abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190348476
Zoals jullie wel weten ben ik een zogeheten 'Incel' man (lees maagd met 0 ervaring met vrouwen). Na 25 jaar vol restricties en andere beperkingen de vrije markt ingegooid. Natuurlijk kansloos als al je andere leeftijdsgenoten WEL de nodige ervaring en zelfvertrouwen hebben.

Na wat pogingen met allemaal afwijzingen is ook bij mij het besef doorgedrongen dat ik simpelweg onaantrekkelijk voor aan vrouw ben. Geen flauw idee hoe je een vrouw moet versieren. Zodoende ben ik met PUA aan het leren hoe dit precies werkt. Doel is aantrekkelijk te worden voor vrouwen, zowel op fysiek maar ook op psychologisch vlak.

Fysiek gezien zie ik er als een gemiddelde jongeman uit, natuurlijk kan er van alles verbeterd worden. Gebit kan nog wel wat beter (nee ik heb geen rotte tanden :') ) nieuwe kleding en dergelijke. Daar ben ik mee bezig.

In de afgelopen jaren heb ik wel positieve vorderingen gemaakt. Juist door de video's die inmiddels van YouTube verwijderd zijn heb ik geleerd hoe ik een vrouw aan moet spreken. Waar ik dit voorheen absoluut niet durfde gaat dit inmiddels wel een stuk beter. Echter is dit slechts het begin van een complex spel van het verleiden/versieren. Ik weet nog steeds niet hoe dit proces werkt. Ik ervaar wel dat vrouwen geen fouten accepteren, je één fout maakt in het versierproces, je onzeker overkomt... veel vrouwen voor de andere man kiezen. Concurrentie is immers enorm.
  maandag 9 december 2019 @ 17:49:21 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348747
Wat is je vraag?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190348792
Hoe moet ik het aanspreken van vrouwen voor me zien? Is dat met stappen, werk? Of ga je iemand heel geforceerd aanspreken in een boekenwinkel of de trein?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190348869
Wat is de meerwaarde van dit deel ten opzichte van de vorige 3 delen?
pi_190348878
In mij zit gewoon heel sterk het gevoel, de frustratie dat andere mannen die nog veel jonger zijn dan mij een stuk vaardiger zijn in het versieren. Het hele pakket, de smooth talker tot en met de skills de wetenschap van A tot Z hoe je een vrouw het bed in krijgt. Dat laatste mag misschien niet zo netjes klinken maar het is wel de realiteit. Ik zie genoeg vrouwen die zich -natuurlijk vrijwillig- binnen een paar dagen het bed in laten praten.

Ik wil een shortcut maar besef donders goed dat deze niet bestaat.

Daarnaast maak ik mij zorgen om mijn leeftijd, als je bijna 30+ bent wordt het met de jaren steeds moeilijker om jonge vrouwen te kunnen krijgen. Vrouwen hebben liever iemand van hun eigen leeftijd dan een man die 5 of 10 jaar ouder is. Vrouwen van mijn leeftijd verwachten een man met ervaring, willen settlen... iets wat ik hen niet kan bieden.
  maandag 9 december 2019 @ 17:55:34 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190348885
Je doet het op zich best goed. Die eerste 25 jaar is niet jouw schuld. Je bent nu 27 jaar oud en heb vordering gemaakt. Je hebt instagrams, je hebt vrouwen aangesproken.

Wat is je mist is een wingman. Niet zozeer iemand die je perfect aanvult bij versieren van vrouwen, maar iemand die je kan vertrouwen voor feedback en steun. In je eentje is alles moeilijk. Met oprechte vriendschap zijn dit soort dingen veel makkelijker.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190348896
Oh gewoon als een soort dagboek dus. Want dit heb je de vorige delen ook al gepost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 17:56:02 ]
pi_190348917
Sja kut mang..gewoon zero fucks geven, en naar de sportschool _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 9 december 2019 @ 17:57:07 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190348919
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef osodevo het volgende:
In mij zit gewoon heel sterk het gevoel, de frustratie dat andere mannen die nog veel jonger zijn dan mij een stuk vaardiger zijn in het versieren. Het hele pakket, de smooth talker tot en met de skills de wetenschap van A tot Z hoe je een vrouw het bed in krijgt. Dat laatste mag misschien niet zo netjes klinken maar het is wel de realiteit. Ik zie genoeg vrouwen die zich -natuurlijk vrijwillig- binnen een paar dagen het bed in laten praten.

Daarnaast maak ik mij zorgen om mijn leeftijd, als je bijna 30+ bent wordt het met de jaren steeds moeilijker om jonge vrouwen te kunnen krijgen. Vrouwen hebben liever iemand van hun eigen leeftijd dan een man die 5 of 10 jaar ouder is. Vrouwen van mijn leeftijd verwachten een man met ervaring, willen settlen... iets wat ik hen niet kan bieden.
Je bent nog jong zat. Zelfs als je dertig was kan je nog steeds makkelijk met een vrouw van 24 gaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 9 december 2019 @ 17:58:47 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348952
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Je doet het op zich best goed. Die eerste 25 jaar is niet jouw schuld. Je bent nu 27 jaar oud en heb vordering gemaakt. Je hebt instagrams, je hebt vrouwen aangesproken.

Wat is je mist is een wingman. Niet zozeer iemand die je perfect aanvult bij versieren van vrouwen, maar iemand die je kan vertrouwen voor feedback en steun. In je eentje is alles moeilijk. Met oprechte vriendschap zijn dit soort dingen veel makkelijker.
En waar moet hij die wingman vandaan toveren, mocht je al gelijk hebben?

TS kan toch niks met je "advies"? Je geeft hem eerder een extra ding om zich beroerd over te voelen : "een wingman heb ik óók al niet"
  maandag 9 december 2019 @ 18:00:05 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348969
quote:

Hou ten eerste eens op met dat zelfmedelijden. Dat helpt zéker niet.
  maandag 9 december 2019 @ 18:02:32 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190349009
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En waar moet hij die wingman vandaan toveren, mocht je al gelijk hebben?

TS kan toch niks met je "advies"? Je geeft hem eerder een extra ding om zich beroerd over te voelen : "een wingman heb ik óók al niet"
Ik heb mezelf al aangeboden. ;)
  maandag 9 december 2019 @ 18:09:53 #13
319979 Fok-it
All is well
pi_190349134
quote:

Reageer eens op mijn vraag
Oprecht geïnteresseerd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190349220
Gisteren ben ik nuchter de club ingedoken, puur om te observeren hoe die boys die dat nou aanpakken. Die PUA-mannen kun je over het algemeen er zo uitpikken. Wat ik zie is dat het belangrijk is om héél extravert te zijn. Uiterlijk en kleding doet er helemaal niet zoveel toe, vaak genoeg gezien dat lelijke mannen met de nodige skills alsnog succes hebben in het nachtleven.

Ik zie die één van die gasten heel druk praten, van groepje naar groepje gaan en even later staat meneer te dansen met één van die meisjes die hij uit het groepje heeft weten te lullen.

Natuurlijk proberen al die andere beta/omega mannen ook succes te hebben maar als je niet de leading skills hebt en niet weet wat je moet doen ben je gewoon niet interessant voor een vrouw. Deze mensen zijn ook de muurbloempjes op de dansvloer. Ik heb één van die mannen gesproken. Hij had daarvoor nog met hetzelfde meisje gesproken, had haar fb gekregen maar moest daarna aanzien dat die andere gozer met haar ging dansen.
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:21:51 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190349349
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:15 schreef osodevo het volgende:
Gisteren ben ik nuchter de club ingedoken, puur om te observeren hoe die boys die dat nou aanpakken. Die PUA-mannen kun je over het algemeen er zo uitpikken. Wat ik zie is dat het belangrijk is om héél extravert te zijn. Uiterlijk en kleding doet er helemaal niet zoveel toe, vaak genoeg gezien dat lelijke mannen met de nodige skills alsnog succes hebben in het nachtleven.

Ik zie die één van die gasten heel druk praten, van groepje naar groepje gaan en even later staat meneer te dansen met één van die meisjes die hij uit het groepje heeft weten te lullen.

Natuurlijk proberen al die andere beta/omega mannen ook succes te hebben maar als je niet de leading skills hebt en niet weet wat je moet doen ben je gewoon niet interessant voor een vrouw. Deze mensen zijn ook de muurbloempjes op de dansvloer. Ik heb één van die mannen gesproken. Hij had daarvoor nog met hetzelfde meisje gesproken, had haar fb gekregen maar moest daarna aanzien dat die andere gozer met haar ging dansen.
Dit is deel 4 van je topic, en ik zie je niet wezenlijk andere dingen posten dan in de voorgaande delen. Daarnaast lijk je ook erg selectief te reageren op mensen in je topic. Als je bedoeling is dat dit een soort van dagboektopic is, dan gaat het dicht, want dat gaan we dus niet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 december 2019 @ 18:22:39 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_190349366
Waardeloos figuur inderdaad :')
pi_190349371
Aanspreken, overal waar het maar kan. Natuurlijk overdag op een andere manier dan snachts in de bar/club. Het grote voordeel is dat nightgame draait op alcohol, een SDL dan veel meer voor de hand ligt. Je minder hindernissen moet overwinnen voordat je met haar naar bed kunt.

Een Instagram of fb krijgen is op zich niet zo moeilijk maar het nadeel is dat je weer heel lang moet gaan texten, paar dates voordat je misschien seks met haar kunt hebben. In die tussentijd loop je grote risicos waar ze op je afknapt en je weer vanaf 0 moet beginnen.
  maandag 9 december 2019 @ 18:23:46 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_190349393
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef osodevo het volgende:
Aanspreken, overal waar het maar kan. Natuurlijk overdag op een andere manier dan snachts in de bar/club. Het grote voordeel is dat nightgame draait op alcohol, een SDL dan veel meer voor de hand ligt. Je minder hindernissen moet overwinnen voordat je met haar naar bed kunt.

Een Instagram of fb krijgen is op zich niet zo moeilijk maar het nadeel is dat je weer heel lang moet gaan texten, paar dates voordat je misschien seks met haar kunt hebben. In die tussentijd loop je grote risicos waar ze op je afknapt en je weer vanaf 0 moet beginnen.
En 'daygame' zonddr alcohol?
Schets eens een scenario hoe zo'n gesprek verloopt
pi_190349395
Je hecht teveel aan resultaat. Je neemt het te serieus. Dat brengt drempels voor de ander. Probeer luchtig te flirten zonder er iets van te verwachten.

Dat voorkomt bij jou afwijzingen, en geeft over het algemeen wel een fijn en veilig gevoel bij de ander.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 9 december 2019 @ 18:24:24 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190349416
Werkt Tinder voor jou?
  maandag 9 december 2019 @ 18:30:22 #21
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190349507
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:36 schreef osodevo het volgende:
Zoals jullie wel weten ben ik een zogeheten 'Incel' man (lees maagd met 0 ervaring met vrouwen). Na 25 jaar vol restricties en andere beperkingen de vrije markt ingegooid. Natuurlijk kansloos als al je andere leeftijdsgenoten WEL de nodige ervaring en zelfvertrouwen hebben.

Na wat pogingen met allemaal afwijzingen is ook bij mij het besef doorgedrongen dat ik simpelweg onaantrekkelijk voor aan vrouw ben. Geen flauw idee hoe je een vrouw moet versieren. Zodoende ben ik met PUA aan het leren hoe dit precies werkt. Doel is aantrekkelijk te worden voor vrouwen, zowel op fysiek maar ook op psychologisch vlak.

Fysiek gezien zie ik er als een gemiddelde jongeman uit, natuurlijk kan er van alles verbeterd worden. Gebit kan nog wel wat beter (nee ik heb geen rotte tanden :') ) nieuwe kleding en dergelijke. Daar ben ik mee bezig.

In de afgelopen jaren heb ik wel positieve vorderingen gemaakt. Juist door de video's die inmiddels van YouTube verwijderd zijn heb ik geleerd hoe ik een vrouw aan moet spreken. Waar ik dit voorheen absoluut niet durfde gaat dit inmiddels wel een stuk beter. Echter is dit slechts het begin van een complex spel van het verleiden/versieren. Ik weet nog steeds niet hoe dit proces werkt. Ik ervaar wel dat vrouwen geen fouten accepteren, je één fout maakt in het versierproces, je onzeker overkomt... veel vrouwen voor de andere man kiezen. Concurrentie is immers enorm.
Jij denkt teveel na, dit kan je niet leren. Het enige wat je kan leren is hoe je het beste helemaal jezelf kan zijn. Denk ma na over je onzekerheid over jezelf want dat straalt er hier echt vanaf. Gewoon jezelf zijn meer niet, en grijp niet te hoog. Zoek gewoon iets op je eigen niveau. ^O^
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:36:01 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_190349613
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is deel 4 van je topic, en ik zie je niet wezenlijk andere dingen posten dan in de voorgaande delen. Daarnaast lijk je ook erg selectief te reageren op mensen in je topic. Als je bedoeling is dat dit een soort van dagboektopic is, dan gaat het dicht, want dat gaan we dus niet doen.
@osodevo

Ik verwacht een reactie van je op bovenstaande post wat nou precies je bedoeling is met deze topicreeks van je. Indien die reactie uitblijft of geen afdoende verklaring geeft gaat ie dicht, want nogmaals, ik zie in je reeks alleen maar herhaling van zetten, waarbij het reageren op andere users steeds minder/nihil wordt.
pi_190350866
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je bent nog jong zat. Zelfs als je dertig was kan je nog steeds makkelijk met een vrouw van 24 gaan.
Wat dat betreft kun je beter man zijn dan vrouw idd.
quote:

Wat wil je nou man? Een vrouw meenemen voor een one night stand? En dan? Hoe ga je haar uberhaupt neuken, want je gaat ongetwijfeld enorm zenuwachtig zijn.

Je moet gewoon voor een lief meisje gaat die jou accepteert als de kneus die je bent :)
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_190351365
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Chia het volgende:
Wat is de meerwaarde van dit deel ten opzichte van de vorige 3 delen?
Geen.

Ik hoop dat dit een mod ook zo in ziet :)

Edit, CoolGuy heeft al een waarschuwing uit gedeeld...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190351910
Vrouwen accepteren geen fouten? Dat is wel heel stellig en redelijk overdreven.
  maandag 9 december 2019 @ 20:45:09 #26
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190352285
TS mag wel een keer reageren, zonder herhaling dan.
pi_190352849
Jammer dat er minder PUA filmpjes zijn. Is dit iets voor je? https://www.facebook.com/763923370659909/posts/950138288705082/
pi_190358851
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

@:osodevo

Ik verwacht een reactie van je op bovenstaande post wat nou precies je bedoeling is met deze topicreeks van je. Indien die reactie uitblijft of geen afdoende verklaring geeft gaat ie dicht, want nogmaals, ik zie in je reeks alleen maar herhaling van zetten, waarbij het reageren op andere users steeds minder/nihil wordt.
Wat ik met dit topic wil: Ik wil dat dit een algemeen topic wordt en niet op specifiek mij als persoon gericht. Het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben die in deze shit zit? Ik zou graag willen zien dat anderen zich hier ook melden en hun verhaal vertellen, hoe zij zich hebben ontwikkeld.
  dinsdag 10 december 2019 @ 09:09:03 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190358886
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:04 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat ik met dit topic wil: Ik wil dat dit een algemeen topic wordt en niet op specifiek mij als persoon gericht. Het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben die in deze shit zit? Ik zou graag willen zien dat anderen zich hier ook melden en hun verhaal vertellen, hoe zij zich hebben ontwikkeld.
Vraag eens advies aan vrienden, vraag eens rond of er iemand een vriendin heeft die wel met je uit wil. (Uit, zei ik, niet ‘naar bed’). En vooral, wees jezelf. Ga niet jezelf lopen opfokken of (wat ik in andere topics van jou zie) jezelf verlagen tot PUA tactieken. Dat levert misschien op,korte termijn iets op, maar op langere termijn gaat dat tegen je werken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_190358926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vraag eens advies aan vrienden, vraag eens rond of er iemand een vriendin heeft die wel met je uit wil. (Uit, zei ik, niet ‘naar bed’). En vooral, wees jezelf. Ga niet jezelf lopen opfokken of (wat ik in andere topics van jou zie) jezelf verlagen tot PUA tactieken. Dat levert misschien op,korte termijn iets op, maar op langere termijn gaat dat tegen je werken.
PUA leert wel hoe je aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Klaarblijkelijk werkt het. Ik ben altijd al mijzelf geweest maar dat heeft mij tot nu toe niet verder geholpen.

Van mijzelf ben ik introvert, sociaal onhandig en afwachtend. Ik merk dat vrouwen daarop afknappen, want de jongens die veel vlotter (de zgn player) zijn krijgen wel alle aandacht van hen.
pi_190359311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:04 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dan is het handig om zelf ook meer bij te dragen aan een sfeer waarin dat makkelijker gebeurt. Als je weinig tot niet ingaat op de reacties die je wel krijgt en als je post het als een soort mededeling of dagboek, dan komt het niet zo over alsof je interesse hebt in anderen en hier bent om te connecten.
pi_190360364
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:13 schreef osodevo het volgende:

[..]

PUA leert wel hoe je aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Klaarblijkelijk werkt het. Ik ben altijd al mijzelf geweest maar dat heeft mij tot nu toe niet verder geholpen.

Van mijzelf ben ik introvert, sociaal onhandig en afwachtend. Ik merk dat vrouwen daarop afknappen, want de jongens die veel vlotter (de zgn player) zijn krijgen wel alle aandacht van hen.
PUA is voor losers. Het enige wat die doen is inspelen op onzekere meisjes.

Er zijn veel betere manieren. Maar het probleem met jou is dat jij daar geen tijd in wil steken, want je wilt zo snel mogelijk seks.

Maar zo werkt dat niet. Het is iets waar je handig in moet worden.

Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd.
pi_190361948
Het is eigenlijk heel simpel, als je niet jezelf kan zijn, gaat het nooit werken ook. Ofja, je kan wel een toneelstukje opvoeren en met veel geluk iemand in bed krijgen, als het je echt puur om de seks gaat. Maar dan nog gaat het je echt geen voldaan gevoel geven. Hoogstwaarschijnlijk denk je bij jezelf 'was dit het nu, heb ik mij hier al die tijd druk om gemaakt?'. Daarnaast is het ook echt niet zo dat je seksueel ervaren wordt als je het twintig keer met een ander persoon doet, want de een is de ander niet.

De club is trouwens niet de geschikte manier om een meisje/vrouw te regelen. Je bent namelijk niet een persoon die makkelijk op een vreemde afstapt, zoals een groot deel van de mensheid. Er zijn tientallen andere manieren om in contact te komen met vrouwen die jou beter liggen.
  dinsdag 10 december 2019 @ 14:05:32 #34
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_190362309
Ik wist niet eens wat een PUA was... maar inmiddels weet ik dat het voor Pick Up Artist staat. Uiteraard omdat ik niet meer persoonlijk met dit soort zaken te maken heb. In mijn tienerjaren had ik meiden voldoende, een aantal per week. Niet allemaal voor seks, sommige alleen om mee te zoenen en soms wat handwerk. Toen ik in de 20 was werd het steeds minder... en tegen de 30 nog maar sporadisch. Vervolgens ben ik de fimpjes van Tim Veninga gaan kijken en kreeg zo weer de fijne kneepjes in de vingers. Ik kwam ook tot de ontdekking dat het bij mij nogal scheelde dat ik eind 20 begin 30 veel minder drugs (pillen) gebruikte en derhalve wat terughoudender was in het benaderen van vrouwen.
Daar heb ik dus wat aan de afstemming gedaan en ga nu trouwen met de vrouw die ik binnen een kwartier had versierd.
Voor zover mijn deelname in dit topic ;)
pi_190363299
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.

De clue van het verhaal: kappen met dat PUA loser gedoe en wees gewoon jezelf.
pi_190364044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:13 schreef Restyler het volgende:
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.

Exact zoals het bij mij ook is gegaan ja. :D Ik deed op mijn eerste date totaal niets bijzonders maar ze vond me op een of andere manier toch heel leuk omdat ik gewoon geïnteresseerd was en rustig luisterde.
  dinsdag 10 december 2019 @ 16:33:58 #37
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_190364249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 16:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Exact zoals het bij mij ook is gegaan ja. :D Ik deed op mijn eerste date totaal niets bijzonders maar ze vond me op een of andere manier toch heel leuk omdat ik gewoon geïnteresseerd was en rustig luisterde.
Luisteren is sowieso de key... daar houden vrouwen nu eenmaal van. Gasten die alleen maar over zichzelf praten en anderen proberen 'af te troeven' vallen als eerste af.
pi_190365383
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 16:33 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Luisteren is sowieso de key... daar houden vrouwen nu eenmaal van. Gasten die alleen maar over zichzelf praten en anderen proberen 'af te troeven' vallen als eerste af.
Het helpt ook enorm als je het verschil weet tussen luisteren en aanhoren. Want vaak vragen ze het eerste maar bereik je meer met het tweede.

Gouden tip dit. Heb er huwelijken mee gered. :D
pi_190365412
quote:

[..]

Laat vrouwen gewoon los, je hebt er toch niets aan als ze je niet willen, en ze willen alleen de players en alfa mannen. Je mist er niets aan.
pi_190365428
quote:

Dit. Bovendien prikken vrouwen zo door PUA trucjes heen. Ook een keer een Tinder date gehad die daarover zat te klagen.

Er zijn vrouwen waarop die PUA shit werkt, maar als die zin hebben in casual sex kunnen ze uit meer mannen kiezen, en daar hoor jij waarschijnlijk gewoon niet bij. Is niet erg, de meeste mannen niet.

Begin bij jezelf. Waarom zou een vrouw voor jou gaan?

En nee "omdat ik aardig ben" is geen reden. Wat voor werk heb je, hobbies, ben je een beetje interessant?
pi_190365435
Maar aangezien TS aangeeft dat zijn onzekerheid toe neemt als het contact langer duurt omdat dan bij hem dan de kans toeneemt dat hij wordt afgewezen, is het misschien een idee als hij eens gaat kijken of een stille disco iets voor hem is? ^O^
pi_190365553
Mensen denken veel te veel na over hoe en wat je moet doen.
pi_190374094
Jij wil trucjes uithalen die een pua uithaalt. Dus je wilt er zelf 1 zijn, anders volg je de trucjes niet.

Even beseffen dat je iets moet veranderen is niet verkeerd. Maar zeggen dat typen je te veel tijd kost, is echt iets wat niet bij jouzelf kan passen maar een soort trucje is.

Ik zou eerst is normaal doen en geen onzeker persoon zijn die trucjes wil uithalen. Teksten via Tinder is volgens mij al spannend genoeg voor jou.
  woensdag 11 december 2019 @ 02:07:33 #44
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190374126
quote:

:') man man man

Je doet net alsof je de "versiergame" van A tot Z al hebt doorlopen en precies weet wat er gaat gebeuren/iedereen hetzelfde is.

Grote risico's lopen?
Heel lang gaan teksten?

De dames knappen af op jouw wanhopig gedrag, ze ruiken het van ver. Omdat je hen enkel als gebruiksvoorwerp ziet om mee te neuken. Ik denk dat jij nog wel even vrijgezel blijft als ik dit zo lees. Blijf vooral die incel onzin herhalen, dan kom je er wel. Succes

Weet iemand trowens waar Zomaar-Een-Chinees is gebleven? Dat was ook zo'n schitterend figuur.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190374135
quote:

:')
pi_190374543
quote:

Heb je met dat texten al een date gescoord?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190374614
quote:

Een sumo deadlift?
  woensdag 11 december 2019 @ 07:41:12 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190374740
PUA is voor.mongooltjes, ga The Black Phillip show luisteren en bedank me volgend jaar peace
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190374853
quote:
15s.gif Op woensdag 11 december 2019 07:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Een sumo deadlift?
https://www.pualingo.com/pua-terminology-list/
pi_190374892
quote:
OMG, wat een lijst :’)
pi_190374960
quote:
Self Development Lifestyle? Kan ik niet helemaal rijmen met de context.
  woensdag 11 december 2019 @ 08:17:28 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190374977
Same day lay. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_190375012
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Same day lay. ;(
Hoe respectvol.
Mag ik een pond gehakt en een stuk neukvlees, alstublieft?
pi_190375034
Springfield's looking pretty dusty today
pi_190375094
quote:
Dit is gewoon creepy.
pi_190375105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 06:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je met dat texten al een date gescoord?
Volgens mij is het gewoon een troll. Maar dat dit soort mensen echt bestaan is wel een slechte zaak.
pi_190375189
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Same day lay. ;(
Ben jij toevallig vrij vanavond?
  woensdag 11 december 2019 @ 10:09:47 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190375944
quote:
9s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:42 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Ben jij toevallig vrij vanavond?
Voor een SNL? :{
pi_190377139
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor een SNL? :{
SHL toch, je weet.
pi_190379851
Je moet vrouwen aanspreken met m'lady.
Fucking hell, it smells of pig round here, don't it? Definitely not kosher. Come to Small Heath, you will go to hell... for fucking breathing.
pi_190379944
quote:

Precies dit.
pi_190380133
quote:

Ben het met je eens dat TS met dat PUA gedoe moet kappen. Maar dat van je vriendin, je moet ook maar net hét geluk hebben om zo iemand tegen te komen.
pi_190380197
Ik denk dat je het moet benaderen als een vriendschap maar tussendoor moet flirten.
Fucking hell, it smells of pig round here, don't it? Definitely not kosher. Come to Small Heath, you will go to hell... for fucking breathing.
pi_190381267
Ik probeer in hostels e.d. wel vriendschappen te sluiten maar het stoort mij dat er altijd concurrentie van andere mannen is en altijd moet aanzien hoe deze gasten met een meisje activiteiten ondernemen met de gedachte een leuke nacht te hebben. De meiden lijken ook meer interesse in hen te tonen, praten meer en lachen terwijl als ik hen aanspreek alleen maar hele korte antwoorden krijg waarmee het gesprek gewoon heel ongemakkelijk verloopt. Ik weet dat ik niet zo'n vlotte gozer ben maar ik kan best wel een diep gesprek voeren, ben echt geen zolderautist.

Opvallend veel Turken, Arabieren die in Europa hun ''geluk'' zoeken. Nee, geen vluchtelingen, gewone touristen. CS zit er vol mee.

Op zich niets mis mee, maar ik mis de meiden uit dat soort landen, daarmee krijg je wel een 'kromme' markt waarbij mannen meer moeten concurreren.
pi_190381332
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.

Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:22:09 #67
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190381369
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.

Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
Moet je ook niet verwachten... vrouwen zijn heel gemeen als het gaat om dit soort onderwerpen.
pi_190381428
Als je 'gesprekken' net zo zijn als de 'gesprekken' hier, waarbij je nooit antwoord geeft op iemand, maar alleen monologen afsteekt, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het niet echt iets wordt.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:29:35 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190381467
quote:

In wat voor context vertel je jouw verhaal? En wat vertel je ze precies?
pi_190381569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:26 schreef miss_sly het volgende:
Als je 'gesprekken' net zo zijn als de 'gesprekken' hier, waarbij je nooit antwoord geeft op iemand, maar alleen monologen afsteekt, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het niet echt iets wordt.
Ligt eraan... ik probeer wel altijd open vragen te stellen maar als een vrouw nauwelijks spreekt moet ik dat gat wel vullen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen.

Soms lijkt het erop dat vrouwen daarop aansturen... gewoon niets met mij te maken willen hebben en daardoor nauwelijks antwoord geven... waarop ik de neiging krijg om een soort interview te houden.

Andere mannen als zij een vrouw aanspreken krijgen ze wel aan de praat, lachen en dergelijke.
pi_190381572
Ik vind ts een beetje drammerig, alsof hij shortcuts zoekt.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:38:47 #72
66444 Lord_Vetinari
pi_190381584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef alfiesolomons het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? (Zie zijn andere huilie huilie topics). Hij doet het cht niet alleen om sex te krijgen hoor (Jawel).
pi_190381612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ligt eraan... ik probeer wel altijd open vragen te stellen maar als een vrouw nauwelijks spreekt moet ik dat gat wel vullen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen.

Soms lijkt het erop dat vrouwen daarop aansturen... gewoon niets met mij te maken willen hebben en daardoor nauwelijks antwoord geven... waarop ik de neiging krijg om een soort interview te houden.

Andere mannen als zij een vrouw aanspreken krijgen ze wel aan de praat, lachen en dergelijke.
Misschien stralen die mannen minder wanhoop uit.

Iets zegt mij dat alle vrouwen waar jij mee praat, meteen door hebben dat je alleen met hun praat omdat je seks met hun wilt.
pi_190381676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef alfiesolomons het volgende:
Daar ben ik wel deels mee eens. Ik heb geen plan en werk totaal ongestructureerd. Zou fijn als als ik een coach daarbij zou krijgen die dat kan coördineren. Niet alleen versieren maar sociale contacten in general.

Anderzijds ben ik nu wel pro-actief, waar ik eerder verweten werd geen actie te ondernemen sta ik nu aan de andere kant van het spectrum.

Sociale angst is nog wel steeds een issue, heb moeite om vreemden aan te spreken. Ook door de vele faalervaringen en het gebrek aan ervaring maakt mij onzeker.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:50:13 #75
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190381771
Heb je het boek: Men are from Mars, women are from Venus, al gelezen TS?

Best een amusant en denk dat je er meer aan hebt dan die trucjes die je nu uithaalt. En zoals je merkt werken je trucjes niet echt.

Waarom zou je hostel meisjes willen versieren als je ook voor locals kunt gaan? Gewoon Tinderen, bij het hostel kan je daarna nog altijd pilsen als het niks is geworden.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190382163
Meisjes in hostels staan open voor contact. Locals niet, die moet je echt actief (op straat bijv.) benaderen maar hebben meestal geen behoefte aan contact. Zij hebben immers al hun eigen social group.

Tinder, Bumble werkt niet.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:26:15 #77
66444 Lord_Vetinari
pi_190382328
quote:

Dat zei ik ook, maar:

quote:

[..]

Dus ja, als hij niet in zichzelf gelooft of wil geloven.....
  woensdag 11 december 2019 @ 17:29:45 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190382395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:44 schreef osodevo het volgende:

[..]

Daar ben ik wel deels mee eens. Ik heb geen plan en werk totaal ongestructureerd. Zou fijn als als ik een coach daarbij zou krijgen die dat kan coördineren. Niet alleen versieren maar sociale contacten in general.

Anderzijds ben ik nu wel pro-actief, waar ik eerder verweten werd geen actie te ondernemen sta ik nu aan de andere kant van het spectrum.

Sociale angst is nog wel steeds een issue, heb moeite om vreemden aan te spreken. Ook door de vele faalervaringen en het gebrek aan ervaring maakt mij onzeker.
Andere eind van het spectrum? Ik denk het niet. Je lijkt wel pro-actief, maar wat je onderneemt is niet effectief. En zolang je niet op een serieuze manier aan de vaardigheden gaat werken die je duidelijk mist, gaat dit je geen succes opleveren.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:51:54 #79
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190382775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:16 schreef osodevo het volgende:
Meisjes in hostels staan open voor contact. Locals niet, die moet je echt actief (op straat bijv.) benaderen maar hebben meestal geen behoefte aan contact. Zij hebben immers al hun eigen social group.

Tinder, Bumble werkt niet.
Voor locals ben jij exotisch... En daarmee vaak interressant (ookal is het voor een ONS, anoniem, voor beide partijen). In welk land zit je?

Ik ging enkel voor locals toen ik door Azie/Australie reisde.

Die hostel dames zie je de dag erna wel bij het ontbijt of aan de bar.

Welk verhaal steek je dan af tegen vrouwen, gezien je geen sympathie krijgt? Kan me voorstellen dat niemand zin heeft om klaagzang aan te horen hoe moeilijk het leven wel niet voor je is. En dat het echt niet jouw schuld is dat vrouwen je afwijzen... Men wilt lol hebben op vakantie, niet de therapeut uithangen van iemand die ze niet kennen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maikuuul op 11-12-2019 18:34:31 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190382996
quote:

Je moet voor jezelf leren opkomen.

Wanneer zo'n vrouw zo tegen je reageert, gewoon zeggen dat je van de omgeving hebt gehoord dat haar benen vaker opengaan dan alle bruggen van Hamburg bij elkaar.

Dat is weer een hele andere uiterste itt tot jouw situatie, wat ze zeker niet blij aan zullen horen en het ze een volgende keer wellicht tot denken zal zetten. Gewoon terug kwetsen dus. :P
pi_190384047
Ts, al eens gedacht om naar de hoeren te gaan? Kost wat, maar gegarandeerd succes. Je leert het daarnaast ook van een 'oude fiets'

Ik ken de PUA niet, maar probeer eens oprecht interesse te tonen en vragen te stellen die in je opkomen als zij iets zegt. Ben je al heel ver
pi_190384869
Ach, je kunt op een gegeven moment ook gewoon accepteren en verinnerlijken dat je niet zo gewenst bent. Dat scheelt enorm veel energie, die je vervolgens in dingen kunt stoppen (pun intended) die je aards bestaan wat draaglijker maken. 😉
pi_190385476
quote:

Tja, dat heeft te maken met sociale mechanismes. Zoals er over vrouwen door mannen toch nog steeds wordt gedacht dat ze kwetsbaarder zijn dan mannen en beschermd moeten worden, zo blijft ook vanuit veel vrouwen het idee hangen dat mannen hun eigen boontjes wel kunnen doppen en het zelf maar moeten rooien.

Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.

Nou moet ik zeggen dat jouw verhaal ook wel heel erg de slachtofferrol benadrukt maar ik ben het met je eens dat veel vrouwen hierin aanzienlijk beter zouden kunnen worden als het om begrip en empathie gaat.
  woensdag 11 december 2019 @ 20:08:18 #84
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190385676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, dat heeft te maken met sociale mechanismes. Zoals er over vrouwen door mannen toch nog steeds wordt gedacht dat ze kwetsbaarder zijn dan mannen en beschermd moeten worden, zo blijft ook vanuit veel vrouwen het idee hangen dat mannen hun eigen boontjes wel kunnen doppen en het zelf maar moeten rooien.

Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @:Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.

Nou moet ik zeggen dat jouw verhaal ook wel heel erg de slachtofferrol benadrukt maar ik ben het met je eens dat veel vrouwen hierin aanzienlijk beter zouden kunnen worden als het om begrip en empathie gaat.
Je kan wel begrip en empathie krijgen voor dit soort dingen, als je oprecht bevriend bent met haar en ze je een goed persoon vindt. Ik heb een paar vriendinnen die heel goed kunnen luisteren en steunen als ik het heb over mijn zwakheden en onzekerheden, maar ik ben ook een hele goede vriend voor hen geweest. Hen gesteund en geholpen door moeilijke tijden, kaar voor ze gestaan wanneer ze niemand anders hadden, nooit misbruik gemaakt van hun kwetsbaarheid. Misschien moet TA dat proberen.
pi_190385746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je kan wel begrip en empathie krijgen voor dit soort dingen, als je oprecht bevriend bent met haar en ze je een goed persoon vindt. Ik heb een paar vriendinnen die heel goed kunnen luisteren en steunen als ik het heb over mijn zwakheden en onzekerheden, maar ik ben ook een hele goede vriend voor hen geweest. Hen gesteund en geholpen door moeilijke tijden, kaar voor ze gestaan wanneer ze niemand anders hadden, nooit misbruik gemaakt van hun kwetsbaarheid. Misschien moet TA dat proberen.
Ik had het dan ook over dit forum. ;) Maar eens hoor, dat kan zeker.
  woensdag 11 december 2019 @ 20:14:41 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190385855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over dit forum. ;) Maar eens hoor, dat kan zeker.
Ik vind juist wel dat vrouwen op dit forum meer empathie hebben voor dit soort dingen. TS krijgt goede advies van sommige vrouwen hier.

Maar ze zullen nooit 100% kunnen meeleven, en wanhoop blijft toch onaantrekkelijk voor een vrouw. Ik denk dat veel vrouwen het ook als gevaarlijk zien, te empathisch zijn voor een man en dan zal hij meer kunnen denken. Denk ook dat veel mannen die zoals TS denken oprecht creepy kunnen zijn.
pi_190386125
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind juist wel dat vrouwen op dit forum meer empathie hebben voor dit soort dingen. TS krijgt goede advies van sommige vrouwen hier.
Dat is ook wel weer zo, sorry dames. :@ Tikkeltje zwart-wit.

quote:
Maar ze zullen nooit 100% kunnen meeleven, en wanhoop blijft toch onaantrekkelijk voor een vrouw.
Zeker mee eens.Toch is het ook echt wel een bepaalde sociale vooringenomenheid denk ik.

quote:
Ik denk dat veel vrouwen het ook als gevaarlijk zien, te empathisch zijn voor een man en dan zal hij meer kunnen denken. Denk ook dat veel mannen die zoals TS denken oprecht creepy kunnen zijn.
Dat zijn ook nog logische mechanismes inderdaad. Jammer genoeg is het resultaat van dit mechanisme wel vaak averechts. Persoon maakt moeilijk contact en heeft weinig sociale vaardigheden, probeert contact te maken. Wordt als creep beschouwd, ontwikkelt daardoor nog meer frustraties en haat en zo wordt hij alleen maar minder geliefd en nog gefrustreerder.
pi_190386134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar ze zullen nooit 100% kunnen meeleven, en wanhoop blijft toch onaantrekkelijk voor een vrouw. Ik denk dat veel vrouwen het ook als gevaarlijk zien, te empathisch zijn voor een man en dan zal hij meer kunnen denken. Denk ook dat veel mannen die zoals TS denken oprecht creepy kunnen zijn.
Het is toch ook oprecht creepy? Trucjes aanleren om een "SDL" te kunnen krijgen :') als je een extraverte player bent ok, sommige vrouwen houden van dat soort types.

Maar als je dat niet bent, en je gedraagt je wel zo, komt dat gewoon geforceerd over. Vrouwen zijn nou eenmaal emotionele wezentjes en prikken daar zo doorheen.

TS, ooit geprobeerd om wel jezelf te zijn, wel initiatief te nemen, maar geen geforceerde PUA shit te doen? Gewoon een gesprekje aanknopen met een leuke lieve meid zonder bijbedoelingen.
pi_190386183
Nog geneukt?
pi_190386207
Hoeveel ervaring heb je overigens met vrouwen TS? Als in, dates of vriendschappen met vrouwen? Wel eens gezoend?
  woensdag 11 december 2019 @ 20:38:11 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190386340
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Het is toch ook oprecht creepy? Trucjes aanleren om een "SDL" te kunnen krijgen :') als je een extraverte player bent ok, sommige vrouwen houden van dat soort types.

Maar als je dat niet bent, en je gedraagt je wel zo, komt dat gewoon geforceerd over. Vrouwen zijn nou eenmaal emotionele wezentjes en prikken daar zo doorheen.

TS, ooit geprobeerd om wel jezelf te zijn, wel initiatief te nemen, maar geen geforceerde PUA shit te doen? Gewoon een gesprekje aanknopen met een leuke lieve meid zonder bijbedoelingen.
Zeker.
pi_190386630
Vroeger was ik ook onzeker en kon zeker geen gesprek aanknopen met een vreemde vrouw.

Tegenwoordig geef ik iemand terloops een knipoog of een lach en ga ik ergens zitten/door met waar ik mee bezig was. Hiermee geef ik "een veilig signaal af" en laat ik het initiatief totdat ik benaderd wordt bij de ander. Als ik dan benaderd wordt weet ik in ieder geval dat verder contact welkom is. Als er niet op wordt gereageerd dan is het misschien ongelegen. Geen probleem. Dat liever dan een harde afwijzing. Verder heb ik mezelf ook niet in een ongemakkelijke situatie gebracht.

Noem het maar de waiting game. Het werkt vaker wel dan niet!
pi_190387967
PUA, tsja dat vind ik helemaal niks. Begrijp dat je het probeert, maar het gevaar zit ‘m in het antivrouwelijke karakter. Het is goed om vrouwen niet op een voetstuk te plaatsen, maar je hoeft ze ook niet als voetveeg te behandelen. Heb vaak genoeg gezien dat mensen die zich als PUA identificeren doorslaan en zich alleen nog maar horkerig kunnen gedragen tegen vrouwen. Zodanig dat ze geen liefde kunnen geven en uiteindelijk de hopeloze vrijgezel blijven. Ook op latere leeftijd. Zich krampachtig vasthouden aan het fantasierijke fantastische vrijgezelle leven, maar uiteindelijk een zinloos bestaan leiden.
pi_190391022
Misschien even 6 maanden geen coach en niet je best doen om de fixen, maar jezelf weer worden.
Ik word al gek van al je tactieken als ik het hier lees, laat staan de praktijk. Opzich niet verkeerd om gecoacht te worden, maar daarna is het klaar.

Met auto rijden zeggen ze ook altijd dat je pas leert rijden na je examen. Ik zou ook weer zenuwachtig worden als ik nu weet een instructeur naast me zou hebben, ook al kan ik al 7 jaar lang rijden.

Jij moet even de instructeurs verlaten en nu jezelf worden.
pi_190391097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb voldoende vrienden maar het zijn niet de types om advies te vragen. Die hebben zelf ook moeite om een vrouw te vinden.

Jezelf zijn. :') Wat is dat? Ik ben altijd al mezelf geweest. Vrouwen vinden dat niet aantrekkelijk. PUA geeft daarentegen bepaalde handvaten hoe je jezelf kunt verbeteren ten opzichte van de concurrentie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:00 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Laat vrouwen gewoon los, je hebt er toch niets aan als ze je niet willen, en ze willen alleen de players en alfa mannen. Je mist er niets aan.
Ik wou dat ik dat kon maar ik heb als man zijnde toch een bepaalde behoefte naar aandacht... en seksuele bevrediging. Vooral als je nog maagd ben op zo;n leeftijd is de druk gewoon enorm, juist omdat het dan moeilijker wordt oim nog iemand te kunnen krijgen.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 02:07 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

:') man man man

Je doet net alsof je de "versiergame" van A tot Z al hebt doorlopen en precies weet wat er gaat gebeuren/iedereen hetzelfde is.

Grote risico's lopen?
Heel lang gaan teksten?

De dames knappen af op jouw wanhopig gedrag, ze ruiken het van ver. Omdat je hen enkel als gebruiksvoorwerp ziet om mee te neuken. Ik denk dat jij nog wel even vrijgezel blijft als ik dit zo lees. Blijf vooral die incel onzin herhalen, dan kom je er wel. Succes

Weet iemand trowens waar Zomaar-Een-Chinees is gebleven? Dat was ook zo'n schitterend figuur.
Nee, ik heb nauwelijks theoretische kennis van het hele PUA gebeuren. Maar als autist zijn die referentiepunten die beschreven worden in de London Daygame wel handig maar ik begin wel steeds meer te twijfelen of het werkt. Ik denk dat dit vooral op toeristen gericht is, niet locals... meestal zullen zij niet direct seks hebben met een buitenlander.

Daygame is wel enorm stressvol, want er bestaat altijd een risico dat een vrouw verbaal agressief reageren en omstanders zich ermee bemoeien. Zeker met metoo kan je daar behoorlijk mee in de problemen komen.

Nightgame lijkt net een vleesmarkt. In een bar of club zie je altijd wel een mannenoverschot en de vrouwen die daar zijn worden telkens aangesproken, Als stille introvert kom je daar moeilijk tussen.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Andere eind van het spectrum? Ik denk het niet. Je lijkt wel pro-actief, maar wat je onderneemt is niet effectief. En zolang je niet op een serieuze manier aan de vaardigheden gaat werken die je duidelijk mist, gaat dit je geen succes opleveren.
Je hebt zeker een punt. Het punt is dat het project zo groot is en ik niet de skills heb een serieus plan op te zetten. Ik mis daar gewoon de kennis voor, Daarom wil ik zo graag iemand die mij daarbij helpt. Een plan opzetten en stap voor stap ontwikkelen.

quote:

[..]

Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @:Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.

Ik ben geen slachtoffer, zo voel ik mij niet. Ik ben alleen een beetje radeloos dat ik alles uit de kast heb getrokken maar nog steeds geen deuk in een pakje boter sla. Mijn versierpogingen niet effectief zijn. Vrouwen vinden mij kennelijk niet interessant genoeg, dus werk aan de winkel. Daar wil ik actief aan gaan werken maar ik weet niet waar ik eerst aan moet beginnen. Nieuwe garderobe, gebit verbouwen, versiertraining e.d. zoveel te doen dat je niet meer weet waar je moet beginnen
pi_190391119
Mij werd eerder aangeraden om als de wielleweer actie te ondernemen om in contact te komen met de andere sexe. Dat doe ik nu, focus momenteel op veel uitgaan. Ik twijfel nog om dat om te switchen naar daygame maar dat is echt een wereld van verschil.
pi_190391127
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:28 schreef Questular het volgende:
Vrouwen accepteren geen fouten? Dat is wel heel stellig en redelijk overdreven.
Nou, als je op een bepaalde manier een eerste slechte indruk achterlaat in een bar of club zie je wel dat andere mannen daar gebruik van maken als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik stotter af en toe en heb een paar keer meegemaakt dat vrouwen wegliepen en met andere mannen gingen praten
pi_190391351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:45 schreef osodevo het volgende:
Mij werd eerder aangeraden om als de wielleweer actie te ondernemen om in contact te komen met de andere sexe. Dat doe ik nu, focus momenteel op veel uitgaan. Ik twijfel nog om dat om te switchen naar daygame maar dat is echt een wereld van verschil.
Je gaat uit om een doel dus:')
Klinkt heel leuk maar zo gaat het niet werken :P
Hoe vaak al in de sportschool geweest? Sinds....
Ik zwaai naar dieren.
pi_190391745
Wat voor vrouwen probeer je te versieren dan?
Bij minder mooie vrouwen heb je misschien wat meer succes.
Houd van poesjes
pi_190391877
Hoe zie je er uit? Ben je een soort Marcel van IkHebHetNogNooitGedaan? Of een Elliot Rodger, normaal maar enge vibes om je heen?
pi_190391882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:29 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Wat voor vrouwen probeer je te versieren dan?
Bij minder mooie vrouwen heb je misschien wat meer succes.
En dat. Ik swipe op Tinder ook bloedmooie mannen rechts, maar match nooit. Wel met normale, leuke types.
pi_190394534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 07:07 schreef alfiesolomons het volgende:

[..]

En dat. Ik swipe op Tinder ook bloedmooie mannen rechts, maar match nooit. Wel met normale, leuke types.
Daten?
Ik zwaai naar dieren.
pi_190395083
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daten?
Nee
  donderdag 12 december 2019 @ 11:59:45 #104
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190395353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 07:07 schreef alfiesolomons het volgende:

[..]

Ja je moet natuurlijk geen 10 verwachten als je zelf een mager drietje bent.
Houd van poesjes
pi_190395718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:59 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja je moet natuurlijk geen 10 verwachten als je zelf een mager drietje bent.
Ik gok dat ik een 7.5 ben maar je kan altijd proberen.
  donderdag 12 december 2019 @ 12:13:51 #106
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190395764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:12 schreef alfiesolomons het volgende:

[..]

Ik gok dat ik een 7.5 ben maar je kan altijd proberen.
Lijkt me niet het verstandigste advies voor ts.
Houd van poesjes
pi_190396149
Ik zou wel in mijn eigen hoek zoeken ja.
pi_190396165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je moet voor jezelf leren opkomen.

Wanneer zo'n vrouw zo tegen je reageert, gewoon zeggen dat je van de omgeving hebt gehoord dat haar benen vaker opengaan dan alle bruggen van Hamburg bij elkaar.

Dat is weer een hele andere uiterste itt tot jouw situatie, wat ze zeker niet blij aan zullen horen en het ze een volgende keer wellicht tot denken zal zetten. Gewoon terug kwetsen dus. :P
Het lijkt zo lekker om je even ongenuanceerd af te reageren, maar dat komt niet zo stoer over in het algemeen. Daarmee zet je ze dus niet echt aan tot nadenken over hun eigen gedrag, maar eerder over het jouwe als je zo reageert en dat is niet geheel onterecht. Met als bonus dat als je dit soort gedrag in je hostel laat zien, binnen no time meer mensen er van zullen weten en dan is het korte termijn joepie effect er snel vanaf.

Tevens, als je echt een aardige knul bent, dan past het misschien ook helemaal niet bij je om zo grof te reageren. Als ze dan ook nog eens niet de gewenste reactie laat zien, heb je voor niks jezelf verloochend.

quote:

[..]

Goed punt, maar dan komen we ook uit bij hoe we begrip en empathie (willen) ervaren. Kijkend naar wat ts schrijft en waar hij wel en vooral niet op ingaat, heb ik niet het gevoel dat hij op mijn empathie zit te wachten zolang ik geen gewillige lekkere jonge meid ben. Prima, dat is zijn goed recht en niet per se iemand of een heel geslacht's schuld.

Niks mis met je hart uitstorten, maar door dat ongenuanceerd te doen over al die kutwijven en al die klootzakken, toon je zelf ook weinig empathie en begrip naar hen. Dat is aan een kant logisch. Net zo logisch als dat als je een hele groep zo negatief wegzet, deze zich misschien ook niet geroepen voelt om omgekeerd wel empathie en begrip te tonen. En dat is een vicieuze cirkel binnen een dynamiek.

In plaats van een kip-eiverhaal er van te maken. Hoe willen mensen empathie en begrip ervaren? Wanneer voel je je begrepen en waarom? En hoe probeer je het zelf te tonen naar een ander?
Dat lijkt me inzichtelijker..
pi_190396171
TS, ga naar de Filipijnen. Vrouwen zoeken daar blanke (rijke) mannen. Ga daar in een kroeg zitten en je hebt binnen een uur sex.
Doei
  donderdag 12 december 2019 @ 12:31:22 #110
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190396192
quote:
3s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:30 schreef Treinhoer het volgende:
TS, ga naar de Filipijnen. Vrouwen zoeken daar blanke (rijke) mannen. Ga daar in een kroeg zitten en je hebt binnen een uur sex.
Dan is naar een hoerentent gaan makkelijker.
Houd van poesjes
pi_190396210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:31 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dan is naar een hoerentent gaan makkelijker.
Dat ook. Maar met een vakantie op de Filipijnen heb je naast makkelijk gratis sex ook nog eens mooi weer en je kan daar mooie boottochtjes maken en vissen en shit.
Doei
  donderdag 12 december 2019 @ 12:34:43 #112
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190396261
quote:
3s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:32 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Dat ook. Maar met een vakantie op de Filipijnen heb je naast makkelijk gratis sex ook nog eens mooi weer en je kan daar mooie boottochtjes maken en vissen en shit.
Het lijkt me dat die dametjes het ook niet voor niks doen. Die willen ook iets terug
Houd van poesjes
pi_190396287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat die dametjes het ook niet voor niks doen. Die willen ook iets terug
Drank, aandacht en een paspoort in het vooruitzicht.
Doei
  donderdag 12 december 2019 @ 12:37:33 #114
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190396329
quote:
3s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:36 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Als het hier al niet lukt zou ik geen moeite steken in naar de Filipijnen afreizen om daar een of andere golddigger op te doen. En je moet ook wel houden van dat Aziatische uiterlijk.
Houd van poesjes
pi_190396783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:40 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik heb voldoende vrienden maar het zijn niet de types om advies te vragen. Die hebben zelf ook moeite om een vrouw te vinden.

Jezelf zijn. :') Wat is dat? Ik ben altijd al mezelf geweest. Vrouwen vinden dat niet aantrekkelijk. PUA geeft daarentegen bepaalde handvaten hoe je jezelf kunt verbeteren ten opzichte van de concurrentie.
Hoe zie jij jezelf los van de concurrentie en los van het scoren? Of wil je momenteel eigenlijk ook alleen maar iemand zijn die scoort?

quote:
[..]

Je hebt zeker een punt. Het punt is dat het project zo groot is en ik niet de skills heb een serieus plan op te zetten. Ik mis daar gewoon de kennis voor, Daarom wil ik zo graag iemand die mij daarbij helpt. Een plan opzetten en stap voor stap ontwikkelen.
Waarom ga je dan niet in op Keep_Walking?

quote:
[..]

Ik ben geen slachtoffer, zo voel ik mij niet. Ik ben alleen een beetje radeloos dat ik alles uit de kast heb getrokken maar nog steeds geen deuk in een pakje boter sla. Mijn versierpogingen niet effectief zijn. Vrouwen vinden mij kennelijk niet interessant genoeg, dus werk aan de winkel. Daar wil ik actief aan gaan werken maar ik weet niet waar ik eerst aan moet beginnen. Nieuwe garderobe, gebit verbouwen, versiertraining e.d. zoveel te doen dat je niet meer weet waar je moet beginnen
Begrijpelijk dat je je radeloos voelt ja. Ik denk wel dat Lienekien een punt heeft en dat je harde inzet misschien net iets teveel tunnelvisie heeft om echt effectief te zijn.

Een andere insteek is iets wat ik je al eerder gevraagd heb, wie je bent en wat je te bieden hebt. Door dat als basis te nemen kun je je misschien veel beter onderscheiden van de concurrentie en gebruik maken van je sterke punten. Dat kan bakken met energie schelen, omdat je je niet zo in bochten hoeft te wringen voor wat bij een ander veel natuurlijker komt.

Wat vindt je leuk? Waar beleef je plezier aan? Wat zou je naast seks met iemand willen delen?
Ik lees dat je introvert bent en uitgaan niet echt optimaal waardeert (zeker zonder te scoren), maar verder?
Als je bijvoorbeeld geïnteresseerd zou zijn in kunst ofzo, dan kun je daar een tactiek op aan passen die jou beter tot je recht zou kunnen laten komen. Door verbinding te zoeken op iets positiefs wat je ook gewoon leuk vindt, ligt er misschien ook minder druk op je omdat het sowieso leuk is om te delen, ongeacht of je scoort. Dat is een andere manier van succes meten.

In musea is het vaak stiller en je hebt minder concurrentie, dus dat scheelt ook energie lijkt me. Het kan makkelijker praten als je samen op een bankje voor een schilderij gaat zitten en vraagt wat zij er in ziet. Hoe is de liefde voor kunst begonnen? Waarom is die favoriet? Welke musea zijn jullie geweest? Waar willen jullie nog heen? (misschien samen als et bevalt?) Etc.
Het zal daar een stuk natuurlijker overkomen als je haar uit loopt te horen over wat ze er van vindt en oprecht geïnteresseerder, als je zelf ook daadwerkelijk interesse in het onderwerp hebt. En vice versa.

Daarom pleit ik voor een bredere ontwikkeling en niet alleen dingen puur voor die meidjes. Ga ook naar de sportschool om blijer te worden als je in de spiegel kijkt. Lees en kijk niet alleen pua, zorg voor jezelf als mens die meer is dan alleen vent die moet scoren. Je seksualiteit is heel belangrijk, maar niet het enige wat jou jou maakt. Doe de personal branding voor jouw totaalpakket.
pi_190396827
quote:

[..]

@LeesFoknl wil ts vast wel uitleggen hoe dat het beste kan met wat voor meiden.
pi_190397156
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
Met als bonus dat als je dit soort gedrag in je hostel laat zien, binnen no time meer mensen er van zullen weten en dan is het korte termijn joepie effect er snel vanaf.
Dat moet hij ook niet in een hostel doen, dan is er niks aan het handje. Je denkt toch niet dat TS graag een vrouw aanspreekt waarbij 6 andere wildvreemden aandachtig meeluisteren?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
Als ze dan ook nog eens niet de gewenste reactie laat zien, heb je voor niks jezelf verloochend.
Dat verloochenen van zichzelf doet hij toch nu al door al die PUA onzin.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

@:LeesFokNL wil ts vast wel uitleggen hoe dat het beste kan met wat voor meiden.
Geweldig advies! TS iemand aansmeren die het in 99% van de gevallen te doen is om zijn land van verblijf en geld. :')

TS moet gewoon stoppen met op zoek gaan naar sex en op zoek gaan naar een vrouw (hier in Nederland) voor vriendschap, om leuke dingen mee te doen. Die relatie en sex komen dan wel vanzelf.
  donderdag 12 december 2019 @ 13:27:49 #118
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190397369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat moet hij ook niet in een hostel doen, dan is er niks aan het handje. Je denkt toch niet dat TS graag een vrouw aanspreekt waarbij 6 andere wildvreemden aandachtig meeluisteren?
[..]

[..]

Geweldig advies! TS iemand aansmeren die het in 99% van de gevallen te doen is om zijn land van verblijf en geld. :')

TS moet gewoon stoppen met op zoek gaan naar sex en op zoek gaan naar een vrouw (hier in Nederland) voor vriendschap, om leuke dingen mee te doen. Die relatie en sex komen dan wel vanzelf.
Je oogst wat je zaait hè.
Houd van poesjes
pi_190397998
quote:

[..]

Waarom zou ik dat denken? Uit welke zinnen denk je dat op te kunnen maken?

Het ligt natuurlijk niet alleen aan de locatie en aan de hoeveelheid omstanders, maar het speelt wel mee degelijk mee. Ik denk dat er wel degelijk wat aan het handje is als je (zowel m als v) zo heftig reageert, ook als niemand het gezien heeft.

quote:
[..]

Ben ik niet met je eens, want pua is ook maar een middel en geen totale onzin. Je motivatie en je doel zijn hetgeen wat het verschil maakt.

quote:
[..]

Ik smeer helemaal niemand aan, ik geef advies hoe het beter te kunnen doen als hij dat zou willen. En dan ben je met je autisme in een vreemd land denk ik wel gebaat bij een expert, die je kan helpen herkennen wat wel een gewone seksoptie is en wat een hoger risico geeft op een piemel aantreffen of beroofd worden enzo. Wat betreft criminaliteit is het daar wel ietsje gevaarlijker dan alleen een meid die je wil behagen voor een paspoort.

Sowieso, als je van je maagd zijn af wil, omdat het je onzekerheid maakt en drempelverhogend werkt, is het misschien helemaal niet zo relevant of het wel eckte liefde is. En dat is prima, zolang je maar niet gaat doen alsof.

quote:
Ja, het zou helpen om ook gewone contacten op te bouwen met vrouwen zonder dat het puur om de neuk gaat. Maar het betekent niet per se dat een relatie en seks dan wel komen. Zeker niet als je vriendschap ontwikkelen als een soort opdracht ziet en dat als een soort truukje loopt te doen. Dan loop je nog steeds hetzelfde doel na te streven, maar dan vermomd en is het nog steeds kut als je geen kut krijgt.

Daarnaast is het ook prima als ts geen zin heeft in vriendschap en geen energie wil steken in zoiets. Zolang hij de consequenties daarvan maar niet puur aan de anderen verwijt, is dat zijn goed recht.
pi_190398550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:02 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat denken? Uit welke zinnen denk je dat op te kunnen maken?

Het ligt natuurlijk niet alleen aan de locatie en aan de hoeveelheid omstanders, maar het speelt wel mee degelijk mee. Ik denk dat er wel degelijk wat aan het handje is als je (zowel m als v) zo heftig reageert, ook als niemand het gezien heeft.
[..]

Ben ik niet met je eens, want pua is ook maar een middel en geen totale onzin. Je motivatie en je doel zijn hetgeen wat het verschil maakt.
[..]

Ik smeer helemaal niemand aan, ik geef advies hoe het beter te kunnen doen als hij dat zou willen. En dan ben je met je autisme in een vreemd land denk ik wel gebaat bij een expert, die je kan helpen herkennen wat wel een gewone seksoptie is en wat een hoger risico geeft op een piemel aantreffen of beroofd worden enzo. Wat betreft criminaliteit is het daar wel ietsje gevaarlijker dan alleen een meid die je wil behagen voor een paspoort.

Sowieso, als je van je maagd zijn af wil, omdat het je onzekerheid maakt en drempelverhogend werkt, is het misschien helemaal niet zo relevant of het wel eckte liefde is. En dat is prima, zolang je maar niet gaat doen alsof.
[..]

Ja, het zou helpen om ook gewone contacten op te bouwen met vrouwen zonder dat het puur om de neuk gaat. Maar het betekent niet per se dat een relatie en seks dan wel komen. Zeker niet als je vriendschap ontwikkelen als een soort opdracht ziet en dat als een soort truukje loopt te doen. Dan loop je nog steeds hetzelfde doel na te streven, maar dan vermomd en is het nog steeds kut als je geen kut krijgt.

Daarnaast is het ook prima als ts geen zin heeft in vriendschap en geen energie wil steken in zoiets. Zolang hij de consequenties daarvan maar niet puur aan de anderen verwijt, is dat zijn goed recht.
Ben het eens met jou, zat ook alleen maar wat te trollen.

Ben het niet met je eens dat een reis naar de Filipijnen een goede optie is voor slechts wat sex.
Veel dichter bij huis zal dat ook vast wel te regelen zijn.
pi_190399218
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ben het eens met jou, zat ook alleen maar wat te trollen.

Ben het niet met je eens dat een reis naar de Filipijnen een goede optie is voor slechts wat sex.
Veel dichter bij huis zal dat ook vast wel te regelen zijn.
Fijn dat je zat te trollen, maar flauw dat ik als serieus reagerende vrouw een gebrek aan empathie wordt verweten. Ook hier twee maten met de kanttekening dat trollen in een topic van een slecht social cue's oppikkend iemand die er veel verdriet van heeft ook niet zo handig is.

Ik kan niet voor ts bepalen wat een goede optie is en ik pleit al langer dat ik dit juist niet alleen om seks vind gaan.
Misschien voelt hij zich prettiger en vrijer in het buitenland. Niet alleen een andere cultuur, maar ook je centjes kunnen daar meer vrijheid geven. Als hij daarmee over die zekere drempel komt en zich in Nl ook zekerder voelt, dan is het denk ik prima en een ontwikkeling in plaats van een vlucht.
  donderdag 12 december 2019 @ 15:25:52 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190399271
Ga naar Brazilie dan, ik hoorde dat de vrouwen daar enorm dankbaar zijn als je ze gewoon aanspreekt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190401635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Fijn dat je zat te trollen, maar flauw dat ik als serieus reagerende vrouw een gebrek aan empathie wordt verweten. Ook hier twee maten met de kanttekening dat trollen in een topic van een slecht social cue's oppikkend iemand die er veel verdriet van heeft ook niet zo handig is.

Ik kan niet voor ts bepalen wat een goede optie is en ik pleit al langer dat ik dit juist niet alleen om seks vind gaan.
Misschien voelt hij zich prettiger en vrijer in het buitenland. Niet alleen een andere cultuur, maar ook je centjes kunnen daar meer vrijheid geven. Als hij daarmee over die zekere drempel komt en zich in Nl ook zekerder voelt, dan is het denk ik prima en een ontwikkeling in plaats van een vlucht.
Ik heb je nergens verweten van een gebrek aan empathie.

We weten niet of TS serieus is of maar aan het trollen. Die lange teksten van je zijn erg aardig, maar ook slechts theorie. Hoe dat in de praktijk uitvalt weet jij niet, tenzij je man bent, nagenoeg hetzelfde als TS en daardoor ervaring hebt hiermee.

Wat moet hij moederziel alleen in het buitenland? Hier heeft hij tenminste zijn vrienden en waarschijnlijk een baan. Die centjes zullen in buitenland heel snel vervliegen en wat moet hij dan? Hoeveel weken kan hij maximaal opnemen? 4? Je verwacht in 4 weken toch geen wereldwonderen? Hij moet dan weer terug, dat gaat nog meer centjes en nog meer tijd kosten. Ondertussen hier nog steeds geen huis, niks, want die centjes gaan naar verre reizen als de Filipijnen.
pi_190401889
quote:

Ik wou dat ik dat kon maar ik heb als man zijnde toch een bepaalde behoefte naar aandacht... en seksuele bevrediging. Vooral als je nog maagd ben op zo;n leeftijd is de druk gewoon enorm, juist omdat het dan moeilijker wordt oim nog iemand te kunnen krijgen.
[..]

Mijn tip om paar keer goed naar de hoeren te gaan was best serieus hoor.
Je krijgt dan in ieder geval ervaring met seks en hoeft je vooraf al niet zenuwachtig te maken over 'wat als' je date wel seks wil.
Die ervaring en zelfvertrouwen dat je weet hoe het moet straal je ook vanzelf uit
  donderdag 12 december 2019 @ 18:47:44 #125
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190401985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

We weten niet of TS serieus is of maar aan het trollen. Die lange teksten van je zijn erg aardig, maar ook slechts theorie. Hoe dat in de praktijk uitvalt weet jij niet, tenzij je man bent, nagenoeg hetzelfde als TS en daardoor ervaring hebt hiermee.

Wat moet hij moederziel alleen in het buitenland? Hier heeft hij tenminste zijn vrienden en waarschijnlijk een baan. Die centjes zullen in buitenland heel snel vervliegen en wat moet hij dan? Hoeveel weken kan hij maximaal opnemen? 4? Je verwacht in 4 weken toch geen wereldwonderen? Hij moet dan weer terug, dat gaat nog meer centjes en nog meer tijd kosten. Ondertussen hier nog steeds geen huis, niks, want die centjes gaan naar verre reizen als de Filipijnen.
Laat die jongen lekker genieten van zijn geld. Wellicht wordt hij meer zelfverzekerd als hij aandacht krijgt van een dame (Al is het misschien voor zijn geld). Jij komt wel erg negatief over. Zo zou hij nooit iets nieuws kunnen proberen.

In 4 weken kan een hoop veranderen voor hem persoonlijk. En hij kan ook socialisen met andere mensen in het hostel (als hij daarvoor kiest). Leefkosten in de Filipijnen zijn als je royaal leeft 1000 euro voor een maand. Ticket voor 600 euro retour en je bent klaar voor 1600 piek. Hij kan er toch voor sparen als hij het geld niet heeft. Een maand huur en eten in NL kost je hetzelfde, en hij kan toch betaald verlof nemen. Zo hoef je nog minder bij te leggen. Wie weet woont hij nog bij zijn ouders of heeft hij het financieel prima voor elkaar.

Tevens kan hij genieten van de mooie natuur, lekker eten en de vrouwtjes waar hij zo naar smacht. Ik zie enkel voordelen voor TS.

[ Bericht 3% gewijzigd door Maikuuul op 12-12-2019 20:00:52 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190402914
quote:

[..]

Ik zei ook niet letterlijk door jou persoonlijk, maar dat had ik duidelijker kunnen verwoorden ja.

quote:
Volgens mij verwoord ik het lang niet zo stellig als je nu wil doen overkomen. Ook als man met vergelijkbare ervaring kun je het niet met zekerheid voorspellen. Het idee lijkt me dan ook dat er geen kant-en-klare gebruiksaanwijzing is en juist daarom interessant om meerdere invalshoeken te bespreken en waarom die zouden kunnen werken. Dat kan ts meenemen in zijn denkproces en lijkt me leerzamer dan klakkeloos x of y opvolgen omdat iemand zegt dat het de oplossing zou zijn.

quote:
Goede punten, maar ze gaan wel weer voorbij aan wat ts zijn doel nou eigenlijk is.
Wie heeft het hier over een wereldwonder? Als hij gewoon een keer seks wil om zijn maagdelijkheid te verliezen dan verschilt dat nogal van denken dat je daar een crashcourse suave opdoet ofzo en thuiskomt als een halfgod waar ineens ook alle vrouwtjes hier acuut van de barkruk soppen.
Het laatste is een stuk minder realistisch dan gewoon een keer van bil gaan, ook al zou dat alleen maar omdat je daar als westerling een statussymbool bent zijn. Ze staan daar doorgaans meer open voor gesprekken, dus dat is een drempel minder voor ts en dus ander oefenmateriaal dan hier. En dan lijken vier weken niet compleet abnormaal voor zo een doel als ontmaagden en iets meer zekerheid ontwikkelen omdat je iets meer ervaring hebt opgebouwd.

Zo te lezen is hij nu ook alleen in het buitenland en hebben zijn vrienden thuis hem en zichzelf ook nog niet aan de vrouw kunnen helpen. Het zou ook een optie kunnen zijn om een van de vrienden mee te vragen als hij niet alleen zou willen. Maar goed, ts moet zelf maar aangeven wat zijn prioriteiten zijn. Als hij wat betreft werk en inkomen sowieso voorlopig niet in aanmerking komt voor een aardige woning en zo een vakantie hem wel wat stappen kan laten maken, vind ik het geen onbegrijpelijke beslissing om te maken. Mits hij wel realistisch blijft..
pi_190402962
Al 19328329 posts. :')

Op ieder potje past een dekseltje.

Zo moeilijk is het niet, gewoon beter je best doen.
pi_190403009
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ga naar Brazilie dan, ik hoorde dat de vrouwen daar enorm dankbaar zijn als je ze gewoon aanspreekt
Ook alleen maar in het Portugees. Niet een makkelijke taal...
pi_190403109
Door een makkelijker speelveld in het buitenland te kiezen haal je jezelf wel naar beneden naar 'een lager niveau' terwijl TS er misschien wel op gebrand is te slagen in de 'premium klasse'.
Ik bewonder TS voor zijn doorzettingsvermogen. _O_

Maar goed, eerder schreef je dat wanneer het langer duurt de kans op een afwijzing toeneemt. Misschien moet je je daar op richten voorlopig? Als jij op je gemak een gesprek kunt voeren gaat er een wereld voor je open.
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:29:07 #130
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_190410820
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:06 schreef Holenbeer het volgende:

Ik ken de PUA (Poeha?) niet, maar probeer jij eens oprecht interesse te tonen en vragen te stellen die in je opkomen als zij iets verteltt. Ben je al heel ver
Weet wel USP (Unique selling point). Dat kan vanalles zijn. Sommige mensen gebruiken USP's om een vrouw tot nader contact en kennismaking te verleiden. Is een heel verhaal an sich! Ander keer doen we die.

Oprecht interesse tonen. probeer het maar eens uit, en interesseer je echt voor die gesprekspartner. laat hem of haar praten over zijn / haar hobbies, of baan, of familiesituatie. OF wat dan ook. School, mannen, vrouwen, kinderen, geloof, mode, brexit enz.
Ga er helemaal in op, volg het echt, niet doen alsof. En je zult (vaak tot eigen verbazing) merken dat er opeens 1,5 uur om zijn zonder dat je je verveeld hebt. Neem mij nou, de dingen ie jullie interesseren, drugs en zo _O- interesseren mij niet. Maar als ik met ze iemand praat, en echt doorvraag en op allerlei details inga, dus het naadje van de kous wil weten, dan is het wel interessant. Niet als je maar doet alsof het je interesseert en maar met een half oor luistert.
Mijn probleem daarbij is wel dat ik vaak bij een tweede treffen (toevallig, geen afspraakje) dan verveeld ben want het nieuwe is ervan af. Maar men hoeft ook niet ieder keer weer een super gesprek te voeren, als je maar zover komt, bent dat je een avond goed en diepgaand met elkaar gesproken hebt.

Probeer het eens, wat heb je te verliezen. Zoek (in het internet?) enkele manieren om een gesprek te beginnen en vooral ook door te laten gaan. Is niks moeilijks of geheimzinnigs of PUA (Poeah?) aan maar bv ...
gesloten vraag, kun je met ja of nee beantwoorden. En dat risico loop je dan ook, dat je 3 x ja of mee krijgt en dan weet je het niet meer en druip je af.
Dus, open vraag, vraag zodanig dat men NIET met ja of nee antwoorden kan. Welke vragen? Juist, makkelijk,, vragen beginnend met woorden met een W. Welke waar, wat waarom wie wanneer. Okay, dan voornaamwoord (meen tenminste dat het die zijn) erbij. Van wie, om wie, met wie, op wie, naast wie enz. En idem, met die andere w woorden, Van waar waarnaast, enz.
En dan bedenk je nog veel meer woorden voor open vragen. Hoe, Hoeveel, hoe mooi, hoe luid. Ga er eens een middag aan zitten en maak een lijst. Die hoef je niet uit je hoofd te leren, als je het idee door hebt is voldoende.
Vraag je iets, je krijgt een antwoord, vraag dan eens om nadere uitleg. Hoe bedoel je dat? Hee, apart, waarom ... kies je, wil je, bla bla. En luister ook naar het antwoord, zodat je daar verder op kunt inspelen.
Dit klinkt nogal gekunsteld, maar zo gáán goede gesprekken. En let op, het maakt niet uit met wie je spreekt, m /v / oud / jong / intelligent of eenvoudig mens, je leert makkelijker met allerlei mensen te spreken, en mensen aan te spreken. En ondertussen oefen je je verbale vaardigheden = (goed met mensen kunnen spreken) en dus ook met leden van het andere geslacht (want echt niet alle vrouwen of meiden kunnen goed spreken, zeker als ze verlegen zijn in contacten met het andere geslacht, wij mannen).

Als je er zo over nadenkt is het voor een man eigenlijk makkelijker, want als ie een gesprek begint met een vrouw heeft ie een (gemiddeld genomen) betere, vaardigere gesprekspartner, dus hoeft zich minder in te spannen. Zoiets als met dansen, als man doe je een stapje naar voor en dan een naar achter en als je een goede vrouwelijke dans partner hebt wervelt die dan om je heen en dan lijkt het heel wat, en het leuke is dat ze ook nog blij is want jij hebt haar de gelegenheid gegeven te dansen, te tonen wat ze kan, dansen wat ze dus graag doet.
Met een gesprek dus ook, de beste gesprekspartners zijn vaak zij die weinig spreken maar goed luisteren, maar het gesprek wel aan de gang houden.
Duurt het te lang, ga naar het toilet oid en bij terugkomst begin je over een ander onderwerp.
Probeer het maar, en je zult zien, in het begin lukt het 1 op de 4 keer, en naarmate je oefent en doet wordt het percentage hoger. Vergeet niet dat je ook met die oude man of vrouw aan bushalte of in de wachtkamer of enz. dit kunt doen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:36:52 #131
450228 LeesFoknl
pi_190410859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:06 schreef Holenbeer het volgende:
Ts, al eens gedacht om naar de hoeren te gaan? Kost wat, maar gegarandeerd succes. Je leert het daarnaast ook van een 'oude fiets'

Beetje eigenaardig, bij hoeren denken aan een oude fiets.
Het zijn zelden oude fietsen, maar vaak heel mooie sportieve en regelmatig gebruikte fietsen met veel versnellingen, zodat je je goed kunt uitleven. In prima staat, goed onderhouden en regelmatig gesmeerd!

En een ouwe fiets, ach, als je zelf ook wat ouder bent en meer in bent voor een rustig en relaxed ritje, niet te lang niet tekort, met niet al te veel bergetappes erin, dan voldoen die ook prima. Tis maar wat je wilt.
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:03:57 #132
450228 LeesFoknl
pi_190410969
quote:

[..]

[..]

[..]

Sorry Osedevo, maar jij hebt hier en in andere topics al zo gigantisch veel tips gekregen, inclusief van mij. Je hebt hele plannen van aanpak gekregen. Maar mij valt op dat jij, zogauw het echt concreet wordt, je niet meer of nog maar heel weinig reageert, om dan later weer opnieuw uitgebreid met je probleem te komen.

Ik denk dus dat je gewoon angst hebt, krijgt, zo gauw het concreet wordt. Dus het moment dat alles besproken en zelfs voorgekauwd is, dat je die stap moet maken, dat je daar niet overheen komt.

Ik ga echt niet alles teruglezen maar ik meen me te herinneren; je gaat richting de 30 jaar, hebt meen ik nog geen sex gehad, en er is dringend behoefte aan enige restauratie werkzaamheden aan je gebit, en wat leuke kleding en een goede kapper bezoeken.

Dus, misschien toch niet voor niks, en anders maar voor anderen met soortgelijke problemen ...... get ont-maagd. Bij voorkeur (ik adviseer) ga naar de sexsauna, veel mag, niets moet, en zit een dan 15 uren tussen de mooie jonge schaars geklede vrouwen met zoveel eten en drinken als je wilt voor 40-60 euro per dag. Springt er eentje echt uit voor jou, vertel die je probleem en zij zal je duidelijk maken dat ze voor 100 euro jou in een uurtje op een biezonder plezierige wijze van dat probleem afhelpt.

Dat ander probleem, heb ik ook al geschreven, bel morgen de tandarts voor een afspraak. Heb je GEEN goede tandartsverzekering, je kunt deze maand nog een andere verzekeraar nemen of bij je oude ziektekostenverzekering een uitgebreider tandartsenpakket nemen.

Kapper, gewoon een doorsnee goede kapper is voldoende. Zeg gewoon ... knip maar wat mij goed staat. Die weten dat beter dan jij of ik.
Kleren, ga niet in een goedkope flodder zaak maar laat je ook niet het vel over de oren trekken in een of andere dure boutique. Gewoon een beetje gewoon, V en A of C en D of zo. Of de Bienenkorb maar die is al wat duurder.

Begin dan met oefenen met spreken met vrouwen en met andere mensen en je hebt al een reuzensprong gemaakt!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 03:33:58 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:05:09 #133
450228 LeesFoknl
pi_190410975
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

SDL? Watisdat?
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:11:30 #134
450228 LeesFoknl
pi_190411000
quote:

[..]

Nou, met shit zou ik toch wel een beetje voorzichtig zijn daar!

-O-
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:19:34 #135
450228 LeesFoknl
pi_190411028
quote:
3s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:36 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Drank? Neen, nauwelijks een, en daar moet je met een boog omheen lopen. Dat is voor een vrouw absoluut not done, zeg maar a-sociaal daar. Ook onder prostituees, gelegenheidsprostituees en free lancers heb je weer veel verschillende rangen en standen.
Van het lief vrouwtje met 4 kinderen thuis, zonder man en inkomen tot een shabu oid gebruikster.

Aaandacht geven, moet je zeker doen, anders leer je haar toch nooit kennen.

Een pas kan ze zo afhalen, als ze het geld heeft. Maar het aantal landen dat ze mag bezoeken is beperkt. Naar EU Australië USA de Arabische landen enz. moet ze dan een visum voor krijgen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:26:09 #136
450228 LeesFoknl
pi_190411042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Als het hier al niet lukt zou ik geen moeite steken in naar de Filipijnen afreizen om daar een of andere golddigger op te doen. En je moet ook wel houden van dat Aziatische uiterlijk.
Wat moet ik daar nou op zeggen? Golddigger. ja, die heb je daar ook. En ook 40 jaar oude maagden die voor 1 miljoen peso (= 16.000 euro is daar een leuk nieuw huisje) nog niet met je meegaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 03:53:15 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:48:14 #137
450228 LeesFoknl
pi_190411083
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

@:LeesFokNL wil ts vast wel uitleggen hoe dat het beste kan met wat voor meiden.
Het recept daarvoor is redelijk simpel, vraag een die je sympathiek vindt en beetje qua leeftijd, en jouw type bv. sportief met een groepje in een boot, vissen, op een onbewoond eiland overnachten met de groep de gevangen vis grillen, of liever hele dag luieren op het strand of 's avonds party tot de ochtend, daarma slapen, laat opstaan, lang douchen en tuttelen, dan als de zon weg is om 18.00 richting restaurant en bar. Of karaoke (brrr). Weg uit Manila en paar weekjes naar white beach

Nu, die vraag je als guide. Duizend peso is 16 euro loon per dag en jij betaalt alle onkosten. Je huurt gewoon dus een vriendin, guide en tolk.In één persoon. Wel goed afspreken; per dag inhuren en betaal haar ook per dag. Valt het tegen of zeurt ze de hele dag voor jurkjes of tassen dan geef je haar één dag dubbel loon ( voor transportation) en dat ze mag gaan.

Wat heb ik al Nederlandse mannen gelukkig gemaakt. Nu, meer dan 10 jaren na datum, zeggen die nog, dat waren echt de mooiste weken van mijn leven! En wat zeg ik dan? Ik zeg dan, tja, ze heeft nog lang gehuild die dag dat je terugvloog, ze had zo graag voor altijd bij je willen blijven.
En dan lieg ik geen woord! Dan zie je ze kijken en de hersenen kraken!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 03:55:15 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:50:59 #138
450228 LeesFoknl
pi_190411090
quote:

[..]

Ja, dat kan ook, het is maar wat je wilt, en wat je lukt. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:56:42 #139
450228 LeesFoknl
pi_190411107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
Puh, Filipijnen ook!
Een blanke Americano! Kan ik eindelijk eens tonen hoe goed mijn Engels wel is (ahum _O- )

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 11:20:15 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 03:12:08 #140
450228 LeesFoknl
pi_190411132
quote:

[..]

Nu spreek ik uit ervaring, ik weet van enkele mannen dat hun hele kijk op zichzelf, en daardoor hun gevoel voor eigenwaarde, zelfvertrouwen, door 3-4 weken Filipijnen, dusdanig veranderd was dat daarna hun hele leven veranderde.
Sommige mannen moeten gewoon over een bepaalde drempel heen, en als dat dan een drempel is die in de Filipijnen slechts zo hoog is als een blad papier......
Als je altijd hebt ervaren en daardoor het idee hebt dat je op relationeel vlak helemaal niks bent of waard bent, en je ervaart in 4 weken 'n keer of 10 dat een vrouw interesse in je toont, en je als maagd gaat en na terugkomst zo even tussen neus en lippen door kunt zeggen, och, die sex, de eerste 12 x was spannend maar daarna is het alleen nog maar lekker. Nou, dat kan je een ontieglijke egoboost geven!

:Y :Y :Y
  vrijdag 13 december 2019 @ 03:14:06 #141
450228 LeesFoknl
pi_190411135
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:41 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Mijn tip om paar keer goed naar de hoeren te gaan was best serieus hoor.
Je krijgt dan in ieder geval ervaring met seks en hoeft je vooraf al niet zenuwachtig te maken over 'wat als' je date wel seks wil.
Die ervaring en zelfvertrouwen dat je weet hoe het moet straal je ook vanzelf uit
Juist !!!! Héél goed, vind ik ook! En ik ben oud en kan het dus weten! O~)
  vrijdag 13 december 2019 @ 03:18:54 #142
450228 LeesFoknl
pi_190411143
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ook alleen maar in het Portugees. Niet een makkelijke taal...
Juist! En misschien wel een beetje veel temperament mocht het wat serieuzer worden.
Filipina's zijn meestal lief.
  vrijdag 13 december 2019 @ 03:22:55 #143
450228 LeesFoknl
pi_190411151
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef Koral het volgende:
Door een makkelijker speelveld in het buitenland te kiezen haal je jezelf wel naar beneden naar 'een lager niveau' terwijl TS er misschien wel op gebrand is te slagen in de 'premium klasse'.

Ik wil ts-er en soortgelijken heel graag helpen, maar nu (ik bewonder TS-er voor zijn doorzettingsvermogen) overdrijf je.
Ik vind dat hij veel om de hete brei heen draait maar niet echt ... euh.... "ter zake" komt.
Of, om het maar eens zo te zeggen, hij moet "hem" eens diep in die hete brei steken. Dan is ie al voor de helft van zijn probleem af!
pi_190412097
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 03:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik wil ts-er en soortgelijken heel graag helpen, maar nu (ik bewonder TS-er voor zijn doorzettingsvermogen) overdrijf je.
Ik vind dat hij veel om de hete brei heen draait maar niet echt ... euh.... "ter zake" komt.
Of, om het maar eens zo te zeggen, hij moet "hem" eens diep in die hete brei steken. Dan is ie al voor de helft van zijn probleem af!
_O- _O- Wel schitterend verwoord.
  vrijdag 13 december 2019 @ 08:57:45 #145
66444 Lord_Vetinari
pi_190412163
quote:

[..]

Brij, niet brei.
pi_190412393
quote:

[..]

:|W
Het duurde even voordat ik de dubbelzinnigheid door had
:')
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:24:03 #147
450228 LeesFoknl
pi_190414509
Amateur, maar is niet erg, kunt niet alles hebben.
En als ik moest kiezen, de wijsheid van nu of jong van jaren, dan wist ik het wel ....
Gewoon beide !!

Maar het was ook fout geschreven, dus begrijpelijk dat het even duurde.
Zo zie je maar eer hoe belangrijk taal is, communicatie, kunnen communiceren.

En dat ervaar je het sterkst in een relatie met een buitenlandse, of tijdens het leven in het buitenland.

Tja, zo is er altijd wat, meen je dat je er uit bent daagt weer een nieuw probleem op. Heb je eindelijk een mooie leuke zorgzame lieve vrouw krijg je dit weer ....

8)7

[ Bericht 33% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 11:39:54 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:34:37 #148
450228 LeesFoknl
pi_190414686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Brij, niet brei.
je hebt gelijk. Heb het wel moeten opzoeken.
Als Limburger heb ik het ezelsbruggetje, in het Limburgs een ie, dan s het in het Nederlands een lange ij. Ijsje is ieske, pijn is pien. Is het Limburgs een ei (eitje) dan is het dus een ei.
Maar brij is brie, dat ken ik niet.
De enge brie die ik ken is die Franse kaas.

Maar gelijk heb je! Zo leer je hier nog eens wat!
Zal deze fout dan ook niet corrigeren, ter lering (zie mijn onderschrift :) ).

[ Bericht 9% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 11:41:49 ]
pi_190443385
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 02:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Sorry Osedevo, maar jij hebt hier en in andere topics al zo gigantisch veel tips gekregen, inclusief van mij. Je hebt hele plannen van aanpak gekregen. Maar mij valt op dat jij, zogauw het echt concreet wordt, je niet meer of nog maar heel weinig reageert, om dan later weer opnieuw uitgebreid met je probleem te komen.

Ik denk dus dat je gewoon angst hebt, krijgt, zo gauw het concreet wordt. Dus het moment dat alles besproken en zelfs voorgekauwd is, dat je die stap moet maken, dat je daar niet overheen komt.

Ik ga echt niet alles teruglezen maar ik meen me te herinneren; je gaat richting de 30 jaar, hebt meen ik nog geen sex gehad, en er is dringend behoefte aan enige restauratie werkzaamheden aan je gebit, en wat leuke kleding en een goede kapper bezoeken.

Dus, misschien toch niet voor niks, en anders maar voor anderen met soortgelijke problemen ...... get ont-maagd. Bij voorkeur (ik adviseer) ga naar de sexsauna, veel mag, niets moet, en zit een dan 15 uren tussen de mooie jonge schaars geklede vrouwen met zoveel eten en drinken als je wilt voor 40-60 euro per dag. Springt er eentje echt uit voor jou, vertel die je probleem en zij zal je duidelijk maken dat ze voor 100 euro jou in een uurtje op een biezonder plezierige wijze van dat probleem afhelpt.

Dat ander probleem, heb ik ook al geschreven, bel morgen de tandarts voor een afspraak. Heb je GEEN goede tandartsverzekering, je kunt deze maand nog een andere verzekeraar nemen of bij je oude ziektekostenverzekering een uitgebreider tandartsenpakket nemen.

Kapper, gewoon een doorsnee goede kapper is voldoende. Zeg gewoon ... knip maar wat mij goed staat. Die weten dat beter dan jij of ik.
Kleren, ga niet in een goedkope flodder zaak maar laat je ook niet het vel over de oren trekken in een of andere dure boutique. Gewoon een beetje gewoon, V en A of C en D of zo. Of de Bienenkorb maar die is al wat duurder.

Begin dan met oefenen met spreken met vrouwen en met andere mensen en je hebt al een reuzensprong gemaakt!
Het is meer zo dat ik me harder inspan dan ik eigenlijk kan, daardoor tegen een burn out aanloop. Er waren momenten dat ik voldoende moed had om op een dag 3 a 5 vrouwen aan te spreken die nog soms hun contactgegevens aan mij gaven maar nu lijkt alle energie uit mij gezogen te zijn. Wel de wil heb om vrouwen aan te spreken maar de moed er niet voor heb. Approach anxiety blijft een monster.

quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef Koral het volgende:

Maar goed, eerder schreef je dat wanneer het langer duurt de kans op een afwijzing toeneemt. Misschien moet je je daar op richten voorlopig? Als jij op je gemak een gesprek kunt voeren gaat er een wereld voor je open.
Ik ben teveel gericht op mijn omgeving... bang dat jaloerse mannen ingrijpen om zogezegd vrouwen te moeten beschermen of dat vrouwen het niet op prijs stellen dat ik ze op straat aanspreek.

Buitenland is inderdaad gemakkelijker dan in Nederland. Maar op zich maakt het ook weinig uit.... als je goed kan versieren kun je het overal toepassen.
  zondag 15 december 2019 @ 01:13:44 #150
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190449189
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:08 schreef osodevo het volgende:

[..]

Het is meer zo dat ik me harder inspan dan ik eigenlijk kan, daardoor tegen een burn out aanloop. Er waren momenten dat ik voldoende moed had om op een dag 3 a 5 vrouwen aan te spreken die nog soms hun contactgegevens aan mij gaven maar nu lijkt alle energie uit mij gezogen te zijn. Wel de wil heb om vrouwen aan te spreken maar de moed er niet voor heb. Approach anxiety blijft een monster.
[..]

Ik ben teveel gericht op mijn omgeving... bang dat jaloerse mannen ingrijpen om zogezegd vrouwen te moeten beschermen of dat vrouwen het niet op prijs stellen dat ik ze op straat aanspreek.

Buitenland is inderdaad gemakkelijker dan in Nederland. Maar op zich maakt het ook weinig uit.... als je goed kan versieren kun je het overal toepassen.
Wel knap dat je random vrouwen durft aan te spreken, dat doet niet iedereen. Houd je er wel soms dates aan over?

Wat doe je trouwens in het dagelijks leven? Werk, hobbies?
pi_190455313
Doen vrouwen over het algemeen ook zoveel moeite voor mannen vraag ik me af. Ongelooflijk.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 15 december 2019 @ 15:59:37 #152
473277 Astro_boy
Houtwalstraat
pi_190457373
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
Doen vrouwen over het algemeen ook zoveel moeite voor mannen vraag ik me af. Ongelooflijk.
Voor mij wel. Heb ze voor het uitkiezen. Ook niet altijd even leuk. Vind het echt verschrikkelijk om mensen af te wijzen. Voel me daar schuldig over op een of andere manier. Dan ghost ik liever mensen.
  zondag 15 december 2019 @ 17:20:24 #153
450228 LeesFoknl
pi_190459158
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:08 schreef osodevo het volgende:

[..]

[..]

Alinea 1, spreid je energie en neem je rust. Ook Keulen en Hengelo zijn niet op een dag gebouwd.
Alinea 2, Het maakt wel degelijk gigantisch veel uit dat je in het buitenland makkelijker een vrouw zult krijgen. Het verschil is dat jij daar de prooi bent !! (Zie andere posts van mij).
pi_190461021
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 01:13 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Wel knap dat je random vrouwen durft aan te spreken, dat doet niet iedereen. Houd je er wel soms dates aan over?

Wat doe je trouwens in het dagelijks leven? Werk, hobbies?
Nou, dat valt reuze mee. Ik heb nog altijd enorme approach anxiety waar ik moeilijk vanaf kom. Het zijn echt hele specifieke momenten dat ik die angst niet heb. Daarom is nightgame een stuk beter , echter heb je daar andere obstakels.
pi_190462212
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nou, dat valt reuze mee. Ik heb nog altijd enorme approach anxiety waar ik moeilijk vanaf kom. Het zijn echt hele specifieke momenten dat ik die angst niet heb. Daarom is nightgame een stuk beter , echter heb je daar andere obstakels.
Nee, je bent op late leeftijd vanaf 0 begonnen en spreekt in korte tijd per dag 3 tot 5 vrouwen aan: daar mag je echt wel tevreden mee zijn. Het is een stap voorwaarts, je bent over de drempel en het kan geleidelijk alleen maar makkelijker voor je worden.

Wmb is dit geen kleine stap.
pi_190462273
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 17:20 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Alinea 1, spreid je energie en neem je rust. Ook Keulen en Hengelo zijn niet op een dag gebouwd.
Alinea 2, Het maakt wel degelijk gigantisch veel uit dat je in het buitenland makkelijker een vrouw zult krijgen. Het verschil is dat jij daar de prooi bent !! (Zie andere posts van mij).
Ik had mijzelf als doel gesteld om vóór 2020 van mijn maagdelijkheid af te raken. Bij nader inzien toch een stuk moeilijker dan verwacht. Daarom dat ik me zo hard in de rondte werk om dit te verwezelijken. Daarnaast moet ik al dit alles combineren met mijn werk, met een beetje goed plannen lukt dit wel maar bijzonder stressvol.

Voor de jaarwisseling een nieuw ticket geboekt naar een niet nader te noemen toeristische bestemming in Europa. Dan moet het gebeuren! Als het dan niet lukt heb ik nog een ticket naar Azie standby staan.
  zondag 15 december 2019 @ 20:08:07 #157
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190462917
Wat doe je eigenlijk met de contactgegevens die je hebt verzameld?
pi_190463329
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 20:08 schreef Lunatiek het volgende:
Wat doe je eigenlijk met de contactgegevens die je hebt verzameld?
Meestal stuur ik een berichtje maar nimmer een reactie terug gekregen. Moeilijk man. :(
pi_190463348
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef osodevo het volgende:

[..]

Meestal stuur ik een berichtje maar nimmer een reactie terug gekregen. Moeilijk man. :(
Loslaten bro.
pi_190463359
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:41 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik had mijzelf als doel gesteld om vóór 2020 van mijn maagdelijkheid af te raken. Bij nader inzien toch een stuk moeilijker dan verwacht. Daarom dat ik me zo hard in de rondte werk om dit te verwezelijken. Daarnaast moet ik al dit alles combineren met mijn werk, met een beetje goed plannen lukt dit wel maar bijzonder stressvol.

Voor de jaarwisseling een nieuw ticket geboekt naar een niet nader te noemen toeristische bestemming in Europa. Dan moet het gebeuren! Als het dan niet lukt heb ik nog een ticket naar Azie standby staan.
Voor een chick?
pi_190463433
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Voor een chick?
Ja, ik ben in de meest letterlijke zin bereid om ver te gaan. In Nederland is het gewoon haast kansloos. Vrouwen lijken alleen nog knappe mannen te willen of mannen met status.

Ik merk dat in Nederland vrouwen niet eens met mij willen praten, in het buitenland krijg ik allerlei vragen en lijken vrouwen veel meer geïnteresseerd te zijn dan hier. Niet zozeer relatie of seks maar ook in vriendschappelijke zin.
pi_190463562
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:25 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ja, ik ben in de meest letterlijke zin bereid om ver te gaan. In Nederland is het gewoon haast kansloos. Vrouwen lijken alleen nog knappe mannen te willen of mannen met status.

Ik merk dat in Nederland vrouwen niet eens met mij willen praten, in het buitenland krijg ik allerlei vragen en lijken vrouwen veel meer geïnteresseerd te zijn dan hier. Niet zozeer relatie of seks maar ook in vriendschappelijke zin.
Hoe oud ben je bro?
pi_190463700
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoe oud ben je bro?
Bijna 30.

Weleens sjans gehad met een alleenstaande moeder (vriend probeerde mij te koppelen) maar zij had al 4 kinderen waarvan er 2 uit huis zijn geplaatst, ex in de bajes en had een voogd van de WSG.

Nou, om heel eerlijk te zijn haal ik daar mijn neus voor op. }:| Geen zin om stiefvader te spelen en daarbij ook gedoe te hebben met haar ex mannen. Ik wil normale vrouwen ontmoeten.
pi_190463758
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:33 schreef osodevo het volgende:

[..]

Bijna 30.

Weleens sjans gehad met een alleenstaande moeder (vriend probeerde mij te koppelen) maar zij had al 4 kinderen waarvan er 2 uit huis zijn geplaatst, ex in de bajes en had een voogd van de WSG.

Nou, om heel eerlijk te zijn haal ik daar mijn neus voor op. }:| Geen zin om stiefvader te spelen en daarbij ook gedoe te hebben met haar ex mannen. Ik wil normale vrouwen ontmoeten.
Met vrouwen die kinderen hebben is geen probleem. Voor een relatie moet je het niet doen als je het niet wil. Ik ben persoonlijk erg stellig daarmee. Seks prima, relatie nee.

Om de redenen die jij hebt aangehaald. Zeker vrouwen die voor haar 30ste al koters hebben. Die sla ik ook over. Voor een relatie, voor seks niet.

Geen ervaring met vrouwen: waar moet ik daar onder verstaan? Excuus als dit al eerder is vermeld. Ik heb niet alles bijgehouden.
pi_190463918
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Met vrouwen die kinderen hebben is geen probleem. Voor een relatie moet je het niet doen als je het niet wil. Ik ben persoonlijk erg stellig daarmee. Seks prima, relatie nee.

Om de redenen die jij hebt aangehaald. Zeker vrouwen die voor haar 30ste al koters hebben. Die sla ik ook over. Voor een relatie, voor seks niet.

Geen ervaring met vrouwen: waar moet ik daar onder verstaan? Excuus als dit al eerder is vermeld. Ik heb niet alles bijgehouden.
Ik kijk ook naar het belang van de kinderen. Lijkt me voor hen niet gunstig als ik in hun leven kom terwijl ik helemaal niet op hen zit te wachten. Kan haar moeilijk dwingen haar kinderen op straat te gooien.

Geen ervaring = naast geen seksuele ervaring zoals seks of zoenen ook nooit iets met relaties gedaan. Zodoende weet ik ook totaal niet hoe je moet flirten.

Ik krijg steeds de tips om gewoon mezelf te zijn, dat doe ik maar daar kom ik geen centimeter mee vooruit. Vrouwen stellen dat klaarblijkelijk niet op prijs.
pi_190464025
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik kijk ook naar het belang van de kinderen. Lijkt me voor hen niet gunstig als ik in hun leven kom terwijl ik helemaal niet op hen zit te wachten. Kan haar moeilijk dwingen haar kinderen op straat te gooien.

Geen ervaring = naast geen seksuele ervaring zoals seks of zoenen ook nooit iets met relaties gedaan. Zodoende weet ik ook totaal niet hoe je moet flirten.

Ik krijg steeds de tips om gewoon mezelf te zijn, dat doe ik maar daar kom ik geen centimeter mee vooruit. Vrouwen stellen dat klaarblijkelijk niet op prijs.
Gewoon jezelf zijn tot een bepaalde hoogte. Beetje karakter vinden vrouwen ook wel fijn. Alleen moet je niet als een totale softie overkomen. En je moet nooit advies van vrouwen aannemen. Zij zullen nooit in je face zeggen wat je moet doen om je niet te kwetsen. Ze zijn conflictmijdend, zeker met dit onderwerp. Ze kiezen de meest veilige weg en zeggen maar dat je jezelf moet zijn. Dat is bullshit. Jezelf zijn moet op bepaalde hoogte. Een beetje leuk doen, beetje beter doen als je beter voorkomt en spelletjes spelen hoort er ook gewoon bij het daten. Al zeg ik niet dat je dit tot in de max moet doen. Je moet hierin een balans vinden.

Sociale skills man, that's the key. Lekker kunnen lullen over alles en nog wat.
  zondag 15 december 2019 @ 21:00:32 #167
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190464548
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ja, nogal dom en afstandelijk. Bel ze op.
pi_190464747
Daarom is PUA de oplossing. Het probleem is nog de angst en het implementeren ervan. Dat is nogal een monsterklus.
pi_190464766
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:00 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, nogal dom en afstandelijk. Bel ze op.
Nee, denk niet dat ze dat op prijs stellen. Daarnaast krijg ik geen nummers, enkel instagram of soms een FB.
  zondag 15 december 2019 @ 21:08:34 #170
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190464803
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:33 schreef osodevo het volgende:

[..]

Bijna 30.

Nee, jij wilt topvrouwen ontmoeten en neuken. Terwijl je nog steeds niks hebt gedaan met de tips hier, waaronder "zorg dat je in godsnaam iets aan je gebit doet". Ja, in het buitenland zijn ze een slecht gebit gewend, Nederlandse vrouwen verwachten dat je met je basisverzekering er beter uit ziet. Ook "sportschool voor een beter uiterlijk en zelfvertrouwen" heb je naast je neergelegd. Net als alle andere tips waarbij je aan jezelf moet werken.
Terwijl het heel simpel is: vrouwen willen iemand die zichzelf serieus neemt, die aan zichzelf werkt, die moeite doet. Hoeft niet eens 100% te lukken, de inzet is al een hoop waard. Tenslotte kunnen ze als puntje bij paaltje komt beter een dildo nemen als jij geen moeite wilt doen.
  zondag 15 december 2019 @ 21:12:37 #171
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190464928
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:07 schreef osodevo het volgende:

[..]

Nee, denk niet dat ze dat op prijs stellen. Daarnaast krijg ik geen nummers, enkel instagram of soms een FB.
Conclusie: je krijgt geen contactgegevens. Ze willen je niet en houden het veilig.

Wordt jij eigenlijk wel geil van de vrouwen die je aanspreekt? Als in kun je fantaseren dat je een nummertje met hen maakt? Vliegt er een vonk over als je er een ziet of redeneer je meer "het heeft een kut dus is het neukbaar"?
pi_190465009
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, jij wilt topvrouwen ontmoeten en neuken. Terwijl je nog steeds niks hebt gedaan met de tips hier, waaronder "zorg dat je in godsnaam iets aan je gebit doet". Ja, in het buitenland zijn ze een slecht gebit gewend, Nederlandse vrouwen verwachten dat je met je basisverzekering er beter uit ziet. Ook "sportschool voor een beter uiterlijk en zelfvertrouwen" heb je naast je neergelegd. Net als alle andere tips waarbij je aan jezelf moet werken.
Terwijl het heel simpel is: vrouwen willen iemand die zichzelf serieus neemt, die aan zichzelf werkt, die moeite doet. Hoeft niet eens 100% te lukken, de inzet is al een hoop waard. Tenslotte kunnen ze als puntje bij paaltje komt beter een dildo nemen als jij geen moeite wilt doen.
Dit ja, TS. Doe er wat mee.
pi_190465402
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jij blijft maar focussen op dat gebit hé. Zoals ik eerder al aangaf valt dat eigenlijk reuze mee. Desalniettemin ben ik daarmee bezig. Ik moet alleen nog de financiering voor elkaar krijgen. Voor alle duidelijkheid, de basisverzekering vergoed dit niet! Ik moet alles zelf betalen en heb geen geldboom waar ik even een paar duizend euro van kan plukken.

Vervanging van alle kleding staat op de planning voor 2020. Al is dat denk ik niet zozeer het probleem, meeste mensen zeggen dat er weinig mis is hoe ik me kleed. Ook tijdens het uitgaan zie ik nauwelijks verschil. Zie zelfs veel mannen in goedkope kleding rondlopen.

Sportschool ben ik ook mee bezig maar ik hoor tegenstrijdige adviezen dat een beetje aan de gewichten hangen mij niet beter maakt in het versieren van vrouwen. Ik heb altijd een normaal postuur gehad, geen overgewicht... toch is het mij nooit gelukt een vriendin te krijgen.

Geen moeite doen? Gozer, ik ben sinds 2017 doorlopend bezig... weliswaar nu veel actiever geworden, haast te actief geworden dat ik tegen een burn out aanloop. Ik vlieg de halve wereld rond. Hoe kun je nou zeggen dat ik geen moeite doe?
pi_190465493
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:14 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit ja, TS. Doe er wat mee.
Hij heeft makkelijk praten. De punten die hij opnoemt ben ik allang mee bezig, alleen de sportschool staat nog on hold omdat ik me wil richten op het bestuderen van het versieren. Want ik kan wel tig spieren hebben het leert mij niet hoe ik vrouwen moet versieren.
  zondag 15 december 2019 @ 21:39:41 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190465792
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Jij blijft maar focussen op dat gebit hé. Zoals ik eerder al aangaf valt dat eigenlijk reuze mee. Desalniettemin ben ik daarmee bezig. Ik moet alleen nog de financiering voor elkaar krijgen. Voor alle duidelijkheid, de basisverzekering vergoed dit niet! Ik moet alles zelf betalen en heb geen geldboom waar ik even een paar duizend euro van kan plukken.

Vervanging van alle kleding staat op de planning voor 2020. Al is dat denk ik niet zozeer het probleem, meeste mensen zeggen dat er weinig mis is hoe ik me kleed. Ook tijdens het uitgaan zie ik nauwelijks verschil. Zie zelfs veel mannen in goedkope kleding rondlopen.

Sportschool ben ik ook mee bezig maar ik hoor tegenstrijdige adviezen dat een beetje aan de gewichten hangen mij niet beter maakt in het versieren van vrouwen. Ik heb altijd een normaal postuur gehad, geen overgewicht... toch is het mij nooit gelukt een vriendin te krijgen.

Geen moeite doen? Gozer, ik ben sinds 2017 doorlopend bezig... weliswaar nu veel actiever geworden, haast te actief geworden dat ik tegen een burn out aanloop. Ik vlieg de halve wereld rond. Hoe kun je nou zeggen dat ik geen moeite doe?
Ik lees echt nooit een positief verhaal van je over je ontmoetingen in die verre landen.

Je zegt dat je zo hard werkt, maar wat doe je dan om te leren hoe je een beetje een leuk gesprek met iemand kunt voeren?
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 21:42:04 #176
5428 crew  miss_sly
pi_190465860
quote:

[..]

Je besteedt een berg geld aan tickets en reizen en ho(s)tels om te scoren, maar je hebt geen geld om echt in jezelf te investeren. Je zei eerder dat je geen vaste woon- en verblijfplaats hebt en geen leuke baan. Zo kun je toch ook niet een beetje rust krijgen en aan jezelf werken?
pi_190465925
Ik woon nog bij mijn ouders want een huurwoning krijg je niet zomaar als je geen urgentie hebt. Sta al jaren ingeschreven, zou graag in één van de grote steden willen wonen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190466013
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Gewoon jezelf zijn tot een bepaalde hoogte. Beetje karakter vinden vrouwen ook wel fijn. Alleen moet je niet als een totale softie overkomen. En je moet nooit advies van vrouwen aannemen. Zij zullen nooit in je face zeggen wat je moet doen om je niet te kwetsen. Ze zijn conflictmijdend, zeker met dit onderwerp. Ze kiezen de meest veilige weg en zeggen maar dat je jezelf moet zijn. Dat is bullshit. Jezelf zijn moet op bepaalde hoogte. Een beetje leuk doen, beetje beter doen als je beter voorkomt en spelletjes spelen hoort er ook gewoon bij het daten. Al zeg ik niet dat je dit tot in de max moet doen. Je moet hierin een balans vinden.

Sociale skills man, that's the key. Lekker kunnen lullen over alles en nog wat.
Hier kan ik me wel in vinden ja. Advies van vrouwen hierover zou ik zeker niet aannemen. Kies je eigen pad en strategie. Een bepaalde nuchterheid en zelfs hardheid hoort daar ook bij.
  zondag 15 december 2019 @ 21:48:47 #179
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190466040
quote:

Je doet geen enkele moeite jezelf te verbeteren. Je loopt alleen maar achter vrouwen aan en weg van jezelf. En zelfs voor die individuele vrouwen wil je geen enkele moeite doen. PUA trucjes toepassen wil je wel zodat je "contactgegevens" kunt aftroggelen, maar je werkelijk in een vrouw verdiepen en haar persoonlijk pleasen is er niet bij.
Waar je heen moet is leren een vrouw op haar gemak te stellen en haar vertrouwen te winnen, jezelf zo weten te presenteren dat ze graag bij je is en met je gezien wil worden. Dat gaat niet lukken met trucjes die ze al lang kennen. Je moet hun gegevens niet vragen, maar ervoor zorgen dat ze de jouwe willen hebben. Investeer niet in die reizen, maar in aandacht. En als het om seks gaat, wijs dan niemand af die enige interesse heeft.
  zondag 15 december 2019 @ 21:50:10 #180
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190466076
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden ja. Advies van vrouwen hierover zou ik zeker niet aannemen. Kies je eigen pad en strategie. Een bepaalde nuchterheid en zelfs hardheid hoort daar ook bij.
De strategie van TS is niet bepaald succesvol...
  zondag 15 december 2019 @ 21:54:22 #181
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190466204
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef osodevo het volgende:

[..]

Hij heeft makkelijk praten. De punten die hij opnoemt ben ik allang mee bezig, alleen de sportschool staat nog on hold omdat ik me wil richten op het bestuderen van het versieren. Want ik kan wel tig spieren hebben het leert mij niet hoe ik vrouwen moet versieren.
Als je er goed uitziet hoef je geen vrouwen te versieren, dan staan ze in de rij om jou te versieren. Beetje spieren kweken kan geen kwaad daarbij, als je dan het type "beschermer" kan spelen. Vrouwen gaan liever 's nachts met een gespierde beschermer over straat dan met een onhandige romanticus.
pi_190466214
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

TS begrijpt er inderdaad helemaal niets van. Ik vond jouw tip dat je niemand moet afwijzen die enige seksuele interesse heeft ook wel goed.

Kansen spreiden, dan is er op een gegeven moment vanzelf wel een meisje die haar benen spreidt. Of dat een mooie vrouw is, is een ander verhaal maar dan ben je wel van het gedoe af.
pi_190466257
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Welke strategie raad je mij dan wel aan?

Nederland komt pas in beeld als ik in één van de grote steden kan wonen, want daar is echt een actieve uitgaansscene. Ik ben mogelijkheden aan het zoeken om een urgentie te krijgen. De tips van bij een club of vereniging gaan lijkt wel goed maar pakte in werkelijkheid verkeerd uit. Daar heb ik geen zin meer in. Heeft mij alleen maar geld en gelazer gekost.

Wil het best nog een keer proberen...
pi_190466454
Het probleem met clubs en verenigingen is dat je dan weer te maken krijgt met een vast groepje waar je je tussen moet vechten. Als je niet zo dominant en sociaal bent blijf je maar een buitenbeentje. Vrouwen kijken daar op neer.

Ik heb altijd zo'n hekel aan de groepsdynamiek.... want als je introvert bent ben je altijd afhankelijk van de mensen die de groep domineren je bij hen in de smaak moet vallen. Krijg je ruzie met de leider... dan is het 9/10 zo dat de groep daarin mee gaat. Daarom heb ik liever 1-1 contact, genoeg vrienden... zit niet te wachten op van die grote groepen.
  zondag 15 december 2019 @ 22:04:49 #185
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190466482
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je wil toch alleen seks?
Dan kom je helemaal niet in het leven van die kinderen.

Nou ja, als het goed is dan. Als iemand die enkel seks wil je binnen no time ook in huis wil hebben terwijl de kinderen er zijn moet je het idd op een rennen zetten ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 15 december 2019 @ 22:09:46 #186
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190466597
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik denk dat de belangrijkste tip is dat je van je angst voor praten met vrouwen af moet komen.
En of je dat nu doet door naar zo'n club te gaan die leesfok.nl aanraad of door naar actieve hobby's te zoeken waar veel vrouwen zijn maakt niet zo uit.

Leer eens normaal omgaan met vrouwen, dat je niet dichtklapt, een gesprek gaande kan houden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190466605
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je wil toch alleen seks?
Dan kom je helemaal niet in het leven van die kinderen.

Nou ja, als het goed is dan. Als iemand die enkel seks wil je binnen no time ook in huis wil hebben terwijl de kinderen er zijn moet je het idd op een rennen zetten ;)
Ik wil geliefd en gewild worden.... maar bovenal succes worden met vrouwen.
pi_190466706
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik denk dat de belangrijkste tip is dat je van je angst voor praten met vrouwen af moet komen.
En of je dat nu doet door naar zo'n club te gaan die leesfok.nl aanraad of door naar actieve hobby's te zoeken waar veel vrouwen zijn maakt niet zo uit.

Leer eens normaal omgaan met vrouwen, dat je niet dichtklapt, een gesprek gaande kan houden.
Ik sta te trappelen om vrouwen te ontmoeten en ervaring met hen op te doen. Niet seks maar gewoon praten. Inderdaad. Maar waar? Ik probeer mijn uiterste bent om vrouwen op straat of boekwinkel aan te spreken maar het lukt gewoon niet. Ik durf niet. Hoe kom ik van die helse angst af?

Zoals ik al eerder aangaf... approach anxiety is een monster.
  zondag 15 december 2019 @ 22:16:50 #189
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190466808
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:10 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je zei zelf dat je (iig de aankomende tijd) geen relatie wilde, maar seks.
Er zijn zat alleenstaande moeders die ook seks/ fijne aandacht willen, maar geen relatie, simpelweg omdat dat moeilijk past in hun leven op dat moment.
Het is dom die groep uit te sluiten voor je (korte termijn) doel.

Natuurlijk wil je geen complete mafkees, dat is logisch. Maar sluit niet teveel uit.
Je hebt blijkbaar al geen hele grote vijver om in te vissen. Die vijver nog kleiner maken maakt het enkel nog lastiger.
pi_190466865
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn zat alleenstaande moeders die ook seks/ fijne aandacht willen, maar geen relatie, simpelweg omdat dat moeilijk past in hun leven op dat moment.

Natuurlijk wil je geen complete mafkees, dat is logisch. Maar sluit niet teveel uit.
Je hebt blijkbaar al geen hele grote vijver om in te vissen. Die vijver nog kleiner maken maakt het enkel nog lastiger.
Voor een eerste keer moet je niet te kieskeurig zijn inderdaad. Als het doel seks is dan zou met wie niet zoveel uit moeten maken.
pi_190466897
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik wil best wel met ze naar bed gaan maar als ik die kinderen zie voel ik een soort van walging. Natuurlijk kan ik die kinderen niets kwalijk nemen maar wat nou als ik een relatie met haar wil. Dan moeten die kinderen wat mij betreft wel ergens anders geplaatst worden, want ik wil en kan geen stiefvader spelen.
  zondag 15 december 2019 @ 22:20:16 #192
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190466910
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:10 schreef osodevo het volgende:

[..]

Het is een cliché van jewelste maar als jij niet van jezelf houdt zal niemand anders dat wel doen.
Daar zit je hele probleem. Je investeert niet in jezelf, waarom zou een ander dat dan wel doen? Je bent niet tevreden met jezelf, waarom zou een ander dat dan wel zijn?
En de vrouwen die je benadert die zijn bij jou ook niet gewild of geliefd, je geeft er geen reet om en bent alleen in kut geïnteresseerd, dus waarom zouden ze jou willen of liefhebben?
  zondag 15 december 2019 @ 22:23:41 #193
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467019
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik wil best wel met ze naar bed gaan maar als ik die kinderen zie voel ik een soort van walging. Natuurlijk kan ik die kinderen niets kwalijk nemen maar wat nou als ik een relatie met haar wil. Dan moeten die kinderen wat mij betreft wel ergens anders geplaatst worden, want ik wil en kan geen stiefvader spelen.
Wil je neuken of niet?
Gewoon een hotelkamer boeken als de oppas thuis bij de koters is en klaar. Je hoeft die spruiten niet te zien en voor een ontmaagding heb je genoeg aan een ONS. Gewoon nooit meer contact opnemen met die vrouw.

Je ziet teveel beren op de weg. Zometeen durf je niet te neuken omdat die vrouw zwanger kan raken of dat je geen geld hebt voor een bruiloft. Je blijft smoezen verzinnen om maar niet te hoeven neuken. Ik heb echt een sterk vermoeden dat je een kasthomo bent, zo bang als jij bent voor seks met vrouwen.
  zondag 15 december 2019 @ 22:28:19 #194
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190467186
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik sta te trappelen om vrouwen te ontmoeten en ervaring met hen op te doen. Niet seks maar gewoon praten. Inderdaad. Maar waar? Ik probeer mijn uiterste bent om vrouwen op straat of boekwinkel aan te spreken maar het lukt gewoon niet. Ik durf niet. Hoe kom ik van die helse angst af?

Dat zijn dan ook lastige plaatsen. Je moet smooth/open/extrovert zijn wil je daar echt een gesprek aanknopen.
De meeste mensen zijn niet heel open op dat soort momenten. Zijn bezig met hun eigen gang gaan.
Dan zal je vrij veel afwijzing krijgen en daar moet je tegen kunnen.

Ga op dansles, theater, weet ik veel wat. Waar vrij veel vrouwen zijn en een open/positieve sfeer heerst.
Dan niet direct om te scoren, maar om vrijer te worden in contact maken en behouden.

Bij je 'daygame'. Ga eens niet voor contact gegevens, maar voor een oprechte glimlach. Voor gewoon een koetje en kalfje en niet meer dan dat.
Zorg eerst eens dat dat ontspannen gaat voordat je voor meer gaat.

Wat is er nodig om tot meer contact te komen? Denk daar eens over na en werk aan je fundament.
Nu begin je met bouwen aan je dak terwijl je nog geen fundament hebt.
Als je meer gaat werken aan de basis zal je zien waar het fout gaat en daaraan kunnen werken.
Sommige zaken zullen makkelijk gaan, maar als je van de basis af naar boven werkt ga je zien waar je aan moet werken. En zal dat stapje veel minder onmogelijk lijken. En vooral, dat stapje oplossen zal de hele keten veranderen.
pi_190467193
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 22:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wil je neuken of niet?
Gewoon een hotelkamer boeken als de oppas thuis bij de koters is en klaar. Je hoeft die spruiten niet te zien en voor een ontmaagding heb je genoeg aan een ONS. Gewoon nooit meer contact opnemen met die vrouw.

Je ziet teveel beren op de weg. Zometeen durf je niet te neuken omdat die vrouw zwanger kan raken of dat je geen geld hebt voor een bruiloft. Je blijft smoezen verzinnen om maar niet te hoeven neuken. Ik heb echt een sterk vermoeden dat je een kasthomo bent, zo bang als jij bent voor seks met vrouwen.
Zeker, maar dan moet ik ze wel eerst ontmoeten. Ik ben volop met Tinder, Happn en Bumble bezig maar tot nu toe nog geen matches gehad. Zeer frustrerend.
  zondag 15 december 2019 @ 22:29:32 #196
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190467223
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Als het goed is zie je geen kinderen als het geen opzet naar een relatie is. Iig niet irl.
  zondag 15 december 2019 @ 22:32:37 #197
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467328
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef osodevo het volgende:

[..]

Is al eerder gezegd: ga praten met vrouwen waar je geen seks mee wilt. En met mannen. Oefen op normale gesprekken, kun je zo'n gesprek voeren dan kun je dat ook met vrouwen die wel je interesse hebben. Gewoon normaal gesprek. Als het klikt ga je naar stap 2: het flirten en versieren met het doel je seksuele interesse duidelijk te maken.
pi_190467362
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook lastige plaatsen. Je moet smooth/open/extrovert zijn wil je daar echt een gesprek aanknopen.
De meeste mensen zijn niet heel open op dat soort momenten. Zijn bezig met hun eigen gang gaan.

Ga op dansles, theater, weet ik veel wat. Waar vrij veel vrouwen zijn en een open/positieve sfeer heerst.
Dan niet direct om te scoren, maar om vrijer te worden in contact maken en behouden.

Bij je 'daygame'. Ga eens niet voor contact gegevens, maar voor een oprechte glimlach. Voor gewoon een koetje en kalfje en niet meer dan dat.
Zorg eerst eens dat dat ontspannen gaat voordat je voor meer gaat.

Wat is er nodig om tot meer contact te komen? Denk daar eens over na en werk aan je fundament.
Nu begin je met bouwen aan je dak terwijl je nog geen fundament hebt.
Als je meer gaat werken aan de basis zal je zien waar het fout gaat en daaraan kunnen werken.
Sommige zaken zullen makkelijk gaan, maar als je van de basis af naar boven werkt ga je zien waar je aan moet werken. En zal dat stapje veel minder onmogelijk lijken. En vooral, dat stapje oplossen zal de hele keten veranderen.
Precies, dan moet ik eerst een huisje in de randstad zien te vinden. Daar zijn immers veel jonge vrouwen te vinden.
pi_190467415
Het probleem met Nederlandse vrouwen is dat zij kennelijk nare ervaringen hebben gehad met Turkse of Marokkaanse types en daardoor alle anderen over één hoop gooien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190467587
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef osodevo het volgende:
Het probleem met Nederlandse vrouwen is dat zij kennelijk nare ervaringen hebben gehad met Turkse of Marokkaanse types en daardoor alle anderen over één hoop gooien.

SPOILER
Zou wel kunnen upskeer nektasje? Halve liter nrg drank?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 15 december 2019 @ 22:41:33 #201
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467624
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef osodevo het volgende:

[..]

Precies, dan moet ik eerst een huisje in de randstad zien te vinden. Daar zijn immers veel jonge vrouwen te vinden.
Smoesjes. Vrouwen zijn overal. Jonge vrouwen zijn er volop in elke stad met een universiteit of hogeschool, door het hele land. Tussen die steden zijn de afstanden niet groot, zodat het in de praktijk geen drol uitmaakt waar je woont (over een auto kunnen beschikken is een pre als je te skeer bent voor een taxi). Juist de provinciesteden staan bekend om hun gemoedeljke en toegankelijke uitgaansleven.

Verder moet je afstappen van dat jong, de kans dat je een maagdje van 18 kan palen is nogal klein. Vergroot je vijver. Elke stad met een vinexwijk zit vol smachtende cougars, probeer daar je slag te slaan. Die zitten overigens niet vaak op tinder.
pi_190467713
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 22:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Is al eerder gezegd: ga praten met vrouwen waar je geen seks mee wilt. En met mannen. Oefen op normale gesprekken, kun je zo'n gesprek voeren dan kun je dat ook met vrouwen die wel je interesse hebben. Gewoon normaal gesprek. Als het klikt ga je naar stap 2: het flirten en versieren met het doel je seksuele interesse duidelijk te maken.
Dit werkt niet. Je wordt alleen goed in het praatje maken met oude vrouwen op straat je buurman mensen waar je niks van moet of mee hebt. Zodra een leuk meisje voor je staat ga je na de eerste paar seconden weer scheef. En als het je wel lukt die 2-3 minuten vol te houden. Dan teer je op dat moment voor maanden als een oneitis. En dan ben je nog niets verder.

Knappe mannen hoeven lang niet zoveel moeite te doen. Vrouwen al helemaal niet. Wanneer leuke meiden jou nooit eens eerst aanspreken. Is het klaar uit.
Denken dat er nog hoop is of dat het aan je houding ligt dat is coping.

De natuur heeft het uiterlijk uiterst belangrijk gemaakt omdat je daar niet mee kunt valspelen. Dit is iets wat jongens onbewust ontkennen omdat ze dit niet onder ogen durven zien. Uiterlijk daar ben je mee geboren. Met je houding heb je nog hoop dat je dit kunt veranderen. Maar hoeveel mensen veranderen nu werkelijk op late leeftijd. Eigenlijk niemand.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 15 december 2019 @ 22:47:16 #203
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467769
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:56 schreef osodevo het volgende:
Nederland komt pas in beeld als ik in één van de grote steden kan wonen, want daar is echt een actieve uitgaansscene. Ik ben mogelijkheden aan het zoeken om een urgentie te krijgen.
Als jij echt wilt, woon je volgende week al in Rotterdam of Den Haag (en niet voor de hoofdprijs). Maar waarschijnlijk heb jij net als bij vrouwen een eisenlijstje waardoor het er nooit van gaat komen.
pi_190467807
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 22:44 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Dit werkt niet. Je wordt alleen goed in het praatje maken met oude vrouwen op straat je buurman mensen waar je niks van moet of mee hebt. Zodra een leuk meisje voor je staat ga je na de eerste paar seconden weer scheef. En als het je wel lukt die 2-3 minuten vol te houden. Dan teer je op dat moment voor maanden als een oneitis. En dan ben je nog niets verder.

Knappe mannen hoeven lang niet zoveel moeite te doen. Vrouwen al helemaal niet. Wanneer leuke meiden jou nooit eens eerst aanspreken. Is het klaar uit.
Denken dat er nog hoop is of dat het aan je houding ligt dat is coping.

De natuur heeft het uiterlijk uiterst belangrijk gemaakt omdat je daar niet mee kunt valspelen. Dit is iets wat jongens onbewust ontkennen omdat ze dit niet onder ogen durven zien. Uiterlijk daar ben je mee geboren. Met je houding heb je nog hoop dat je dit kunt veranderen. Maar hoeveel mensen veranderen nu werkelijk op late leeftijd. Eigenlijk niemand.
En anders zit je gewoon een toneelstukje op te voeren
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 15 december 2019 @ 22:56:37 #205
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467984
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klopt. Is eerder ook al aangekaart. De plaatsen waar je mensen kunt aanspreken zonder ze per se te storen zijn beperkt. Zeker nu iedereen voortdurend met zijn smartfoon bezig is.
Kansen zijn groter in het ov en andere plaatsen waar mensen zich een beetje vervelen en open staan voor afleiding. Bijvoorbeeld voorafgaand aan concert of sportwedstrijd. Je staat daar maar te wachten...
  zondag 15 december 2019 @ 23:03:30 #206
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190468148
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef osodevo het volgende:

SPOILER
Kan. Maar ze vallen nog altijd bij bosjes voor donkere mysterieuze mannen uit bijvoorbeeld Spanje, Italië of Griekenland. Heeft met attitude en kledingstijl te maken, want de gemiddelde Nederlander kan op het oog het onderscheid niet maken tussen Turk en Griek of Mocro en Spanjool.
pi_190469343
Net mijn kamergenoot gesproken, want ik had hem de afgelopen nachten niet meer gezien. Alsof de duivel ermee speelt kwam het verhaal eruit dat hij gister was gaan stappen en een after party had bij haar thuis. En nee, zij weten niet over mijn situatie.

Op zich qua uiterlijk geen aantrekkelijke gast, hij heeft het puur met 'game' gedaan. Daarom dat ik ook best verbaast ben.

Ik ben nog in dubio om mij in daygame of nightgame te richten. Moeilijk. Liefst zou ik net zoals mijn kamergenoot een ONS hebben. Gewoon omdat het kan.

Ik vlieg morgen helaas terug naar Nederland.
pi_190469368
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klopt. Is eerder ook al aangekaart. De plaatsen waar je mensen kunt aanspreken zonder ze per se te storen zijn beperkt. Zeker nu iedereen voortdurend met zijn smartfoon bezig is.
Kansen zijn groter in het ov en andere plaatsen waar mensen zich een beetje vervelen en open staan voor afleiding. Bijvoorbeeld voorafgaand aan concert of sportwedstrijd. Je staat daar maar te wachten...
Dan moet je wel de durf hebben. Zonder alcohol vind ik dat heel moeilijk. Daarom verbaast het ook niet dat veel ons onder invloed van alcohol gebeuren.
  maandag 16 december 2019 @ 00:32:15 #209
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190469807
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 00:01 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dan moet je wel de durf hebben. Zonder alcohol vind ik dat heel moeilijk. Daarom verbaast het ook niet dat veel ons onder invloed van alcohol gebeuren.
Er is minder durf voor nodig dan zomaar op straat of in een boekenwinkel, de kans op een gesprek is groter. Behalve als je dronken bent, niemand zit op een gesprek met een dronken gast te wachten.
  maandag 16 december 2019 @ 00:43:03 #210
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190469919
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 23:59 schreef osodevo het volgende:
Liefst zou ik net zoals mijn kamergenoot een ONS hebben. Gewoon omdat het kan.
Dat kan niet. Want zodra jij sjans hebt, ga je smoezen verzinnen, van "maar ze heeft kinderen en stel dat ik een relatie wil, blabla..." of "maar ik wil geliefd en gewild zijn".
Stel eerst eens vast wat je als eerste wilt:
- geliefd en gewild worden (kan zeker ook zonder seks)
- ontmaagd worden
- een ONS hebben
- vaker seks hebben met dezelfde vrouw
- vaker seks hebben met verschillende vrouwen
- een duurzame relatie hebben met een vrouw, dus niet alleen seks
- een gezin beginnen

Zoek dan de passende strategie erbij.
Jij zit je al zorgen te maken over stiefouderschap terwijl je nooit een vrouw hebt gezoend 8)7 En in het vorige deel had je het al over noodzakelijk vreemdgaan om seksuele ervaring op te doen #hoedan als je niet eens een kusje kunt krijgen van een vrouw 8)7 8)7
pi_190469945
Gedachtenstroom van TS gaat niet veranderen.
pi_190471804
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ook veel mannen. De vrouwen hebben daardoor meer keus en hogere standaarden.
pi_190471976
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:12 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Conclusie: je krijgt geen contactgegevens. Ze willen je niet en houden het veilig.

Wordt jij eigenlijk wel geil van de vrouwen die je aanspreekt? Als in kun je fantaseren dat je een nummertje met hen maakt? Vliegt er een vonk over als je er een ziet of redeneer je meer "het heeft een kut dus is het neukbaar"?
Veilig houden?! Wat probeer jij hiermee te insinueren?
  maandag 16 december 2019 @ 09:35:45 #214
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190472086
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:24 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik insinueer niks, het is een feit. Ze geven je geen privé-gegevens zoals telefoonnummer of woonadres, zodat jij hun niet direct kan benaderen. Daardoor kunnen zij je negeren èn zijn ze van het gezeik af. Veilig voor hen, geen kans dat je creepy kunt gaan doen.
Instagram en Facebookaccounts zijn meestal openbaar, dus geen privé-gegevens. Zat vrouwen die door onbekenden via die kanalen worden benaderd, die kunnen dat soort contacten prima negeren of blokkeren als ze geen zin hebben in die aandacht.
  maandag 16 december 2019 @ 09:42:33 #215
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190472152
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:24 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat je als vrouw er vaak wat voorzichtig mee omspringt. Bij iemand die loopt te pushen om contactgegevens fb of insta geeft.
Dat kan zijn omdat je zo nog even de kat uit de boom wil kijken, maar ook om te voorkomen dat iemand naar gaat doen als je gewoon nee zegt.
Er zijn een hoop rare en nare mensen op de wereld. Men moet een beetje oppassen.

En daarnaast zijn er tegenwoordig natuurlijk ook veel mensen die gewoon graag erg veel volgers hebben op die media. En daarom dus snel die gegevens geven.

Het zegt in principe niets over jou, daarvoor zouden we moeten zien wat je doet en wat voor types je aanspreekt. Maar ook die schijnbaar aardige jongen kan heel lelijk (niet perse gevaarlijk, maar gewoon vervelend) uit de hoek komen bij een directe afwijzing. Vandaar dat zeker wat jongere meiden vaak voor een 'veilige' weg kiezen.
pi_190472418
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:56 schreef osodevo het volgende:

Nederland komt pas in beeld als ik in één van de grote steden kan wonen, want daar is echt een actieve uitgaansscene. Ik ben mogelijkheden aan het zoeken om een urgentie te krijgen. De tips van bij een club of vereniging gaan lijkt wel goed maar pakte in werkelijkheid verkeerd uit. Daar heb ik geen zin meer in. Heeft mij alleen maar geld en gelazer gekost.
Maar zijn de uitgaansscene en grote steden wel settings waar jij je echt prettig in voelt? Zo niet, dan gaat je strategie geheid leiden tot teleurstelling. Je gaat echt niet opvallen tussen al die zelfverzekerde gasten met een vlotte babbel.

Je bent wanhopig. Je wilt recht op het einddoel af, maar bent blind voor de tussenstappen die je moet nemen. Persoonlijke ontwikkeling zou voorop moeten staan, waar je bijv. aandacht schenkt aan het leggen en onderhouden van contacten met mensen (zowel mannen als vrouwen) en wat daarin jouw ontwikkelpunten zijn. Nu gaat het niet verder dan 'ik zoek een manier om snel te neuken'. Kap met het forceren van je einddoel en leer mensen eens behandelen als een gelijke ipv weg te cijferen als generalisatie van je eigen opvattingen.

Wanhoop vervangen door vertrouwen.
pi_190472721
Ik word altijd zo moe van die topics over strategieën om vrouwen te versieren. Relax gewoon een beetje en wees een aardige gast, dat werkt een stuk beter.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_190472971
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 09:35 schreef Lunatiek het volgende:

[..]
ik insinueer niks, het is een feit.b] Ze geven je geen privé-gegevens zoals telefoonnummer of woonadres, zodat jij hun niet direct kan benaderen. Daardoor kunnen zij je negeren èn zijn ze van het gezeik af. Veilig voor hen, geen kans dat je creepy kunt gaan doen.
Instagram en Facebookaccounts zijn meestal openbaar, dus geen privé-gegevens. Zat vrouwen die door onbekenden via die kanalen worden benaderd, die kunnen dat soort contacten prima negeren of blokkeren als ze geen zin hebben in die aandacht.
Wat bedoel je met creepy? Er zijn toch ook zat mannen die hun privé gegevens WEL krijgen en dan de meest vreselijke dingen doen.

Kijk maar naar die groepsverkrachting in Den Bosch. Gozer heeft 1000+ FB vrienden en die meiden zijn geheel vrwillig naar ZIJN huis gekomen.

Dus ja, juist de verlegen creeps hebben de beste intenties
pi_190473128
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:41 schreef aquawoman het volgende:
Ik word altijd zo moe van die topics over strategieën om vrouwen te versieren. Relax gewoon een beetje en wees een aardige gast, dat werkt een stuk beter.
Blijkbaar niet voor TS en een hele hoop andere mannen. Die strategieen en andere PUA-theorievorming komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_190473164
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:41 schreef aquawoman het volgende:
:') Een slechter advies dan dit kun je ook echt niet geven. Je ziet toch dat er genoeg mensen zijn die op hun 30ste nog als maagd aan de kant staan?
pi_190473196
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 11:02 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met creepy? Er zijn toch ook zat mannen die hun privé gegevens WEL krijgen en dan de meest vreselijke dingen doen.

Kijk maar naar die groepsverkrachting in Den Bosch. Gozer heeft 1000+ FB vrienden en die meiden zijn geheel vrwillig naar ZIJN huis gekomen.

Nou klink je verongelijkt dat verkrachters wel gegevens hebben gekregen en jij niet. Alsof je boos bent als een omaatje jou niet haar pinpas geeft, omdat andere omaatjes bij een babbeltruc wel hun pinpas afgaven.

Feit (ja, feit, geen mening) is dat sommige kerels agressief worden van afwijzing. Nou kun je boos gaan zitten doen dat jij daardoor minder kans maakt om te 'scoren', maar je kunt ook je energie steken in aardig zijn. ECHT aardig.

En guess what: als jij boos doet omdat je niet kunt neuken terwijl je zo'n aardige jongen bent, dan ben je misschien niet zo aardig als je zelf denkt.
  maandag 16 december 2019 @ 11:27:06 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190473244
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:') Een slechter advies dan dit kun je ook echt niet geven. Je ziet toch dat er genoeg mensen zijn die op hun 30ste nog als maagd aan de kant staan?
Ja, in sommige gevallen omdat ze niet in staat zijn om een normaal gesprek met een vrouw te voeren.

Maar ja, adviezen van vrouwen moet je nooit aannemen. Dat is pas goed advies. :')
pi_190473410
quote:

[..]

Want?Als je gewoon relaxed een gesprek met iemand voert en interessant gezelschap bent, werkt dat beter dan dat je alles van tevoren uitstippelt.

Ik denk dat sommige mannen juist maagd blijven omdat ze er teveel over nadenken en daardoor krampachtig en wanhopig aanvoelen.
  maandag 16 december 2019 @ 12:12:12 #224
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190474025
quote:

[..]

Wat Cause_Mayhem schrijft.

Jij zeurt om "contactgegevens". Je krijgt insta of FB-gegevens en het zeuren houdt op. Meid blij. Als jij meer wilt en zij niet, kan zo'n vrouw je makkelijk negeren, dus zij weer blij dat ze van je af is.

Vrouwen geven hun telefoonnummer als ze het idee hebben dat
a. Ze je kunnen vertrouwen (daar kunnen ze naast zitten, maar het idee is wel de basis)
b. Ze wat in je zien en willen dat je contact houdt. En ik zou haar ook mijn nummer geven (gelijk even opbellen, weet je zeker dat het nummer goed is en dat zij jouw nummer heeft).

Het probleem is dat jouw doel is die contactgegevens te ontfutselen van vrouwen die helemaal niks van je willen. Om je tevreden te stellen geven ze je de insta of FB gegevens, zijn ze van je af. Het is een nederlaag, maar jij ziet het als overwinning omdat de PUA ook achter gegevens aangaan.
Je moet het omdraaien: eerst aanspreken, als het klikt en goed voelt en zij lacht en blij met je is pas gegevens vragen om het leuke gesprek later voort te zetten.
pi_190474394
quote:

[..]

Nou ja, hier een goed voorbeeld. :')
pi_190474530
quote:

[..]

Of een intentie goed/slecht hangt ook af van het oordeel van je gesprekspartner en is niet per definitie zwart/wit als in wel/niet strafbaar. Jouw intentie is seks, als jouw gesprekspartner daar niet voor open staat, zal zij jouw intentie als negatief beoordelen. Zeker wanneer je niet goed in staat bent haar intentie in te schatten.

quote:

[..]

Die mensen zijn o.a. maagd omdat ze de eigen intenties niet los kunnen zien van het voeren van een gesprek met een vrouw. Ze zijn vooral met eigen gewin / zichzelf bezig. Het voeren van een 'relaxed' gesprek zonder vooruitgestippeld of gedefinieerd doel (seks) of andere intentie dus. Dat volledig loslaten is al een stap om te voorkomen dat je als wanhopig en zenuwachtig persoon overkomt.

Aquawoman heeft imo wel een valide punt als in je intenties even laten varen, simpelweg een leuk gesprek voeren en kijken waar het schip strand.

[ Bericht 1% gewijzigd door Justinn op 16-12-2019 12:56:22 ]
pi_190474608
quote:
Onzin. Jij bent alleen maar uit op eigen gewin. Het is dat het je niet lukt om dat te winnen ten koste van een ander, maar je wekt niet de indruk alsof je iets geeft om de behoeftes en gevoelens van de ander.
  maandag 16 december 2019 @ 12:45:11 #228
66444 Lord_Vetinari
pi_190474636
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Onzin. Jij bent alleen maar uit op eigen gewin. Het is dat het je niet lukt om dat te winnen ten koste van een ander, maar je wekt niet de indruk alsof je iets geeft om de behoeftes en gevoelens van de ander.
Klopt. Hij is een grote fan van de methodes van PUA’s.
  maandag 16 december 2019 @ 13:13:29 #229
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190475100
TS, nogmaals, wat doe je voor werk en wat zijn je hobbies? Dan kunnen we een beetje een beeld van je krijgen.
pi_190475173
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 12:30 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nou ja, hier een goed voorbeeld. :')
Hij kon toch zoals zijn oom beschreef "om elke vinger tien vrouwen krijgen".

Deze meisjes zijn zelf meegegaan.
pi_190475227
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:17 schreef osodevo het volgende:

[..]

Hij kon toch zoals zijn oom beschreef "om elke vinger tien vrouwen krijgen".

Deze meisjes zijn zelf meegegaan.
Dat zei je al inderdaad. Heeft alleen niks met de reactie van Bananenpap te maken. Dat je dat niet snapt zegt ook iets over een van de oorzaken van het probleem waar je hele topicreeksen mee vult.
pi_190475237
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 13:13 schreef Tlaloc het volgende:
TS, nogmaals, wat doe je voor werk en wat zijn je hobbies? Dan kunnen we een beetje een beeld van je krijgen.
Ik heb gewoon een 9 tot 5 baan in de IT, niets bijzonders.
pi_190475287
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat zei je al inderdaad. Heeft alleen niks met de reactie van Bananenpap te maken. Dat je dat niet snapt zegt ook iets over een van de oorzaken van het probleem waar je hele topicreeksen mee vult.
Wat wil je daarmee zeggen? Punt wat ik wilde maken is dat ik niet begrijp waarom ze met hem el mee naar zijn huis gaan en niet met mij.
  maandag 16 december 2019 @ 13:22:57 #234
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190475303
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen? Punt wat ik wilde maken is dat ik niet begrijp waarom ze met hem el mee naar zijn huis gaan en niet met mij.
Omdat hij skills bezit die jij niet hebt.
Houd van poesjes
pi_190475307
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef osodevo het volgende:

[..]

Maar dat heeft niks te maken met Bananenpap zijn punt en jij reageert op hem. Je blijft dus gewoon je eigen punt herhalen terwijl je het punt van de ander volledig negeert.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2019 13:23:36 ]
pi_190475389
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Omdat hij skills bezit die jij niet hebt.
Dit. Daarom dat ik mijn geld op PUA zet. Want wat is het alternatief? Gewoon jezelf zijn klinkt nogal zweverig, iets waar ik niks mee kan.

De infields op YouTube zijn zeer leerzaam, triest dat dit nu niet meer mag en alles is weggehaald.
  maandag 16 december 2019 @ 13:27:26 #237
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190475406
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dit. Daarom dat ik mijn geld op PUA zet. Want wat is het alternatief? Gewoon jezelf zijn klinkt nogal zweverig, iets waar ik niks mee kan.

De infields op YouTube zijn zeer leerzaam, triest dat dit nu niet meer mag en alles is weggehaald.
Omdat je bakvissen je bed in wil lokken??
Houd van poesjes
  maandag 16 december 2019 @ 13:27:55 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190475417
quote:

[..]

Hoe leer jij van die PUA’s om een gewoon gesprek te voeren met een vrouw? Dat je dus zeg maar niet direct dichtklapt?
  maandag 16 december 2019 @ 13:29:03 #239
66444 Lord_Vetinari
pi_190475440
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe leer jij van die PUA’s om een gewoon gesprek te voeren met een vrouw? Dat je dus zeg maar niet direct dichtklapt?
Niet maar daar gaat het hem ook niet om. Hij wil geen gesprek hij wil neuken. Hoe dat geregeld wordt, boeit niet.
pi_190475479
quote:

[..]

Alleen het lukt jou niet eens om met iemand op een forum tekstueel te converseren. Daar ben je te self centered voor. Dat is echt wel te verbeteren door er actief met de juiste hulp aan te werken, maar de gemiddelde PUA gaat wel uit van iets meer basisvaardigheden dan jij bezit.

Jij probeert op een te hoog niveau in te stromen en dat gaat nooit werken.
pi_190475485
quote:

[..]

Wat er mis mee is, is dat vrouwen als targets worden gezien en niet als ook maar gewoon mensen. Als je werkt aan een beter versie van jezelf zijn, een versie die niet zo wanhopig hoeft en die gewoon een prettigere uitstraling heeft, vinden vrouwen dat veel aantrekkelijker.

Een vriend van mij is klein, kaal en totaal niet knap, maar praat zo makkelijk met vrouwen dat hij geen enkele moeite heeft om een leuke dame tegen te komen - voor een leuke avond of voor meer.
  maandag 16 december 2019 @ 13:32:17 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190475498
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Niet maar daar gaat het hem ook niet om. Hij wil geen gesprek hij wil neuken. Hoe dat geregeld wordt, boeit niet.
Het boeit hem wel, want hij wil niet naar de hoeren.

Hij zegt elders dat hij zich gewild en geliefd wil voelen. Dat ga je natuurlijk NOOIT bereiken als je geen gewoon gesprek kunt voeren.
  maandag 16 december 2019 @ 13:38:31 #243
66444 Lord_Vetinari
pi_190475603
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het boeit hem wel, want hij wil niet naar de hoeren.

Hij zegt elders dat hij zich gewild en geliefd wil voelen. Dat ga je natuurlijk NOOIT bereiken als je geen gewoon gesprek kunt voeren.
Daar,ee bedoelt hij dat hij wil dat vrouwwn zich zwijmelend aan zijn voeten gooien, niet dat hij interessant is. Hij wil dat vrouwen hem zien en op slag een natte poes krijgen en met hem naar bed willen.
  maandag 16 december 2019 @ 13:41:20 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190475669
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Daar,ee bedoelt hij dat hij wil dat vrouwwn zich zwijmelend aan zijn voeten gooien, niet dat hij interessant is. Hij wil dat vrouwen hem zien en op slag een natte poes krijgen en met hem naar bed willen.
Ja, dat weet ik wel. -O-
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 13:53:38 #245
5428 crew  miss_sly
pi_190476011
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Alleen het lukt jou niet eens om met iemand op een forum tekstueel te converseren. Daar ben je te self centered voor. Dat is echt wel te verbeteren door er actief met de juiste hulp aan te werken, maar de gemiddelde PUA gaat wel uit van iets meer basisvaardigheden dan jij bezit.

Jij probeert op een te hoog niveau in te stromen en dat gaat nooit werken.
Heel erg dit.
Als zijn gesprekken 'in het wild' net zo verlopen als hier op het forum, is een gewoon gesprek voor hem echt nog te moeilijk en wordt een spannend gesprek met een meisje met de gewenste uitkomst echt een onmogelijkheid.
  maandag 16 december 2019 @ 14:00:01 #246
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190476193
"Can't she see I'm a nice guy who only wants the best for her, not like all the other players who only want to use her for her body and then throw her away? That fucking whore."
  maandag 16 december 2019 @ 14:01:48 #247
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190476248
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:20 schreef osodevo het volgende:

[..]

Prima baan lijkt me. Maar, verder? Wat onderscheid je je in?

http://www.cracked.com/bl(...)e-you-better-person/
pi_190476943
quote:

[..]

Enige manier om beter te worden is blijven oefenen. Gewoon de infields blijven kijken maar vooral actie ondernemen. Fake it till you make it. Het gaat niet over een nacht ijs. Gedragsverandering kost maanden zoniet jaren duren.

Zou trouwens niet meer op FOK! komen. Te veel bluepilled mensen hier, heb je niks aan.
  maandag 16 december 2019 @ 14:51:10 #249
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190477165
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 14:38 schreef freeman1 het volgende:

[..]

Enige manier om beter te worden is blijven oefenen. Gewoon de infields blijven kijken maar vooral actie ondernemen. Fake it till you make it. Het gaat niet over een nacht ijs. Gedragsverandering kost maanden zoniet jaren duren.

Zou trouwens niet meer op FOK! komen. Te veel bluepilled mensen hier, heb je niks aan.
Heb je nog redpill raad voor ons onwetenden?
pi_190477633
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Prima baan lijkt me. Maar, verder? Wat onderscheid je je in?

http://www.cracked.com/bl(...)e-you-better-person/
Goeie, die heb ik een tijdje terug ook al eens gepost. Maar ja, die veronderstelt dat je waarde als persoon voor jezelf moet creëren, niet dat je een instant-trucje leert.
pi_190477654
Overigens een tip voor TS en anderen: je kunt je foto anoniem laten reviewen op photofeeler.com. Kun je kiezen uit business, social of dating.
Verschillende mensen hier hebben TS al eens aangeboden zijn datingfoto van feedback te voorzien, maar daar gaat ie vziw niet op in. Misschien dat een anonieme site dan iets doet.
pi_190478481
SPOILER
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 16 december 2019 @ 16:48:59 #253
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190478931
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:18 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Goeie, die heb ik een tijdje terug ook al eens gepost. Maar ja, die veronderstelt dat je waarde als persoon voor jezelf moet creëren, niet dat je een instant-trucje leert.
Probeer je hier nu mee te zeggen dat vrouwen gewoon mensen zijn met gevoel en een innerlijke belevingswereld net als mannen, en niet met wat PUA trucjes het bed in te krijgen zijn?

SPOILER
pi_190479453
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2019 16:48 schreef Tlaloc het volgende:

SPOILER
Ik ben al bezet. Heb medelijden met mijn man.
  maandag 16 december 2019 @ 17:28:23 #255
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190479620
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:19 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Ik ben al bezet. Heb medelijden met mijn man.
https://derekrake.com/blog/how-to-seduce-a-married-woman/
pi_190481824
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:20 schreef osodevo het volgende:

[..]

Als jij al jezelf "niets bijzonders" vind, waarom moet een meisje/vrouw dat wel interessant vinden?

Als het "niets bijzonders" was, kon iedereen wel IT doen en zou het alleen van de wens van degene die IT wil gaan doen afhangen of die persoon deze richting kiest. Altijd mogelijk want "niets bijzonders" of je nu een IQ van 50 hebt of 250, als je beetje affiniteit hebt met computers kies dan IT want het is "niets bijzonders"!

Waarschijnlijk heb je dus affiniteit met computers maar tegenwoordig worden overal wel computers gebruikt. Waarom je keuze dan voor IT in plaats van Geneeskunde, Econometrie of Sterrenkunde?
pi_190486116
Ik ben niet zo erg blij met die baan maar het is even niet anders. Het is een baan op MBO niveau, dus zoveel stelt het ook niet voor. Ik baal er vooral van dat ik alleen maar met mannen werk.

Dat doet er allemaal niet toe. Ik wil gewoon met een vrouw naar bed. Simpel.
pi_190486253
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef osodevo het volgende:
Ik ben niet zo erg blij met die baan maar het is even niet anders. Het is een baan op MBO niveau, dus zoveel stelt het ook niet voor. Ik baal er vooral van dat ik alleen maar met mannen werk.

Daar heb je niet 4 topics voor nodig
Ik zwaai naar dieren.
pi_190486264
quote:

Dan moet een vrouw dat ook willen. Simpel.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_190486322
Ik vlieg morgen terug naar Nederland. Dan even bijkomen want ik ben moe, heel moe. Ondertussen wel al die mooie vrouw op straat moeten zien, kan het wel uitschreeuwen, zo gefrustreerd ben ik.

Over 12 dagen weer aan de bak, een EU bestemming... even andere koek in die kou.
  maandag 16 december 2019 @ 22:30:59 #262
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190486347
Waar ben je geweest en waar ga je heen dan?

Misschien proberen om - los van het vrouwen versieren - gewoon een leuke tijd te hebben? Bezoek eens een historisch museum ofzo daar, als dat je interesse hebt?
pi_190486354
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:30 schreef osodevo het volgende:
Ik vlieg morgen terug naar Nederland. Dan even bijkomen want ik ben moe, heel moe. Ondertussen wel al die mooie vrouw op straat moeten zien, kan het wel uitschreeuwen, zo gefrustreerd ben ik.

Over 12 dagen weer aan de bak, een EU bestemming... even andere koek in die kou.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 16 december 2019 @ 22:33:14 #264
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190486401
quote:

Zo ga je natuurlijk nooit een lekker gesprek krijgen, al dat gezeur en jezelf naar beneden halen schrikt vrouwen af.
Fake it until you make it, waarom zeg je niet

Ik heb een uitdagende baan in de ict met veel groeimogelijkheden, ik ben tenslotte nog jong. Hartstikke gaaf, mannen onder elkaar, lekker competatief, je kent dat wel. Soms mis ik wel de vrouwelijke touch. Wil je iets van me drinken?
pi_190486467
Vrouwen willen 20% van de beste mannen. In een grote stad heb je nog allerlei concurrentie erbij, van voornamelijk expats (Indiers e.d) en arabieren. Ik weet het even niet meer, er is totaal geen goede balans meer.

SPOILER
  maandag 16 december 2019 @ 22:39:29 #266
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190486541
Lekker veel zelfvertrouwen man.

Ga je wel eens naar de sportschool?
  maandag 16 december 2019 @ 22:40:53 #267
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190486566
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 19:10 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Nou, succes ;)
quote:
Firstly, you will need to make her interested in you. That’s a given.
Secondly, you’ll have to get her to overcome her own inhibitions regarding something which is considered as taboo by others – cheating on her husband.
Thirdly, you’ll need to deal with the husband. You can bet your ass that he’ll be as pissed and vengeful as fuck.
Moet ik bang zijn voor stap 3?

The fuck trouwens :') :')
pi_190487165
Welnee, een vrouw wil bijzonder worden gevonden. Vrouwen krijgen bij 80% van de mannen niet dat gevoel.
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 23:25:40 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_190487559
quote:

Daar is helemaal niks R&P aan. Maar dan ook helemaal niets. Het gaat je alleen daar om, dat maak je nu al 4 topics lang duidelijk, maar dat is geen R&P. Daarnaast reageer je maar mondjesmaat op anderen maar gebruik je dit topic vooral als dagboek. Op een gegeven moment is het wel klaar. Dat moment is nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')