abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 21:42:04 #176
5428 crew  miss_sly
pi_190465860
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef osodevo het volgende:

[..]

Jij blijft maar focussen op dat gebit hé. Zoals ik eerder al aangaf valt dat eigenlijk reuze mee. Desalniettemin ben ik daarmee bezig. Ik moet alleen nog de financiering voor elkaar krijgen. Voor alle duidelijkheid, de basisverzekering vergoed dit niet! Ik moet alles zelf betalen en heb geen geldboom waar ik even een paar duizend euro van kan plukken.

Vervanging van alle kleding staat op de planning voor 2020. Al is dat denk ik niet zozeer het probleem, meeste mensen zeggen dat er weinig mis is hoe ik me kleed. Ook tijdens het uitgaan zie ik nauwelijks verschil. Zie zelfs veel mannen in goedkope kleding rondlopen.

Sportschool ben ik ook mee bezig maar ik hoor tegenstrijdige adviezen dat een beetje aan de gewichten hangen mij niet beter maakt in het versieren van vrouwen. Ik heb altijd een normaal postuur gehad, geen overgewicht... toch is het mij nooit gelukt een vriendin te krijgen.

Geen moeite doen? Gozer, ik ben sinds 2017 doorlopend bezig... weliswaar nu veel actiever geworden, haast te actief geworden dat ik tegen een burn out aanloop. Ik vlieg de halve wereld rond. Hoe kun je nou zeggen dat ik geen moeite doe?
Je besteedt een berg geld aan tickets en reizen en ho(s)tels om te scoren, maar je hebt geen geld om echt in jezelf te investeren. Je zei eerder dat je geen vaste woon- en verblijfplaats hebt en geen leuke baan. Zo kun je toch ook niet een beetje rust krijgen en aan jezelf werken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190465925
Ik woon nog bij mijn ouders want een huurwoning krijg je niet zomaar als je geen urgentie hebt. Sta al jaren ingeschreven, zou graag in één van de grote steden willen wonen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190466013
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Gewoon jezelf zijn tot een bepaalde hoogte. Beetje karakter vinden vrouwen ook wel fijn. Alleen moet je niet als een totale softie overkomen. En je moet nooit advies van vrouwen aannemen. Zij zullen nooit in je face zeggen wat je moet doen om je niet te kwetsen. Ze zijn conflictmijdend, zeker met dit onderwerp. Ze kiezen de meest veilige weg en zeggen maar dat je jezelf moet zijn. Dat is bullshit. Jezelf zijn moet op bepaalde hoogte. Een beetje leuk doen, beetje beter doen als je beter voorkomt en spelletjes spelen hoort er ook gewoon bij het daten. Al zeg ik niet dat je dit tot in de max moet doen. Je moet hierin een balans vinden.

Sociale skills man, that's the key. Lekker kunnen lullen over alles en nog wat.
Hier kan ik me wel in vinden ja. Advies van vrouwen hierover zou ik zeker niet aannemen. Kies je eigen pad en strategie. Een bepaalde nuchterheid en zelfs hardheid hoort daar ook bij.
  zondag 15 december 2019 @ 21:48:47 #179
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190466040
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef osodevo het volgende:

Geen moeite doen? Gozer, ik ben sinds 2017 doorlopend bezig... weliswaar nu veel actiever geworden, haast te actief geworden dat ik tegen een burn out aanloop. Ik vlieg de halve wereld rond. Hoe kun je nou zeggen dat ik geen moeite doe?
Je doet geen enkele moeite jezelf te verbeteren. Je loopt alleen maar achter vrouwen aan en weg van jezelf. En zelfs voor die individuele vrouwen wil je geen enkele moeite doen. PUA trucjes toepassen wil je wel zodat je "contactgegevens" kunt aftroggelen, maar je werkelijk in een vrouw verdiepen en haar persoonlijk pleasen is er niet bij.
Waar je heen moet is leren een vrouw op haar gemak te stellen en haar vertrouwen te winnen, jezelf zo weten te presenteren dat ze graag bij je is en met je gezien wil worden. Dat gaat niet lukken met trucjes die ze al lang kennen. Je moet hun gegevens niet vragen, maar ervoor zorgen dat ze de jouwe willen hebben. Investeer niet in die reizen, maar in aandacht. En als het om seks gaat, wijs dan niemand af die enige interesse heeft.
  zondag 15 december 2019 @ 21:50:10 #180
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190466076
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden ja. Advies van vrouwen hierover zou ik zeker niet aannemen. Kies je eigen pad en strategie. Een bepaalde nuchterheid en zelfs hardheid hoort daar ook bij.
De strategie van TS is niet bepaald succesvol...
  zondag 15 december 2019 @ 21:54:22 #181
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190466204
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef osodevo het volgende:

[..]

Hij heeft makkelijk praten. De punten die hij opnoemt ben ik allang mee bezig, alleen de sportschool staat nog on hold omdat ik me wil richten op het bestuderen van het versieren. Want ik kan wel tig spieren hebben het leert mij niet hoe ik vrouwen moet versieren.
Als je er goed uitziet hoef je geen vrouwen te versieren, dan staan ze in de rij om jou te versieren. Beetje spieren kweken kan geen kwaad daarbij, als je dan het type "beschermer" kan spelen. Vrouwen gaan liever 's nachts met een gespierde beschermer over straat dan met een onhandige romanticus.
pi_190466214
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

TS begrijpt er inderdaad helemaal niets van. Ik vond jouw tip dat je niemand moet afwijzen die enige seksuele interesse heeft ook wel goed.

Kansen spreiden, dan is er op een gegeven moment vanzelf wel een meisje die haar benen spreidt. Of dat een mooie vrouw is, is een ander verhaal maar dan ben je wel van het gedoe af.
pi_190466257
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Welke strategie raad je mij dan wel aan?

Nederland komt pas in beeld als ik in één van de grote steden kan wonen, want daar is echt een actieve uitgaansscene. Ik ben mogelijkheden aan het zoeken om een urgentie te krijgen. De tips van bij een club of vereniging gaan lijkt wel goed maar pakte in werkelijkheid verkeerd uit. Daar heb ik geen zin meer in. Heeft mij alleen maar geld en gelazer gekost.

Wil het best nog een keer proberen...
pi_190466454
Het probleem met clubs en verenigingen is dat je dan weer te maken krijgt met een vast groepje waar je je tussen moet vechten. Als je niet zo dominant en sociaal bent blijf je maar een buitenbeentje. Vrouwen kijken daar op neer.

Ik heb altijd zo'n hekel aan de groepsdynamiek.... want als je introvert bent ben je altijd afhankelijk van de mensen die de groep domineren je bij hen in de smaak moet vallen. Krijg je ruzie met de leider... dan is het 9/10 zo dat de groep daarin mee gaat. Daarom heb ik liever 1-1 contact, genoeg vrienden... zit niet te wachten op van die grote groepen.
  zondag 15 december 2019 @ 22:04:49 #185
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190466482
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik kijk ook naar het belang van de kinderen. Lijkt me voor hen niet gunstig als ik in hun leven kom terwijl ik helemaal niet op hen zit te wachten. Kan haar moeilijk dwingen haar kinderen op straat te gooien.

Geen ervaring = naast geen seksuele ervaring zoals seks of zoenen ook nooit iets met relaties gedaan. Zodoende weet ik ook totaal niet hoe je moet flirten.

Ik krijg steeds de tips om gewoon mezelf te zijn, dat doe ik maar daar kom ik geen centimeter mee vooruit. Vrouwen stellen dat klaarblijkelijk niet op prijs.
Je wil toch alleen seks?
Dan kom je helemaal niet in het leven van die kinderen.

Nou ja, als het goed is dan. Als iemand die enkel seks wil je binnen no time ook in huis wil hebben terwijl de kinderen er zijn moet je het idd op een rennen zetten ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 15 december 2019 @ 22:09:46 #186
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190466597
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef osodevo het volgende:

[..]

Hij heeft makkelijk praten. De punten die hij opnoemt ben ik allang mee bezig, alleen de sportschool staat nog on hold omdat ik me wil richten op het bestuderen van het versieren. Want ik kan wel tig spieren hebben het leert mij niet hoe ik vrouwen moet versieren.
Ik denk dat de belangrijkste tip is dat je van je angst voor praten met vrouwen af moet komen.
En of je dat nu doet door naar zo'n club te gaan die leesfok.nl aanraad of door naar actieve hobby's te zoeken waar veel vrouwen zijn maakt niet zo uit.

Leer eens normaal omgaan met vrouwen, dat je niet dichtklapt, een gesprek gaande kan houden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190466605
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je wil toch alleen seks?
Dan kom je helemaal niet in het leven van die kinderen.

Nou ja, als het goed is dan. Als iemand die enkel seks wil je binnen no time ook in huis wil hebben terwijl de kinderen er zijn moet je het idd op een rennen zetten ;)
Ik wil geliefd en gewild worden.... maar bovenal succes worden met vrouwen.
pi_190466706
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik denk dat de belangrijkste tip is dat je van je angst voor praten met vrouwen af moet komen.
En of je dat nu doet door naar zo'n club te gaan die leesfok.nl aanraad of door naar actieve hobby's te zoeken waar veel vrouwen zijn maakt niet zo uit.

Leer eens normaal omgaan met vrouwen, dat je niet dichtklapt, een gesprek gaande kan houden.
Ik sta te trappelen om vrouwen te ontmoeten en ervaring met hen op te doen. Niet seks maar gewoon praten. Inderdaad. Maar waar? Ik probeer mijn uiterste bent om vrouwen op straat of boekwinkel aan te spreken maar het lukt gewoon niet. Ik durf niet. Hoe kom ik van die helse angst af?

Zoals ik al eerder aangaf... approach anxiety is een monster.
  zondag 15 december 2019 @ 22:16:50 #189
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190466808
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:10 schreef osodevo het volgende:

[..]

Je zei zelf dat je (iig de aankomende tijd) geen relatie wilde, maar seks.
Er zijn zat alleenstaande moeders die ook seks/ fijne aandacht willen, maar geen relatie, simpelweg omdat dat moeilijk past in hun leven op dat moment.
Het is dom die groep uit te sluiten voor je (korte termijn) doel.

Natuurlijk wil je geen complete mafkees, dat is logisch. Maar sluit niet teveel uit.
Je hebt blijkbaar al geen hele grote vijver om in te vissen. Die vijver nog kleiner maken maakt het enkel nog lastiger.
pi_190466865
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn zat alleenstaande moeders die ook seks/ fijne aandacht willen, maar geen relatie, simpelweg omdat dat moeilijk past in hun leven op dat moment.

Natuurlijk wil je geen complete mafkees, dat is logisch. Maar sluit niet teveel uit.
Je hebt blijkbaar al geen hele grote vijver om in te vissen. Die vijver nog kleiner maken maakt het enkel nog lastiger.
Voor een eerste keer moet je niet te kieskeurig zijn inderdaad. Als het doel seks is dan zou met wie niet zoveel uit moeten maken.
pi_190466897
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik wil best wel met ze naar bed gaan maar als ik die kinderen zie voel ik een soort van walging. Natuurlijk kan ik die kinderen niets kwalijk nemen maar wat nou als ik een relatie met haar wil. Dan moeten die kinderen wat mij betreft wel ergens anders geplaatst worden, want ik wil en kan geen stiefvader spelen.
  zondag 15 december 2019 @ 22:20:16 #192
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190466910
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:10 schreef osodevo het volgende:

[..]

Het is een cliché van jewelste maar als jij niet van jezelf houdt zal niemand anders dat wel doen.
Daar zit je hele probleem. Je investeert niet in jezelf, waarom zou een ander dat dan wel doen? Je bent niet tevreden met jezelf, waarom zou een ander dat dan wel zijn?
En de vrouwen die je benadert die zijn bij jou ook niet gewild of geliefd, je geeft er geen reet om en bent alleen in kut geïnteresseerd, dus waarom zouden ze jou willen of liefhebben?
  zondag 15 december 2019 @ 22:23:41 #193
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467019
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik wil best wel met ze naar bed gaan maar als ik die kinderen zie voel ik een soort van walging. Natuurlijk kan ik die kinderen niets kwalijk nemen maar wat nou als ik een relatie met haar wil. Dan moeten die kinderen wat mij betreft wel ergens anders geplaatst worden, want ik wil en kan geen stiefvader spelen.
Wil je neuken of niet?
Gewoon een hotelkamer boeken als de oppas thuis bij de koters is en klaar. Je hoeft die spruiten niet te zien en voor een ontmaagding heb je genoeg aan een ONS. Gewoon nooit meer contact opnemen met die vrouw.

Je ziet teveel beren op de weg. Zometeen durf je niet te neuken omdat die vrouw zwanger kan raken of dat je geen geld hebt voor een bruiloft. Je blijft smoezen verzinnen om maar niet te hoeven neuken. Ik heb echt een sterk vermoeden dat je een kasthomo bent, zo bang als jij bent voor seks met vrouwen.
  zondag 15 december 2019 @ 22:28:19 #194
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190467186
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik sta te trappelen om vrouwen te ontmoeten en ervaring met hen op te doen. Niet seks maar gewoon praten. Inderdaad. Maar waar? Ik probeer mijn uiterste bent om vrouwen op straat of boekwinkel aan te spreken maar het lukt gewoon niet. Ik durf niet. Hoe kom ik van die helse angst af?

Dat zijn dan ook lastige plaatsen. Je moet smooth/open/extrovert zijn wil je daar echt een gesprek aanknopen.
De meeste mensen zijn niet heel open op dat soort momenten. Zijn bezig met hun eigen gang gaan.
Dan zal je vrij veel afwijzing krijgen en daar moet je tegen kunnen.

Ga op dansles, theater, weet ik veel wat. Waar vrij veel vrouwen zijn en een open/positieve sfeer heerst.
Dan niet direct om te scoren, maar om vrijer te worden in contact maken en behouden.

Bij je 'daygame'. Ga eens niet voor contact gegevens, maar voor een oprechte glimlach. Voor gewoon een koetje en kalfje en niet meer dan dat.
Zorg eerst eens dat dat ontspannen gaat voordat je voor meer gaat.

Wat is er nodig om tot meer contact te komen? Denk daar eens over na en werk aan je fundament.
Nu begin je met bouwen aan je dak terwijl je nog geen fundament hebt.
Als je meer gaat werken aan de basis zal je zien waar het fout gaat en daaraan kunnen werken.
Sommige zaken zullen makkelijk gaan, maar als je van de basis af naar boven werkt ga je zien waar je aan moet werken. En zal dat stapje veel minder onmogelijk lijken. En vooral, dat stapje oplossen zal de hele keten veranderen.
pi_190467193
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 22:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wil je neuken of niet?
Gewoon een hotelkamer boeken als de oppas thuis bij de koters is en klaar. Je hoeft die spruiten niet te zien en voor een ontmaagding heb je genoeg aan een ONS. Gewoon nooit meer contact opnemen met die vrouw.

Je ziet teveel beren op de weg. Zometeen durf je niet te neuken omdat die vrouw zwanger kan raken of dat je geen geld hebt voor een bruiloft. Je blijft smoezen verzinnen om maar niet te hoeven neuken. Ik heb echt een sterk vermoeden dat je een kasthomo bent, zo bang als jij bent voor seks met vrouwen.
Zeker, maar dan moet ik ze wel eerst ontmoeten. Ik ben volop met Tinder, Happn en Bumble bezig maar tot nu toe nog geen matches gehad. Zeer frustrerend.
  zondag 15 december 2019 @ 22:29:32 #196
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190467223
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Als het goed is zie je geen kinderen als het geen opzet naar een relatie is. Iig niet irl.
  zondag 15 december 2019 @ 22:32:37 #197
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190467328
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef osodevo het volgende:

[..]

Is al eerder gezegd: ga praten met vrouwen waar je geen seks mee wilt. En met mannen. Oefen op normale gesprekken, kun je zo'n gesprek voeren dan kun je dat ook met vrouwen die wel je interesse hebben. Gewoon normaal gesprek. Als het klikt ga je naar stap 2: het flirten en versieren met het doel je seksuele interesse duidelijk te maken.
pi_190467362
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook lastige plaatsen. Je moet smooth/open/extrovert zijn wil je daar echt een gesprek aanknopen.
De meeste mensen zijn niet heel open op dat soort momenten. Zijn bezig met hun eigen gang gaan.
Dan zal je vrij veel afwijzing krijgen en daar moet je tegen kunnen.

Ga op dansles, theater, weet ik veel wat. Waar vrij veel vrouwen zijn en een open/positieve sfeer heerst.
Dan niet direct om te scoren, maar om vrijer te worden in contact maken en behouden.

Bij je 'daygame'. Ga eens niet voor contact gegevens, maar voor een oprechte glimlach. Voor gewoon een koetje en kalfje en niet meer dan dat.
Zorg eerst eens dat dat ontspannen gaat voordat je voor meer gaat.

Wat is er nodig om tot meer contact te komen? Denk daar eens over na en werk aan je fundament.
Nu begin je met bouwen aan je dak terwijl je nog geen fundament hebt.
Als je meer gaat werken aan de basis zal je zien waar het fout gaat en daaraan kunnen werken.
Sommige zaken zullen makkelijk gaan, maar als je van de basis af naar boven werkt ga je zien waar je aan moet werken. En zal dat stapje veel minder onmogelijk lijken. En vooral, dat stapje oplossen zal de hele keten veranderen.
Precies, dan moet ik eerst een huisje in de randstad zien te vinden. Daar zijn immers veel jonge vrouwen te vinden.
pi_190467415
Het probleem met Nederlandse vrouwen is dat zij kennelijk nare ervaringen hebben gehad met Turkse of Marokkaanse types en daardoor alle anderen over één hoop gooien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190467587
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef osodevo het volgende:
Het probleem met Nederlandse vrouwen is dat zij kennelijk nare ervaringen hebben gehad met Turkse of Marokkaanse types en daardoor alle anderen over één hoop gooien.

SPOILER
Zou wel kunnen upskeer nektasje? Halve liter nrg drank?
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')