Voor mij wel. Heb ze voor het uitkiezen. Ook niet altijd even leuk. Vind het echt verschrikkelijk om mensen af te wijzen. Voel me daar schuldig over op een of andere manier. Dan ghost ik liever mensen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
Doen vrouwen over het algemeen ook zoveel moeite voor mannen vraag ik me af. Ongelooflijk.
Alinea 1, spreid je energie en neem je rust. Ook Keulen en Hengelo zijn niet op een dag gebouwd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik me harder inspan dan ik eigenlijk kan, daardoor tegen een burn out aanloop. Er waren momenten dat ik voldoende moed had om op een dag 3 a 5 vrouwen aan te spreken die nog soms hun contactgegevens aan mij gaven maar nu lijkt alle energie uit mij gezogen te zijn. Wel de wil heb om vrouwen aan te spreken maar de moed er niet voor heb. Approach anxiety blijft een monster.
[..]
Ik ben teveel gericht op mijn omgeving... bang dat jaloerse mannen ingrijpen om zogezegd vrouwen te moeten beschermen of dat vrouwen het niet op prijs stellen dat ik ze op straat aanspreek.
Buitenland is inderdaad gemakkelijker dan in Nederland. Maar op zich maakt het ook weinig uit.... als je goed kan versieren kun je het overal toepassen.
Nou, dat valt reuze mee. Ik heb nog altijd enorme approach anxiety waar ik moeilijk vanaf kom. Het zijn echt hele specifieke momenten dat ik die angst niet heb. Daarom is nightgame een stuk beter , echter heb je daar andere obstakels.quote:Op zondag 15 december 2019 01:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wel knap dat je random vrouwen durft aan te spreken, dat doet niet iedereen. Houd je er wel soms dates aan over?
Wat doe je trouwens in het dagelijks leven? Werk, hobbies?
Nee, je bent op late leeftijd vanaf 0 begonnen en spreekt in korte tijd per dag 3 tot 5 vrouwen aan: daar mag je echt wel tevreden mee zijn. Het is een stap voorwaarts, je bent over de drempel en het kan geleidelijk alleen maar makkelijker voor je worden.quote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nou, dat valt reuze mee. Ik heb nog altijd enorme approach anxiety waar ik moeilijk vanaf kom. Het zijn echt hele specifieke momenten dat ik die angst niet heb. Daarom is nightgame een stuk beter , echter heb je daar andere obstakels.
Ik had mijzelf als doel gesteld om vóór 2020 van mijn maagdelijkheid af te raken. Bij nader inzien toch een stuk moeilijker dan verwacht. Daarom dat ik me zo hard in de rondte werk om dit te verwezelijken. Daarnaast moet ik al dit alles combineren met mijn werk, met een beetje goed plannen lukt dit wel maar bijzonder stressvol.quote:Op zondag 15 december 2019 17:20 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Alinea 1, spreid je energie en neem je rust. Ook Keulen en Hengelo zijn niet op een dag gebouwd.
Alinea 2, Het maakt wel degelijk gigantisch veel uit dat je in het buitenland makkelijker een vrouw zult krijgen. Het verschil is dat jij daar de prooi bent !! (Zie andere posts van mij).
Meestal stuur ik een berichtje maar nimmer een reactie terug gekregen. Moeilijk man.quote:Op zondag 15 december 2019 20:08 schreef Lunatiek het volgende:
Wat doe je eigenlijk met de contactgegevens die je hebt verzameld?
Loslaten bro.quote:Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef osodevo het volgende:
[..]
Meestal stuur ik een berichtje maar nimmer een reactie terug gekregen. Moeilijk man.
Voor een chick?quote:Op zondag 15 december 2019 19:41 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik had mijzelf als doel gesteld om vóór 2020 van mijn maagdelijkheid af te raken. Bij nader inzien toch een stuk moeilijker dan verwacht. Daarom dat ik me zo hard in de rondte werk om dit te verwezelijken. Daarnaast moet ik al dit alles combineren met mijn werk, met een beetje goed plannen lukt dit wel maar bijzonder stressvol.
Voor de jaarwisseling een nieuw ticket geboekt naar een niet nader te noemen toeristische bestemming in Europa. Dan moet het gebeuren! Als het dan niet lukt heb ik nog een ticket naar Azie standby staan.
Ja, ik ben in de meest letterlijke zin bereid om ver te gaan. In Nederland is het gewoon haast kansloos. Vrouwen lijken alleen nog knappe mannen te willen of mannen met status.quote:
Hoe oud ben je bro?quote:Op zondag 15 december 2019 20:25 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ja, ik ben in de meest letterlijke zin bereid om ver te gaan. In Nederland is het gewoon haast kansloos. Vrouwen lijken alleen nog knappe mannen te willen of mannen met status.
Ik merk dat in Nederland vrouwen niet eens met mij willen praten, in het buitenland krijg ik allerlei vragen en lijken vrouwen veel meer geïnteresseerd te zijn dan hier. Niet zozeer relatie of seks maar ook in vriendschappelijke zin.
Bijna 30.quote:
Met vrouwen die kinderen hebben is geen probleem. Voor een relatie moet je het niet doen als je het niet wil. Ik ben persoonlijk erg stellig daarmee. Seks prima, relatie nee.quote:Op zondag 15 december 2019 20:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
Bijna 30.
Weleens sjans gehad met een alleenstaande moeder (vriend probeerde mij te koppelen) maar zij had al 4 kinderen waarvan er 2 uit huis zijn geplaatst, ex in de bajes en had een voogd van de WSG.
Nou, om heel eerlijk te zijn haal ik daar mijn neus voor op.Geen zin om stiefvader te spelen en daarbij ook gedoe te hebben met haar ex mannen. Ik wil normale vrouwen ontmoeten.
Ik kijk ook naar het belang van de kinderen. Lijkt me voor hen niet gunstig als ik in hun leven kom terwijl ik helemaal niet op hen zit te wachten. Kan haar moeilijk dwingen haar kinderen op straat te gooien.quote:Op zondag 15 december 2019 20:35 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Met vrouwen die kinderen hebben is geen probleem. Voor een relatie moet je het niet doen als je het niet wil. Ik ben persoonlijk erg stellig daarmee. Seks prima, relatie nee.
Om de redenen die jij hebt aangehaald. Zeker vrouwen die voor haar 30ste al koters hebben. Die sla ik ook over. Voor een relatie, voor seks niet.
Geen ervaring met vrouwen: waar moet ik daar onder verstaan? Excuus als dit al eerder is vermeld. Ik heb niet alles bijgehouden.
Gewoon jezelf zijn tot een bepaalde hoogte. Beetje karakter vinden vrouwen ook wel fijn. Alleen moet je niet als een totale softie overkomen. En je moet nooit advies van vrouwen aannemen. Zij zullen nooit in je face zeggen wat je moet doen om je niet te kwetsen. Ze zijn conflictmijdend, zeker met dit onderwerp. Ze kiezen de meest veilige weg en zeggen maar dat je jezelf moet zijn. Dat is bullshit. Jezelf zijn moet op bepaalde hoogte. Een beetje leuk doen, beetje beter doen als je beter voorkomt en spelletjes spelen hoort er ook gewoon bij het daten. Al zeg ik niet dat je dit tot in de max moet doen. Je moet hierin een balans vinden.quote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar het belang van de kinderen. Lijkt me voor hen niet gunstig als ik in hun leven kom terwijl ik helemaal niet op hen zit te wachten. Kan haar moeilijk dwingen haar kinderen op straat te gooien.
Geen ervaring = naast geen seksuele ervaring zoals seks of zoenen ook nooit iets met relaties gedaan. Zodoende weet ik ook totaal niet hoe je moet flirten.
Ik krijg steeds de tips om gewoon mezelf te zijn, dat doe ik maar daar kom ik geen centimeter mee vooruit. Vrouwen stellen dat klaarblijkelijk niet op prijs.
Ja, nogal dom en afstandelijk. Bel ze op.quote:Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef osodevo het volgende:
[..]
Meestal stuur ik een berichtje maar nimmer een reactie terug gekregen. Moeilijk man.
Nee, denk niet dat ze dat op prijs stellen. Daarnaast krijg ik geen nummers, enkel instagram of soms een FB.quote:Op zondag 15 december 2019 21:00 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, nogal dom en afstandelijk. Bel ze op.
Nee, jij wilt topvrouwen ontmoeten en neuken. Terwijl je nog steeds niks hebt gedaan met de tips hier, waaronder "zorg dat je in godsnaam iets aan je gebit doet". Ja, in het buitenland zijn ze een slecht gebit gewend, Nederlandse vrouwen verwachten dat je met je basisverzekering er beter uit ziet. Ook "sportschool voor een beter uiterlijk en zelfvertrouwen" heb je naast je neergelegd. Net als alle andere tips waarbij je aan jezelf moet werken.quote:Op zondag 15 december 2019 20:33 schreef osodevo het volgende:
[..]
Bijna 30.
Weleens sjans gehad met een alleenstaande moeder (vriend probeerde mij te koppelen) maar zij had al 4 kinderen waarvan er 2 uit huis zijn geplaatst, ex in de bajes en had een voogd van de WSG.
Nou, om heel eerlijk te zijn haal ik daar mijn neus voor op.Geen zin om stiefvader te spelen en daarbij ook gedoe te hebben met haar ex mannen. Ik wil normale vrouwen ontmoeten.
Conclusie: je krijgt geen contactgegevens. Ze willen je niet en houden het veilig.quote:Op zondag 15 december 2019 21:07 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat ze dat op prijs stellen. Daarnaast krijg ik geen nummers, enkel instagram of soms een FB.
Dit ja, TS. Doe er wat mee.quote:Op zondag 15 december 2019 21:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, jij wilt topvrouwen ontmoeten en neuken. Terwijl je nog steeds niks hebt gedaan met de tips hier, waaronder "zorg dat je in godsnaam iets aan je gebit doet". Ja, in het buitenland zijn ze een slecht gebit gewend, Nederlandse vrouwen verwachten dat je met je basisverzekering er beter uit ziet. Ook "sportschool voor een beter uiterlijk en zelfvertrouwen" heb je naast je neergelegd. Net als alle andere tips waarbij je aan jezelf moet werken.
Terwijl het heel simpel is: vrouwen willen iemand die zichzelf serieus neemt, die aan zichzelf werkt, die moeite doet. Hoeft niet eens 100% te lukken, de inzet is al een hoop waard. Tenslotte kunnen ze als puntje bij paaltje komt beter een dildo nemen als jij geen moeite wilt doen.
Jij blijft maar focussen op dat gebit hé. Zoals ik eerder al aangaf valt dat eigenlijk reuze mee. Desalniettemin ben ik daarmee bezig. Ik moet alleen nog de financiering voor elkaar krijgen. Voor alle duidelijkheid, de basisverzekering vergoed dit niet! Ik moet alles zelf betalen en heb geen geldboom waar ik even een paar duizend euro van kan plukken.quote:Op zondag 15 december 2019 21:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, jij wilt topvrouwen ontmoeten en neuken. Terwijl je nog steeds niks hebt gedaan met de tips hier, waaronder "zorg dat je in godsnaam iets aan je gebit doet". Ja, in het buitenland zijn ze een slecht gebit gewend, Nederlandse vrouwen verwachten dat je met je basisverzekering er beter uit ziet. Ook "sportschool voor een beter uiterlijk en zelfvertrouwen" heb je naast je neergelegd. Net als alle andere tips waarbij je aan jezelf moet werken.
Terwijl het heel simpel is: vrouwen willen iemand die zichzelf serieus neemt, die aan zichzelf werkt, die moeite doet. Hoeft niet eens 100% te lukken, de inzet is al een hoop waard. Tenslotte kunnen ze als puntje bij paaltje komt beter een dildo nemen als jij geen moeite wilt doen.
Hij heeft makkelijk praten. De punten die hij opnoemt ben ik allang mee bezig, alleen de sportschool staat nog on hold omdat ik me wil richten op het bestuderen van het versieren. Want ik kan wel tig spieren hebben het leert mij niet hoe ik vrouwen moet versieren.quote:
Ik lees echt nooit een positief verhaal van je over je ontmoetingen in die verre landen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef osodevo het volgende:
[..]
Jij blijft maar focussen op dat gebit hé. Zoals ik eerder al aangaf valt dat eigenlijk reuze mee. Desalniettemin ben ik daarmee bezig. Ik moet alleen nog de financiering voor elkaar krijgen. Voor alle duidelijkheid, de basisverzekering vergoed dit niet! Ik moet alles zelf betalen en heb geen geldboom waar ik even een paar duizend euro van kan plukken.
Vervanging van alle kleding staat op de planning voor 2020. Al is dat denk ik niet zozeer het probleem, meeste mensen zeggen dat er weinig mis is hoe ik me kleed. Ook tijdens het uitgaan zie ik nauwelijks verschil. Zie zelfs veel mannen in goedkope kleding rondlopen.
Sportschool ben ik ook mee bezig maar ik hoor tegenstrijdige adviezen dat een beetje aan de gewichten hangen mij niet beter maakt in het versieren van vrouwen. Ik heb altijd een normaal postuur gehad, geen overgewicht... toch is het mij nooit gelukt een vriendin te krijgen.
Geen moeite doen? Gozer, ik ben sinds 2017 doorlopend bezig... weliswaar nu veel actiever geworden, haast te actief geworden dat ik tegen een burn out aanloop. Ik vlieg de halve wereld rond. Hoe kun je nou zeggen dat ik geen moeite doe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |