Heb ik ook een beetje last van ja.quote:Op maandag 2 december 2019 10:19 schreef Tarado het volgende:
morge, last m'n kuit, loopt niet lekker, laat staan trainen
vandaag is normaliter legday, ik ging thuis de trap af en na 2 treden maar terug gestrompeld, denk dat rust voor deze keer beter isquote:Op maandag 2 december 2019 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje last van ja.
Al ga ik wel gewoon sporten uiteraard.
Met ouderdom komen de gebreken.quote:Op maandag 2 december 2019 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag is normaliter legday, ik ging thuis de trap af en na 2 treden maar terug gestrompeld, denk dat rust voor deze keer beter is
Ieder zijn ding ouwe dibbesquote:Op maandag 2 december 2019 11:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Met de bips tegen de gloryholewand.
Wat mot je?quote:
Neen,quote:
KingFlopland maakt structureel misbruik van de mentionfunctie.quote:
Banaanvraagquote:Op maandag 2 december 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
KingFlopland maakt structureel misbruik van de mentionfunctie.
Ik zeg niet dat je hem er een ban voor moet geven, maar het zou wel lekker opruimen.
Ga maar op anoniem.quote:Op maandag 2 december 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee een suggestie om het forum te verbeteren.
Ga je nog rellen in Duindorp voor je vreugdevuur, of gaat t je niet zo aan het hart?quote:
Ben je gek. Laat gaan joh. Doet me denken aan vroeger. Zal ook nog wel wat erger gaan worden.quote:Op maandag 2 december 2019 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je nog rellen in Duindorp voor je vreugdevuur, of gaat t je niet zo aan het hart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |