]()
![]()
Ik had een teringheks voor wiskunde, plus ik was/ben te eigenwijs voor die opgaven enzo, mjaquote:
Terwijl taal toch eigenlijk alleen uit je hoofd leren is?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi wel![]()
Laagste wat ik ooit gestaan heb voor wiskunde was volgens mij een 7,9 of 7,8 ofzo.
Frans was altijd hakken over de sloot en een shitload aan bijles ;')
Groot deel wel, maar er zijn ook nuance verschillen en vervoegingen die verschillen met wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Terwijl taal toch eigenlijk alleen uit je hoofd leren is?
Mja Frans en Duits had ik ook. Was er niet goed in maar dat was omdat ik geen zin had om het te leren maar kan mij herinneren dat wat ik leerde kwam door het eindeloos maar blijven herhalen :pquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Groot deel wel, maar er zijn ook nuance verschillen en vervoegingen die verschillen met wat je bedoelt.
Grootste gedeelte is wel stampen idd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja Frans en Duits had ik ook. Was er niet goed in maar dat was omdat ik geen zin had om het te leren maar kan mij herinneren dat wat ik leerde kwam door het eindeloos maar blijven herhalen :p
Dat stampen :p
Dat is wel een erg rooskleurige voorstelling van de zakenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij redt het land terwijl de rest uitbrakt mien jong!
Nope. Zinnetjes opdreunen is niet een taal leren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Terwijl taal toch eigenlijk alleen uit je hoofd leren is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |