HKquote:
Ik twijfel of ik al boodschappen voor morgen haal. Maar wil niet naar buitenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar even naar beneden voor de boodschappen. Ik eet vanavond iig wraps, alleen moet de vulling nog bepalen..
Ik doe dat morgen gewoon wel. Dat is het voordeel van boven een supermarkt wonen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik al boodschappen voor morgen haal. Maar wil niet naar buiten
Zeker heerlijk nummerquote:
quote:
quote:
Ouwe rimpelpikquote:
Nee, ik ken sowieso weinig mensen, laat staan Audiciens. Maar dit is volgens mij wel een groeiend beroep...quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Hmm zie nu een dame bij first dates die is zich aan het laten omscholen tot audicien.
Kennen jullie mensen die dit doen?
quote:
Die vrouw vertelde super blij hoe leuk het is als je met jouw hulp mensen weer kunt laten horen. Dat zou ik ook super vet vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ken sowieso weinig mensen, laat staan Audiciens. Maar dit is volgens mij wel een groeiend beroep...
Die moest ik ff googlenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Hmm zie nu een dame bij first dates die is zich aan het laten omscholen tot audicien.
Kennen jullie mensen die dit doen?
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heet dit in België anders?
Beidequote:
Echt ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik heb me aangemeld voor de cursus vegetarische hallal slager
Slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt ?Hoe slacht je halal en vegetarisch? :p
Ik slacht de sla en komkommers zonder verdovingquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt ?Hoe slacht je halal en vegetarisch? :p
Met de botte bijl.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik slacht de sla, komkommers zonder verdoving
Ach arme groentenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik slacht de sla en komkommers zonder verdoving
Wel in één keer hč?quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik slacht de sla en komkommers zonder verdoving
Redelijk goedquote:
Eindelijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Redelijk goed![]()
Spuiten in mijn rug beginnen effect te krijgen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel in één keer hč?
Ze hoeven niet te lijden
quote:
Als ik dan maar aan de andere kant van die balk staquote:
quote:
Dat zal best ja...quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik beginnen nou pijn in mijn voeten te krijgen![]()
Dat zal wel komen omdat ik nu een andere houding en loop heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |