Mooi getal, zou het zo houden.quote:Op maandag 2 december 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Daarom verbaast dit me niets.
Hoe dan ook, next.![]()
Heb nu precies 69 volgers.
quote:Op maandag 2 december 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Daarom verbaast dit me niets.
Hoe dan ook, next.![]()
Heb nu precies 69 volgers.
Door alle foutjes van Feijenoord is mijn gelach voorlopig opquote:Op maandag 2 december 2019 15:26 schreef KingRoland het volgende:
Leuk jongens ik maak een foutje allemaal even lachen
Heb ik gehad toen ik in Japan woonde, ik scheet udon noedels ipv water.quote:Op maandag 2 december 2019 15:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users hier mogen van mij een Aziatische darminfectie krijgen.
Ook achterlijken hebben recht op een podiumquote:Op maandag 2 december 2019 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die lid worden van die omroep?
Ik dacht dat de uitspraak van patiëntnummer van jou was.quote:
@Scrummie2.6quote:Op maandag 2 december 2019 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook achterlijken hebben recht op een podium
Oh, op die manier. Ja, patiëntnummer komt van mij. Goed onthouden.quote:Op maandag 2 december 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat de uitspraak van patiëntnummer van jou was.
Maar als dat niet zo was, mijn excuses voor de verwarrende mention.
haha jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf van de Flinstones
Haha snap je, omdat je zo oud bent!
Zijn dat die shows waarbij het publiek altijd super achterlijk en genant loopt te schreeuwen en te fluiten als er een nieuwe product van Apple wordt aangekondigd?quote:Op maandag 2 december 2019 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond een Apple Event - 22:00.
@:jancees
@:doublepain
Ik had al sorry gezegd.quote:Op maandag 2 december 2019 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
haha jij bent zeker de leukste thuis.
Stop hiermee, nu.quote:Op maandag 2 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf van de Flinstones
Haha snap je, omdat je zo oud bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |