abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190374960
quote:
Self Development Lifestyle? Kan ik niet helemaal rijmen met de context.
  woensdag 11 december 2019 @ 08:17:28 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190374977
Same day lay. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_190375012
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Same day lay. ;(
Hoe respectvol.
Mag ik een pond gehakt en een stuk neukvlees, alstublieft?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190375034
Springfield's looking pretty dusty today
pi_190375094
quote:
Dit is gewoon creepy.
pi_190375105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 06:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je met dat texten al een date gescoord?
Volgens mij is het gewoon een troll. Maar dat dit soort mensen echt bestaan is wel een slechte zaak.
pi_190375189
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Same day lay. ;(
Ben jij toevallig vrij vanavond?
  woensdag 11 december 2019 @ 10:09:47 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190375944
quote:
9s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:42 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Ben jij toevallig vrij vanavond?
Voor een SNL? :{
pi_190377139
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor een SNL? :{
SHL toch, je weet.
pi_190379851
Je moet vrouwen aanspreken met m'lady.
Fucking hell, it smells of pig round here, don't it? Definitely not kosher. Come to Small Heath, you will go to hell... for fucking breathing.
pi_190379944
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:13 schreef Restyler het volgende:
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.

De clue van het verhaal: kappen met dat PUA loser gedoe en wees gewoon jezelf.
Precies dit.
pi_190380133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:13 schreef Restyler het volgende:
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.

De clue van het verhaal: kappen met dat PUA loser gedoe en wees gewoon jezelf.
Ben het met je eens dat TS met dat PUA gedoe moet kappen. Maar dat van je vriendin, je moet ook maar net hét geluk hebben om zo iemand tegen te komen.
pi_190380197
Ik denk dat je het moet benaderen als een vriendschap maar tussendoor moet flirten.
Fucking hell, it smells of pig round here, don't it? Definitely not kosher. Come to Small Heath, you will go to hell... for fucking breathing.
pi_190381267
Ik probeer in hostels e.d. wel vriendschappen te sluiten maar het stoort mij dat er altijd concurrentie van andere mannen is en altijd moet aanzien hoe deze gasten met een meisje activiteiten ondernemen met de gedachte een leuke nacht te hebben. De meiden lijken ook meer interesse in hen te tonen, praten meer en lachen terwijl als ik hen aanspreek alleen maar hele korte antwoorden krijg waarmee het gesprek gewoon heel ongemakkelijk verloopt. Ik weet dat ik niet zo'n vlotte gozer ben maar ik kan best wel een diep gesprek voeren, ben echt geen zolderautist.

Opvallend veel Turken, Arabieren die in Europa hun ''geluk'' zoeken. Nee, geen vluchtelingen, gewone touristen. CS zit er vol mee.

Op zich niets mis mee, maar ik mis de meiden uit dat soort landen, daarmee krijg je wel een 'kromme' markt waarbij mannen meer moeten concurreren.
pi_190381332
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.

Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:22:09 #67
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190381369
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.

Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
Moet je ook niet verwachten... vrouwen zijn heel gemeen als het gaat om dit soort onderwerpen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190381428
Als je 'gesprekken' net zo zijn als de 'gesprekken' hier, waarbij je nooit antwoord geeft op iemand, maar alleen monologen afsteekt, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het niet echt iets wordt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 11 december 2019 @ 16:29:35 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190381467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:

In wat voor context vertel je jouw verhaal? En wat vertel je ze precies?
pi_190381569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:26 schreef miss_sly het volgende:
Als je 'gesprekken' net zo zijn als de 'gesprekken' hier, waarbij je nooit antwoord geeft op iemand, maar alleen monologen afsteekt, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het niet echt iets wordt.
Ligt eraan... ik probeer wel altijd open vragen te stellen maar als een vrouw nauwelijks spreekt moet ik dat gat wel vullen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen.

Soms lijkt het erop dat vrouwen daarop aansturen... gewoon niets met mij te maken willen hebben en daardoor nauwelijks antwoord geven... waarop ik de neiging krijg om een soort interview te houden.

Andere mannen als zij een vrouw aanspreken krijgen ze wel aan de praat, lachen en dergelijke.
pi_190381572
Ik vind ts een beetje drammerig, alsof hij shortcuts zoekt.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:38:47 #72
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190381584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef alfiesolomons het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? (Zie zijn andere huilie huilie topics). Hij doet het cht niet alleen om sex te krijgen hoor (Jawel).
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_190381612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ligt eraan... ik probeer wel altijd open vragen te stellen maar als een vrouw nauwelijks spreekt moet ik dat gat wel vullen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen.

Soms lijkt het erop dat vrouwen daarop aansturen... gewoon niets met mij te maken willen hebben en daardoor nauwelijks antwoord geven... waarop ik de neiging krijg om een soort interview te houden.

Andere mannen als zij een vrouw aanspreken krijgen ze wel aan de praat, lachen en dergelijke.
Misschien stralen die mannen minder wanhoop uit.

Iets zegt mij dat alle vrouwen waar jij mee praat, meteen door hebben dat je alleen met hun praat omdat je seks met hun wilt.
pi_190381676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef alfiesolomons het volgende:
Daar ben ik wel deels mee eens. Ik heb geen plan en werk totaal ongestructureerd. Zou fijn als als ik een coach daarbij zou krijgen die dat kan coördineren. Niet alleen versieren maar sociale contacten in general.

Anderzijds ben ik nu wel pro-actief, waar ik eerder verweten werd geen actie te ondernemen sta ik nu aan de andere kant van het spectrum.

Sociale angst is nog wel steeds een issue, heb moeite om vreemden aan te spreken. Ook door de vele faalervaringen en het gebrek aan ervaring maakt mij onzeker.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:50:13 #75
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190381771
Heb je het boek: Men are from Mars, women are from Venus, al gelezen TS?

Best een amusant en denk dat je er meer aan hebt dan die trucjes die je nu uithaalt. En zoals je merkt werken je trucjes niet echt.

Waarom zou je hostel meisjes willen versieren als je ook voor locals kunt gaan? Gewoon Tinderen, bij het hostel kan je daarna nog altijd pilsen als het niks is geworden.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')