HKquote:
Ik twijfel of ik al boodschappen voor morgen haal. Maar wil niet naar buitenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar even naar beneden voor de boodschappen. Ik eet vanavond iig wraps, alleen moet de vulling nog bepalen..
Ik doe dat morgen gewoon wel. Dat is het voordeel van boven een supermarkt wonen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik al boodschappen voor morgen haal. Maar wil niet naar buiten
Zeker heerlijk nummerquote:
quote:
quote:
Ouwe rimpelpikquote:
Nee, ik ken sowieso weinig mensen, laat staan Audiciens. Maar dit is volgens mij wel een groeiend beroep...quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Hmm zie nu een dame bij first dates die is zich aan het laten omscholen tot audicien.
Kennen jullie mensen die dit doen?
quote:
Die vrouw vertelde super blij hoe leuk het is als je met jouw hulp mensen weer kunt laten horen. Dat zou ik ook super vet vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ken sowieso weinig mensen, laat staan Audiciens. Maar dit is volgens mij wel een groeiend beroep...
Die moest ik ff googlenquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Hmm zie nu een dame bij first dates die is zich aan het laten omscholen tot audicien.
Kennen jullie mensen die dit doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |