Wat een kut OPquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Terechte TR.
Lui varken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Voordat je goed en wel wakker bent is het alweer bijna donker.
Kutwinter.
@Drizztquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Kutwinter.
Luilakquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Kutwinter.
Verzonnen anekdotesquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is er zware luminade gaande in mijn wijk
Paar dagen terug zware operatie, 2 vrachtwagens vol met auto's werden in beslag genomen, vanochtend ontplofte een auto voor mijn deur en 0,0 online over te vinden lol
Ik doe het rustig aan dit weekendquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
@:kingroland bezoek je dit weekend nog een plaats?
Geen mention gehad, jij bent niet welkom.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week weer Rotterdam@:picommp
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week weer Rotterdam@:picommp
Wat moet je daar nou weer mee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
mcdonalds cadeaukalender is uit
@:doublepain
@:lenny_leonard
@:jancees
@:jr-style-93
@:wereldgozer
@:zipportal
genot
Dank voor de info.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
genot
In je reet stoppen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee.
Niet waarquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt voor valse mention.
Ik ben geen dik zwijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
genot
Best wat halve liters naar binnen gewerkt ja.quote:
Tokkiequote:Op zondag 1 december 2019 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Best wat halve liters naar binnen gewerkt ja.
Leuk voor een keer zo'n avond. Maar qua spanning is het toch even wennen. Nu al 2 thuiswedstrijden op rij waarin ik me totaal geen zorgen maakte (vorige tegen PSV ook niet).
Normaal is het spannend tot het laatste fluitsignaal.
Maar goed, ik ben net uit bed. Eerste koffie is erin. Zo maar eens douchen, ontbijten en dan weer halve liters klappen.
@:picommp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |