abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190477654
Overigens een tip voor TS en anderen: je kunt je foto anoniem laten reviewen op photofeeler.com. Kun je kiezen uit business, social of dating.
Verschillende mensen hier hebben TS al eens aangeboden zijn datingfoto van feedback te voorzien, maar daar gaat ie vziw niet op in. Misschien dat een anonieme site dan iets doet.
pi_190478481
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 16 december 2019 @ 16:48:59 #253
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190478931
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:18 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Goeie, die heb ik een tijdje terug ook al eens gepost. Maar ja, die veronderstelt dat je waarde als persoon voor jezelf moet creëren, niet dat je een instant-trucje leert.
Probeer je hier nu mee te zeggen dat vrouwen gewoon mensen zijn met gevoel en een innerlijke belevingswereld net als mannen, en niet met wat PUA trucjes het bed in te krijgen zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190479453
quote:
15s.gif Op maandag 16 december 2019 16:48 schreef Tlaloc het volgende:

SPOILER
Ik ben al bezet. Heb medelijden met mijn man.
  maandag 16 december 2019 @ 17:28:23 #255
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190479620
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:19 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Ik ben al bezet. Heb medelijden met mijn man.
https://derekrake.com/blog/how-to-seduce-a-married-woman/
pi_190481824
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:20 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een 9 tot 5 baan in de IT, niets bijzonders.
Als jij al jezelf "niets bijzonders" vind, waarom moet een meisje/vrouw dat wel interessant vinden?

Als het "niets bijzonders" was, kon iedereen wel IT doen en zou het alleen van de wens van degene die IT wil gaan doen afhangen of die persoon deze richting kiest. Altijd mogelijk want "niets bijzonders" of je nu een IQ van 50 hebt of 250, als je beetje affiniteit hebt met computers kies dan IT want het is "niets bijzonders"!

Waarschijnlijk heb je dus affiniteit met computers maar tegenwoordig worden overal wel computers gebruikt. Waarom je keuze dan voor IT in plaats van Geneeskunde, Econometrie of Sterrenkunde?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190486116
Ik ben niet zo erg blij met die baan maar het is even niet anders. Het is een baan op MBO niveau, dus zoveel stelt het ook niet voor. Ik baal er vooral van dat ik alleen maar met mannen werk.

Dat doet er allemaal niet toe. Ik wil gewoon met een vrouw naar bed. Simpel.
pi_190486253
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef osodevo het volgende:
Ik ben niet zo erg blij met die baan maar het is even niet anders. Het is een baan op MBO niveau, dus zoveel stelt het ook niet voor. Ik baal er vooral van dat ik alleen maar met mannen werk.

Daar heb je niet 4 topics voor nodig
Ik zwaai naar dieren.
pi_190486264
quote:

Dan moet een vrouw dat ook willen. Simpel.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_190486322
Ik vlieg morgen terug naar Nederland. Dan even bijkomen want ik ben moe, heel moe. Ondertussen wel al die mooie vrouw op straat moeten zien, kan het wel uitschreeuwen, zo gefrustreerd ben ik.

Over 12 dagen weer aan de bak, een EU bestemming... even andere koek in die kou.
  maandag 16 december 2019 @ 22:30:59 #262
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190486347
Waar ben je geweest en waar ga je heen dan?

Misschien proberen om - los van het vrouwen versieren - gewoon een leuke tijd te hebben? Bezoek eens een historisch museum ofzo daar, als dat je interesse hebt?
pi_190486354
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:30 schreef osodevo het volgende:
Ik vlieg morgen terug naar Nederland. Dan even bijkomen want ik ben moe, heel moe. Ondertussen wel al die mooie vrouw op straat moeten zien, kan het wel uitschreeuwen, zo gefrustreerd ben ik.

Over 12 dagen weer aan de bak, een EU bestemming... even andere koek in die kou.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 16 december 2019 @ 22:33:14 #264
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190486401
quote:

Zo ga je natuurlijk nooit een lekker gesprek krijgen, al dat gezeur en jezelf naar beneden halen schrikt vrouwen af.
Fake it until you make it, waarom zeg je niet

Ik heb een uitdagende baan in de ict met veel groeimogelijkheden, ik ben tenslotte nog jong. Hartstikke gaaf, mannen onder elkaar, lekker competatief, je kent dat wel. Soms mis ik wel de vrouwelijke touch. Wil je iets van me drinken?
pi_190486467
Vrouwen willen 20% van de beste mannen. In een grote stad heb je nog allerlei concurrentie erbij, van voornamelijk expats (Indiers e.d) en arabieren. Ik weet het even niet meer, er is totaal geen goede balans meer.

SPOILER
  maandag 16 december 2019 @ 22:39:29 #266
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190486541
Lekker veel zelfvertrouwen man.

Ga je wel eens naar de sportschool?
  maandag 16 december 2019 @ 22:40:53 #267
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190486566
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 19:10 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Nou, succes ;)
quote:
Firstly, you will need to make her interested in you. That’s a given.
Secondly, you’ll have to get her to overcome her own inhibitions regarding something which is considered as taboo by others – cheating on her husband.
Thirdly, you’ll need to deal with the husband. You can bet your ass that he’ll be as pissed and vengeful as fuck.
Moet ik bang zijn voor stap 3?

The fuck trouwens :') :')
pi_190487165
Welnee, een vrouw wil bijzonder worden gevonden. Vrouwen krijgen bij 80% van de mannen niet dat gevoel.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 23:25:40 #269
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190487559
quote:

Daar is helemaal niks R&P aan. Maar dan ook helemaal niets. Het gaat je alleen daar om, dat maak je nu al 4 topics lang duidelijk, maar dat is geen R&P. Daarnaast reageer je maar mondjesmaat op anderen maar gebruik je dit topic vooral als dagboek. Op een gegeven moment is het wel klaar. Dat moment is nu.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')