Smoesjes. Vrouwen zijn overal. Jonge vrouwen zijn er volop in elke stad met een universiteit of hogeschool, door het hele land. Tussen die steden zijn de afstanden niet groot, zodat het in de praktijk geen drol uitmaakt waar je woont (over een auto kunnen beschikken is een pre als je te skeer bent voor een taxi). Juist de provinciesteden staan bekend om hun gemoedeljke en toegankelijke uitgaansleven.quote:Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
Precies, dan moet ik eerst een huisje in de randstad zien te vinden. Daar zijn immers veel jonge vrouwen te vinden.
Dit werkt niet. Je wordt alleen goed in het praatje maken met oude vrouwen op straat je buurman mensen waar je niks van moet of mee hebt. Zodra een leuk meisje voor je staat ga je na de eerste paar seconden weer scheef. En als het je wel lukt die 2-3 minuten vol te houden. Dan teer je op dat moment voor maanden als een oneitis. En dan ben je nog niets verder.quote:Op zondag 15 december 2019 22:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is al eerder gezegd: ga praten met vrouwen waar je geen seks mee wilt. En met mannen. Oefen op normale gesprekken, kun je zo'n gesprek voeren dan kun je dat ook met vrouwen die wel je interesse hebben. Gewoon normaal gesprek. Als het klikt ga je naar stap 2: het flirten en versieren met het doel je seksuele interesse duidelijk te maken.
Als jij echt wilt, woon je volgende week al in Rotterdam of Den Haag (en niet voor de hoofdprijs). Maar waarschijnlijk heb jij net als bij vrouwen een eisenlijstje waardoor het er nooit van gaat komen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:56 schreef osodevo het volgende:
Nederland komt pas in beeld als ik in één van de grote steden kan wonen, want daar is echt een actieve uitgaansscene. Ik ben mogelijkheden aan het zoeken om een urgentie te krijgen.
En anders zit je gewoon een toneelstukje op te voerenquote:Op zondag 15 december 2019 22:44 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Dit werkt niet. Je wordt alleen goed in het praatje maken met oude vrouwen op straat je buurman mensen waar je niks van moet of mee hebt. Zodra een leuk meisje voor je staat ga je na de eerste paar seconden weer scheef. En als het je wel lukt die 2-3 minuten vol te houden. Dan teer je op dat moment voor maanden als een oneitis. En dan ben je nog niets verder.
Knappe mannen hoeven lang niet zoveel moeite te doen. Vrouwen al helemaal niet. Wanneer leuke meiden jou nooit eens eerst aanspreken. Is het klaar uit.
Denken dat er nog hoop is of dat het aan je houding ligt dat is coping.
De natuur heeft het uiterlijk uiterst belangrijk gemaakt omdat je daar niet mee kunt valspelen. Dit is iets wat jongens onbewust ontkennen omdat ze dit niet onder ogen durven zien. Uiterlijk daar ben je mee geboren. Met je houding heb je nog hoop dat je dit kunt veranderen. Maar hoeveel mensen veranderen nu werkelijk op late leeftijd. Eigenlijk niemand.
Klopt. Is eerder ook al aangekaart. De plaatsen waar je mensen kunt aanspreken zonder ze per se te storen zijn beperkt. Zeker nu iedereen voortdurend met zijn smartfoon bezig is.quote:Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook lastige plaatsen. Je moet smooth/open/extrovert zijn wil je daar echt een gesprek aanknopen.
De meeste mensen zijn niet heel open op dat soort momenten. Zijn bezig met hun eigen gang gaan.
Dan zal je vrij veel afwijzing krijgen en daar moet je tegen kunnen.
quote:Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef osodevo het volgende:
Het probleem met Nederlandse vrouwen is dat zij kennelijk nare ervaringen hebben gehad met Turkse of Marokkaanse types en daardoor alle anderen over één hoop gooien.Kan. Maar ze vallen nog altijd bij bosjes voor donkere mysterieuze mannen uit bijvoorbeeld Spanje, Italië of Griekenland. Heeft met attitude en kledingstijl te maken, want de gemiddelde Nederlander kan op het oog het onderscheid niet maken tussen Turk en Griek of Mocro en Spanjool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wel de durf hebben. Zonder alcohol vind ik dat heel moeilijk. Daarom verbaast het ook niet dat veel ons onder invloed van alcohol gebeuren.quote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Klopt. Is eerder ook al aangekaart. De plaatsen waar je mensen kunt aanspreken zonder ze per se te storen zijn beperkt. Zeker nu iedereen voortdurend met zijn smartfoon bezig is.
Kansen zijn groter in het ov en andere plaatsen waar mensen zich een beetje vervelen en open staan voor afleiding. Bijvoorbeeld voorafgaand aan concert of sportwedstrijd. Je staat daar maar te wachten...
Er is minder durf voor nodig dan zomaar op straat of in een boekenwinkel, de kans op een gesprek is groter. Behalve als je dronken bent, niemand zit op een gesprek met een dronken gast te wachten.quote:Op maandag 16 december 2019 00:01 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dan moet je wel de durf hebben. Zonder alcohol vind ik dat heel moeilijk. Daarom verbaast het ook niet dat veel ons onder invloed van alcohol gebeuren.
Dat kan niet. Want zodra jij sjans hebt, ga je smoezen verzinnen, van "maar ze heeft kinderen en stel dat ik een relatie wil, blabla..." of "maar ik wil geliefd en gewild zijn".quote:Op zondag 15 december 2019 23:59 schreef osodevo het volgende:
Liefst zou ik net zoals mijn kamergenoot een ONS hebben. Gewoon omdat het kan.
Ook veel mannen. De vrouwen hebben daardoor meer keus en hogere standaarden.quote:Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
Precies, dan moet ik eerst een huisje in de randstad zien te vinden. Daar zijn immers veel jonge vrouwen te vinden.
Veilig houden?! Wat probeer jij hiermee te insinueren?quote:Op zondag 15 december 2019 21:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Conclusie: je krijgt geen contactgegevens. Ze willen je niet en houden het veilig.
Wordt jij eigenlijk wel geil van de vrouwen die je aanspreekt? Als in kun je fantaseren dat je een nummertje met hen maakt? Vliegt er een vonk over als je er een ziet of redeneer je meer "het heeft een kut dus is het neukbaar"?
Ik insinueer niks, het is een feit. Ze geven je geen privé-gegevens zoals telefoonnummer of woonadres, zodat jij hun niet direct kan benaderen. Daardoor kunnen zij je negeren èn zijn ze van het gezeik af. Veilig voor hen, geen kans dat je creepy kunt gaan doen.quote:Op maandag 16 december 2019 09:24 schreef osodevo het volgende:
[..]
Veilig houden?! Wat probeer jij hiermee te insinueren?
Dat je als vrouw er vaak wat voorzichtig mee omspringt. Bij iemand die loopt te pushen om contactgegevens fb of insta geeft.quote:Op maandag 16 december 2019 09:24 schreef osodevo het volgende:
[..]
Veilig houden?! Wat probeer jij hiermee te insinueren?
Maar zijn de uitgaansscene en grote steden wel settings waar jij je echt prettig in voelt? Zo niet, dan gaat je strategie geheid leiden tot teleurstelling. Je gaat echt niet opvallen tussen al die zelfverzekerde gasten met een vlotte babbel.quote:Op zondag 15 december 2019 21:56 schreef osodevo het volgende:
Nederland komt pas in beeld als ik in één van de grote steden kan wonen, want daar is echt een actieve uitgaansscene. Ik ben mogelijkheden aan het zoeken om een urgentie te krijgen. De tips van bij een club of vereniging gaan lijkt wel goed maar pakte in werkelijkheid verkeerd uit. Daar heb ik geen zin meer in. Heeft mij alleen maar geld en gelazer gekost.
Wat bedoel je met creepy? Er zijn toch ook zat mannen die hun privé gegevens WEL krijgen en dan de meest vreselijke dingen doen.quote:Op maandag 16 december 2019 09:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
ik insinueer niks, het is een feit.b] Ze geven je geen privé-gegevens zoals telefoonnummer of woonadres, zodat jij hun niet direct kan benaderen. Daardoor kunnen zij je negeren èn zijn ze van het gezeik af. Veilig voor hen, geen kans dat je creepy kunt gaan doen.
Instagram en Facebookaccounts zijn meestal openbaar, dus geen privé-gegevens. Zat vrouwen die door onbekenden via die kanalen worden benaderd, die kunnen dat soort contacten prima negeren of blokkeren als ze geen zin hebben in die aandacht.
Blijkbaar niet voor TS en een hele hoop andere mannen. Die strategieen en andere PUA-theorievorming komt niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op maandag 16 december 2019 10:41 schreef aquawoman het volgende:
Ik word altijd zo moe van die topics over strategieën om vrouwen te versieren. Relax gewoon een beetje en wees een aardige gast, dat werkt een stuk beter.
quote:Op maandag 16 december 2019 10:41 schreef aquawoman het volgende:
Ik word altijd zo moe van die topics over strategieën om vrouwen te versieren. Relax gewoon een beetje en wees een aardige gast, dat werkt een stuk beter.
Nou klink je verongelijkt dat verkrachters wel gegevens hebben gekregen en jij niet. Alsof je boos bent als een omaatje jou niet haar pinpas geeft, omdat andere omaatjes bij een babbeltruc wel hun pinpas afgaven.quote:Op maandag 16 december 2019 11:02 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met creepy? Er zijn toch ook zat mannen die hun privé gegevens WEL krijgen en dan de meest vreselijke dingen doen.
Kijk maar naar die groepsverkrachting in Den Bosch. Gozer heeft 1000+ FB vrienden en die meiden zijn geheel vrwillig naar ZIJN huis gekomen.
Dus ja, juist de verlegen creeps hebben de beste intenties
Ja, in sommige gevallen omdat ze niet in staat zijn om een normaal gesprek met een vrouw te voeren.quote:Op maandag 16 december 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Een slechter advies dan dit kun je ook echt niet geven. Je ziet toch dat er genoeg mensen zijn die op hun 30ste nog als maagd aan de kant staan?
Want?Als je gewoon relaxed een gesprek met iemand voert en interessant gezelschap bent, werkt dat beter dan dat je alles van tevoren uitstippelt.quote:Op maandag 16 december 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Een slechter advies dan dit kun je ook echt niet geven. Je ziet toch dat er genoeg mensen zijn die op hun 30ste nog als maagd aan de kant staan?
Wat Cause_Mayhem schrijft.quote:Op maandag 16 december 2019 11:02 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met creepy? Er zijn toch ook zat mannen die hun privé gegevens WEL krijgen en dan de meest vreselijke dingen doen.
Kijk maar naar die groepsverkrachting in Den Bosch. Gozer heeft 1000+ FB vrienden en die meiden zijn geheel vrwillig naar ZIJN huis gekomen.
Nou ja, hier een goed voorbeeld.quote:Op maandag 16 december 2019 11:02 schreef osodevo het volgende:
[..]
Of een intentie goed/slecht hangt ook af van het oordeel van je gesprekspartner en is niet per definitie zwart/wit als in wel/niet strafbaar. Jouw intentie is seks, als jouw gesprekspartner daar niet voor open staat, zal zij jouw intentie als negatief beoordelen. Zeker wanneer je niet goed in staat bent haar intentie in te schatten.quote:Op maandag 16 december 2019 11:02 schreef osodevo het volgende:
[..]
Die mensen zijn o.a. maagd omdat ze de eigen intenties niet los kunnen zien van het voeren van een gesprek met een vrouw. Ze zijn vooral met eigen gewin / zichzelf bezig. Het voeren van een 'relaxed' gesprek zonder vooruitgestippeld of gedefinieerd doel (seks) of andere intentie dus. Dat volledig loslaten is al een stap om te voorkomen dat je als wanhopig en zenuwachtig persoon overkomt.quote:Op maandag 16 december 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:
Onzin. Jij bent alleen maar uit op eigen gewin. Het is dat het je niet lukt om dat te winnen ten koste van een ander, maar je wekt niet de indruk alsof je iets geeft om de behoeftes en gevoelens van de ander.quote:Op maandag 16 december 2019 11:02 schreef osodevo het volgende:
Klopt. Hij is een grote fan van de methodes van PUA’s.quote:Op maandag 16 december 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Onzin. Jij bent alleen maar uit op eigen gewin. Het is dat het je niet lukt om dat te winnen ten koste van een ander, maar je wekt niet de indruk alsof je iets geeft om de behoeftes en gevoelens van de ander.
Hij kon toch zoals zijn oom beschreef "om elke vinger tien vrouwen krijgen".quote:Op maandag 16 december 2019 12:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nou ja, hier een goed voorbeeld.
Dat zei je al inderdaad. Heeft alleen niks met de reactie van Bananenpap te maken. Dat je dat niet snapt zegt ook iets over een van de oorzaken van het probleem waar je hele topicreeksen mee vult.quote:Op maandag 16 december 2019 13:17 schreef osodevo het volgende:
[..]
Hij kon toch zoals zijn oom beschreef "om elke vinger tien vrouwen krijgen".
Deze meisjes zijn zelf meegegaan.
Ik heb gewoon een 9 tot 5 baan in de IT, niets bijzonders.quote:Op maandag 16 december 2019 13:13 schreef Tlaloc het volgende:
TS, nogmaals, wat doe je voor werk en wat zijn je hobbies? Dan kunnen we een beetje een beeld van je krijgen.
Wat wil je daarmee zeggen? Punt wat ik wilde maken is dat ik niet begrijp waarom ze met hem el mee naar zijn huis gaan en niet met mij.quote:Op maandag 16 december 2019 13:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zei je al inderdaad. Heeft alleen niks met de reactie van Bananenpap te maken. Dat je dat niet snapt zegt ook iets over een van de oorzaken van het probleem waar je hele topicreeksen mee vult.
Omdat hij skills bezit die jij niet hebt.quote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Punt wat ik wilde maken is dat ik niet begrijp waarom ze met hem el mee naar zijn huis gaan en niet met mij.
Maar dat heeft niks te maken met Bananenpap zijn punt en jij reageert op hem. Je blijft dus gewoon je eigen punt herhalen terwijl je het punt van de ander volledig negeert.quote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Punt wat ik wilde maken is dat ik niet begrijp waarom ze met hem el mee naar zijn huis gaan en niet met mij.
Dit. Daarom dat ik mijn geld op PUA zet. Want wat is het alternatief? Gewoon jezelf zijn klinkt nogal zweverig, iets waar ik niks mee kan.quote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Omdat hij skills bezit die jij niet hebt.
Omdat je bakvissen je bed in wil lokken??quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dit. Daarom dat ik mijn geld op PUA zet. Want wat is het alternatief? Gewoon jezelf zijn klinkt nogal zweverig, iets waar ik niks mee kan.
De infields op YouTube zijn zeer leerzaam, triest dat dit nu niet meer mag en alles is weggehaald.
Hoe leer jij van die PUA’s om een gewoon gesprek te voeren met een vrouw? Dat je dus zeg maar niet direct dichtklapt?quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dit. Daarom dat ik mijn geld op PUA zet. Want wat is het alternatief? Gewoon jezelf zijn klinkt nogal zweverig, iets waar ik niks mee kan.
De infields op YouTube zijn zeer leerzaam, triest dat dit nu niet meer mag en alles is weggehaald.
Niet maar daar gaat het hem ook niet om. Hij wil geen gesprek hij wil neuken. Hoe dat geregeld wordt, boeit niet.quote:Op maandag 16 december 2019 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe leer jij van die PUA’s om een gewoon gesprek te voeren met een vrouw? Dat je dus zeg maar niet direct dichtklapt?
Alleen het lukt jou niet eens om met iemand op een forum tekstueel te converseren. Daar ben je te self centered voor. Dat is echt wel te verbeteren door er actief met de juiste hulp aan te werken, maar de gemiddelde PUA gaat wel uit van iets meer basisvaardigheden dan jij bezit.quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat er mis mee is, is dat vrouwen als targets worden gezien en niet als ook maar gewoon mensen. Als je werkt aan een beter versie van jezelf zijn, een versie die niet zo wanhopig hoeft en die gewoon een prettigere uitstraling heeft, vinden vrouwen dat veel aantrekkelijker.quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Het boeit hem wel, want hij wil niet naar de hoeren.quote:Op maandag 16 december 2019 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet maar daar gaat het hem ook niet om. Hij wil geen gesprek hij wil neuken. Hoe dat geregeld wordt, boeit niet.
Daar,ee bedoelt hij dat hij wil dat vrouwwn zich zwijmelend aan zijn voeten gooien, niet dat hij interessant is. Hij wil dat vrouwen hem zien en op slag een natte poes krijgen en met hem naar bed willen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het boeit hem wel, want hij wil niet naar de hoeren.
Hij zegt elders dat hij zich gewild en geliefd wil voelen. Dat ga je natuurlijk NOOIT bereiken als je geen gewoon gesprek kunt voeren.
Ja, dat weet ik wel.quote:Op maandag 16 december 2019 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daar,ee bedoelt hij dat hij wil dat vrouwwn zich zwijmelend aan zijn voeten gooien, niet dat hij interessant is. Hij wil dat vrouwen hem zien en op slag een natte poes krijgen en met hem naar bed willen.
Heel erg dit.quote:Op maandag 16 december 2019 13:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Alleen het lukt jou niet eens om met iemand op een forum tekstueel te converseren. Daar ben je te self centered voor. Dat is echt wel te verbeteren door er actief met de juiste hulp aan te werken, maar de gemiddelde PUA gaat wel uit van iets meer basisvaardigheden dan jij bezit.
Jij probeert op een te hoog niveau in te stromen en dat gaat nooit werken.
Prima baan lijkt me. Maar, verder? Wat onderscheid je je in?quote:Op maandag 16 december 2019 13:20 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 9 tot 5 baan in de IT, niets bijzonders.
Enige manier om beter te worden is blijven oefenen. Gewoon de infields blijven kijken maar vooral actie ondernemen. Fake it till you make it. Het gaat niet over een nacht ijs. Gedragsverandering kost maanden zoniet jaren duren.quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef osodevo het volgende:
[..]
Heb je nog redpill raad voor ons onwetenden?quote:Op maandag 16 december 2019 14:38 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Enige manier om beter te worden is blijven oefenen. Gewoon de infields blijven kijken maar vooral actie ondernemen. Fake it till you make it. Het gaat niet over een nacht ijs. Gedragsverandering kost maanden zoniet jaren duren.
Zou trouwens niet meer op FOK! komen. Te veel bluepilled mensen hier, heb je niks aan.
Goeie, die heb ik een tijdje terug ook al eens gepost. Maar ja, die veronderstelt dat je waarde als persoon voor jezelf moet creëren, niet dat je een instant-trucje leert.quote:Op maandag 16 december 2019 14:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Prima baan lijkt me. Maar, verder? Wat onderscheid je je in?
http://www.cracked.com/bl(...)e-you-better-person/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |