Wat een kut OPquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Terechte TR.
Lui varken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Voordat je goed en wel wakker bent is het alweer bijna donker.
Kutwinter.
@Drizztquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Kutwinter.
Luilakquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Kutwinter.
Verzonnen anekdotesquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is er zware luminade gaande in mijn wijk
Paar dagen terug zware operatie, 2 vrachtwagens vol met auto's werden in beslag genomen, vanochtend ontplofte een auto voor mijn deur en 0,0 online over te vinden lol
Ik doe het rustig aan dit weekendquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
@:kingroland bezoek je dit weekend nog een plaats?
Geen mention gehad, jij bent niet welkom.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week weer Rotterdam@:picommp
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week weer Rotterdam@:picommp
Wat moet je daar nou weer mee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
mcdonalds cadeaukalender is uit
@:doublepain
@:lenny_leonard
@:jancees
@:jr-style-93
@:wereldgozer
@:zipportal
genot
Dank voor de info.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
genot
In je reet stoppen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee.
Niet waarquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt voor valse mention.
Ik ben geen dik zwijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
genot
Best wat halve liters naar binnen gewerkt ja.quote:
Tokkiequote:Op zondag 1 december 2019 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Best wat halve liters naar binnen gewerkt ja.
Leuk voor een keer zo'n avond. Maar qua spanning is het toch even wennen. Nu al 2 thuiswedstrijden op rij waarin ik me totaal geen zorgen maakte (vorige tegen PSV ook niet).
Normaal is het spannend tot het laatste fluitsignaal.
Maar goed, ik ben net uit bed. Eerste koffie is erin. Zo maar eens douchen, ontbijten en dan weer halve liters klappen.
@:picommp
ADO volgend jaar eerste divisie maat. Zat er al een paar jaar aan te komen.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 december 2019 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ADO volgend jaar eerste divisie maat. Zat er al een paar jaar aan te komen.
Missen we iets aan die kunstgrasclub?
Bedankt maat. Ga je naar het stadion vandaag?quote:Op zondag 1 december 2019 10:21 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas de uitslagen
Gefeliciteerd @:lenny_leonard
Uiteraardquote:Op zondag 1 december 2019 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ga je naar het stadion vandaag?
Aids?quote:Op zondag 1 december 2019 10:21 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas de uitslagen
Gefeliciteerd @:lenny_leonard
Waarom zo veelquote:Op zondag 1 december 2019 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb mijn vodafone verlengt met BF korting
Van 20gb per maand naar 80gb internet
Wtfquote:Op zondag 1 december 2019 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
20gb raakt altijd snel op
En voor 5eu meer niks mis mee toch
@GGMMquote:Op zondag 1 december 2019 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Debielquote:Op zondag 1 december 2019 12:17 schreef Doublepain het volgende:
P.... niet snappenquote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Debiel
Je ging mokerhard af in het Fifa-topic overigens.
Goed gereedschap hangt onder een afdak.quote:Op zondag 1 december 2019 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
En speciaal voor @:Drizzt en @:Befbekje nog wat opbeurende woorden:
Ik heb mijn buikvet (want f*ck ook het woord ‘curves’) altijd als iets storends gezien. Maar door gisteren, zo op het podium te staan, hoop ik dat anderen uiteindelijk de moed vinden om van zichzelf te leren houden.
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-12-2019 om 18:59:52Erg teleurstellend dat het erg lelijke Feyenoord op dit moment boven het erg mooie Utrecht en Vitesse staat. Feyenoord heeft minder kwaliteit dan Utrecht en Vitesse en ik hoop dat Feyenoord dit seizoen in het rechterrijtje eindigt reageer retweet
Niet gekliktquote:
@KingRoland gaat hem straks wat toewensen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
@:zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-12-2019 om 18:59:52Erg teleurstellend dat het erg lelijke Feyenoord op dit moment boven het erg mooie Utrecht en Vitesse staat. Feyenoord heeft minder kwaliteit dan Utrecht en Vitesse en ik hoop dat Feyenoord dit seizoen in het rechterrijtje eindigt reageer retweet
Niet gelezen.quote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 1 december 2019 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:kingroland gaat hem straks wat toewensen.
[..]
Niet gelezen.
Ik ga naast de McDonalds wonenquote:Op zondag 1 december 2019 20:12 schreef KingRoland het volgende:
volgende week tijd voor mcdonalds
Ik zit nog in de @trein2000quote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ben weer terug in BrabantGod.
@:kingroland
jammer, maar welkom terug makkerquote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ben weer terug in BrabantGod.
Dikkiequote:Op zondag 1 december 2019 20:12 schreef KingRoland het volgende:
volgende week tijd voor mcdonalds
Hoezo jammer? Wat heb je tegen BrabantGod?quote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer, maar welkom terug makker
Geen ideequote:Op zondag 1 december 2019 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, is de Coolblue pop up store nog open?
Bedanktquote:Op zondag 1 december 2019 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met de overwinning maat
Dan had je zeker genoeg bier?quote:
Heb ik ook een beetje last van ja.quote:Op maandag 2 december 2019 10:19 schreef Tarado het volgende:
morge, last m'n kuit, loopt niet lekker, laat staan trainen
vandaag is normaliter legday, ik ging thuis de trap af en na 2 treden maar terug gestrompeld, denk dat rust voor deze keer beter isquote:Op maandag 2 december 2019 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje last van ja.
Al ga ik wel gewoon sporten uiteraard.
Met ouderdom komen de gebreken.quote:Op maandag 2 december 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag is normaliter legday, ik ging thuis de trap af en na 2 treden maar terug gestrompeld, denk dat rust voor deze keer beter is
Ieder zijn ding ouwe dibbesquote:Op maandag 2 december 2019 11:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Met de bips tegen de gloryholewand.
Wat mot je?quote:
Neen,quote:
KingFlopland maakt structureel misbruik van de mentionfunctie.quote:
Banaanvraagquote:Op maandag 2 december 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
KingFlopland maakt structureel misbruik van de mentionfunctie.
Ik zeg niet dat je hem er een ban voor moet geven, maar het zou wel lekker opruimen.
Ga maar op anoniem.quote:Op maandag 2 december 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee een suggestie om het forum te verbeteren.
Ga je nog rellen in Duindorp voor je vreugdevuur, of gaat t je niet zo aan het hart?quote:
Ben je gek. Laat gaan joh. Doet me denken aan vroeger. Zal ook nog wel wat erger gaan worden.quote:Op maandag 2 december 2019 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je nog rellen in Duindorp voor je vreugdevuur, of gaat t je niet zo aan het hart?
NSB'er ben je ook hequote:Op maandag 2 december 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
KingFlopland maakt structureel misbruik van de mentionfunctie.
Ik zeg niet dat je hem er een ban voor moet geven, maar het zou wel lekker opruimen.
Je zou het probleem ook zelf kunnen oppakken, dan hoef ik het niet steeds bij je leidinggevende aan te kaarten.quote:
Niet geklikt.quote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
Hadden jullie allemaal mijn topic al gezien? VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Persoonlijk ben ik er erg tevreden mee.
'probleem'quote:Op maandag 2 december 2019 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou het probleem ook zelf kunnen oppakken, dan hoef ik het niet steeds bij je leidinggevende aan te kaarten.
Parodie op een FA.
Alleen nu zijn het Noord Afrikanen in plaats van Duindorpers.quote:Op maandag 2 december 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je gek. Laat gaan joh. Doet me denken aan vroeger. Zal ook nog wel wat erger gaan worden.
Mooi, ik had het er niet specifiek bijgezet, maar dit was echt bedoeld voor mensen die doorgaans inhoudelijke reacties geven.quote:
Een te uitgebreid topic voor nu op het werk. Ik ga het straks lezen en reageren.quote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
Hadden jullie allemaal mijn topic al gezien? VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Persoonlijk ben ik er erg tevreden mee.
Alsnog geklikt.quote:Op maandag 2 december 2019 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, ik had het er niet specifiek bijgezet, maar dit was echt bedoeld voor mensen die doorgaans inhoudelijke reacties geven.
Dat is niet zoquote:Op maandag 2 december 2019 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen nu zijn het Noord Afrikanen in plaats van Duindorpers.
Whehehehehe. @KingRolandquote:Eén keer kwam de rivaliteit wel heel dichtbij. ,,Dat was op mijn zestiende bij Feyenoord - Ajax. Toen herkenden supporters me op de tribune in de Kuip. Toen moest ik wel even rennen om het stadion veilig uit te komen.’’
Geen toeval dat die kamper Joods DNA heeft.quote:Op maandag 2 december 2019 12:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-club-was~a92f37a3/
[..]
Whehehehehe. @:KingRoland
quote:Op maandag 2 december 2019 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal een capuchon of sjaal ja
Het zal denk ik iets rustiger worden komende weken en dan na de feestdagen begint de echte ellende. Het rausen is ook al begonnen trouwens.quote:
Zal allemaal wel mee vallen toch.quote:Op maandag 2 december 2019 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal denk ik iets rustiger worden komende weken en dan na de feestdagen begint de echte ellende. Het rausen is ook al begonnen trouwens.
Die rellengastjes hebben in elk geval hun intenties vroeg duidelijk gemaakt dus de politie zal voorbereid zijn.quote:
Dit is een klein probleem. Het probleem zit hem erin als buurten massaal gaan rausen bij elkaar en gaan knokken en op 31 dec iedereen massaal zijn tyfuszooi op straat pleurt, de wegen op slot gooit door autobranden e.d. en gaan rellen. Komt geen hulpdienst meer bij in die hofjes daar.quote:Op maandag 2 december 2019 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rellengastjes hebben in elk geval hun intenties vroeg duidelijk gemaakt dus de politie zal voorbereid zijn.
Wat heb je gedaan snoesquote:Op maandag 2 december 2019 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou en hoeIk heb al dagen pijn in mijn rug omdat ik was wezen sjouwen.
Op mijn werk moesten wat stoeltjes en tafeltjes goed gezet worden voor workshops. Mochten we zelf doen.quote:
Walgelijkquote:Op maandag 2 december 2019 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn werk moesten wat stoeltjes en tafeltjes goed gezet worden voor workshops. Mochten we zelf doen.
Vond ik ook ja. Nou iig ga ik volgende week woensdag naar Barcelona. IJshockey OKT. Naast Camp Nouquote:
Tof! Kom je ook weer eens naar de Uithof?quote:Op maandag 2 december 2019 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook ja. Nou iig ga ik volgende week woensdag naar Barcelona. IJshockey OKT. Naast Camp NouIJshockeystadion van FC Barcelona dus.
Niet zo agressiefquote:Op maandag 2 december 2019 12:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen die het woord 'snoes' gebruiken mogen van mij ook tegen een knuppel aanlopen.
Oh nou eens kijken of dat er een keertje in zit. Het is vaak pas laat, dat is sowieso onhandig.quote:Op maandag 2 december 2019 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof! Kom je ook weer eens naar de Uithof?
Ja eindje weg ookquote:Op maandag 2 december 2019 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nou eens kijken of dat er een keertje in zit. Het is vaak pas laat, dat is sowieso onhandig.
En hys is niks meer?quote:Op maandag 2 december 2019 12:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat en Amsterdam speelt nu 1e divisie niet meer Beneleague.
quote:Op maandag 2 december 2019 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ja die spelen nog wel in de hoogste divisie en staan dacht ik bovenaan ergens.
Oh toch wel matig danquote:Op maandag 2 december 2019 13:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweede dus. Amsterdam staat eerste in de Bpoule van de 1e divisie.
Doe dit maar niet meerquote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf van de Flinstones
Haha snap je, omdat je zo oud bent!
Stop hiermee.quote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeiedag zegquote:Op maandag 2 december 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeiden je vader en moeder dat maar eens tegen de mensheid.
KOEKOEKquote:Op maandag 2 december 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeiden je vader en moeder dat maar eens tegen de mensheid.
Daar gaat m'n kerstcadeau voor @Calandtwitter:NOS twitterde op maandag 02-12-2019 om 08:33:52Amazon verwijdert kerstversieringen met Auschwitz-thema https://t.co/FZf4c2yruP reageer retweet
quote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef Drizzt het volgende:
Heb net uitmuntend mokerhard zitten schijten @:Muskusboktor57
Wel godverdommequote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef GGMM het volgende:
Daar gaat m'n kerstcadeau voor @:calandtwitter:NOS twitterde op maandag 02-12-2019 om 08:33:52Amazon verwijdert kerstversieringen met Auschwitz-thema https://t.co/FZf4c2yruP reageer retweet
quote:Op maandag 2 december 2019 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bol.com hedde in huus:
https://www.bol.com/nl/p/(...)A.1_4.5.ProductImage
https://www.telegraaf.nl/(...)j-voor-boven-de-bank
quote:Op maandag 2 december 2019 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bol.com hedde in huus:
Besteld!quote:Op maandag 2 december 2019 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bol.com hedde in huus:
werk is gratisquote:Op maandag 2 december 2019 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bol.com hedde in huus:
Ik ook vanochtend.quote:Op maandag 2 december 2019 13:15 schreef Drizzt het volgende:
Heb net uitmuntend zitten schijten @:Muskusboktor57
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 december 2019 15:10 schreef GGMM het volgende:
Scrummie heeft me ontvolgd op twitter.
Hij snapt niet dat ik dan nog steeds op zijn tweets kan reageren.
(gelukkig leest hij hier niet mee, dan kan ik dit gewoon zeggen)Scrummie is mentaal 12.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blijkt ja.quote:
Ja, als iemand niet precies zegt wat je wil blokken/negeren (of in scrummie zijn geval, ontvolgenquote:Op maandag 2 december 2019 15:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Moderne manier van iemand proberen te vergeten.
Ik dacht dat voormalige vrienden ontvolgen/blokken als wraak voorbehouden was aan kleine meisjesquote:Op maandag 2 december 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, als iemand niet precies zegt wat je wil blokken/negeren (of in scrummie zijn geval, ontvolgen )
Best een droevige maatschappij zo.
Die mogen van mij van een brug springenquote:Op maandag 2 december 2019 12:55 schreef GGMM het volgende:
Mensen die het woord 'snoes' gebruiken mogen van mij ook tegen een knuppel aanlopen.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 2 december 2019 15:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik dacht dat voormalige vrienden ontvolgen/blokken als wraak voorbehouden was aan kleine meisjes![]()
Mooi getal, zou het zo houden.quote:Op maandag 2 december 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Daarom verbaast dit me niets.
Hoe dan ook, next.![]()
Heb nu precies 69 volgers.
quote:Op maandag 2 december 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Daarom verbaast dit me niets.
Hoe dan ook, next.![]()
Heb nu precies 69 volgers.
Door alle foutjes van Feijenoord is mijn gelach voorlopig opquote:Op maandag 2 december 2019 15:26 schreef KingRoland het volgende:
Leuk jongens ik maak een foutje allemaal even lachen
Heb ik gehad toen ik in Japan woonde, ik scheet udon noedels ipv water.quote:Op maandag 2 december 2019 15:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users hier mogen van mij een Aziatische darminfectie krijgen.
Ook achterlijken hebben recht op een podiumquote:Op maandag 2 december 2019 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die lid worden van die omroep?
Ik dacht dat de uitspraak van patiëntnummer van jou was.quote:
@Scrummie2.6quote:Op maandag 2 december 2019 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook achterlijken hebben recht op een podium
Oh, op die manier. Ja, patiëntnummer komt van mij. Goed onthouden.quote:Op maandag 2 december 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de uitspraak van patiëntnummer van jou was.
Maar als dat niet zo was, mijn excuses voor de verwarrende mention.
haha jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn dat die shows waarbij het publiek altijd super achterlijk en genant loopt te schreeuwen en te fluiten als er een nieuwe product van Apple wordt aangekondigd?quote:Op maandag 2 december 2019 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond een Apple Event - 22:00.
Ik had al sorry gezegd.quote:Op maandag 2 december 2019 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
haha jij bent zeker de leukste thuis.
Stop hiermee, nu.quote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, had na de vorige event mijn Apple TV moeten vervangen door de orgasme die ik kreeg bij de nieuwe iPad.quote:Op maandag 2 december 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn dat die shows waarbij het publiek altijd super achterlijk en genant loopt te schreeuwen en te fluiten als er een nieuwe product van Apple wordt aangekondigd?
[..]
Ik had al sorry gezegd.
Waarom is je naam andersquote:Op maandag 2 december 2019 16:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ja, had na de vorige event mijn Apple TV moeten vervangen door de orgasme die ik kreeg bij de nieuwe iPad.
Ik ga denk ik ook maar op Twitter beginnen danquote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb net een uur Twitter. Gelijk de aanval geopend op kutbedrijven.
Bacardi, jack daniels of heineken?quote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb net een uur Twitter. Gelijk de aanval geopend op kutbedrijven.
Dat zijn prima bedrijvenquote:
Heette ze Charlotte?quote:Op maandag 2 december 2019 17:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ben gedumpt door een chickie die achter mijn FOK!account kwam
Hahahaha echt?quote:Op maandag 2 december 2019 17:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ben gedumpt door een chickie die achter mijn FOK!account kwam
Was een vrijzinnige meisje (wel gruwelijk lekker wijf) die in het weekend alleen maar door de Witte de Withstraat zwierfquote:
Ja kloptquote:Op maandag 2 december 2019 17:04 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was een vrijzinnige meisje (wel gruwelijk lekker wijf) die in het weekend alleen maar door de Witte de Withstraat zwierf
Ze kon wel een partij goed pijpen zeg
Lol nee, bullshit net als 99% van mijn posts.quote:
Ja ze geloofde ook in geesten geloof ik.quote:Op maandag 2 december 2019 17:04 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was een vrijzinnige meisje (wel gruwelijk lekker wijf) die in het weekend alleen maar door de Witte de Withstraat zwierf
Oke kanjer. Xquote:Op maandag 2 december 2019 17:05 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nee, bullshit net als 99% van mijn posts.
Maar zo’n scenario wou ik voorkomen ja
Beter dan je moeder?quote:Op maandag 2 december 2019 17:04 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Die spreekt toch geen Nederlands en het boeit mij niet zoveel. Er staat nergens dat ik homo ben ofzo. Dat is bij jou anders natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 17:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je chickie achter je FOK!account kwam?
Denk het niet, want mn pa is nog steeds bij haar.quote:
Nou nou nou nou wat een vijandigheidquote:Op maandag 2 december 2019 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die spreekt toch geen Nederlands en het boeit mij niet zoveel. Er staat nergens dat ik homo ben ofzo. Dat is bij jou anders natuurlijk.
Waarom. Een stuk treuriger is om hier een toneelstukje op te voeren.quote:Op maandag 2 december 2019 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben niet veel anders in real dan op FOK!. Dat is misschien best wel treurig lol.
Ik zie dit als een bullshitpost.quote:Op maandag 2 december 2019 17:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nou nou nou nou wat een vijandigheid
Nouja heb best veel vijanden op FOK! ondertussen.quote:Op maandag 2 december 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom. Een stuk treuriger is om hier een toneelstukje op te voeren.
Echt? Ik niet.quote:Op maandag 2 december 2019 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja heb best veel vijanden op FOK! ondertussen.
Vijanden op een online forum hebbenquote:Op maandag 2 december 2019 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja heb best veel vijanden op FOK! ondertussen.
Je bent wel echt jezelf dan, props daarvoorquote:Op maandag 2 december 2019 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben niet veel anders in real dan op FOK!. Dat is misschien best wel treurig lol.
quote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:i
@:amarantha
@:ifrane
@:onlogisch
@:lange_lans
Dat zijn wel mijn vijanden ja.
Ik heb voor elke case een uitleg natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Vijanden op een online forum hebben
Ruzie maken op het internet
Ok ik vergeef jequote:Op maandag 2 december 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn dat die shows waarbij het publiek altijd super achterlijk en genant loopt te schreeuwen en te fluiten als er een nieuwe product van Apple wordt aangekondigd?
[..]
Ik had al sorry gezegd.
Opzich snap ik de meeste namen welquote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik beschouw je juist als mijn mattie uit Damsco, wat is dit?!?!?!quote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had toch met knut een gevoelig grapje gemaakt. Dat zou je nooit meer vergeten.quote:
Ja, en de producten zijn allemaal van milieuvriendelijke materialen gemaakt.quote:Op maandag 2 december 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een beetje veranderd sinds je nieuwe naam.quote:Op maandag 2 december 2019 17:16 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik beschouw je juist als mijn mattie uit Damsco, wat is dit?!?!?!
Iemand die je niet meer mag ontvolgen of blokken op social media ook.quote:Op maandag 2 december 2019 17:16 schreef PicoMMP het volgende:
Vijanden op een forum hebben is voor 12-jarigen.
Koekoekquote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow en van mij begrijp je wel?quote:Op maandag 2 december 2019 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich snap ik de meeste namen wel
Alleen @:lange_lans niet, dat is me een vriendelijke man! Hoe kan je daar nou vijanden mee zijn?
Nee man, ben nog steeds de knuffelmarokkaan uit Rotterdam-Zuid.quote:Op maandag 2 december 2019 17:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een beetje veranderd sinds je nieuwe naam.
Dat je mijn dochter van 9 jaar wou palen toch?quote:Op maandag 2 december 2019 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had toch met knut een gevoelig grapje gemaakt. Dat zou je nooit meer vergeten.
Datquote:Op maandag 2 december 2019 17:18 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Iemand die je niet meer mag ontvolgen of blokken op social media ook.
Ja ik vind je niet aardig, omdat je nooit op mijn versiertrucs in ga!quote:
dat zijn geen grappenquote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat je mijn dochter van 9 jaar wou palen toch?
quote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik vind je niet aardig, omdat je nooit op mijn versiertrucs in ga!
Nee, was niet zo zwart/wit. Was volgens mij iets of je dan mee zou douchen of niet.quote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezien hij de eerste (kinderachtige) stap zette zal hij hier sowieso wakker van liggen vanavondquote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat
Al heb ik hem uit wraak ook ontvolgd
Wtfquote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mag ik wel even tussendoor douchen? :Squote:Op maandag 2 december 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
Kut, onlogisch was me net voor
Mag ik daarna? @:amarantha
Eens.quote:
sloppy secondsquote:Op maandag 2 december 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
Kut, onlogisch was me net voor
Mag ik daarna? @:amarantha
Jij gaat na 5 seconden vlammende actie douchen? :Squote:Op maandag 2 december 2019 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag ik wel even tussendoor douchen? :S
Nou vooruit.quote:Op maandag 2 december 2019 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 seconden maar? Nou laat dan maar zitten hoor.quote:Op maandag 2 december 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij gaat na 5 seconden vlammende actie douchen? :S
Hahahaha. Dus jij denkt dat onlogisch een viespeuk is?quote:Op maandag 2 december 2019 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef hem een beetje pep, kan je garanderen dat het dan 30 minuten stoten zal worden.quote:Op maandag 2 december 2019 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 seconden maar? Nou laat dan maar zitten hoor.
quote:Op maandag 2 december 2019 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha. Dus jij denkt dat onlogisch een viespeuk is?
Leugenaar! Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 2 december 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
Ah Lange_lans die een jaar lang pedo-grapjes maakte bij mij gaat nu het geweten van FOK! uithangen wanneer iemand een grapje bij hem maakt.
Heel bijzonder dit!
Wel grappig dat je blijkbaar op mannen valt zonder veel seksuele ervaring en/of lang droog staan!quote:
Bewijs aubquote:Op maandag 2 december 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
Ah Lange_lans die een jaar lang pedo-grapjes maakte bij mij gaat nu het geweten van FOK! uithangen wanneer iemand een grapje bij hem maakt.
Heel bijzonder dit!
Echt? Dat was ook maar een gokje moet ik bekennen.quote:Op maandag 2 december 2019 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leugenaar! Dat heb ik nooit gedaan.
Oh je wil nu zeggen dat jij heel veel ervaring hebt?quote:Op maandag 2 december 2019 17:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel grappig dat je blijkbaar op mannen valt zonder veel seksuele ervaring en/of lang droog staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |