SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Probeer je hier nu mee te zeggen dat vrouwen gewoon mensen zijn met gevoel en een innerlijke belevingswereld net als mannen, en niet met wat PUA trucjes het bed in te krijgen zijn?quote:Op maandag 16 december 2019 15:18 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Goeie, die heb ik een tijdje terug ook al eens gepost. Maar ja, die veronderstelt dat je waarde als persoon voor jezelf moet creëren, niet dat je een instant-trucje leert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2019 16:48 schreef Tlaloc het volgende:
Ik ben al bezet. Heb medelijden met mijn man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://derekrake.com/blog/how-to-seduce-a-married-woman/quote:Op maandag 16 december 2019 17:19 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Ik ben al bezet. Heb medelijden met mijn man.
Nou, succesquote:Op maandag 16 december 2019 17:28 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://derekrake.com/blog/how-to-seduce-a-married-woman/
Als jij al jezelf "niets bijzonders" vind, waarom moet een meisje/vrouw dat wel interessant vinden?quote:Op maandag 16 december 2019 13:20 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 9 tot 5 baan in de IT, niets bijzonders.
Daar heb je niet 4 topics voor nodigquote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef osodevo het volgende:
Ik ben niet zo erg blij met die baan maar het is even niet anders. Het is een baan op MBO niveau, dus zoveel stelt het ook niet voor. Ik baal er vooral van dat ik alleen maar met mannen werk.
Dat doet er allemaal niet toe. Ik wil gewoon met een vrouw naar bed. Simpel.
Dan moet een vrouw dat ook willen. Simpel.quote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef osodevo het volgende:
Ik ben niet zo erg blij met die baan maar het is even niet anders. Het is een baan op MBO niveau, dus zoveel stelt het ook niet voor. Ik baal er vooral van dat ik alleen maar met mannen werk.
quote:Op maandag 16 december 2019 22:30 schreef osodevo het volgende:
Ik vlieg morgen terug naar Nederland. Dan even bijkomen want ik ben moe, heel moe. Ondertussen wel al die mooie vrouw op straat moeten zien, kan het wel uitschreeuwen, zo gefrustreerd ben ik.
Over 12 dagen weer aan de bak, een EU bestemming... even andere koek in die kou.
Zo ga je natuurlijk nooit een lekker gesprek krijgen, al dat gezeur en jezelf naar beneden halen schrikt vrouwen af.quote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef osodevo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Moet ik bang zijn voor stap 3?quote:Firstly, you will need to make her interested in you. That’s a given.
Secondly, you’ll have to get her to overcome her own inhibitions regarding something which is considered as taboo by others – cheating on her husband.
Thirdly, you’ll need to deal with the husband. You can bet your ass that he’ll be as pissed and vengeful as fuck.
Daar is helemaal niks R&P aan. Maar dan ook helemaal niets. Het gaat je alleen daar om, dat maak je nu al 4 topics lang duidelijk, maar dat is geen R&P. Daarnaast reageer je maar mondjesmaat op anderen maar gebruik je dit topic vooral als dagboek. Op een gegeven moment is het wel klaar. Dat moment is nu.quote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef osodevo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |