Ik zei ook niet letterlijk door jou persoonlijk, maar dat had ik duidelijker kunnen verwoorden ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb je nergens verweten van een gebrek aan empathie.
Volgens mij verwoord ik het lang niet zo stellig als je nu wil doen overkomen. Ook als man met vergelijkbare ervaring kun je het niet met zekerheid voorspellen. Het idee lijkt me dan ook dat er geen kant-en-klare gebruiksaanwijzing is en juist daarom interessant om meerdere invalshoeken te bespreken en waarom die zouden kunnen werken. Dat kan ts meenemen in zijn denkproces en lijkt me leerzamer dan klakkeloos x of y opvolgen omdat iemand zegt dat het de oplossing zou zijn.quote:We weten niet of TS serieus is of maar aan het trollen. Die lange teksten van je zijn erg aardig, maar ook slechts theorie. Hoe dat in de praktijk uitvalt weet jij niet, tenzij je man bent, nagenoeg hetzelfde als TS en daardoor ervaring hebt hiermee.
Goede punten, maar ze gaan wel weer voorbij aan wat ts zijn doel nou eigenlijk is.quote:Wat moet hij moederziel alleen in het buitenland? Hier heeft hij tenminste zijn vrienden en waarschijnlijk een baan. Die centjes zullen in buitenland heel snel vervliegen en wat moet hij dan? Hoeveel weken kan hij maximaal opnemen? 4? Je verwacht in 4 weken toch geen wereldwonderen? Hij moet dan weer terug, dat gaat nog meer centjes en nog meer tijd kosten. Ondertussen hier nog steeds geen huis, niks, want die centjes gaan naar verre reizen als de Filipijnen.
Ook alleen maar in het Portugees. Niet een makkelijke taal...quote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ga naar Brazilie dan, ik hoorde dat de vrouwen daar enorm dankbaar zijn als je ze gewoon aanspreekt
Weet wel USP (Unique selling point). Dat kan vanalles zijn. Sommige mensen gebruiken USP's om een vrouw tot nader contact en kennismaking te verleiden. Is een heel verhaal an sich! Ander keer doen we die.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:06 schreef Holenbeer het volgende:
Ik ken de PUA (Poeha?) niet, maar probeer jij eens oprecht interesse te tonen en vragen te stellen die in je opkomen als zij iets verteltt. Ben je al heel ver
Beetje eigenaardig, bij hoeren denken aan een oude fiets.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:06 schreef Holenbeer het volgende:
Ts, al eens gedacht om naar de hoeren te gaan? Kost wat, maar gegarandeerd succes. Je leert het daarnaast ook van een 'oude fiets'
Sorry Osedevo, maar jij hebt hier en in andere topics al zo gigantisch veel tips gekregen, inclusief van mij. Je hebt hele plannen van aanpak gekregen. Maar mij valt op dat jij, zogauw het echt concreet wordt, je niet meer of nog maar heel weinig reageert, om dan later weer opnieuw uitgebreid met je probleem te komen.quote:Op donderdag 12 december 2019 01:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
[..]
Je hebt zeker een punt. Het punt is dat het project zo groot is en ik niet de skills heb een serieus plan op te zetten. Ik mis daar gewoon de kennis voor, Daarom wil ik zo graag iemand die mij daarbij helpt. Een plan opzetten en stap voor stap ontwikkelen.
[..]
Ik ben geen slachtoffer, zo voel ik mij niet. Ik ben alleen een beetje radeloos dat ik alles uit de kast heb getrokken maar nog steeds geen deuk in een pakje boter sla. Mijn versierpogingen niet effectief zijn. Vrouwen vinden mij kennelijk niet interessant genoeg, dus werk aan de winkel. Daar wil ik actief aan gaan werken maar ik weet niet waar ik eerst aan moet beginnen. Nieuwe garderobe, gebit verbouwen, versiertraining e.d. zoveel te doen dat je niet meer weet waar je moet beginnen
SDL? Watisdat?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is toch ook oprecht creepy? Trucjes aanleren om een "SDL" te kunnen krijgenals je een extraverte player bent ok, sommige vrouwen houden van dat soort types.
Nou, met shit zou ik toch wel een beetje voorzichtig zijn daar!quote:Op donderdag 12 december 2019 12:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat ook. Maar met een vakantie op de Filipijnen heb je naast makkelijk gratis sex ook nog eens mooi weer en je kan daar mooie boottochtjes maken en vissen en shit.
Drank? Neen, nauwelijks een, en daar moet je met een boog omheen lopen. Dat is voor een vrouw absoluut not done, zeg maar a-sociaal daar. Ook onder prostituees, gelegenheidsprostituees en free lancers heb je weer veel verschillende rangen en standen.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Drank, aandacht en een paspoort in het vooruitzicht.
Wat moet ik daar nou op zeggen? Golddigger. ja, die heb je daar ook. En ook 40 jaar oude maagden die voor 1 miljoen peso (= 16.000 euro is daar een leuk nieuw huisje) nog niet met je meegaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Als het hier al niet lukt zou ik geen moeite steken in naar de Filipijnen afreizen om daar een of andere golddigger op te doen. En je moet ook wel houden van dat Aziatische uiterlijk.
Het recept daarvoor is redelijk simpel, vraag een die je sympathiek vindt en beetje qua leeftijd, en jouw type bv. sportief met een groepje in een boot, vissen, op een onbewoond eiland overnachten met de groep de gevangen vis grillen, of liever hele dag luieren op het strand of 's avonds party tot de ochtend, daarma slapen, laat opstaan, lang douchen en tuttelen, dan als de zon weg is om 18.00 richting restaurant en bar. Of karaoke (brrr). Weg uit Manila en paar weekjes naar white beachquote:Op donderdag 12 december 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
@:LeesFokNL wil ts vast wel uitleggen hoe dat het beste kan met wat voor meiden.
Ja, dat kan ook, het is maar wat je wilt, en wat je lukt. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
TS moet gewoon stoppen met op zoek gaan naar sex en op zoek gaan naar een vrouw (hier in Nederland) voor vriendschap, om leuke dingen mee te doen. Die relatie en sex komen dan wel vanzelf.
Puh, Filipijnen ook!quote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ga naar Brazilie dan, ik hoorde dat de vrouwen daar enorm dankbaar zijn als je ze gewoon aanspreekt
Nu spreek ik uit ervaring, ik weet van enkele mannen dat hun hele kijk op zichzelf, en daardoor hun gevoel voor eigenwaarde, zelfvertrouwen, door 3-4 weken Filipijnen, dusdanig veranderd was dat daarna hun hele leven veranderde.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat moet hij moederziel alleen in het buitenland? Hier heeft hij tenminste zijn vrienden en waarschijnlijk een baan. Die centjes zullen in buitenland heel snel vervliegen en wat moet hij dan? Hoeveel weken kan hij maximaal opnemen? 4? Je verwacht in 4 weken toch geen wereldwonderen? Hij moet dan weer terug, dat gaat nog meer centjes en nog meer tijd kosten. Ondertussen hier nog steeds geen huis, niks, want die centjes gaan naar verre reizen als de Filipijnen.
Juist !!!! Héél goed, vind ik ook! En ik ben oud en kan het dus weten!quote:Op donderdag 12 december 2019 18:41 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Mijn tip om paar keer goed naar de hoeren te gaan was best serieus hoor.
Je krijgt dan in ieder geval ervaring met seks en hoeft je vooraf al niet zenuwachtig te maken over 'wat als' je date wel seks wil.
Die ervaring en zelfvertrouwen dat je weet hoe het moet straal je ook vanzelf uit
Juist! En misschien wel een beetje veel temperament mocht het wat serieuzer worden.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook alleen maar in het Portugees. Niet een makkelijke taal...
Ik wil ts-er en soortgelijken heel graag helpen, maar nu (ik bewonder TS-er voor zijn doorzettingsvermogen) overdrijf je.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef Koral het volgende:
Door een makkelijker speelveld in het buitenland te kiezen haal je jezelf wel naar beneden naar 'een lager niveau' terwijl TS er misschien wel op gebrand is te slagen in de 'premium klasse'.
Ik bewonder TS voor zijn doorzettingsvermogen.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2019 03:22 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik wil ts-er en soortgelijken heel graag helpen, maar nu (ik bewonder TS-er voor zijn doorzettingsvermogen) overdrijf je.
Ik vind dat hij veel om de hete brei heen draait maar niet echt ... euh.... "ter zake" komt.
Of, om het maar eens zo te zeggen, hij moet "hem" eens diep in die hete brei steken. Dan is ie al voor de helft van zijn probleem af!
Brij, niet brei.quote:Op vrijdag 13 december 2019 03:22 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik wil ts-er en soortgelijken heel graag helpen, maar nu (ik bewonder TS-er voor zijn doorzettingsvermogen) overdrijf je.
Ik vind dat hij veel om de hete brei heen draait maar niet echt ... euh.... "ter zake" komt.
Of, om het maar eens zo te zeggen, hij moet "hem" eens diep in die hete brei steken. Dan is ie al voor de helft van zijn probleem af!
quote:Op vrijdag 13 december 2019 03:22 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Heb het wel moeten opzoeken.quote:
Het is meer zo dat ik me harder inspan dan ik eigenlijk kan, daardoor tegen een burn out aanloop. Er waren momenten dat ik voldoende moed had om op een dag 3 a 5 vrouwen aan te spreken die nog soms hun contactgegevens aan mij gaven maar nu lijkt alle energie uit mij gezogen te zijn. Wel de wil heb om vrouwen aan te spreken maar de moed er niet voor heb. Approach anxiety blijft een monster.quote:Op vrijdag 13 december 2019 02:03 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Sorry Osedevo, maar jij hebt hier en in andere topics al zo gigantisch veel tips gekregen, inclusief van mij. Je hebt hele plannen van aanpak gekregen. Maar mij valt op dat jij, zogauw het echt concreet wordt, je niet meer of nog maar heel weinig reageert, om dan later weer opnieuw uitgebreid met je probleem te komen.
Ik denk dus dat je gewoon angst hebt, krijgt, zo gauw het concreet wordt. Dus het moment dat alles besproken en zelfs voorgekauwd is, dat je die stap moet maken, dat je daar niet overheen komt.
Ik ga echt niet alles teruglezen maar ik meen me te herinneren; je gaat richting de 30 jaar, hebt meen ik nog geen sex gehad, en er is dringend behoefte aan enige restauratie werkzaamheden aan je gebit, en wat leuke kleding en een goede kapper bezoeken.
Dus, misschien toch niet voor niks, en anders maar voor anderen met soortgelijke problemen ...... get ont-maagd. Bij voorkeur (ik adviseer) ga naar de sexsauna, veel mag, niets moet, en zit een dan 15 uren tussen de mooie jonge schaars geklede vrouwen met zoveel eten en drinken als je wilt voor 40-60 euro per dag. Springt er eentje echt uit voor jou, vertel die je probleem en zij zal je duidelijk maken dat ze voor 100 euro jou in een uurtje op een biezonder plezierige wijze van dat probleem afhelpt.
Dat ander probleem, heb ik ook al geschreven, bel morgen de tandarts voor een afspraak. Heb je GEEN goede tandartsverzekering, je kunt deze maand nog een andere verzekeraar nemen of bij je oude ziektekostenverzekering een uitgebreider tandartsenpakket nemen.
Kapper, gewoon een doorsnee goede kapper is voldoende. Zeg gewoon ... knip maar wat mij goed staat. Die weten dat beter dan jij of ik.
Kleren, ga niet in een goedkope flodder zaak maar laat je ook niet het vel over de oren trekken in een of andere dure boutique. Gewoon een beetje gewoon, V en A of C en D of zo. Of de Bienenkorb maar die is al wat duurder.
Begin dan met oefenen met spreken met vrouwen en met andere mensen en je hebt al een reuzensprong gemaakt!
Ik ben teveel gericht op mijn omgeving... bang dat jaloerse mannen ingrijpen om zogezegd vrouwen te moeten beschermen of dat vrouwen het niet op prijs stellen dat ik ze op straat aanspreek.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef Koral het volgende:
Door een makkelijker speelveld in het buitenland te kiezen haal je jezelf wel naar beneden naar 'een lager niveau' terwijl TS er misschien wel op gebrand is te slagen in de 'premium klasse'.
Ik bewonder TS voor zijn doorzettingsvermogen.![]()
Maar goed, eerder schreef je dat wanneer het langer duurt de kans op een afwijzing toeneemt. Misschien moet je je daar op richten voorlopig? Als jij op je gemak een gesprek kunt voeren gaat er een wereld voor je open.
Wel knap dat je random vrouwen durft aan te spreken, dat doet niet iedereen. Houd je er wel soms dates aan over?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik me harder inspan dan ik eigenlijk kan, daardoor tegen een burn out aanloop. Er waren momenten dat ik voldoende moed had om op een dag 3 a 5 vrouwen aan te spreken die nog soms hun contactgegevens aan mij gaven maar nu lijkt alle energie uit mij gezogen te zijn. Wel de wil heb om vrouwen aan te spreken maar de moed er niet voor heb. Approach anxiety blijft een monster.
[..]
Ik ben teveel gericht op mijn omgeving... bang dat jaloerse mannen ingrijpen om zogezegd vrouwen te moeten beschermen of dat vrouwen het niet op prijs stellen dat ik ze op straat aanspreek.
Buitenland is inderdaad gemakkelijker dan in Nederland. Maar op zich maakt het ook weinig uit.... als je goed kan versieren kun je het overal toepassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |