En dat. Ik swipe op Tinder ook bloedmooie mannen rechts, maar match nooit. Wel met normale, leuke types.quote:Op donderdag 12 december 2019 06:29 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Wat voor vrouwen probeer je te versieren dan?
Bij minder mooie vrouwen heb je misschien wat meer succes.
Daten?quote:Op donderdag 12 december 2019 07:07 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
En dat. Ik swipe op Tinder ook bloedmooie mannen rechts, maar match nooit. Wel met normale, leuke types.
Neequote:
Ja je moet natuurlijk geen 10 verwachten als je zelf een mager drietje bent.quote:Op donderdag 12 december 2019 07:07 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
En dat. Ik swipe op Tinder ook bloedmooie mannen rechts, maar match nooit. Wel met normale, leuke types.
Ik gok dat ik een 7.5 ben maar je kan altijd proberen.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:59 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk geen 10 verwachten als je zelf een mager drietje bent.
Lijkt me niet het verstandigste advies voor ts.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:12 schreef alfiesolomons het volgende:
[..]
Ik gok dat ik een 7.5 ben maar je kan altijd proberen.
Het lijkt zo lekker om je even ongenuanceerd af te reageren, maar dat komt niet zo stoer over in het algemeen. Daarmee zet je ze dus niet echt aan tot nadenken over hun eigen gedrag, maar eerder over het jouwe als je zo reageert en dat is niet geheel onterecht. Met als bonus dat als je dit soort gedrag in je hostel laat zien, binnen no time meer mensen er van zullen weten en dan is het korte termijn joepie effect er snel vanaf.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je moet voor jezelf leren opkomen.
Wanneer zo'n vrouw zo tegen je reageert, gewoon zeggen dat je van de omgeving hebt gehoord dat haar benen vaker opengaan dan alle bruggen van Hamburg bij elkaar.
Dat is weer een hele andere uiterste itt tot jouw situatie, wat ze zeker niet blij aan zullen horen en het ze een volgende keer wellicht tot denken zal zetten. Gewoon terug kwetsen dus.
Goed punt, maar dan komen we ook uit bij hoe we begrip en empathie (willen) ervaren. Kijkend naar wat ts schrijft en waar hij wel en vooral niet op ingaat, heb ik niet het gevoel dat hij op mijn empathie zit te wachten zolang ik geen gewillige lekkere jonge meid ben. Prima, dat is zijn goed recht en niet per se iemand of een heel geslacht's schuld.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, dat heeft te maken met sociale mechanismes. Zoals er over vrouwen door mannen toch nog steeds wordt gedacht dat ze kwetsbaarder zijn dan mannen en beschermd moeten worden, zo blijft ook vanuit veel vrouwen het idee hangen dat mannen hun eigen boontjes wel kunnen doppen en het zelf maar moeten rooien.
Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @:Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.
Nou moet ik zeggen dat jouw verhaal ook wel heel erg de slachtofferrol benadrukt maar ik ben het met je eens dat veel vrouwen hierin aanzienlijk beter zouden kunnen worden als het om begrip en empathie gaat.
Dan is naar een hoerentent gaan makkelijker.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:30 schreef Treinhoer het volgende:
TS, ga naar de Filipijnen. Vrouwen zoeken daar blanke (rijke) mannen. Ga daar in een kroeg zitten en je hebt binnen een uur sex.
Dat ook. Maar met een vakantie op de Filipijnen heb je naast makkelijk gratis sex ook nog eens mooi weer en je kan daar mooie boottochtjes maken en vissen en shit.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:31 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dan is naar een hoerentent gaan makkelijker.
Het lijkt me dat die dametjes het ook niet voor niks doen. Die willen ook iets terugquote:Op donderdag 12 december 2019 12:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat ook. Maar met een vakantie op de Filipijnen heb je naast makkelijk gratis sex ook nog eens mooi weer en je kan daar mooie boottochtjes maken en vissen en shit.
Drank, aandacht en een paspoort in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat die dametjes het ook niet voor niks doen. Die willen ook iets terug
Als het hier al niet lukt zou ik geen moeite steken in naar de Filipijnen afreizen om daar een of andere golddigger op te doen. En je moet ook wel houden van dat Aziatische uiterlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Drank, aandacht en een paspoort in het vooruitzicht.
Hoe zie jij jezelf los van de concurrentie en los van het scoren? Of wil je momenteel eigenlijk ook alleen maar iemand zijn die scoort?quote:Op donderdag 12 december 2019 01:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik heb voldoende vrienden maar het zijn niet de types om advies te vragen. Die hebben zelf ook moeite om een vrouw te vinden.
Jezelf zijn.Wat is dat? Ik ben altijd al mezelf geweest. Vrouwen vinden dat niet aantrekkelijk. PUA geeft daarentegen bepaalde handvaten hoe je jezelf kunt verbeteren ten opzichte van de concurrentie.
Waarom ga je dan niet in op Keep_Walking?quote:[..]
Je hebt zeker een punt. Het punt is dat het project zo groot is en ik niet de skills heb een serieus plan op te zetten. Ik mis daar gewoon de kennis voor, Daarom wil ik zo graag iemand die mij daarbij helpt. Een plan opzetten en stap voor stap ontwikkelen.
Begrijpelijk dat je je radeloos voelt ja. Ik denk wel dat Lienekien een punt heeft en dat je harde inzet misschien net iets teveel tunnelvisie heeft om echt effectief te zijn.quote:[..]
Ik ben geen slachtoffer, zo voel ik mij niet. Ik ben alleen een beetje radeloos dat ik alles uit de kast heb getrokken maar nog steeds geen deuk in een pakje boter sla. Mijn versierpogingen niet effectief zijn. Vrouwen vinden mij kennelijk niet interessant genoeg, dus werk aan de winkel. Daar wil ik actief aan gaan werken maar ik weet niet waar ik eerst aan moet beginnen. Nieuwe garderobe, gebit verbouwen, versiertraining e.d. zoveel te doen dat je niet meer weet waar je moet beginnen
@LeesFoknl wil ts vast wel uitleggen hoe dat het beste kan met wat voor meiden.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat ook. Maar met een vakantie op de Filipijnen heb je naast makkelijk gratis sex ook nog eens mooi weer en je kan daar mooie boottochtjes maken en vissen en shit.
Dat moet hij ook niet in een hostel doen, dan is er niks aan het handje. Je denkt toch niet dat TS graag een vrouw aanspreekt waarbij 6 andere wildvreemden aandachtig meeluisteren?quote:Op donderdag 12 december 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
Met als bonus dat als je dit soort gedrag in je hostel laat zien, binnen no time meer mensen er van zullen weten en dan is het korte termijn joepie effect er snel vanaf.
Dat verloochenen van zichzelf doet hij toch nu al door al die PUA onzin.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
Als ze dan ook nog eens niet de gewenste reactie laat zien, heb je voor niks jezelf verloochend.
Geweldig advies! TS iemand aansmeren die het in 99% van de gevallen te doen is om zijn land van verblijf en geld.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
@:LeesFokNL wil ts vast wel uitleggen hoe dat het beste kan met wat voor meiden.
Je oogst wat je zaait hè.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat moet hij ook niet in een hostel doen, dan is er niks aan het handje. Je denkt toch niet dat TS graag een vrouw aanspreekt waarbij 6 andere wildvreemden aandachtig meeluisteren?
[..]
Dat verloochenen van zichzelf doet hij toch nu al door al die PUA onzin.
[..]
Geweldig advies! TS iemand aansmeren die het in 99% van de gevallen te doen is om zijn land van verblijf en geld.![]()
TS moet gewoon stoppen met op zoek gaan naar sex en op zoek gaan naar een vrouw (hier in Nederland) voor vriendschap, om leuke dingen mee te doen. Die relatie en sex komen dan wel vanzelf.
Waarom zou ik dat denken? Uit welke zinnen denk je dat op te kunnen maken?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat moet hij ook niet in een hostel doen, dan is er niks aan het handje. Je denkt toch niet dat TS graag een vrouw aanspreekt waarbij 6 andere wildvreemden aandachtig meeluisteren?
Ben ik niet met je eens, want pua is ook maar een middel en geen totale onzin. Je motivatie en je doel zijn hetgeen wat het verschil maakt.quote:[..]
Dat verloochenen van zichzelf doet hij toch nu al door al die PUA onzin.
Ik smeer helemaal niemand aan, ik geef advies hoe het beter te kunnen doen als hij dat zou willen. En dan ben je met je autisme in een vreemd land denk ik wel gebaat bij een expert, die je kan helpen herkennen wat wel een gewone seksoptie is en wat een hoger risico geeft op een piemel aantreffen of beroofd worden enzo. Wat betreft criminaliteit is het daar wel ietsje gevaarlijker dan alleen een meid die je wil behagen voor een paspoort.quote:[..]
Geweldig advies! TS iemand aansmeren die het in 99% van de gevallen te doen is om zijn land van verblijf en geld.![]()
Ja, het zou helpen om ook gewone contacten op te bouwen met vrouwen zonder dat het puur om de neuk gaat. Maar het betekent niet per se dat een relatie en seks dan wel komen. Zeker niet als je vriendschap ontwikkelen als een soort opdracht ziet en dat als een soort truukje loopt te doen. Dan loop je nog steeds hetzelfde doel na te streven, maar dan vermomd en is het nog steeds kut als je geen kut krijgt.quote:TS moet gewoon stoppen met op zoek gaan naar sex en op zoek gaan naar een vrouw (hier in Nederland) voor vriendschap, om leuke dingen mee te doen. Die relatie en sex komen dan wel vanzelf.
Ben het eens met jou, zat ook alleen maar wat te trollen.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat denken? Uit welke zinnen denk je dat op te kunnen maken?
Het ligt natuurlijk niet alleen aan de locatie en aan de hoeveelheid omstanders, maar het speelt wel mee degelijk mee. Ik denk dat er wel degelijk wat aan het handje is als je (zowel m als v) zo heftig reageert, ook als niemand het gezien heeft.
[..]
Ben ik niet met je eens, want pua is ook maar een middel en geen totale onzin. Je motivatie en je doel zijn hetgeen wat het verschil maakt.
[..]
Ik smeer helemaal niemand aan, ik geef advies hoe het beter te kunnen doen als hij dat zou willen. En dan ben je met je autisme in een vreemd land denk ik wel gebaat bij een expert, die je kan helpen herkennen wat wel een gewone seksoptie is en wat een hoger risico geeft op een piemel aantreffen of beroofd worden enzo. Wat betreft criminaliteit is het daar wel ietsje gevaarlijker dan alleen een meid die je wil behagen voor een paspoort.
Sowieso, als je van je maagd zijn af wil, omdat het je onzekerheid maakt en drempelverhogend werkt, is het misschien helemaal niet zo relevant of het wel eckte liefde is. En dat is prima, zolang je maar niet gaat doen alsof.
[..]
Ja, het zou helpen om ook gewone contacten op te bouwen met vrouwen zonder dat het puur om de neuk gaat. Maar het betekent niet per se dat een relatie en seks dan wel komen. Zeker niet als je vriendschap ontwikkelen als een soort opdracht ziet en dat als een soort truukje loopt te doen. Dan loop je nog steeds hetzelfde doel na te streven, maar dan vermomd en is het nog steeds kut als je geen kut krijgt.
Daarnaast is het ook prima als ts geen zin heeft in vriendschap en geen energie wil steken in zoiets. Zolang hij de consequenties daarvan maar niet puur aan de anderen verwijt, is dat zijn goed recht.
Fijn dat je zat te trollen, maar flauw dat ik als serieus reagerende vrouw een gebrek aan empathie wordt verweten. Ook hier twee maten met de kanttekening dat trollen in een topic van een slecht social cue's oppikkend iemand die er veel verdriet van heeft ook niet zo handig is.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ben het eens met jou, zat ook alleen maar wat te trollen.
Ben het niet met je eens dat een reis naar de Filipijnen een goede optie is voor slechts wat sex.
Veel dichter bij huis zal dat ook vast wel te regelen zijn.
Ik heb je nergens verweten van een gebrek aan empathie.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Fijn dat je zat te trollen, maar flauw dat ik als serieus reagerende vrouw een gebrek aan empathie wordt verweten. Ook hier twee maten met de kanttekening dat trollen in een topic van een slecht social cue's oppikkend iemand die er veel verdriet van heeft ook niet zo handig is.
Ik kan niet voor ts bepalen wat een goede optie is en ik pleit al langer dat ik dit juist niet alleen om seks vind gaan.
Misschien voelt hij zich prettiger en vrijer in het buitenland. Niet alleen een andere cultuur, maar ook je centjes kunnen daar meer vrijheid geven. Als hij daarmee over die zekere drempel komt en zich in Nl ook zekerder voelt, dan is het denk ik prima en een ontwikkeling in plaats van een vlucht.
Mijn tip om paar keer goed naar de hoeren te gaan was best serieus hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 01:40 schreef osodevo het volgende:
Ik wou dat ik dat kon maar ik heb als man zijnde toch een bepaalde behoefte naar aandacht... en seksuele bevrediging. Vooral als je nog maagd ben op zo;n leeftijd is de druk gewoon enorm, juist omdat het dan moeilijker wordt oim nog iemand te kunnen krijgen.
[..]
Laat die jongen lekker genieten van zijn geld. Wellicht wordt hij meer zelfverzekerd als hij aandacht krijgt van een dame (Al is het misschien voor zijn geld). Jij komt wel erg negatief over. Zo zou hij nooit iets nieuws kunnen proberen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb je nergens verweten van een gebrek aan empathie.
We weten niet of TS serieus is of maar aan het trollen. Die lange teksten van je zijn erg aardig, maar ook slechts theorie. Hoe dat in de praktijk uitvalt weet jij niet, tenzij je man bent, nagenoeg hetzelfde als TS en daardoor ervaring hebt hiermee.
Wat moet hij moederziel alleen in het buitenland? Hier heeft hij tenminste zijn vrienden en waarschijnlijk een baan. Die centjes zullen in buitenland heel snel vervliegen en wat moet hij dan? Hoeveel weken kan hij maximaal opnemen? 4? Je verwacht in 4 weken toch geen wereldwonderen? Hij moet dan weer terug, dat gaat nog meer centjes en nog meer tijd kosten. Ondertussen hier nog steeds geen huis, niks, want die centjes gaan naar verre reizen als de Filipijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |