Dat zei ik ook, maar:quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:13 schreef Restyler het volgende:
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.
De clue van het verhaal: kappen met dat PUA loser gedoe en wees gewoon jezelf.
Dus ja, als hij niet in zichzelf gelooft of wil geloven.....quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:13 schreef osodevo het volgende:
[..]
PUA leert wel hoe je aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Klaarblijkelijk werkt het. Ik ben altijd al mijzelf geweest maar dat heeft mij tot nu toe niet verder geholpen.
Van mijzelf ben ik introvert, sociaal onhandig en afwachtend. Ik merk dat vrouwen daarop afknappen, want de jongens die veel vlotter (de zgn player) zijn krijgen wel alle aandacht van hen.
Andere eind van het spectrum? Ik denk het niet. Je lijkt wel pro-actief, maar wat je onderneemt is niet effectief. En zolang je niet op een serieuze manier aan de vaardigheden gaat werken die je duidelijk mist, gaat dit je geen succes opleveren.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daar ben ik wel deels mee eens. Ik heb geen plan en werk totaal ongestructureerd. Zou fijn als als ik een coach daarbij zou krijgen die dat kan coördineren. Niet alleen versieren maar sociale contacten in general.
Anderzijds ben ik nu wel pro-actief, waar ik eerder verweten werd geen actie te ondernemen sta ik nu aan de andere kant van het spectrum.
Sociale angst is nog wel steeds een issue, heb moeite om vreemden aan te spreken. Ook door de vele faalervaringen en het gebrek aan ervaring maakt mij onzeker.
Voor locals ben jij exotisch... En daarmee vaak interressant (ookal is het voor een ONS, anoniem, voor beide partijen). In welk land zit je?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:16 schreef osodevo het volgende:
Meisjes in hostels staan open voor contact. Locals niet, die moet je echt actief (op straat bijv.) benaderen maar hebben meestal geen behoefte aan contact. Zij hebben immers al hun eigen social group.
Tinder, Bumble werkt niet.
Je moet voor jezelf leren opkomen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.
Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
Tja, dat heeft te maken met sociale mechanismes. Zoals er over vrouwen door mannen toch nog steeds wordt gedacht dat ze kwetsbaarder zijn dan mannen en beschermd moeten worden, zo blijft ook vanuit veel vrouwen het idee hangen dat mannen hun eigen boontjes wel kunnen doppen en het zelf maar moeten rooien.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.
Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
Je kan wel begrip en empathie krijgen voor dit soort dingen, als je oprecht bevriend bent met haar en ze je een goed persoon vindt. Ik heb een paar vriendinnen die heel goed kunnen luisteren en steunen als ik het heb over mijn zwakheden en onzekerheden, maar ik ben ook een hele goede vriend voor hen geweest. Hen gesteund en geholpen door moeilijke tijden, kaar voor ze gestaan wanneer ze niemand anders hadden, nooit misbruik gemaakt van hun kwetsbaarheid. Misschien moet TA dat proberen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, dat heeft te maken met sociale mechanismes. Zoals er over vrouwen door mannen toch nog steeds wordt gedacht dat ze kwetsbaarder zijn dan mannen en beschermd moeten worden, zo blijft ook vanuit veel vrouwen het idee hangen dat mannen hun eigen boontjes wel kunnen doppen en het zelf maar moeten rooien.
Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @:Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.
Nou moet ik zeggen dat jouw verhaal ook wel heel erg de slachtofferrol benadrukt maar ik ben het met je eens dat veel vrouwen hierin aanzienlijk beter zouden kunnen worden als het om begrip en empathie gaat.
Ik had het dan ook over dit forum.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je kan wel begrip en empathie krijgen voor dit soort dingen, als je oprecht bevriend bent met haar en ze je een goed persoon vindt. Ik heb een paar vriendinnen die heel goed kunnen luisteren en steunen als ik het heb over mijn zwakheden en onzekerheden, maar ik ben ook een hele goede vriend voor hen geweest. Hen gesteund en geholpen door moeilijke tijden, kaar voor ze gestaan wanneer ze niemand anders hadden, nooit misbruik gemaakt van hun kwetsbaarheid. Misschien moet TA dat proberen.
Ik vind juist wel dat vrouwen op dit forum meer empathie hebben voor dit soort dingen. TS krijgt goede advies van sommige vrouwen hier.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over dit forum.Maar eens hoor, dat kan zeker.
Dat is ook wel weer zo, sorry dames.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind juist wel dat vrouwen op dit forum meer empathie hebben voor dit soort dingen. TS krijgt goede advies van sommige vrouwen hier.
Zeker mee eens.Toch is het ook echt wel een bepaalde sociale vooringenomenheid denk ik.quote:Maar ze zullen nooit 100% kunnen meeleven, en wanhoop blijft toch onaantrekkelijk voor een vrouw.
Dat zijn ook nog logische mechanismes inderdaad. Jammer genoeg is het resultaat van dit mechanisme wel vaak averechts. Persoon maakt moeilijk contact en heeft weinig sociale vaardigheden, probeert contact te maken. Wordt als creep beschouwd, ontwikkelt daardoor nog meer frustraties en haat en zo wordt hij alleen maar minder geliefd en nog gefrustreerder.quote:Ik denk dat veel vrouwen het ook als gevaarlijk zien, te empathisch zijn voor een man en dan zal hij meer kunnen denken. Denk ook dat veel mannen die zoals TS denken oprecht creepy kunnen zijn.
Het is toch ook oprecht creepy? Trucjes aanleren om een "SDL" te kunnen krijgenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind juist wel dat vrouwen op dit forum meer empathie hebben voor dit soort dingen. TS krijgt goede advies van sommige vrouwen hier.
Maar ze zullen nooit 100% kunnen meeleven, en wanhoop blijft toch onaantrekkelijk voor een vrouw. Ik denk dat veel vrouwen het ook als gevaarlijk zien, te empathisch zijn voor een man en dan zal hij meer kunnen denken. Denk ook dat veel mannen die zoals TS denken oprecht creepy kunnen zijn.
Zeker.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is toch ook oprecht creepy? Trucjes aanleren om een "SDL" te kunnen krijgenals je een extraverte player bent ok, sommige vrouwen houden van dat soort types.
Maar als je dat niet bent, en je gedraagt je wel zo, komt dat gewoon geforceerd over. Vrouwen zijn nou eenmaal emotionele wezentjes en prikken daar zo doorheen.
TS, ooit geprobeerd om wel jezelf te zijn, wel initiatief te nemen, maar geen geforceerde PUA shit te doen? Gewoon een gesprekje aanknopen met een leuke lieve meid zonder bijbedoelingen.
Ik heb voldoende vrienden maar het zijn niet de types om advies te vragen. Die hebben zelf ook moeite om een vrouw te vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vraag eens advies aan vrienden, vraag eens rond of er iemand een vriendin heeft die wel met je uit wil. (Uit, zei ik, niet ‘naar bed’). En vooral, wees jezelf. Ga niet jezelf lopen opfokken of (wat ik in andere topics van jou zie) jezelf verlagen tot PUA tactieken. Dat levert misschien op,korte termijn iets op, maar op langere termijn gaat dat tegen je werken.
Ik wou dat ik dat kon maar ik heb als man zijnde toch een bepaalde behoefte naar aandacht... en seksuele bevrediging. Vooral als je nog maagd ben op zo;n leeftijd is de druk gewoon enorm, juist omdat het dan moeilijker wordt oim nog iemand te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:00 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Laat vrouwen gewoon los, je hebt er toch niets aan als ze je niet willen, en ze willen alleen de players en alfa mannen. Je mist er niets aan.
Nee, ik heb nauwelijks theoretische kennis van het hele PUA gebeuren. Maar als autist zijn die referentiepunten die beschreven worden in de London Daygame wel handig maar ik begin wel steeds meer te twijfelen of het werkt. Ik denk dat dit vooral op toeristen gericht is, niet locals... meestal zullen zij niet direct seks hebben met een buitenlander.quote:Op woensdag 11 december 2019 02:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]man man man
Je doet net alsof je de "versiergame" van A tot Z al hebt doorlopen en precies weet wat er gaat gebeuren/iedereen hetzelfde is.
Grote risico's lopen?
Heel lang gaan teksten?
De dames knappen af op jouw wanhopig gedrag, ze ruiken het van ver. Omdat je hen enkel als gebruiksvoorwerp ziet om mee te neuken. Ik denk dat jij nog wel even vrijgezel blijft als ik dit zo lees. Blijf vooral die incel onzin herhalen, dan kom je er wel. Succes
Weet iemand trowens waar Zomaar-Een-Chinees is gebleven? Dat was ook zo'n schitterend figuur.
Je hebt zeker een punt. Het punt is dat het project zo groot is en ik niet de skills heb een serieus plan op te zetten. Ik mis daar gewoon de kennis voor, Daarom wil ik zo graag iemand die mij daarbij helpt. Een plan opzetten en stap voor stap ontwikkelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Andere eind van het spectrum? Ik denk het niet. Je lijkt wel pro-actief, maar wat je onderneemt is niet effectief. En zolang je niet op een serieuze manier aan de vaardigheden gaat werken die je duidelijk mist, gaat dit je geen succes opleveren.
Ik ben geen slachtoffer, zo voel ik mij niet. Ik ben alleen een beetje radeloos dat ik alles uit de kast heb getrokken maar nog steeds geen deuk in een pakje boter sla. Mijn versierpogingen niet effectief zijn. Vrouwen vinden mij kennelijk niet interessant genoeg, dus werk aan de winkel. Daar wil ik actief aan gaan werken maar ik weet niet waar ik eerst aan moet beginnen. Nieuwe garderobe, gebit verbouwen, versiertraining e.d. zoveel te doen dat je niet meer weet waar je moet beginnenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, dat heeft te maken met sociale mechanismes. Zoals er over vrouwen door mannen toch nog steeds wordt gedacht dat ze kwetsbaarder zijn dan mannen en beschermd moeten worden, zo blijft ook vanuit veel vrouwen het idee hangen dat mannen hun eigen boontjes wel kunnen doppen en het zelf maar moeten rooien.
Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @:Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.
Nou moet ik zeggen dat jouw verhaal ook wel heel erg de slachtofferrol benadrukt maar ik ben het met je eens dat veel vrouwen hierin aanzienlijk beter zouden kunnen worden als het om begrip en empathie gaat.
Nou, als je op een bepaalde manier een eerste slechte indruk achterlaat in een bar of club zie je wel dat andere mannen daar gebruik van maken als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 9 december 2019 20:28 schreef Questular het volgende:
Vrouwen accepteren geen fouten? Dat is wel heel stellig en redelijk overdreven.
Je gaat uit om een doel dus:')quote:Op donderdag 12 december 2019 01:45 schreef osodevo het volgende:
Mij werd eerder aangeraden om als de wielleweer actie te ondernemen om in contact te komen met de andere sexe. Dat doe ik nu, focus momenteel op veel uitgaan. Ik twijfel nog om dat om te switchen naar daygame maar dat is echt een wereld van verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |