abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 december 2019 @ 22:41:33 #201
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467624
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef osodevo het volgende:

[..]

Precies, dan moet ik eerst een huisje in de randstad zien te vinden. Daar zijn immers veel jonge vrouwen te vinden.
Smoesjes. Vrouwen zijn overal. Jonge vrouwen zijn er volop in elke stad met een universiteit of hogeschool, door het hele land. Tussen die steden zijn de afstanden niet groot, zodat het in de praktijk geen drol uitmaakt waar je woont (over een auto kunnen beschikken is een pre als je te skeer bent voor een taxi). Juist de provinciesteden staan bekend om hun gemoedeljke en toegankelijke uitgaansleven.

Verder moet je afstappen van dat jong, de kans dat je een maagdje van 18 kan palen is nogal klein. Vergroot je vijver. Elke stad met een vinexwijk zit vol smachtende cougars, probeer daar je slag te slaan. Die zitten overigens niet vaak op tinder.
pi_190467713
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 22:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Is al eerder gezegd: ga praten met vrouwen waar je geen seks mee wilt. En met mannen. Oefen op normale gesprekken, kun je zo'n gesprek voeren dan kun je dat ook met vrouwen die wel je interesse hebben. Gewoon normaal gesprek. Als het klikt ga je naar stap 2: het flirten en versieren met het doel je seksuele interesse duidelijk te maken.
Dit werkt niet. Je wordt alleen goed in het praatje maken met oude vrouwen op straat je buurman mensen waar je niks van moet of mee hebt. Zodra een leuk meisje voor je staat ga je na de eerste paar seconden weer scheef. En als het je wel lukt die 2-3 minuten vol te houden. Dan teer je op dat moment voor maanden als een oneitis. En dan ben je nog niets verder.

Knappe mannen hoeven lang niet zoveel moeite te doen. Vrouwen al helemaal niet. Wanneer leuke meiden jou nooit eens eerst aanspreken. Is het klaar uit.
Denken dat er nog hoop is of dat het aan je houding ligt dat is coping.

De natuur heeft het uiterlijk uiterst belangrijk gemaakt omdat je daar niet mee kunt valspelen. Dit is iets wat jongens onbewust ontkennen omdat ze dit niet onder ogen durven zien. Uiterlijk daar ben je mee geboren. Met je houding heb je nog hoop dat je dit kunt veranderen. Maar hoeveel mensen veranderen nu werkelijk op late leeftijd. Eigenlijk niemand.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 15 december 2019 @ 22:47:16 #203
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467769
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:56 schreef osodevo het volgende:
Nederland komt pas in beeld als ik in één van de grote steden kan wonen, want daar is echt een actieve uitgaansscene. Ik ben mogelijkheden aan het zoeken om een urgentie te krijgen.
Als jij echt wilt, woon je volgende week al in Rotterdam of Den Haag (en niet voor de hoofdprijs). Maar waarschijnlijk heb jij net als bij vrouwen een eisenlijstje waardoor het er nooit van gaat komen.
pi_190467807
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 22:44 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Dit werkt niet. Je wordt alleen goed in het praatje maken met oude vrouwen op straat je buurman mensen waar je niks van moet of mee hebt. Zodra een leuk meisje voor je staat ga je na de eerste paar seconden weer scheef. En als het je wel lukt die 2-3 minuten vol te houden. Dan teer je op dat moment voor maanden als een oneitis. En dan ben je nog niets verder.

Knappe mannen hoeven lang niet zoveel moeite te doen. Vrouwen al helemaal niet. Wanneer leuke meiden jou nooit eens eerst aanspreken. Is het klaar uit.
Denken dat er nog hoop is of dat het aan je houding ligt dat is coping.

De natuur heeft het uiterlijk uiterst belangrijk gemaakt omdat je daar niet mee kunt valspelen. Dit is iets wat jongens onbewust ontkennen omdat ze dit niet onder ogen durven zien. Uiterlijk daar ben je mee geboren. Met je houding heb je nog hoop dat je dit kunt veranderen. Maar hoeveel mensen veranderen nu werkelijk op late leeftijd. Eigenlijk niemand.
En anders zit je gewoon een toneelstukje op te voeren
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 15 december 2019 @ 22:56:37 #205
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467984
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook lastige plaatsen. Je moet smooth/open/extrovert zijn wil je daar echt een gesprek aanknopen.
De meeste mensen zijn niet heel open op dat soort momenten. Zijn bezig met hun eigen gang gaan.
Dan zal je vrij veel afwijzing krijgen en daar moet je tegen kunnen.
Klopt. Is eerder ook al aangekaart. De plaatsen waar je mensen kunt aanspreken zonder ze per se te storen zijn beperkt. Zeker nu iedereen voortdurend met zijn smartfoon bezig is.
Kansen zijn groter in het ov en andere plaatsen waar mensen zich een beetje vervelen en open staan voor afleiding. Bijvoorbeeld voorafgaand aan concert of sportwedstrijd. Je staat daar maar te wachten...
  zondag 15 december 2019 @ 23:03:30 #206
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190468148
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef osodevo het volgende:
Het probleem met Nederlandse vrouwen is dat zij kennelijk nare ervaringen hebben gehad met Turkse of Marokkaanse types en daardoor alle anderen over één hoop gooien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan. Maar ze vallen nog altijd bij bosjes voor donkere mysterieuze mannen uit bijvoorbeeld Spanje, Italië of Griekenland. Heeft met attitude en kledingstijl te maken, want de gemiddelde Nederlander kan op het oog het onderscheid niet maken tussen Turk en Griek of Mocro en Spanjool.
pi_190469343
Net mijn kamergenoot gesproken, want ik had hem de afgelopen nachten niet meer gezien. Alsof de duivel ermee speelt kwam het verhaal eruit dat hij gister was gaan stappen en een after party had bij haar thuis. En nee, zij weten niet over mijn situatie.

Op zich qua uiterlijk geen aantrekkelijke gast, hij heeft het puur met 'game' gedaan. Daarom dat ik ook best verbaast ben.

Ik ben nog in dubio om mij in daygame of nightgame te richten. Moeilijk. Liefst zou ik net zoals mijn kamergenoot een ONS hebben. Gewoon omdat het kan.

Ik vlieg morgen helaas terug naar Nederland.
pi_190469368
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Klopt. Is eerder ook al aangekaart. De plaatsen waar je mensen kunt aanspreken zonder ze per se te storen zijn beperkt. Zeker nu iedereen voortdurend met zijn smartfoon bezig is.
Kansen zijn groter in het ov en andere plaatsen waar mensen zich een beetje vervelen en open staan voor afleiding. Bijvoorbeeld voorafgaand aan concert of sportwedstrijd. Je staat daar maar te wachten...
Dan moet je wel de durf hebben. Zonder alcohol vind ik dat heel moeilijk. Daarom verbaast het ook niet dat veel ons onder invloed van alcohol gebeuren.
  maandag 16 december 2019 @ 00:32:15 #209
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190469807
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 00:01 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dan moet je wel de durf hebben. Zonder alcohol vind ik dat heel moeilijk. Daarom verbaast het ook niet dat veel ons onder invloed van alcohol gebeuren.
Er is minder durf voor nodig dan zomaar op straat of in een boekenwinkel, de kans op een gesprek is groter. Behalve als je dronken bent, niemand zit op een gesprek met een dronken gast te wachten.
  maandag 16 december 2019 @ 00:43:03 #210
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190469919
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 23:59 schreef osodevo het volgende:
Liefst zou ik net zoals mijn kamergenoot een ONS hebben. Gewoon omdat het kan.
Dat kan niet. Want zodra jij sjans hebt, ga je smoezen verzinnen, van "maar ze heeft kinderen en stel dat ik een relatie wil, blabla..." of "maar ik wil geliefd en gewild zijn".
Stel eerst eens vast wat je als eerste wilt:
- geliefd en gewild worden (kan zeker ook zonder seks)
- ontmaagd worden
- een ONS hebben
- vaker seks hebben met dezelfde vrouw
- vaker seks hebben met verschillende vrouwen
- een duurzame relatie hebben met een vrouw, dus niet alleen seks
- een gezin beginnen

Zoek dan de passende strategie erbij.
Jij zit je al zorgen te maken over stiefouderschap terwijl je nooit een vrouw hebt gezoend 8)7 En in het vorige deel had je het al over noodzakelijk vreemdgaan om seksuele ervaring op te doen #hoedan als je niet eens een kusje kunt krijgen van een vrouw 8)7 8)7
pi_190469945
Gedachtenstroom van TS gaat niet veranderen.
pi_190471804
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef osodevo het volgende:

[..]

Precies, dan moet ik eerst een huisje in de randstad zien te vinden. Daar zijn immers veel jonge vrouwen te vinden.
Ook veel mannen. De vrouwen hebben daardoor meer keus en hogere standaarden.
pi_190471976
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:12 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Conclusie: je krijgt geen contactgegevens. Ze willen je niet en houden het veilig.

Wordt jij eigenlijk wel geil van de vrouwen die je aanspreekt? Als in kun je fantaseren dat je een nummertje met hen maakt? Vliegt er een vonk over als je er een ziet of redeneer je meer "het heeft een kut dus is het neukbaar"?
Veilig houden?! Wat probeer jij hiermee te insinueren?
  maandag 16 december 2019 @ 09:35:45 #214
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190472086
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:24 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik insinueer niks, het is een feit. Ze geven je geen privé-gegevens zoals telefoonnummer of woonadres, zodat jij hun niet direct kan benaderen. Daardoor kunnen zij je negeren èn zijn ze van het gezeik af. Veilig voor hen, geen kans dat je creepy kunt gaan doen.
Instagram en Facebookaccounts zijn meestal openbaar, dus geen privé-gegevens. Zat vrouwen die door onbekenden via die kanalen worden benaderd, die kunnen dat soort contacten prima negeren of blokkeren als ze geen zin hebben in die aandacht.
  maandag 16 december 2019 @ 09:42:33 #215
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190472152
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:24 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dat je als vrouw er vaak wat voorzichtig mee omspringt. Bij iemand die loopt te pushen om contactgegevens fb of insta geeft.
Dat kan zijn omdat je zo nog even de kat uit de boom wil kijken, maar ook om te voorkomen dat iemand naar gaat doen als je gewoon nee zegt.
Er zijn een hoop rare en nare mensen op de wereld. Men moet een beetje oppassen.

En daarnaast zijn er tegenwoordig natuurlijk ook veel mensen die gewoon graag erg veel volgers hebben op die media. En daarom dus snel die gegevens geven.

Het zegt in principe niets over jou, daarvoor zouden we moeten zien wat je doet en wat voor types je aanspreekt. Maar ook die schijnbaar aardige jongen kan heel lelijk (niet perse gevaarlijk, maar gewoon vervelend) uit de hoek komen bij een directe afwijzing. Vandaar dat zeker wat jongere meiden vaak voor een 'veilige' weg kiezen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190472418
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:56 schreef osodevo het volgende:

Nederland komt pas in beeld als ik in één van de grote steden kan wonen, want daar is echt een actieve uitgaansscene. Ik ben mogelijkheden aan het zoeken om een urgentie te krijgen. De tips van bij een club of vereniging gaan lijkt wel goed maar pakte in werkelijkheid verkeerd uit. Daar heb ik geen zin meer in. Heeft mij alleen maar geld en gelazer gekost.
Maar zijn de uitgaansscene en grote steden wel settings waar jij je echt prettig in voelt? Zo niet, dan gaat je strategie geheid leiden tot teleurstelling. Je gaat echt niet opvallen tussen al die zelfverzekerde gasten met een vlotte babbel.

Je bent wanhopig. Je wilt recht op het einddoel af, maar bent blind voor de tussenstappen die je moet nemen. Persoonlijke ontwikkeling zou voorop moeten staan, waar je bijv. aandacht schenkt aan het leggen en onderhouden van contacten met mensen (zowel mannen als vrouwen) en wat daarin jouw ontwikkelpunten zijn. Nu gaat het niet verder dan 'ik zoek een manier om snel te neuken'. Kap met het forceren van je einddoel en leer mensen eens behandelen als een gelijke ipv weg te cijferen als generalisatie van je eigen opvattingen.

Wanhoop vervangen door vertrouwen.
pi_190472721
Ik word altijd zo moe van die topics over strategieën om vrouwen te versieren. Relax gewoon een beetje en wees een aardige gast, dat werkt een stuk beter.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_190472971
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 09:35 schreef Lunatiek het volgende:

[..]
ik insinueer niks, het is een feit.b] Ze geven je geen privé-gegevens zoals telefoonnummer of woonadres, zodat jij hun niet direct kan benaderen. Daardoor kunnen zij je negeren èn zijn ze van het gezeik af. Veilig voor hen, geen kans dat je creepy kunt gaan doen.
Instagram en Facebookaccounts zijn meestal openbaar, dus geen privé-gegevens. Zat vrouwen die door onbekenden via die kanalen worden benaderd, die kunnen dat soort contacten prima negeren of blokkeren als ze geen zin hebben in die aandacht.
Wat bedoel je met creepy? Er zijn toch ook zat mannen die hun privé gegevens WEL krijgen en dan de meest vreselijke dingen doen.

Kijk maar naar die groepsverkrachting in Den Bosch. Gozer heeft 1000+ FB vrienden en die meiden zijn geheel vrwillig naar ZIJN huis gekomen.

Dus ja, juist de verlegen creeps hebben de beste intenties
pi_190473128
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:41 schreef aquawoman het volgende:
Ik word altijd zo moe van die topics over strategieën om vrouwen te versieren. Relax gewoon een beetje en wees een aardige gast, dat werkt een stuk beter.
Blijkbaar niet voor TS en een hele hoop andere mannen. Die strategieen en andere PUA-theorievorming komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_190473164
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:41 schreef aquawoman het volgende:
:') Een slechter advies dan dit kun je ook echt niet geven. Je ziet toch dat er genoeg mensen zijn die op hun 30ste nog als maagd aan de kant staan?
pi_190473196
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 11:02 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met creepy? Er zijn toch ook zat mannen die hun privé gegevens WEL krijgen en dan de meest vreselijke dingen doen.

Kijk maar naar die groepsverkrachting in Den Bosch. Gozer heeft 1000+ FB vrienden en die meiden zijn geheel vrwillig naar ZIJN huis gekomen.

Nou klink je verongelijkt dat verkrachters wel gegevens hebben gekregen en jij niet. Alsof je boos bent als een omaatje jou niet haar pinpas geeft, omdat andere omaatjes bij een babbeltruc wel hun pinpas afgaven.

Feit (ja, feit, geen mening) is dat sommige kerels agressief worden van afwijzing. Nou kun je boos gaan zitten doen dat jij daardoor minder kans maakt om te 'scoren', maar je kunt ook je energie steken in aardig zijn. ECHT aardig.

En guess what: als jij boos doet omdat je niet kunt neuken terwijl je zo'n aardige jongen bent, dan ben je misschien niet zo aardig als je zelf denkt.
  maandag 16 december 2019 @ 11:27:06 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190473244
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:') Een slechter advies dan dit kun je ook echt niet geven. Je ziet toch dat er genoeg mensen zijn die op hun 30ste nog als maagd aan de kant staan?
Ja, in sommige gevallen omdat ze niet in staat zijn om een normaal gesprek met een vrouw te voeren.

Maar ja, adviezen van vrouwen moet je nooit aannemen. Dat is pas goed advies. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_190473410
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Want?Als je gewoon relaxed een gesprek met iemand voert en interessant gezelschap bent, werkt dat beter dan dat je alles van tevoren uitstippelt.

Ik denk dat sommige mannen juist maagd blijven omdat ze er teveel over nadenken en daardoor krampachtig en wanhopig aanvoelen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 16 december 2019 @ 12:12:12 #224
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190474025
quote:

[..]

Wat Cause_Mayhem schrijft.

Jij zeurt om "contactgegevens". Je krijgt insta of FB-gegevens en het zeuren houdt op. Meid blij. Als jij meer wilt en zij niet, kan zo'n vrouw je makkelijk negeren, dus zij weer blij dat ze van je af is.

Vrouwen geven hun telefoonnummer als ze het idee hebben dat
a. Ze je kunnen vertrouwen (daar kunnen ze naast zitten, maar het idee is wel de basis)
b. Ze wat in je zien en willen dat je contact houdt. En ik zou haar ook mijn nummer geven (gelijk even opbellen, weet je zeker dat het nummer goed is en dat zij jouw nummer heeft).

Het probleem is dat jouw doel is die contactgegevens te ontfutselen van vrouwen die helemaal niks van je willen. Om je tevreden te stellen geven ze je de insta of FB gegevens, zijn ze van je af. Het is een nederlaag, maar jij ziet het als overwinning omdat de PUA ook achter gegevens aangaan.
Je moet het omdraaien: eerst aanspreken, als het klikt en goed voelt en zij lacht en blij met je is pas gegevens vragen om het leuke gesprek later voort te zetten.
pi_190474394
quote:

[..]

Nou ja, hier een goed voorbeeld. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')