abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190348476
Zoals jullie wel weten ben ik een zogeheten 'Incel' man (lees maagd met 0 ervaring met vrouwen). Na 25 jaar vol restricties en andere beperkingen de vrije markt ingegooid. Natuurlijk kansloos als al je andere leeftijdsgenoten WEL de nodige ervaring en zelfvertrouwen hebben.

Na wat pogingen met allemaal afwijzingen is ook bij mij het besef doorgedrongen dat ik simpelweg onaantrekkelijk voor aan vrouw ben. Geen flauw idee hoe je een vrouw moet versieren. Zodoende ben ik met PUA aan het leren hoe dit precies werkt. Doel is aantrekkelijk te worden voor vrouwen, zowel op fysiek maar ook op psychologisch vlak.

Fysiek gezien zie ik er als een gemiddelde jongeman uit, natuurlijk kan er van alles verbeterd worden. Gebit kan nog wel wat beter (nee ik heb geen rotte tanden :') ) nieuwe kleding en dergelijke. Daar ben ik mee bezig.

In de afgelopen jaren heb ik wel positieve vorderingen gemaakt. Juist door de video's die inmiddels van YouTube verwijderd zijn heb ik geleerd hoe ik een vrouw aan moet spreken. Waar ik dit voorheen absoluut niet durfde gaat dit inmiddels wel een stuk beter. Echter is dit slechts het begin van een complex spel van het verleiden/versieren. Ik weet nog steeds niet hoe dit proces werkt. Ik ervaar wel dat vrouwen geen fouten accepteren, je één fout maakt in het versierproces, je onzeker overkomt... veel vrouwen voor de andere man kiezen. Concurrentie is immers enorm.
  maandag 9 december 2019 @ 17:49:21 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348747
Wat is je vraag?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190348792
Hoe moet ik het aanspreken van vrouwen voor me zien? Is dat met stappen, werk? Of ga je iemand heel geforceerd aanspreken in een boekenwinkel of de trein?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190348869
Wat is de meerwaarde van dit deel ten opzichte van de vorige 3 delen?
pi_190348878
In mij zit gewoon heel sterk het gevoel, de frustratie dat andere mannen die nog veel jonger zijn dan mij een stuk vaardiger zijn in het versieren. Het hele pakket, de smooth talker tot en met de skills de wetenschap van A tot Z hoe je een vrouw het bed in krijgt. Dat laatste mag misschien niet zo netjes klinken maar het is wel de realiteit. Ik zie genoeg vrouwen die zich -natuurlijk vrijwillig- binnen een paar dagen het bed in laten praten.

Ik wil een shortcut maar besef donders goed dat deze niet bestaat.

Daarnaast maak ik mij zorgen om mijn leeftijd, als je bijna 30+ bent wordt het met de jaren steeds moeilijker om jonge vrouwen te kunnen krijgen. Vrouwen hebben liever iemand van hun eigen leeftijd dan een man die 5 of 10 jaar ouder is. Vrouwen van mijn leeftijd verwachten een man met ervaring, willen settlen... iets wat ik hen niet kan bieden.
  maandag 9 december 2019 @ 17:55:34 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190348885
Je doet het op zich best goed. Die eerste 25 jaar is niet jouw schuld. Je bent nu 27 jaar oud en heb vordering gemaakt. Je hebt instagrams, je hebt vrouwen aangesproken.

Wat is je mist is een wingman. Niet zozeer iemand die je perfect aanvult bij versieren van vrouwen, maar iemand die je kan vertrouwen voor feedback en steun. In je eentje is alles moeilijk. Met oprechte vriendschap zijn dit soort dingen veel makkelijker.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190348896
Oh gewoon als een soort dagboek dus. Want dit heb je de vorige delen ook al gepost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 17:56:02 ]
pi_190348917
Sja kut mang..gewoon zero fucks geven, en naar de sportschool _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 9 december 2019 @ 17:57:07 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190348919
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef osodevo het volgende:
In mij zit gewoon heel sterk het gevoel, de frustratie dat andere mannen die nog veel jonger zijn dan mij een stuk vaardiger zijn in het versieren. Het hele pakket, de smooth talker tot en met de skills de wetenschap van A tot Z hoe je een vrouw het bed in krijgt. Dat laatste mag misschien niet zo netjes klinken maar het is wel de realiteit. Ik zie genoeg vrouwen die zich -natuurlijk vrijwillig- binnen een paar dagen het bed in laten praten.

Daarnaast maak ik mij zorgen om mijn leeftijd, als je bijna 30+ bent wordt het met de jaren steeds moeilijker om jonge vrouwen te kunnen krijgen. Vrouwen hebben liever iemand van hun eigen leeftijd dan een man die 5 of 10 jaar ouder is. Vrouwen van mijn leeftijd verwachten een man met ervaring, willen settlen... iets wat ik hen niet kan bieden.
Je bent nog jong zat. Zelfs als je dertig was kan je nog steeds makkelijk met een vrouw van 24 gaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 9 december 2019 @ 17:58:47 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348952
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Je doet het op zich best goed. Die eerste 25 jaar is niet jouw schuld. Je bent nu 27 jaar oud en heb vordering gemaakt. Je hebt instagrams, je hebt vrouwen aangesproken.

Wat is je mist is een wingman. Niet zozeer iemand die je perfect aanvult bij versieren van vrouwen, maar iemand die je kan vertrouwen voor feedback en steun. In je eentje is alles moeilijk. Met oprechte vriendschap zijn dit soort dingen veel makkelijker.
En waar moet hij die wingman vandaan toveren, mocht je al gelijk hebben?

TS kan toch niks met je "advies"? Je geeft hem eerder een extra ding om zich beroerd over te voelen : "een wingman heb ik óók al niet"
  maandag 9 december 2019 @ 18:00:05 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190348969
quote:

Hou ten eerste eens op met dat zelfmedelijden. Dat helpt zéker niet.
  maandag 9 december 2019 @ 18:02:32 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190349009
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En waar moet hij die wingman vandaan toveren, mocht je al gelijk hebben?

TS kan toch niks met je "advies"? Je geeft hem eerder een extra ding om zich beroerd over te voelen : "een wingman heb ik óók al niet"
Ik heb mezelf al aangeboden. ;)
  maandag 9 december 2019 @ 18:09:53 #13
319979 Fok-it
All is well
pi_190349134
quote:

Reageer eens op mijn vraag
Oprecht geïnteresseerd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190349220
Gisteren ben ik nuchter de club ingedoken, puur om te observeren hoe die boys die dat nou aanpakken. Die PUA-mannen kun je over het algemeen er zo uitpikken. Wat ik zie is dat het belangrijk is om héél extravert te zijn. Uiterlijk en kleding doet er helemaal niet zoveel toe, vaak genoeg gezien dat lelijke mannen met de nodige skills alsnog succes hebben in het nachtleven.

Ik zie die één van die gasten heel druk praten, van groepje naar groepje gaan en even later staat meneer te dansen met één van die meisjes die hij uit het groepje heeft weten te lullen.

Natuurlijk proberen al die andere beta/omega mannen ook succes te hebben maar als je niet de leading skills hebt en niet weet wat je moet doen ben je gewoon niet interessant voor een vrouw. Deze mensen zijn ook de muurbloempjes op de dansvloer. Ik heb één van die mannen gesproken. Hij had daarvoor nog met hetzelfde meisje gesproken, had haar fb gekregen maar moest daarna aanzien dat die andere gozer met haar ging dansen.
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:21:51 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190349349
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:15 schreef osodevo het volgende:
Gisteren ben ik nuchter de club ingedoken, puur om te observeren hoe die boys die dat nou aanpakken. Die PUA-mannen kun je over het algemeen er zo uitpikken. Wat ik zie is dat het belangrijk is om héél extravert te zijn. Uiterlijk en kleding doet er helemaal niet zoveel toe, vaak genoeg gezien dat lelijke mannen met de nodige skills alsnog succes hebben in het nachtleven.

Ik zie die één van die gasten heel druk praten, van groepje naar groepje gaan en even later staat meneer te dansen met één van die meisjes die hij uit het groepje heeft weten te lullen.

Natuurlijk proberen al die andere beta/omega mannen ook succes te hebben maar als je niet de leading skills hebt en niet weet wat je moet doen ben je gewoon niet interessant voor een vrouw. Deze mensen zijn ook de muurbloempjes op de dansvloer. Ik heb één van die mannen gesproken. Hij had daarvoor nog met hetzelfde meisje gesproken, had haar fb gekregen maar moest daarna aanzien dat die andere gozer met haar ging dansen.
Dit is deel 4 van je topic, en ik zie je niet wezenlijk andere dingen posten dan in de voorgaande delen. Daarnaast lijk je ook erg selectief te reageren op mensen in je topic. Als je bedoeling is dat dit een soort van dagboektopic is, dan gaat het dicht, want dat gaan we dus niet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 9 december 2019 @ 18:22:39 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_190349366
Waardeloos figuur inderdaad :')
pi_190349371
Aanspreken, overal waar het maar kan. Natuurlijk overdag op een andere manier dan snachts in de bar/club. Het grote voordeel is dat nightgame draait op alcohol, een SDL dan veel meer voor de hand ligt. Je minder hindernissen moet overwinnen voordat je met haar naar bed kunt.

Een Instagram of fb krijgen is op zich niet zo moeilijk maar het nadeel is dat je weer heel lang moet gaan texten, paar dates voordat je misschien seks met haar kunt hebben. In die tussentijd loop je grote risicos waar ze op je afknapt en je weer vanaf 0 moet beginnen.
  maandag 9 december 2019 @ 18:23:46 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_190349393
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef osodevo het volgende:
Aanspreken, overal waar het maar kan. Natuurlijk overdag op een andere manier dan snachts in de bar/club. Het grote voordeel is dat nightgame draait op alcohol, een SDL dan veel meer voor de hand ligt. Je minder hindernissen moet overwinnen voordat je met haar naar bed kunt.

Een Instagram of fb krijgen is op zich niet zo moeilijk maar het nadeel is dat je weer heel lang moet gaan texten, paar dates voordat je misschien seks met haar kunt hebben. In die tussentijd loop je grote risicos waar ze op je afknapt en je weer vanaf 0 moet beginnen.
En 'daygame' zonddr alcohol?
Schets eens een scenario hoe zo'n gesprek verloopt
pi_190349395
Je hecht teveel aan resultaat. Je neemt het te serieus. Dat brengt drempels voor de ander. Probeer luchtig te flirten zonder er iets van te verwachten.

Dat voorkomt bij jou afwijzingen, en geeft over het algemeen wel een fijn en veilig gevoel bij de ander.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 9 december 2019 @ 18:24:24 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190349416
Werkt Tinder voor jou?
  maandag 9 december 2019 @ 18:30:22 #21
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190349507
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:36 schreef osodevo het volgende:
Zoals jullie wel weten ben ik een zogeheten 'Incel' man (lees maagd met 0 ervaring met vrouwen). Na 25 jaar vol restricties en andere beperkingen de vrije markt ingegooid. Natuurlijk kansloos als al je andere leeftijdsgenoten WEL de nodige ervaring en zelfvertrouwen hebben.

Na wat pogingen met allemaal afwijzingen is ook bij mij het besef doorgedrongen dat ik simpelweg onaantrekkelijk voor aan vrouw ben. Geen flauw idee hoe je een vrouw moet versieren. Zodoende ben ik met PUA aan het leren hoe dit precies werkt. Doel is aantrekkelijk te worden voor vrouwen, zowel op fysiek maar ook op psychologisch vlak.

Fysiek gezien zie ik er als een gemiddelde jongeman uit, natuurlijk kan er van alles verbeterd worden. Gebit kan nog wel wat beter (nee ik heb geen rotte tanden :') ) nieuwe kleding en dergelijke. Daar ben ik mee bezig.

In de afgelopen jaren heb ik wel positieve vorderingen gemaakt. Juist door de video's die inmiddels van YouTube verwijderd zijn heb ik geleerd hoe ik een vrouw aan moet spreken. Waar ik dit voorheen absoluut niet durfde gaat dit inmiddels wel een stuk beter. Echter is dit slechts het begin van een complex spel van het verleiden/versieren. Ik weet nog steeds niet hoe dit proces werkt. Ik ervaar wel dat vrouwen geen fouten accepteren, je één fout maakt in het versierproces, je onzeker overkomt... veel vrouwen voor de andere man kiezen. Concurrentie is immers enorm.
Jij denkt teveel na, dit kan je niet leren. Het enige wat je kan leren is hoe je het beste helemaal jezelf kan zijn. Denk ma na over je onzekerheid over jezelf want dat straalt er hier echt vanaf. Gewoon jezelf zijn meer niet, en grijp niet te hoog. Zoek gewoon iets op je eigen niveau. ^O^
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:36:01 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190349613
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is deel 4 van je topic, en ik zie je niet wezenlijk andere dingen posten dan in de voorgaande delen. Daarnaast lijk je ook erg selectief te reageren op mensen in je topic. Als je bedoeling is dat dit een soort van dagboektopic is, dan gaat het dicht, want dat gaan we dus niet doen.
@osodevo

Ik verwacht een reactie van je op bovenstaande post wat nou precies je bedoeling is met deze topicreeks van je. Indien die reactie uitblijft of geen afdoende verklaring geeft gaat ie dicht, want nogmaals, ik zie in je reeks alleen maar herhaling van zetten, waarbij het reageren op andere users steeds minder/nihil wordt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_190350866
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je bent nog jong zat. Zelfs als je dertig was kan je nog steeds makkelijk met een vrouw van 24 gaan.
Wat dat betreft kun je beter man zijn dan vrouw idd.
quote:

Wat wil je nou man? Een vrouw meenemen voor een one night stand? En dan? Hoe ga je haar uberhaupt neuken, want je gaat ongetwijfeld enorm zenuwachtig zijn.

Je moet gewoon voor een lief meisje gaat die jou accepteert als de kneus die je bent :)
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_190351365
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Chia het volgende:
Wat is de meerwaarde van dit deel ten opzichte van de vorige 3 delen?
Geen.

Ik hoop dat dit een mod ook zo in ziet :)

Edit, CoolGuy heeft al een waarschuwing uit gedeeld...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190351910
Vrouwen accepteren geen fouten? Dat is wel heel stellig en redelijk overdreven.
  maandag 9 december 2019 @ 20:45:09 #26
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_190352285
TS mag wel een keer reageren, zonder herhaling dan.
pi_190352849
Jammer dat er minder PUA filmpjes zijn. Is dit iets voor je? https://www.facebook.com/763923370659909/posts/950138288705082/
pi_190358851
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

@:osodevo

Ik verwacht een reactie van je op bovenstaande post wat nou precies je bedoeling is met deze topicreeks van je. Indien die reactie uitblijft of geen afdoende verklaring geeft gaat ie dicht, want nogmaals, ik zie in je reeks alleen maar herhaling van zetten, waarbij het reageren op andere users steeds minder/nihil wordt.
Wat ik met dit topic wil: Ik wil dat dit een algemeen topic wordt en niet op specifiek mij als persoon gericht. Het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben die in deze shit zit? Ik zou graag willen zien dat anderen zich hier ook melden en hun verhaal vertellen, hoe zij zich hebben ontwikkeld.
  dinsdag 10 december 2019 @ 09:09:03 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190358886
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:04 schreef osodevo het volgende:

[..]

Wat ik met dit topic wil: Ik wil dat dit een algemeen topic wordt en niet op specifiek mij als persoon gericht. Het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben die in deze shit zit? Ik zou graag willen zien dat anderen zich hier ook melden en hun verhaal vertellen, hoe zij zich hebben ontwikkeld.
Vraag eens advies aan vrienden, vraag eens rond of er iemand een vriendin heeft die wel met je uit wil. (Uit, zei ik, niet ‘naar bed’). En vooral, wees jezelf. Ga niet jezelf lopen opfokken of (wat ik in andere topics van jou zie) jezelf verlagen tot PUA tactieken. Dat levert misschien op,korte termijn iets op, maar op langere termijn gaat dat tegen je werken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_190358926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vraag eens advies aan vrienden, vraag eens rond of er iemand een vriendin heeft die wel met je uit wil. (Uit, zei ik, niet ‘naar bed’). En vooral, wees jezelf. Ga niet jezelf lopen opfokken of (wat ik in andere topics van jou zie) jezelf verlagen tot PUA tactieken. Dat levert misschien op,korte termijn iets op, maar op langere termijn gaat dat tegen je werken.
PUA leert wel hoe je aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Klaarblijkelijk werkt het. Ik ben altijd al mijzelf geweest maar dat heeft mij tot nu toe niet verder geholpen.

Van mijzelf ben ik introvert, sociaal onhandig en afwachtend. Ik merk dat vrouwen daarop afknappen, want de jongens die veel vlotter (de zgn player) zijn krijgen wel alle aandacht van hen.
pi_190359311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:04 schreef osodevo het volgende:

[..]

Dan is het handig om zelf ook meer bij te dragen aan een sfeer waarin dat makkelijker gebeurt. Als je weinig tot niet ingaat op de reacties die je wel krijgt en als je post het als een soort mededeling of dagboek, dan komt het niet zo over alsof je interesse hebt in anderen en hier bent om te connecten.
pi_190360364
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:13 schreef osodevo het volgende:

[..]

PUA leert wel hoe je aantrekkelijk moet zijn voor vrouwen. Klaarblijkelijk werkt het. Ik ben altijd al mijzelf geweest maar dat heeft mij tot nu toe niet verder geholpen.

Van mijzelf ben ik introvert, sociaal onhandig en afwachtend. Ik merk dat vrouwen daarop afknappen, want de jongens die veel vlotter (de zgn player) zijn krijgen wel alle aandacht van hen.
PUA is voor losers. Het enige wat die doen is inspelen op onzekere meisjes.

Er zijn veel betere manieren. Maar het probleem met jou is dat jij daar geen tijd in wil steken, want je wilt zo snel mogelijk seks.

Maar zo werkt dat niet. Het is iets waar je handig in moet worden.

Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd.
pi_190361948
Het is eigenlijk heel simpel, als je niet jezelf kan zijn, gaat het nooit werken ook. Ofja, je kan wel een toneelstukje opvoeren en met veel geluk iemand in bed krijgen, als het je echt puur om de seks gaat. Maar dan nog gaat het je echt geen voldaan gevoel geven. Hoogstwaarschijnlijk denk je bij jezelf 'was dit het nu, heb ik mij hier al die tijd druk om gemaakt?'. Daarnaast is het ook echt niet zo dat je seksueel ervaren wordt als je het twintig keer met een ander persoon doet, want de een is de ander niet.

De club is trouwens niet de geschikte manier om een meisje/vrouw te regelen. Je bent namelijk niet een persoon die makkelijk op een vreemde afstapt, zoals een groot deel van de mensheid. Er zijn tientallen andere manieren om in contact te komen met vrouwen die jou beter liggen.
  dinsdag 10 december 2019 @ 14:05:32 #34
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_190362309
Ik wist niet eens wat een PUA was... maar inmiddels weet ik dat het voor Pick Up Artist staat. Uiteraard omdat ik niet meer persoonlijk met dit soort zaken te maken heb. In mijn tienerjaren had ik meiden voldoende, een aantal per week. Niet allemaal voor seks, sommige alleen om mee te zoenen en soms wat handwerk. Toen ik in de 20 was werd het steeds minder... en tegen de 30 nog maar sporadisch. Vervolgens ben ik de fimpjes van Tim Veninga gaan kijken en kreeg zo weer de fijne kneepjes in de vingers. Ik kwam ook tot de ontdekking dat het bij mij nogal scheelde dat ik eind 20 begin 30 veel minder drugs (pillen) gebruikte en derhalve wat terughoudender was in het benaderen van vrouwen.
Daar heb ik dus wat aan de afstemming gedaan en ga nu trouwen met de vrouw die ik binnen een kwartier had versierd.
Voor zover mijn deelname in dit topic ;)
pi_190363299
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.

De clue van het verhaal: kappen met dat PUA loser gedoe en wees gewoon jezelf.
pi_190364044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:13 schreef Restyler het volgende:
Toen ik m'n vriendin vroegg waarom ze bij onze eerste Tinder-date voor mij koos en niet voor één van de andere jongens waar ze eerder mee had afgesproken zei ze dat ze zich gewoon op haar gemak voelde bij me, dat ze het leuk vond praten (niet één iemand telkens aan het woord / niet één iemand telkens stil). Tuurlijk heb ik wel aardige dingen gezegd, maar ik kan me niet herinneren dat ik op een bepaalde moment een 'move' maakte die ik vooraf had bedacht ofzo. Ik was gewoon de hele tijd mijzelf.

Exact zoals het bij mij ook is gegaan ja. :D Ik deed op mijn eerste date totaal niets bijzonders maar ze vond me op een of andere manier toch heel leuk omdat ik gewoon geïnteresseerd was en rustig luisterde.
  dinsdag 10 december 2019 @ 16:33:58 #37
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_190364249
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 16:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Exact zoals het bij mij ook is gegaan ja. :D Ik deed op mijn eerste date totaal niets bijzonders maar ze vond me op een of andere manier toch heel leuk omdat ik gewoon geïnteresseerd was en rustig luisterde.
Luisteren is sowieso de key... daar houden vrouwen nu eenmaal van. Gasten die alleen maar over zichzelf praten en anderen proberen 'af te troeven' vallen als eerste af.
pi_190365383
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 16:33 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Luisteren is sowieso de key... daar houden vrouwen nu eenmaal van. Gasten die alleen maar over zichzelf praten en anderen proberen 'af te troeven' vallen als eerste af.
Het helpt ook enorm als je het verschil weet tussen luisteren en aanhoren. Want vaak vragen ze het eerste maar bereik je meer met het tweede.

Gouden tip dit. Heb er huwelijken mee gered. :D
pi_190365412
quote:

[..]

Laat vrouwen gewoon los, je hebt er toch niets aan als ze je niet willen, en ze willen alleen de players en alfa mannen. Je mist er niets aan.
pi_190365428
quote:

Dit. Bovendien prikken vrouwen zo door PUA trucjes heen. Ook een keer een Tinder date gehad die daarover zat te klagen.

Er zijn vrouwen waarop die PUA shit werkt, maar als die zin hebben in casual sex kunnen ze uit meer mannen kiezen, en daar hoor jij waarschijnlijk gewoon niet bij. Is niet erg, de meeste mannen niet.

Begin bij jezelf. Waarom zou een vrouw voor jou gaan?

En nee "omdat ik aardig ben" is geen reden. Wat voor werk heb je, hobbies, ben je een beetje interessant?
pi_190365435
Maar aangezien TS aangeeft dat zijn onzekerheid toe neemt als het contact langer duurt omdat dan bij hem dan de kans toeneemt dat hij wordt afgewezen, is het misschien een idee als hij eens gaat kijken of een stille disco iets voor hem is? ^O^
pi_190365553
Mensen denken veel te veel na over hoe en wat je moet doen.
pi_190374094
Jij wil trucjes uithalen die een pua uithaalt. Dus je wilt er zelf 1 zijn, anders volg je de trucjes niet.

Even beseffen dat je iets moet veranderen is niet verkeerd. Maar zeggen dat typen je te veel tijd kost, is echt iets wat niet bij jouzelf kan passen maar een soort trucje is.

Ik zou eerst is normaal doen en geen onzeker persoon zijn die trucjes wil uithalen. Teksten via Tinder is volgens mij al spannend genoeg voor jou.
  woensdag 11 december 2019 @ 02:07:33 #44
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190374126
quote:

:') man man man

Je doet net alsof je de "versiergame" van A tot Z al hebt doorlopen en precies weet wat er gaat gebeuren/iedereen hetzelfde is.

Grote risico's lopen?
Heel lang gaan teksten?

De dames knappen af op jouw wanhopig gedrag, ze ruiken het van ver. Omdat je hen enkel als gebruiksvoorwerp ziet om mee te neuken. Ik denk dat jij nog wel even vrijgezel blijft als ik dit zo lees. Blijf vooral die incel onzin herhalen, dan kom je er wel. Succes

Weet iemand trowens waar Zomaar-Een-Chinees is gebleven? Dat was ook zo'n schitterend figuur.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190374135
quote:

:')
pi_190374543
quote:

Heb je met dat texten al een date gescoord?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190374614
quote:

Een sumo deadlift?
  woensdag 11 december 2019 @ 07:41:12 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190374740
PUA is voor.mongooltjes, ga The Black Phillip show luisteren en bedank me volgend jaar peace
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190374853
quote:
15s.gif Op woensdag 11 december 2019 07:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Een sumo deadlift?
https://www.pualingo.com/pua-terminology-list/
pi_190374892
quote:
OMG, wat een lijst :’)
pi_190374960
quote:
Self Development Lifestyle? Kan ik niet helemaal rijmen met de context.
  woensdag 11 december 2019 @ 08:17:28 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190374977
Same day lay. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_190375012
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Same day lay. ;(
Hoe respectvol.
Mag ik een pond gehakt en een stuk neukvlees, alstublieft?
pi_190375034
Springfield's looking pretty dusty today
pi_190375094
quote:
Dit is gewoon creepy.
pi_190375105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 06:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je met dat texten al een date gescoord?
Volgens mij is het gewoon een troll. Maar dat dit soort mensen echt bestaan is wel een slechte zaak.
pi_190375189
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Same day lay. ;(
Ben jij toevallig vrij vanavond?
  woensdag 11 december 2019 @ 10:09:47 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190375944
quote:
9s.gif Op woensdag 11 december 2019 08:42 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Ben jij toevallig vrij vanavond?
Voor een SNL? :{
pi_190377139
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor een SNL? :{
SHL toch, je weet.
pi_190379851
Je moet vrouwen aanspreken met m'lady.
Fucking hell, it smells of pig round here, don't it? Definitely not kosher. Come to Small Heath, you will go to hell... for fucking breathing.
pi_190379944
quote:

Precies dit.
pi_190380133
quote:

Ben het met je eens dat TS met dat PUA gedoe moet kappen. Maar dat van je vriendin, je moet ook maar net hét geluk hebben om zo iemand tegen te komen.
pi_190380197
Ik denk dat je het moet benaderen als een vriendschap maar tussendoor moet flirten.
Fucking hell, it smells of pig round here, don't it? Definitely not kosher. Come to Small Heath, you will go to hell... for fucking breathing.
pi_190381267
Ik probeer in hostels e.d. wel vriendschappen te sluiten maar het stoort mij dat er altijd concurrentie van andere mannen is en altijd moet aanzien hoe deze gasten met een meisje activiteiten ondernemen met de gedachte een leuke nacht te hebben. De meiden lijken ook meer interesse in hen te tonen, praten meer en lachen terwijl als ik hen aanspreek alleen maar hele korte antwoorden krijg waarmee het gesprek gewoon heel ongemakkelijk verloopt. Ik weet dat ik niet zo'n vlotte gozer ben maar ik kan best wel een diep gesprek voeren, ben echt geen zolderautist.

Opvallend veel Turken, Arabieren die in Europa hun ''geluk'' zoeken. Nee, geen vluchtelingen, gewone touristen. CS zit er vol mee.

Op zich niets mis mee, maar ik mis de meiden uit dat soort landen, daarmee krijg je wel een 'kromme' markt waarbij mannen meer moeten concurreren.
pi_190381332
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.

Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:22:09 #67
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190381369
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:19 schreef osodevo het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van vrouwen opvallend weinig sympathie krijg als ik mijn verhaal vertel. Mannen zijn daar veel vriendelijker in en proberen mij tips te geven hoe ik vrouwen kan ontmoeten en aantrekkelijk te zijn.

Vrouwen reageren veel vijandelijker, vragen of ik 'gevoelens voor mannen heb, homo ben... ' lachen mij uit... Ik vind dit behoorlijk kwetsend. Waarom begrijpen zij niet dat het niet vanzelfsprekend is om aansluiting te vinden en hookups te krijgen.
Moet je ook niet verwachten... vrouwen zijn heel gemeen als het gaat om dit soort onderwerpen.
pi_190381428
Als je 'gesprekken' net zo zijn als de 'gesprekken' hier, waarbij je nooit antwoord geeft op iemand, maar alleen monologen afsteekt, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het niet echt iets wordt.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:29:35 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190381467
quote:

In wat voor context vertel je jouw verhaal? En wat vertel je ze precies?
pi_190381569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:26 schreef miss_sly het volgende:
Als je 'gesprekken' net zo zijn als de 'gesprekken' hier, waarbij je nooit antwoord geeft op iemand, maar alleen monologen afsteekt, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het niet echt iets wordt.
Ligt eraan... ik probeer wel altijd open vragen te stellen maar als een vrouw nauwelijks spreekt moet ik dat gat wel vullen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen.

Soms lijkt het erop dat vrouwen daarop aansturen... gewoon niets met mij te maken willen hebben en daardoor nauwelijks antwoord geven... waarop ik de neiging krijg om een soort interview te houden.

Andere mannen als zij een vrouw aanspreken krijgen ze wel aan de praat, lachen en dergelijke.
pi_190381572
Ik vind ts een beetje drammerig, alsof hij shortcuts zoekt.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:38:47 #72
66444 Lord_Vetinari
pi_190381584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef alfiesolomons het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? (Zie zijn andere huilie huilie topics). Hij doet het cht niet alleen om sex te krijgen hoor (Jawel).
pi_190381612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ligt eraan... ik probeer wel altijd open vragen te stellen maar als een vrouw nauwelijks spreekt moet ik dat gat wel vullen om ongemakkelijke stiltes te voorkomen.

Soms lijkt het erop dat vrouwen daarop aansturen... gewoon niets met mij te maken willen hebben en daardoor nauwelijks antwoord geven... waarop ik de neiging krijg om een soort interview te houden.

Andere mannen als zij een vrouw aanspreken krijgen ze wel aan de praat, lachen en dergelijke.
Misschien stralen die mannen minder wanhoop uit.

Iets zegt mij dat alle vrouwen waar jij mee praat, meteen door hebben dat je alleen met hun praat omdat je seks met hun wilt.
pi_190381676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:37 schreef alfiesolomons het volgende:
Daar ben ik wel deels mee eens. Ik heb geen plan en werk totaal ongestructureerd. Zou fijn als als ik een coach daarbij zou krijgen die dat kan coördineren. Niet alleen versieren maar sociale contacten in general.

Anderzijds ben ik nu wel pro-actief, waar ik eerder verweten werd geen actie te ondernemen sta ik nu aan de andere kant van het spectrum.

Sociale angst is nog wel steeds een issue, heb moeite om vreemden aan te spreken. Ook door de vele faalervaringen en het gebrek aan ervaring maakt mij onzeker.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:50:13 #75
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190381771
Heb je het boek: Men are from Mars, women are from Venus, al gelezen TS?

Best een amusant en denk dat je er meer aan hebt dan die trucjes die je nu uithaalt. En zoals je merkt werken je trucjes niet echt.

Waarom zou je hostel meisjes willen versieren als je ook voor locals kunt gaan? Gewoon Tinderen, bij het hostel kan je daarna nog altijd pilsen als het niks is geworden.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190382163
Meisjes in hostels staan open voor contact. Locals niet, die moet je echt actief (op straat bijv.) benaderen maar hebben meestal geen behoefte aan contact. Zij hebben immers al hun eigen social group.

Tinder, Bumble werkt niet.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:26:15 #77
66444 Lord_Vetinari
pi_190382328
quote:

Dat zei ik ook, maar:

quote:

[..]

Dus ja, als hij niet in zichzelf gelooft of wil geloven.....
  woensdag 11 december 2019 @ 17:29:45 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190382395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:44 schreef osodevo het volgende:

[..]

Daar ben ik wel deels mee eens. Ik heb geen plan en werk totaal ongestructureerd. Zou fijn als als ik een coach daarbij zou krijgen die dat kan coördineren. Niet alleen versieren maar sociale contacten in general.

Anderzijds ben ik nu wel pro-actief, waar ik eerder verweten werd geen actie te ondernemen sta ik nu aan de andere kant van het spectrum.

Sociale angst is nog wel steeds een issue, heb moeite om vreemden aan te spreken. Ook door de vele faalervaringen en het gebrek aan ervaring maakt mij onzeker.
Andere eind van het spectrum? Ik denk het niet. Je lijkt wel pro-actief, maar wat je onderneemt is niet effectief. En zolang je niet op een serieuze manier aan de vaardigheden gaat werken die je duidelijk mist, gaat dit je geen succes opleveren.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:51:54 #79
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190382775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:16 schreef osodevo het volgende:
Meisjes in hostels staan open voor contact. Locals niet, die moet je echt actief (op straat bijv.) benaderen maar hebben meestal geen behoefte aan contact. Zij hebben immers al hun eigen social group.

Tinder, Bumble werkt niet.
Voor locals ben jij exotisch... En daarmee vaak interressant (ookal is het voor een ONS, anoniem, voor beide partijen). In welk land zit je?

Ik ging enkel voor locals toen ik door Azie/Australie reisde.

Die hostel dames zie je de dag erna wel bij het ontbijt of aan de bar.

Welk verhaal steek je dan af tegen vrouwen, gezien je geen sympathie krijgt? Kan me voorstellen dat niemand zin heeft om klaagzang aan te horen hoe moeilijk het leven wel niet voor je is. En dat het echt niet jouw schuld is dat vrouwen je afwijzen... Men wilt lol hebben op vakantie, niet de therapeut uithangen van iemand die ze niet kennen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maikuuul op 11-12-2019 18:34:31 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190382996
quote:

Je moet voor jezelf leren opkomen.

Wanneer zo'n vrouw zo tegen je reageert, gewoon zeggen dat je van de omgeving hebt gehoord dat haar benen vaker opengaan dan alle bruggen van Hamburg bij elkaar.

Dat is weer een hele andere uiterste itt tot jouw situatie, wat ze zeker niet blij aan zullen horen en het ze een volgende keer wellicht tot denken zal zetten. Gewoon terug kwetsen dus. :P
pi_190384047
Ts, al eens gedacht om naar de hoeren te gaan? Kost wat, maar gegarandeerd succes. Je leert het daarnaast ook van een 'oude fiets'

Ik ken de PUA niet, maar probeer eens oprecht interesse te tonen en vragen te stellen die in je opkomen als zij iets zegt. Ben je al heel ver
pi_190384869
Ach, je kunt op een gegeven moment ook gewoon accepteren en verinnerlijken dat je niet zo gewenst bent. Dat scheelt enorm veel energie, die je vervolgens in dingen kunt stoppen (pun intended) die je aards bestaan wat draaglijker maken. 😉
pi_190385476
quote:

Tja, dat heeft te maken met sociale mechanismes. Zoals er over vrouwen door mannen toch nog steeds wordt gedacht dat ze kwetsbaarder zijn dan mannen en beschermd moeten worden, zo blijft ook vanuit veel vrouwen het idee hangen dat mannen hun eigen boontjes wel kunnen doppen en het zelf maar moeten rooien.

Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.

Nou moet ik zeggen dat jouw verhaal ook wel heel erg de slachtofferrol benadrukt maar ik ben het met je eens dat veel vrouwen hierin aanzienlijk beter zouden kunnen worden als het om begrip en empathie gaat.
  woensdag 11 december 2019 @ 20:08:18 #84
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190385676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, dat heeft te maken met sociale mechanismes. Zoals er over vrouwen door mannen toch nog steeds wordt gedacht dat ze kwetsbaarder zijn dan mannen en beschermd moeten worden, zo blijft ook vanuit veel vrouwen het idee hangen dat mannen hun eigen boontjes wel kunnen doppen en het zelf maar moeten rooien.

Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @:Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.

Nou moet ik zeggen dat jouw verhaal ook wel heel erg de slachtofferrol benadrukt maar ik ben het met je eens dat veel vrouwen hierin aanzienlijk beter zouden kunnen worden als het om begrip en empathie gaat.
Je kan wel begrip en empathie krijgen voor dit soort dingen, als je oprecht bevriend bent met haar en ze je een goed persoon vindt. Ik heb een paar vriendinnen die heel goed kunnen luisteren en steunen als ik het heb over mijn zwakheden en onzekerheden, maar ik ben ook een hele goede vriend voor hen geweest. Hen gesteund en geholpen door moeilijke tijden, kaar voor ze gestaan wanneer ze niemand anders hadden, nooit misbruik gemaakt van hun kwetsbaarheid. Misschien moet TA dat proberen.
pi_190385746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je kan wel begrip en empathie krijgen voor dit soort dingen, als je oprecht bevriend bent met haar en ze je een goed persoon vindt. Ik heb een paar vriendinnen die heel goed kunnen luisteren en steunen als ik het heb over mijn zwakheden en onzekerheden, maar ik ben ook een hele goede vriend voor hen geweest. Hen gesteund en geholpen door moeilijke tijden, kaar voor ze gestaan wanneer ze niemand anders hadden, nooit misbruik gemaakt van hun kwetsbaarheid. Misschien moet TA dat proberen.
Ik had het dan ook over dit forum. ;) Maar eens hoor, dat kan zeker.
  woensdag 11 december 2019 @ 20:14:41 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190385855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over dit forum. ;) Maar eens hoor, dat kan zeker.
Ik vind juist wel dat vrouwen op dit forum meer empathie hebben voor dit soort dingen. TS krijgt goede advies van sommige vrouwen hier.

Maar ze zullen nooit 100% kunnen meeleven, en wanhoop blijft toch onaantrekkelijk voor een vrouw. Ik denk dat veel vrouwen het ook als gevaarlijk zien, te empathisch zijn voor een man en dan zal hij meer kunnen denken. Denk ook dat veel mannen die zoals TS denken oprecht creepy kunnen zijn.
pi_190386125
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind juist wel dat vrouwen op dit forum meer empathie hebben voor dit soort dingen. TS krijgt goede advies van sommige vrouwen hier.
Dat is ook wel weer zo, sorry dames. :@ Tikkeltje zwart-wit.

quote:
Maar ze zullen nooit 100% kunnen meeleven, en wanhoop blijft toch onaantrekkelijk voor een vrouw.
Zeker mee eens.Toch is het ook echt wel een bepaalde sociale vooringenomenheid denk ik.

quote:
Ik denk dat veel vrouwen het ook als gevaarlijk zien, te empathisch zijn voor een man en dan zal hij meer kunnen denken. Denk ook dat veel mannen die zoals TS denken oprecht creepy kunnen zijn.
Dat zijn ook nog logische mechanismes inderdaad. Jammer genoeg is het resultaat van dit mechanisme wel vaak averechts. Persoon maakt moeilijk contact en heeft weinig sociale vaardigheden, probeert contact te maken. Wordt als creep beschouwd, ontwikkelt daardoor nog meer frustraties en haat en zo wordt hij alleen maar minder geliefd en nog gefrustreerder.
pi_190386134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar ze zullen nooit 100% kunnen meeleven, en wanhoop blijft toch onaantrekkelijk voor een vrouw. Ik denk dat veel vrouwen het ook als gevaarlijk zien, te empathisch zijn voor een man en dan zal hij meer kunnen denken. Denk ook dat veel mannen die zoals TS denken oprecht creepy kunnen zijn.
Het is toch ook oprecht creepy? Trucjes aanleren om een "SDL" te kunnen krijgen :') als je een extraverte player bent ok, sommige vrouwen houden van dat soort types.

Maar als je dat niet bent, en je gedraagt je wel zo, komt dat gewoon geforceerd over. Vrouwen zijn nou eenmaal emotionele wezentjes en prikken daar zo doorheen.

TS, ooit geprobeerd om wel jezelf te zijn, wel initiatief te nemen, maar geen geforceerde PUA shit te doen? Gewoon een gesprekje aanknopen met een leuke lieve meid zonder bijbedoelingen.
pi_190386183
Nog geneukt?
pi_190386207
Hoeveel ervaring heb je overigens met vrouwen TS? Als in, dates of vriendschappen met vrouwen? Wel eens gezoend?
  woensdag 11 december 2019 @ 20:38:11 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190386340
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Het is toch ook oprecht creepy? Trucjes aanleren om een "SDL" te kunnen krijgen :') als je een extraverte player bent ok, sommige vrouwen houden van dat soort types.

Maar als je dat niet bent, en je gedraagt je wel zo, komt dat gewoon geforceerd over. Vrouwen zijn nou eenmaal emotionele wezentjes en prikken daar zo doorheen.

TS, ooit geprobeerd om wel jezelf te zijn, wel initiatief te nemen, maar geen geforceerde PUA shit te doen? Gewoon een gesprekje aanknopen met een leuke lieve meid zonder bijbedoelingen.
Zeker.
pi_190386630
Vroeger was ik ook onzeker en kon zeker geen gesprek aanknopen met een vreemde vrouw.

Tegenwoordig geef ik iemand terloops een knipoog of een lach en ga ik ergens zitten/door met waar ik mee bezig was. Hiermee geef ik "een veilig signaal af" en laat ik het initiatief totdat ik benaderd wordt bij de ander. Als ik dan benaderd wordt weet ik in ieder geval dat verder contact welkom is. Als er niet op wordt gereageerd dan is het misschien ongelegen. Geen probleem. Dat liever dan een harde afwijzing. Verder heb ik mezelf ook niet in een ongemakkelijke situatie gebracht.

Noem het maar de waiting game. Het werkt vaker wel dan niet!
pi_190387967
PUA, tsja dat vind ik helemaal niks. Begrijp dat je het probeert, maar het gevaar zit ‘m in het antivrouwelijke karakter. Het is goed om vrouwen niet op een voetstuk te plaatsen, maar je hoeft ze ook niet als voetveeg te behandelen. Heb vaak genoeg gezien dat mensen die zich als PUA identificeren doorslaan en zich alleen nog maar horkerig kunnen gedragen tegen vrouwen. Zodanig dat ze geen liefde kunnen geven en uiteindelijk de hopeloze vrijgezel blijven. Ook op latere leeftijd. Zich krampachtig vasthouden aan het fantasierijke fantastische vrijgezelle leven, maar uiteindelijk een zinloos bestaan leiden.
pi_190391022
Misschien even 6 maanden geen coach en niet je best doen om de fixen, maar jezelf weer worden.
Ik word al gek van al je tactieken als ik het hier lees, laat staan de praktijk. Opzich niet verkeerd om gecoacht te worden, maar daarna is het klaar.

Met auto rijden zeggen ze ook altijd dat je pas leert rijden na je examen. Ik zou ook weer zenuwachtig worden als ik nu weet een instructeur naast me zou hebben, ook al kan ik al 7 jaar lang rijden.

Jij moet even de instructeurs verlaten en nu jezelf worden.
pi_190391097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 09:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb voldoende vrienden maar het zijn niet de types om advies te vragen. Die hebben zelf ook moeite om een vrouw te vinden.

Jezelf zijn. :') Wat is dat? Ik ben altijd al mezelf geweest. Vrouwen vinden dat niet aantrekkelijk. PUA geeft daarentegen bepaalde handvaten hoe je jezelf kunt verbeteren ten opzichte van de concurrentie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 18:00 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Laat vrouwen gewoon los, je hebt er toch niets aan als ze je niet willen, en ze willen alleen de players en alfa mannen. Je mist er niets aan.
Ik wou dat ik dat kon maar ik heb als man zijnde toch een bepaalde behoefte naar aandacht... en seksuele bevrediging. Vooral als je nog maagd ben op zo;n leeftijd is de druk gewoon enorm, juist omdat het dan moeilijker wordt oim nog iemand te kunnen krijgen.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 02:07 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

:') man man man

Je doet net alsof je de "versiergame" van A tot Z al hebt doorlopen en precies weet wat er gaat gebeuren/iedereen hetzelfde is.

Grote risico's lopen?
Heel lang gaan teksten?

De dames knappen af op jouw wanhopig gedrag, ze ruiken het van ver. Omdat je hen enkel als gebruiksvoorwerp ziet om mee te neuken. Ik denk dat jij nog wel even vrijgezel blijft als ik dit zo lees. Blijf vooral die incel onzin herhalen, dan kom je er wel. Succes

Weet iemand trowens waar Zomaar-Een-Chinees is gebleven? Dat was ook zo'n schitterend figuur.
Nee, ik heb nauwelijks theoretische kennis van het hele PUA gebeuren. Maar als autist zijn die referentiepunten die beschreven worden in de London Daygame wel handig maar ik begin wel steeds meer te twijfelen of het werkt. Ik denk dat dit vooral op toeristen gericht is, niet locals... meestal zullen zij niet direct seks hebben met een buitenlander.

Daygame is wel enorm stressvol, want er bestaat altijd een risico dat een vrouw verbaal agressief reageren en omstanders zich ermee bemoeien. Zeker met metoo kan je daar behoorlijk mee in de problemen komen.

Nightgame lijkt net een vleesmarkt. In een bar of club zie je altijd wel een mannenoverschot en de vrouwen die daar zijn worden telkens aangesproken, Als stille introvert kom je daar moeilijk tussen.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Andere eind van het spectrum? Ik denk het niet. Je lijkt wel pro-actief, maar wat je onderneemt is niet effectief. En zolang je niet op een serieuze manier aan de vaardigheden gaat werken die je duidelijk mist, gaat dit je geen succes opleveren.
Je hebt zeker een punt. Het punt is dat het project zo groot is en ik niet de skills heb een serieus plan op te zetten. Ik mis daar gewoon de kennis voor, Daarom wil ik zo graag iemand die mij daarbij helpt. Een plan opzetten en stap voor stap ontwikkelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op dit forum nog nooit enige vrouwelijke empathie gemerkt voor dit soort verhalen, al hebben @:Keep_Walking al enkele (wat mij betreft) zeer genuanceerde ervaringen gedeeld. Het zit er gewoon niet in, wordt niet echt geaccepteerd.

Ik ben geen slachtoffer, zo voel ik mij niet. Ik ben alleen een beetje radeloos dat ik alles uit de kast heb getrokken maar nog steeds geen deuk in een pakje boter sla. Mijn versierpogingen niet effectief zijn. Vrouwen vinden mij kennelijk niet interessant genoeg, dus werk aan de winkel. Daar wil ik actief aan gaan werken maar ik weet niet waar ik eerst aan moet beginnen. Nieuwe garderobe, gebit verbouwen, versiertraining e.d. zoveel te doen dat je niet meer weet waar je moet beginnen
pi_190391119
Mij werd eerder aangeraden om als de wielleweer actie te ondernemen om in contact te komen met de andere sexe. Dat doe ik nu, focus momenteel op veel uitgaan. Ik twijfel nog om dat om te switchen naar daygame maar dat is echt een wereld van verschil.
pi_190391127
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:28 schreef Questular het volgende:
Vrouwen accepteren geen fouten? Dat is wel heel stellig en redelijk overdreven.
Nou, als je op een bepaalde manier een eerste slechte indruk achterlaat in een bar of club zie je wel dat andere mannen daar gebruik van maken als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik stotter af en toe en heb een paar keer meegemaakt dat vrouwen wegliepen en met andere mannen gingen praten
pi_190391351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:45 schreef osodevo het volgende:
Mij werd eerder aangeraden om als de wielleweer actie te ondernemen om in contact te komen met de andere sexe. Dat doe ik nu, focus momenteel op veel uitgaan. Ik twijfel nog om dat om te switchen naar daygame maar dat is echt een wereld van verschil.
Je gaat uit om een doel dus:')
Klinkt heel leuk maar zo gaat het niet werken :P
Hoe vaak al in de sportschool geweest? Sinds....
Ik zwaai naar dieren.
pi_190391745
Wat voor vrouwen probeer je te versieren dan?
Bij minder mooie vrouwen heb je misschien wat meer succes.
Houd van poesjes
pi_190391877
Hoe zie je er uit? Ben je een soort Marcel van IkHebHetNogNooitGedaan? Of een Elliot Rodger, normaal maar enge vibes om je heen?
pi_190391882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:29 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Wat voor vrouwen probeer je te versieren dan?
Bij minder mooie vrouwen heb je misschien wat meer succes.
En dat. Ik swipe op Tinder ook bloedmooie mannen rechts, maar match nooit. Wel met normale, leuke types.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')