Yep, mooi vak hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Hmm zie nu een dame bij first dates die is zich aan het laten omscholen tot audicien.
Kennen jullie mensen die dit doen?
quote:
Maar áls ie dan rijdtquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:18 schreef Muck het volgende:
Vanaf maandag rijdt de uithoflijn in Utrecht... Ik ben benieuwd
Nou niet echtquote:
Jij redt het land terwijl de rest uitbrakt mien jong!quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet echtik zat om 8 uur in de trein
Ook heerlijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker heerlijk nummer
Spotify speelt hier nu For Whom the Bell Tolls van Metallica af, Ook![]()
Oeffffquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ga aan de roasted pork, ontbijt is wat laat door buurjongetje met wat psychische labels in wording die hier kwam spelen
Mijn hemel wat is die druk en vervelend zeg
Uitbrakkenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij redt het land terwijl de rest uitbrakt mien jong!
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:30 schreef Karzai het volgende:
tussen twee en drie neem ik mijn harinkjes
Lekker hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:55 schreef Karzai het volgende:
met uitjes en zuur op z''n amsterdams en ik snijd ze ook in stukjes
Wiskundequote:Op zaterdag 14 december 2019 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe makkelijk fietsen mensen door die opleiding? Zie ook wiskunde als onderdeel staan
En dit inderdaad.quote:
Van Jumbo, beleg. Serieus lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeffff
En roasted pork![]()
Dr wordt vanavond voor me gekookt, maar ik hoor straks pas wat het gaat worden. Prima
Dat ligt aan je vooropleiding, cognitieve niveau en je interesses denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe makkelijk fietsen mensen door die opleiding? Zie ook wiskunde als onderdeel staan
Oke, dan kijk ik nog even verderquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ligt aan je vooropleiding, cognitieve niveau en je interesses denk ik
Het is geen hele makkelijke opleiding
Mijn god, gelukkig heb ik nooit zo'n ouders gehadquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader begreep nooit dat ik geen wiskunde begreep. Werd hij boos. Ik huilen. Hij nog schelden dat de punt van mijn potlood niet goed geslepen was en ik nettere = tekentjes moest opschrijven.
En dat dan nog in half Duits ook.![]()
Herr Flick?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:03 schreef bitterbal het volgende:
In zijn lange uniform met kaplaarzen en gummiknuppel
Denk dat het ergens wel een autist wasquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn god, gelukkig heb ik nooit zo'n ouders gehad
Ja geloof dat dat niet meer klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat zo, ik zag bij het voedingscentrum 2 of 3 eieren per week?
Jouw weekend is weer goed!quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, vandaag ga ik helemaal nergens meer heen.
Bij uit te proberen sportschool zojuist de vraag gekregen hoe oud ik was, want misschien kon ik wel jongerenkorting krijgen.
Zou best kunnen dat hij er trekjes van heeft.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het ergens wel een autist was![]()
Het kon er gewoon niet in dat ik het niet begreep. Maar voor mij was het serieus abacadabra :p
Rug is in ieder geval weer blij na veel te veel stilzitten, dus da's positief!quote:
Ik ga straks 43 km fietsen op mijn zolder. Ben benieuwd hoe ik mij daarna voel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rug is in ieder geval weer blij na veel te veel stilzitten, dus da's positief!
Ja nou hij bracht mij tot huilen en dan raakte hij ook weer gefrustreerdquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij er trekjes van heeft.
Lijkt me voor beiden zwaar frustrerend zulke dingen.
Voedingscentrumquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat zo, ik zag bij het voedingscentrum 2 of 3 eieren per week?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, vandaag ga ik helemaal nergens meer heen.
Bij uit te proberen sportschool zojuist de vraag gekregen hoe oud ik was, want misschien kon ik wel jongerenkorting krijgen.
"Moe"?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga straks 43 km fietsen op mijn zolder. Ben benieuwd hoe ik mij daarna voel.
Netjes!quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Succes! Ben benieuwd naar je tijdquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |