Self Development Lifestyle? Kan ik niet helemaal rijmen met de context.quote:Op woensdag 11 december 2019 07:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://www.pualingo.com/pua-terminology-list/
Hoe respectvol.quote:
Jezusquote:Op woensdag 11 december 2019 07:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dit is gewoon creepy.quote:Op woensdag 11 december 2019 07:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een troll. Maar dat dit soort mensen echt bestaan is wel een slechte zaak.quote:Op woensdag 11 december 2019 06:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je met dat texten al een date gescoord?
Godverdomme.quote:Op woensdag 11 december 2019 07:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Precies dit.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:13 schreef Restyler het volgende:
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.
De clue van het verhaal: kappen met dat PUA loser gedoe en wees gewoon jezelf.
Ben het met je eens dat TS met dat PUA gedoe moet kappen. Maar dat van je vriendin, je moet ook maar net hét geluk hebben om zo iemand tegen te komen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:13 schreef Restyler het volgende:
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.
De clue van het verhaal: kappen met dat PUA loser gedoe en wees gewoon jezelf.
Moet je ook niet verwachten... vrouwen zijn heel gemeen als het gaat om dit soort onderwerpen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.
Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
In wat voor context vertel je jouw verhaal? En wat vertel je ze precies?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.
Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
Ligt eraan... ik probeer wel altijd open vragen te stellen maar als een vrouw nauwelijks spreekt moet ik dat gat wel vullen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:26 schreef miss_sly het volgende:
Als je 'gesprekken' net zo zijn als de 'gesprekken' hier, waarbij je nooit antwoord geeft op iemand, maar alleen monologen afsteekt, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het niet echt iets wordt.
Hoe kom je daar nou bij? (Zie zijn andere huilie huilie topics). Hij doet het cht niet alleen om sex te krijgen hoor (Jawel).quote:Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef alfiesolomons het volgende:
Ik vind ts een beetje drammerig, alsof hij shortcuts zoekt.
Misschien stralen die mannen minder wanhoop uit.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ligt eraan... ik probeer wel altijd open vragen te stellen maar als een vrouw nauwelijks spreekt moet ik dat gat wel vullen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen.
Soms lijkt het erop dat vrouwen daarop aansturen... gewoon niets met mij te maken willen hebben en daardoor nauwelijks antwoord geven... waarop ik de neiging krijg om een soort interview te houden.
Andere mannen als zij een vrouw aanspreken krijgen ze wel aan de praat, lachen en dergelijke.
Daar ben ik wel deels mee eens. Ik heb geen plan en werk totaal ongestructureerd. Zou fijn als als ik een coach daarbij zou krijgen die dat kan coördineren. Niet alleen versieren maar sociale contacten in general.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef alfiesolomons het volgende:
Ik vind ts een beetje drammerig, alsof hij shortcuts zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |