NSB'er ben je ook hequote:Op maandag 2 december 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
KingFlopland maakt structureel misbruik van de mentionfunctie.
Ik zeg niet dat je hem er een ban voor moet geven, maar het zou wel lekker opruimen.
Je zou het probleem ook zelf kunnen oppakken, dan hoef ik het niet steeds bij je leidinggevende aan te kaarten.quote:
Niet geklikt.quote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
Hadden jullie allemaal mijn topic al gezien? VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Persoonlijk ben ik er erg tevreden mee.
'probleem'quote:Op maandag 2 december 2019 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou het probleem ook zelf kunnen oppakken, dan hoef ik het niet steeds bij je leidinggevende aan te kaarten.
Parodie op een FA.
Alleen nu zijn het Noord Afrikanen in plaats van Duindorpers.quote:Op maandag 2 december 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je gek. Laat gaan joh. Doet me denken aan vroeger. Zal ook nog wel wat erger gaan worden.
Mooi, ik had het er niet specifiek bijgezet, maar dit was echt bedoeld voor mensen die doorgaans inhoudelijke reacties geven.quote:
Een te uitgebreid topic voor nu op het werk. Ik ga het straks lezen en reageren.quote:Op maandag 2 december 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
Hadden jullie allemaal mijn topic al gezien? VBL / Analisten die er een beetje naast zaten #1: Parodie op een analist
Persoonlijk ben ik er erg tevreden mee.
Alsnog geklikt.quote:Op maandag 2 december 2019 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, ik had het er niet specifiek bijgezet, maar dit was echt bedoeld voor mensen die doorgaans inhoudelijke reacties geven.
Dat is niet zoquote:Op maandag 2 december 2019 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen nu zijn het Noord Afrikanen in plaats van Duindorpers.
Whehehehehe. @KingRolandquote:Eén keer kwam de rivaliteit wel heel dichtbij. ,,Dat was op mijn zestiende bij Feyenoord - Ajax. Toen herkenden supporters me op de tribune in de Kuip. Toen moest ik wel even rennen om het stadion veilig uit te komen.’’
Geen toeval dat die kamper Joods DNA heeft.quote:Op maandag 2 december 2019 12:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-club-was~a92f37a3/
[..]
Whehehehehe. @:KingRoland
quote:Op maandag 2 december 2019 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal een capuchon of sjaal ja
Het zal denk ik iets rustiger worden komende weken en dan na de feestdagen begint de echte ellende. Het rausen is ook al begonnen trouwens.quote:
Zal allemaal wel mee vallen toch.quote:Op maandag 2 december 2019 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal denk ik iets rustiger worden komende weken en dan na de feestdagen begint de echte ellende. Het rausen is ook al begonnen trouwens.
Die rellengastjes hebben in elk geval hun intenties vroeg duidelijk gemaakt dus de politie zal voorbereid zijn.quote:
Dit is een klein probleem. Het probleem zit hem erin als buurten massaal gaan rausen bij elkaar en gaan knokken en op 31 dec iedereen massaal zijn tyfuszooi op straat pleurt, de wegen op slot gooit door autobranden e.d. en gaan rellen. Komt geen hulpdienst meer bij in die hofjes daar.quote:Op maandag 2 december 2019 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rellengastjes hebben in elk geval hun intenties vroeg duidelijk gemaakt dus de politie zal voorbereid zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |