Mooi getal, zou het zo houden.quote:Op maandag 2 december 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Daarom verbaast dit me niets.
Hoe dan ook, next.![]()
Heb nu precies 69 volgers.
quote:Op maandag 2 december 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Daarom verbaast dit me niets.
Hoe dan ook, next.![]()
Heb nu precies 69 volgers.
Door alle foutjes van Feijenoord is mijn gelach voorlopig opquote:Op maandag 2 december 2019 15:26 schreef KingRoland het volgende:
Leuk jongens ik maak een foutje allemaal even lachen
Heb ik gehad toen ik in Japan woonde, ik scheet udon noedels ipv water.quote:Op maandag 2 december 2019 15:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users hier mogen van mij een Aziatische darminfectie krijgen.
Ook achterlijken hebben recht op een podiumquote:Op maandag 2 december 2019 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die lid worden van die omroep?
Ik dacht dat de uitspraak van patiëntnummer van jou was.quote:
@Scrummie2.6quote:Op maandag 2 december 2019 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook achterlijken hebben recht op een podium
Oh, op die manier. Ja, patiëntnummer komt van mij. Goed onthouden.quote:Op maandag 2 december 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de uitspraak van patiëntnummer van jou was.
Maar als dat niet zo was, mijn excuses voor de verwarrende mention.
haha jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf van de Flinstones
Haha snap je, omdat je zo oud bent!
Zijn dat die shows waarbij het publiek altijd super achterlijk en genant loopt te schreeuwen en te fluiten als er een nieuwe product van Apple wordt aangekondigd?quote:Op maandag 2 december 2019 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond een Apple Event - 22:00.
@:jancees
@:doublepain
Ik had al sorry gezegd.quote:Op maandag 2 december 2019 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
haha jij bent zeker de leukste thuis.
Stop hiermee, nu.quote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf van de Flinstones
Haha snap je, omdat je zo oud bent!
Ja, had na de vorige event mijn Apple TV moeten vervangen door de orgasme die ik kreeg bij de nieuwe iPad.quote:Op maandag 2 december 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn dat die shows waarbij het publiek altijd super achterlijk en genant loopt te schreeuwen en te fluiten als er een nieuwe product van Apple wordt aangekondigd?
[..]
Ik had al sorry gezegd.
Waarom is je naam andersquote:Op maandag 2 december 2019 16:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ja, had na de vorige event mijn Apple TV moeten vervangen door de orgasme die ik kreeg bij de nieuwe iPad.
Ik ga denk ik ook maar op Twitter beginnen danquote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb net een uur Twitter. Gelijk de aanval geopend op kutbedrijven.
Bacardi, jack daniels of heineken?quote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb net een uur Twitter. Gelijk de aanval geopend op kutbedrijven.
Dat zijn prima bedrijvenquote:
Heette ze Charlotte?quote:Op maandag 2 december 2019 17:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ben gedumpt door een chickie die achter mijn FOK!account kwam
Hahahaha echt?quote:Op maandag 2 december 2019 17:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ben gedumpt door een chickie die achter mijn FOK!account kwam
Was een vrijzinnige meisje (wel gruwelijk lekker wijf) die in het weekend alleen maar door de Witte de Withstraat zwierfquote:
Ja kloptquote:Op maandag 2 december 2019 17:04 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was een vrijzinnige meisje (wel gruwelijk lekker wijf) die in het weekend alleen maar door de Witte de Withstraat zwierf
Ze kon wel een partij goed pijpen zeg
Lol nee, bullshit net als 99% van mijn posts.quote:
Ja ze geloofde ook in geesten geloof ik.quote:Op maandag 2 december 2019 17:04 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Was een vrijzinnige meisje (wel gruwelijk lekker wijf) die in het weekend alleen maar door de Witte de Withstraat zwierf
Oke kanjer. Xquote:Op maandag 2 december 2019 17:05 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nee, bullshit net als 99% van mijn posts.
Maar zo’n scenario wou ik voorkomen ja
Beter dan je moeder?quote:Op maandag 2 december 2019 17:04 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Die spreekt toch geen Nederlands en het boeit mij niet zoveel. Er staat nergens dat ik homo ben ofzo. Dat is bij jou anders natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 17:08 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je chickie achter je FOK!account kwam?
Denk het niet, want mn pa is nog steeds bij haar.quote:
Nou nou nou nou wat een vijandigheidquote:Op maandag 2 december 2019 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die spreekt toch geen Nederlands en het boeit mij niet zoveel. Er staat nergens dat ik homo ben ofzo. Dat is bij jou anders natuurlijk.
Waarom. Een stuk treuriger is om hier een toneelstukje op te voeren.quote:Op maandag 2 december 2019 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben niet veel anders in real dan op FOK!. Dat is misschien best wel treurig lol.
Ik zie dit als een bullshitpost.quote:Op maandag 2 december 2019 17:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nou nou nou nou wat een vijandigheid
Nouja heb best veel vijanden op FOK! ondertussen.quote:Op maandag 2 december 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom. Een stuk treuriger is om hier een toneelstukje op te voeren.
@:kingroland
Echt? Ik niet.quote:Op maandag 2 december 2019 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja heb best veel vijanden op FOK! ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |