abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190402914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb je nergens verweten van een gebrek aan empathie.
Ik zei ook niet letterlijk door jou persoonlijk, maar dat had ik duidelijker kunnen verwoorden ja.

quote:
We weten niet of TS serieus is of maar aan het trollen. Die lange teksten van je zijn erg aardig, maar ook slechts theorie. Hoe dat in de praktijk uitvalt weet jij niet, tenzij je man bent, nagenoeg hetzelfde als TS en daardoor ervaring hebt hiermee.
Volgens mij verwoord ik het lang niet zo stellig als je nu wil doen overkomen. Ook als man met vergelijkbare ervaring kun je het niet met zekerheid voorspellen. Het idee lijkt me dan ook dat er geen kant-en-klare gebruiksaanwijzing is en juist daarom interessant om meerdere invalshoeken te bespreken en waarom die zouden kunnen werken. Dat kan ts meenemen in zijn denkproces en lijkt me leerzamer dan klakkeloos x of y opvolgen omdat iemand zegt dat het de oplossing zou zijn.

quote:
Wat moet hij moederziel alleen in het buitenland? Hier heeft hij tenminste zijn vrienden en waarschijnlijk een baan. Die centjes zullen in buitenland heel snel vervliegen en wat moet hij dan? Hoeveel weken kan hij maximaal opnemen? 4? Je verwacht in 4 weken toch geen wereldwonderen? Hij moet dan weer terug, dat gaat nog meer centjes en nog meer tijd kosten. Ondertussen hier nog steeds geen huis, niks, want die centjes gaan naar verre reizen als de Filipijnen.
Goede punten, maar ze gaan wel weer voorbij aan wat ts zijn doel nou eigenlijk is.
Wie heeft het hier over een wereldwonder? Als hij gewoon een keer seks wil om zijn maagdelijkheid te verliezen dan verschilt dat nogal van denken dat je daar een crashcourse suave opdoet ofzo en thuiskomt als een halfgod waar ineens ook alle vrouwtjes hier acuut van de barkruk soppen.
Het laatste is een stuk minder realistisch dan gewoon een keer van bil gaan, ook al zou dat alleen maar omdat je daar als westerling een statussymbool bent zijn. Ze staan daar doorgaans meer open voor gesprekken, dus dat is een drempel minder voor ts en dus ander oefenmateriaal dan hier. En dan lijken vier weken niet compleet abnormaal voor zo een doel als ontmaagden en iets meer zekerheid ontwikkelen omdat je iets meer ervaring hebt opgebouwd.

Zo te lezen is hij nu ook alleen in het buitenland en hebben zijn vrienden thuis hem en zichzelf ook nog niet aan de vrouw kunnen helpen. Het zou ook een optie kunnen zijn om een van de vrienden mee te vragen als hij niet alleen zou willen. Maar goed, ts moet zelf maar aangeven wat zijn prioriteiten zijn. Als hij wat betreft werk en inkomen sowieso voorlopig niet in aanmerking komt voor een aardige woning en zo een vakantie hem wel wat stappen kan laten maken, vind ik het geen onbegrijpelijke beslissing om te maken. Mits hij wel realistisch blijft..
pi_190402962
Al 19328329 posts. :')

Op ieder potje past een dekseltje.

Zo moeilijk is het niet, gewoon beter je best doen.
pi_190403009
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ga naar Brazilie dan, ik hoorde dat de vrouwen daar enorm dankbaar zijn als je ze gewoon aanspreekt
Ook alleen maar in het Portugees. Niet een makkelijke taal...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190403109
Door een makkelijker speelveld in het buitenland te kiezen haal je jezelf wel naar beneden naar 'een lager niveau' terwijl TS er misschien wel op gebrand is te slagen in de 'premium klasse'.
Ik bewonder TS voor zijn doorzettingsvermogen. _O_

Maar goed, eerder schreef je dat wanneer het langer duurt de kans op een afwijzing toeneemt. Misschien moet je je daar op richten voorlopig? Als jij op je gemak een gesprek kunt voeren gaat er een wereld voor je open.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:29:07 #130
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_190410820
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:06 schreef Holenbeer het volgende:

Ik ken de PUA (Poeha?) niet, maar probeer jij eens oprecht interesse te tonen en vragen te stellen die in je opkomen als zij iets verteltt. Ben je al heel ver
Weet wel USP (Unique selling point). Dat kan vanalles zijn. Sommige mensen gebruiken USP's om een vrouw tot nader contact en kennismaking te verleiden. Is een heel verhaal an sich! Ander keer doen we die.

Oprecht interesse tonen. probeer het maar eens uit, en interesseer je echt voor die gesprekspartner. laat hem of haar praten over zijn / haar hobbies, of baan, of familiesituatie. OF wat dan ook. School, mannen, vrouwen, kinderen, geloof, mode, brexit enz.
Ga er helemaal in op, volg het echt, niet doen alsof. En je zult (vaak tot eigen verbazing) merken dat er opeens 1,5 uur om zijn zonder dat je je verveeld hebt. Neem mij nou, de dingen ie jullie interesseren, drugs en zo _O- interesseren mij niet. Maar als ik met ze iemand praat, en echt doorvraag en op allerlei details inga, dus het naadje van de kous wil weten, dan is het wel interessant. Niet als je maar doet alsof het je interesseert en maar met een half oor luistert.
Mijn probleem daarbij is wel dat ik vaak bij een tweede treffen (toevallig, geen afspraakje) dan verveeld ben want het nieuwe is ervan af. Maar men hoeft ook niet ieder keer weer een super gesprek te voeren, als je maar zover komt, bent dat je een avond goed en diepgaand met elkaar gesproken hebt.

Probeer het eens, wat heb je te verliezen. Zoek (in het internet?) enkele manieren om een gesprek te beginnen en vooral ook door te laten gaan. Is niks moeilijks of geheimzinnigs of PUA (Poeah?) aan maar bv ...
gesloten vraag, kun je met ja of nee beantwoorden. En dat risico loop je dan ook, dat je 3 x ja of mee krijgt en dan weet je het niet meer en druip je af.
Dus, open vraag, vraag zodanig dat men NIET met ja of nee antwoorden kan. Welke vragen? Juist, makkelijk,, vragen beginnend met woorden met een W. Welke waar, wat waarom wie wanneer. Okay, dan voornaamwoord (meen tenminste dat het die zijn) erbij. Van wie, om wie, met wie, op wie, naast wie enz. En idem, met die andere w woorden, Van waar waarnaast, enz.
En dan bedenk je nog veel meer woorden voor open vragen. Hoe, Hoeveel, hoe mooi, hoe luid. Ga er eens een middag aan zitten en maak een lijst. Die hoef je niet uit je hoofd te leren, als je het idee door hebt is voldoende.
Vraag je iets, je krijgt een antwoord, vraag dan eens om nadere uitleg. Hoe bedoel je dat? Hee, apart, waarom ... kies je, wil je, bla bla. En luister ook naar het antwoord, zodat je daar verder op kunt inspelen.
Dit klinkt nogal gekunsteld, maar zo gáán goede gesprekken. En let op, het maakt niet uit met wie je spreekt, m /v / oud / jong / intelligent of eenvoudig mens, je leert makkelijker met allerlei mensen te spreken, en mensen aan te spreken. En ondertussen oefen je je verbale vaardigheden = (goed met mensen kunnen spreken) en dus ook met leden van het andere geslacht (want echt niet alle vrouwen of meiden kunnen goed spreken, zeker als ze verlegen zijn in contacten met het andere geslacht, wij mannen).

Als je er zo over nadenkt is het voor een man eigenlijk makkelijker, want als ie een gesprek begint met een vrouw heeft ie een (gemiddeld genomen) betere, vaardigere gesprekspartner, dus hoeft zich minder in te spannen. Zoiets als met dansen, als man doe je een stapje naar voor en dan een naar achter en als je een goede vrouwelijke dans partner hebt wervelt die dan om je heen en dan lijkt het heel wat, en het leuke is dat ze ook nog blij is want jij hebt haar de gelegenheid gegeven te dansen, te tonen wat ze kan, dansen wat ze dus graag doet.
Met een gesprek dus ook, de beste gesprekspartners zijn vaak zij die weinig spreken maar goed luisteren, maar het gesprek wel aan de gang houden.
Duurt het te lang, ga naar het toilet oid en bij terugkomst begin je over een ander onderwerp.
Probeer het maar, en je zult zien, in het begin lukt het 1 op de 4 keer, en naarmate je oefent en doet wordt het percentage hoger. Vergeet niet dat je ook met die oude man of vrouw aan bushalte of in de wachtkamer of enz. dit kunt doen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:36:52 #131
450228 LeesFoknl
pi_190410859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 19:06 schreef Holenbeer het volgende:
Ts, al eens gedacht om naar de hoeren te gaan? Kost wat, maar gegarandeerd succes. Je leert het daarnaast ook van een 'oude fiets'

Beetje eigenaardig, bij hoeren denken aan een oude fiets.
Het zijn zelden oude fietsen, maar vaak heel mooie sportieve en regelmatig gebruikte fietsen met veel versnellingen, zodat je je goed kunt uitleven. In prima staat, goed onderhouden en regelmatig gesmeerd!

En een ouwe fiets, ach, als je zelf ook wat ouder bent en meer in bent voor een rustig en relaxed ritje, niet te lang niet tekort, met niet al te veel bergetappes erin, dan voldoen die ook prima. Tis maar wat je wilt.
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:03:57 #132
450228 LeesFoknl
pi_190410969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:40 schreef osodevo het volgende:

[..]

[..]

Je hebt zeker een punt. Het punt is dat het project zo groot is en ik niet de skills heb een serieus plan op te zetten. Ik mis daar gewoon de kennis voor, Daarom wil ik zo graag iemand die mij daarbij helpt. Een plan opzetten en stap voor stap ontwikkelen.
[..]

Ik ben geen slachtoffer, zo voel ik mij niet. Ik ben alleen een beetje radeloos dat ik alles uit de kast heb getrokken maar nog steeds geen deuk in een pakje boter sla. Mijn versierpogingen niet effectief zijn. Vrouwen vinden mij kennelijk niet interessant genoeg, dus werk aan de winkel. Daar wil ik actief aan gaan werken maar ik weet niet waar ik eerst aan moet beginnen. Nieuwe garderobe, gebit verbouwen, versiertraining e.d. zoveel te doen dat je niet meer weet waar je moet beginnen
Sorry Osedevo, maar jij hebt hier en in andere topics al zo gigantisch veel tips gekregen, inclusief van mij. Je hebt hele plannen van aanpak gekregen. Maar mij valt op dat jij, zogauw het echt concreet wordt, je niet meer of nog maar heel weinig reageert, om dan later weer opnieuw uitgebreid met je probleem te komen.

Ik denk dus dat je gewoon angst hebt, krijgt, zo gauw het concreet wordt. Dus het moment dat alles besproken en zelfs voorgekauwd is, dat je die stap moet maken, dat je daar niet overheen komt.

Ik ga echt niet alles teruglezen maar ik meen me te herinneren; je gaat richting de 30 jaar, hebt meen ik nog geen sex gehad, en er is dringend behoefte aan enige restauratie werkzaamheden aan je gebit, en wat leuke kleding en een goede kapper bezoeken.

Dus, misschien toch niet voor niks, en anders maar voor anderen met soortgelijke problemen ...... get ont-maagd. Bij voorkeur (ik adviseer) ga naar de sexsauna, veel mag, niets moet, en zit een dan 15 uren tussen de mooie jonge schaars geklede vrouwen met zoveel eten en drinken als je wilt voor 40-60 euro per dag. Springt er eentje echt uit voor jou, vertel die je probleem en zij zal je duidelijk maken dat ze voor 100 euro jou in een uurtje op een biezonder plezierige wijze van dat probleem afhelpt.

Dat ander probleem, heb ik ook al geschreven, bel morgen de tandarts voor een afspraak. Heb je GEEN goede tandartsverzekering, je kunt deze maand nog een andere verzekeraar nemen of bij je oude ziektekostenverzekering een uitgebreider tandartsenpakket nemen.

Kapper, gewoon een doorsnee goede kapper is voldoende. Zeg gewoon ... knip maar wat mij goed staat. Die weten dat beter dan jij of ik.
Kleren, ga niet in een goedkope flodder zaak maar laat je ook niet het vel over de oren trekken in een of andere dure boutique. Gewoon een beetje gewoon, V en A of C en D of zo. Of de Bienenkorb maar die is al wat duurder.

Begin dan met oefenen met spreken met vrouwen en met andere mensen en je hebt al een reuzensprong gemaakt!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 03:33:58 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:05:09 #133
450228 LeesFoknl
pi_190410975
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Het is toch ook oprecht creepy? Trucjes aanleren om een "SDL" te kunnen krijgen :') als je een extraverte player bent ok, sommige vrouwen houden van dat soort types.

SDL? Watisdat?
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:11:30 #134
450228 LeesFoknl
pi_190411000
quote:
3s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:32 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Dat ook. Maar met een vakantie op de Filipijnen heb je naast makkelijk gratis sex ook nog eens mooi weer en je kan daar mooie boottochtjes maken en vissen en shit.
Nou, met shit zou ik toch wel een beetje voorzichtig zijn daar!

-O-
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:19:34 #135
450228 LeesFoknl
pi_190411028
quote:
3s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:36 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Drank, aandacht en een paspoort in het vooruitzicht.
Drank? Neen, nauwelijks een, en daar moet je met een boog omheen lopen. Dat is voor een vrouw absoluut not done, zeg maar a-sociaal daar. Ook onder prostituees, gelegenheidsprostituees en free lancers heb je weer veel verschillende rangen en standen.
Van het lief vrouwtje met 4 kinderen thuis, zonder man en inkomen tot een shabu oid gebruikster.

Aaandacht geven, moet je zeker doen, anders leer je haar toch nooit kennen.

Een pas kan ze zo afhalen, als ze het geld heeft. Maar het aantal landen dat ze mag bezoeken is beperkt. Naar EU Australië USA de Arabische landen enz. moet ze dan een visum voor krijgen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:26:09 #136
450228 LeesFoknl
pi_190411042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Als het hier al niet lukt zou ik geen moeite steken in naar de Filipijnen afreizen om daar een of andere golddigger op te doen. En je moet ook wel houden van dat Aziatische uiterlijk.
Wat moet ik daar nou op zeggen? Golddigger. ja, die heb je daar ook. En ook 40 jaar oude maagden die voor 1 miljoen peso (= 16.000 euro is daar een leuk nieuw huisje) nog niet met je meegaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 03:53:15 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:48:14 #137
450228 LeesFoknl
pi_190411083
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

@:LeesFokNL wil ts vast wel uitleggen hoe dat het beste kan met wat voor meiden.
Het recept daarvoor is redelijk simpel, vraag een die je sympathiek vindt en beetje qua leeftijd, en jouw type bv. sportief met een groepje in een boot, vissen, op een onbewoond eiland overnachten met de groep de gevangen vis grillen, of liever hele dag luieren op het strand of 's avonds party tot de ochtend, daarma slapen, laat opstaan, lang douchen en tuttelen, dan als de zon weg is om 18.00 richting restaurant en bar. Of karaoke (brrr). Weg uit Manila en paar weekjes naar white beach

Nu, die vraag je als guide. Duizend peso is 16 euro loon per dag en jij betaalt alle onkosten. Je huurt gewoon dus een vriendin, guide en tolk.In één persoon. Wel goed afspreken; per dag inhuren en betaal haar ook per dag. Valt het tegen of zeurt ze de hele dag voor jurkjes of tassen dan geef je haar één dag dubbel loon ( voor transportation) en dat ze mag gaan.

Wat heb ik al Nederlandse mannen gelukkig gemaakt. Nu, meer dan 10 jaren na datum, zeggen die nog, dat waren echt de mooiste weken van mijn leven! En wat zeg ik dan? Ik zeg dan, tja, ze heeft nog lang gehuild die dag dat je terugvloog, ze had zo graag voor altijd bij je willen blijven.
En dan lieg ik geen woord! Dan zie je ze kijken en de hersenen kraken!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 03:55:15 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:50:59 #138
450228 LeesFoknl
pi_190411090
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

TS moet gewoon stoppen met op zoek gaan naar sex en op zoek gaan naar een vrouw (hier in Nederland) voor vriendschap, om leuke dingen mee te doen. Die relatie en sex komen dan wel vanzelf.
Ja, dat kan ook, het is maar wat je wilt, en wat je lukt. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 02:56:42 #139
450228 LeesFoknl
pi_190411107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ga naar Brazilie dan, ik hoorde dat de vrouwen daar enorm dankbaar zijn als je ze gewoon aanspreekt
Puh, Filipijnen ook!
Een blanke Americano! Kan ik eindelijk eens tonen hoe goed mijn Engels wel is (ahum _O- )

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 11:20:15 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 03:12:08 #140
450228 LeesFoknl
pi_190411132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat moet hij moederziel alleen in het buitenland? Hier heeft hij tenminste zijn vrienden en waarschijnlijk een baan. Die centjes zullen in buitenland heel snel vervliegen en wat moet hij dan? Hoeveel weken kan hij maximaal opnemen? 4? Je verwacht in 4 weken toch geen wereldwonderen? Hij moet dan weer terug, dat gaat nog meer centjes en nog meer tijd kosten. Ondertussen hier nog steeds geen huis, niks, want die centjes gaan naar verre reizen als de Filipijnen.
Nu spreek ik uit ervaring, ik weet van enkele mannen dat hun hele kijk op zichzelf, en daardoor hun gevoel voor eigenwaarde, zelfvertrouwen, door 3-4 weken Filipijnen, dusdanig veranderd was dat daarna hun hele leven veranderde.
Sommige mannen moeten gewoon over een bepaalde drempel heen, en als dat dan een drempel is die in de Filipijnen slechts zo hoog is als een blad papier......
Als je altijd hebt ervaren en daardoor het idee hebt dat je op relationeel vlak helemaal niks bent of waard bent, en je ervaart in 4 weken 'n keer of 10 dat een vrouw interesse in je toont, en je als maagd gaat en na terugkomst zo even tussen neus en lippen door kunt zeggen, och, die sex, de eerste 12 x was spannend maar daarna is het alleen nog maar lekker. Nou, dat kan je een ontieglijke egoboost geven!

:Y :Y :Y
  vrijdag 13 december 2019 @ 03:14:06 #141
450228 LeesFoknl
pi_190411135
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:41 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Mijn tip om paar keer goed naar de hoeren te gaan was best serieus hoor.
Je krijgt dan in ieder geval ervaring met seks en hoeft je vooraf al niet zenuwachtig te maken over 'wat als' je date wel seks wil.
Die ervaring en zelfvertrouwen dat je weet hoe het moet straal je ook vanzelf uit
Juist !!!! Héél goed, vind ik ook! En ik ben oud en kan het dus weten! O~)
  vrijdag 13 december 2019 @ 03:18:54 #142
450228 LeesFoknl
pi_190411143
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ook alleen maar in het Portugees. Niet een makkelijke taal...
Juist! En misschien wel een beetje veel temperament mocht het wat serieuzer worden.
Filipina's zijn meestal lief.
  vrijdag 13 december 2019 @ 03:22:55 #143
450228 LeesFoknl
pi_190411151
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef Koral het volgende:
Door een makkelijker speelveld in het buitenland te kiezen haal je jezelf wel naar beneden naar 'een lager niveau' terwijl TS er misschien wel op gebrand is te slagen in de 'premium klasse'.

Ik wil ts-er en soortgelijken heel graag helpen, maar nu (ik bewonder TS-er voor zijn doorzettingsvermogen) overdrijf je.
Ik vind dat hij veel om de hete brei heen draait maar niet echt ... euh.... "ter zake" komt.
Of, om het maar eens zo te zeggen, hij moet "hem" eens diep in die hete brei steken. Dan is ie al voor de helft van zijn probleem af!
pi_190412097
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 03:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik wil ts-er en soortgelijken heel graag helpen, maar nu (ik bewonder TS-er voor zijn doorzettingsvermogen) overdrijf je.
Ik vind dat hij veel om de hete brei heen draait maar niet echt ... euh.... "ter zake" komt.
Of, om het maar eens zo te zeggen, hij moet "hem" eens diep in die hete brei steken. Dan is ie al voor de helft van zijn probleem af!
_O- _O- Wel schitterend verwoord.
  vrijdag 13 december 2019 @ 08:57:45 #145
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190412163
quote:

[..]

Brij, niet brei.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_190412393
quote:

[..]

:|W
Het duurde even voordat ik de dubbelzinnigheid door had
:')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:24:03 #147
450228 LeesFoknl
pi_190414509
Amateur, maar is niet erg, kunt niet alles hebben.
En als ik moest kiezen, de wijsheid van nu of jong van jaren, dan wist ik het wel ....
Gewoon beide !!

Maar het was ook fout geschreven, dus begrijpelijk dat het even duurde.
Zo zie je maar eer hoe belangrijk taal is, communicatie, kunnen communiceren.

En dat ervaar je het sterkst in een relatie met een buitenlandse, of tijdens het leven in het buitenland.

Tja, zo is er altijd wat, meen je dat je er uit bent daagt weer een nieuw probleem op. Heb je eindelijk een mooie leuke zorgzame lieve vrouw krijg je dit weer ....

8)7

[ Bericht 33% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 11:39:54 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:34:37 #148
450228 LeesFoknl
pi_190414686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Brij, niet brei.
je hebt gelijk. Heb het wel moeten opzoeken.
Als Limburger heb ik het ezelsbruggetje, in het Limburgs een ie, dan s het in het Nederlands een lange ij. Ijsje is ieske, pijn is pien. Is het Limburgs een ei (eitje) dan is het dus een ei.
Maar brij is brie, dat ken ik niet.
De enge brie die ik ken is die Franse kaas.

Maar gelijk heb je! Zo leer je hier nog eens wat!
Zal deze fout dan ook niet corrigeren, ter lering (zie mijn onderschrift :) ).

[ Bericht 9% gewijzigd door LeesFoknl op 13-12-2019 11:41:49 ]
pi_190443385
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 02:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Sorry Osedevo, maar jij hebt hier en in andere topics al zo gigantisch veel tips gekregen, inclusief van mij. Je hebt hele plannen van aanpak gekregen. Maar mij valt op dat jij, zogauw het echt concreet wordt, je niet meer of nog maar heel weinig reageert, om dan later weer opnieuw uitgebreid met je probleem te komen.

Ik denk dus dat je gewoon angst hebt, krijgt, zo gauw het concreet wordt. Dus het moment dat alles besproken en zelfs voorgekauwd is, dat je die stap moet maken, dat je daar niet overheen komt.

Ik ga echt niet alles teruglezen maar ik meen me te herinneren; je gaat richting de 30 jaar, hebt meen ik nog geen sex gehad, en er is dringend behoefte aan enige restauratie werkzaamheden aan je gebit, en wat leuke kleding en een goede kapper bezoeken.

Dus, misschien toch niet voor niks, en anders maar voor anderen met soortgelijke problemen ...... get ont-maagd. Bij voorkeur (ik adviseer) ga naar de sexsauna, veel mag, niets moet, en zit een dan 15 uren tussen de mooie jonge schaars geklede vrouwen met zoveel eten en drinken als je wilt voor 40-60 euro per dag. Springt er eentje echt uit voor jou, vertel die je probleem en zij zal je duidelijk maken dat ze voor 100 euro jou in een uurtje op een biezonder plezierige wijze van dat probleem afhelpt.

Dat ander probleem, heb ik ook al geschreven, bel morgen de tandarts voor een afspraak. Heb je GEEN goede tandartsverzekering, je kunt deze maand nog een andere verzekeraar nemen of bij je oude ziektekostenverzekering een uitgebreider tandartsenpakket nemen.

Kapper, gewoon een doorsnee goede kapper is voldoende. Zeg gewoon ... knip maar wat mij goed staat. Die weten dat beter dan jij of ik.
Kleren, ga niet in een goedkope flodder zaak maar laat je ook niet het vel over de oren trekken in een of andere dure boutique. Gewoon een beetje gewoon, V en A of C en D of zo. Of de Bienenkorb maar die is al wat duurder.

Begin dan met oefenen met spreken met vrouwen en met andere mensen en je hebt al een reuzensprong gemaakt!
Het is meer zo dat ik me harder inspan dan ik eigenlijk kan, daardoor tegen een burn out aanloop. Er waren momenten dat ik voldoende moed had om op een dag 3 a 5 vrouwen aan te spreken die nog soms hun contactgegevens aan mij gaven maar nu lijkt alle energie uit mij gezogen te zijn. Wel de wil heb om vrouwen aan te spreken maar de moed er niet voor heb. Approach anxiety blijft een monster.

quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef Koral het volgende:

Maar goed, eerder schreef je dat wanneer het langer duurt de kans op een afwijzing toeneemt. Misschien moet je je daar op richten voorlopig? Als jij op je gemak een gesprek kunt voeren gaat er een wereld voor je open.
Ik ben teveel gericht op mijn omgeving... bang dat jaloerse mannen ingrijpen om zogezegd vrouwen te moeten beschermen of dat vrouwen het niet op prijs stellen dat ik ze op straat aanspreek.

Buitenland is inderdaad gemakkelijker dan in Nederland. Maar op zich maakt het ook weinig uit.... als je goed kan versieren kun je het overal toepassen.
  zondag 15 december 2019 @ 01:13:44 #150
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190449189
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:08 schreef osodevo het volgende:

[..]

Het is meer zo dat ik me harder inspan dan ik eigenlijk kan, daardoor tegen een burn out aanloop. Er waren momenten dat ik voldoende moed had om op een dag 3 a 5 vrouwen aan te spreken die nog soms hun contactgegevens aan mij gaven maar nu lijkt alle energie uit mij gezogen te zijn. Wel de wil heb om vrouwen aan te spreken maar de moed er niet voor heb. Approach anxiety blijft een monster.
[..]

Ik ben teveel gericht op mijn omgeving... bang dat jaloerse mannen ingrijpen om zogezegd vrouwen te moeten beschermen of dat vrouwen het niet op prijs stellen dat ik ze op straat aanspreek.

Buitenland is inderdaad gemakkelijker dan in Nederland. Maar op zich maakt het ook weinig uit.... als je goed kan versieren kun je het overal toepassen.
Wel knap dat je random vrouwen durft aan te spreken, dat doet niet iedereen. Houd je er wel soms dates aan over?

Wat doe je trouwens in het dagelijks leven? Werk, hobbies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')