Of per definitie alles dichtmikken en noten, omdat het kan.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn opa was ook zo dement als een deurbel. Ik deed altijd boodschappen voor hem, maar die belde op gegeven moment in de nacht op waar zijn boodschappen bleven
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn tante ook... Woest omdat tafeltje-dek-je nooit meer kwam![]()
Keken we in de koelkast, stond de boel daar keurig per dagdeel gelabeld te verschimmelen
Aaaawquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee![]()
Bij vlagen ineens wel, maar het wordt steeds minder.
Vorig jaar zei ze tegen haar dochter: huh? Waar komen die kinderen vandaan?!
Mijn nicht heeft 4 kinderen, waarvan de oudste al studeert...![]()
Tien minuten later: hey Muckie! Hoi!
Mooi toch?quote:
Ja, waarom niet?quote:
Whoop whoop!quote:
leeeeuuuuuk!!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:29 schreef Fogel het volgende:
Nou, poe hee.
Ik ben een verblijf in Disney aan het boeken tussendoor.
Duuuuuuur.quote:
Of naja, eigenlijk niet zo heeeel erg veel duurder dan Efteling.quote:
scheelt dat echt niet veel?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of naja, eigenlijk niet zo heeeel erg veel duurder dan Efteling.
3 dagen park en 2 nachten voor ca 1250 euro, voor 5 man. Efteling is toch ook al 30-40 pppd ofzo? En dan slaap je er nog niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
scheelt dat echt niet veel?
wat een prijzen zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 dagen park en 2 nachten voor ca 1250 euro, voor 5 man. Efteling is toch ook al 30-40 pppd ofzo? En dan slaap je er nog niet.
En dat is voordat je op alle extras gaat klikken.quote:
ja daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat is voordat je op alle extras gaat klikken.
Zonder kinderen welquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef Fogel het volgende:
Goedkoop op vakantie gaan is lastig...
Nog erger, kinderen die volgens de luchtvaartmaatschappijen opeens "volwassen" zijn. Daar heb ik er drie vanquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zonder kinderen welEn buiten het seizoen.
Daar worden ze hard van.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog erger, kinderen die volgens de luchtvaartmaatschappijen opeens "volwassen" zijn. Daar heb ik er drie van
Dus deze zomer moeten ze op de pijnbank en economy vliegen
Ik wil het écht niet weten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je waar ik hard van word?
We gaan het beleven.quote:
Nietus.quote:
450? Ja!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen we het proberen?
Dus toch nog wel leven in jou ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |