Wat een kut OPquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Terechte TR.
Lui varken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Voordat je goed en wel wakker bent is het alweer bijna donker.
Kutwinter.
@Drizztquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Kutwinter.
Luilakquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
Kutwinter.
Verzonnen anekdotesquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is er zware luminade gaande in mijn wijk
Paar dagen terug zware operatie, 2 vrachtwagens vol met auto's werden in beslag genomen, vanochtend ontplofte een auto voor mijn deur en 0,0 online over te vinden lol
Ik doe het rustig aan dit weekendquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
@:kingroland bezoek je dit weekend nog een plaats?
Geen mention gehad, jij bent niet welkom.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week weer Rotterdam@:picommp
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week weer Rotterdam@:picommp
Wat moet je daar nou weer mee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
mcdonalds cadeaukalender is uit
@:doublepain
@:lenny_leonard
@:jancees
@:jr-style-93
@:wereldgozer
@:zipportal
genot
Dank voor de info.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
genot
In je reet stoppen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee.
Niet waarquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt voor valse mention.
Ik ben geen dik zwijnquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
genot
Best wat halve liters naar binnen gewerkt ja.quote:
Tokkiequote:Op zondag 1 december 2019 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Best wat halve liters naar binnen gewerkt ja.
Leuk voor een keer zo'n avond. Maar qua spanning is het toch even wennen. Nu al 2 thuiswedstrijden op rij waarin ik me totaal geen zorgen maakte (vorige tegen PSV ook niet).
Normaal is het spannend tot het laatste fluitsignaal.
Maar goed, ik ben net uit bed. Eerste koffie is erin. Zo maar eens douchen, ontbijten en dan weer halve liters klappen.
@:picommp
ADO volgend jaar eerste divisie maat. Zat er al een paar jaar aan te komen.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 december 2019 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ADO volgend jaar eerste divisie maat. Zat er al een paar jaar aan te komen.
Missen we iets aan die kunstgrasclub?
Bedankt maat. Ga je naar het stadion vandaag?quote:Op zondag 1 december 2019 10:21 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas de uitslagen
Gefeliciteerd @:lenny_leonard
Uiteraardquote:Op zondag 1 december 2019 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ga je naar het stadion vandaag?
Aids?quote:Op zondag 1 december 2019 10:21 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas de uitslagen
Gefeliciteerd @:lenny_leonard
Waarom zo veelquote:Op zondag 1 december 2019 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb mijn vodafone verlengt met BF korting
Van 20gb per maand naar 80gb internet
Wtfquote:Op zondag 1 december 2019 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
20gb raakt altijd snel op
En voor 5eu meer niks mis mee toch
@GGMMquote:Op zondag 1 december 2019 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Debielquote:Op zondag 1 december 2019 12:17 schreef Doublepain het volgende:
P.... niet snappenquote:Op zondag 1 december 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Debiel
Je ging mokerhard af in het Fifa-topic overigens.
Goed gereedschap hangt onder een afdak.quote:Op zondag 1 december 2019 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
En speciaal voor @:Drizzt en @:Befbekje nog wat opbeurende woorden:
Ik heb mijn buikvet (want f*ck ook het woord ‘curves’) altijd als iets storends gezien. Maar door gisteren, zo op het podium te staan, hoop ik dat anderen uiteindelijk de moed vinden om van zichzelf te leren houden.
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-12-2019 om 18:59:52Erg teleurstellend dat het erg lelijke Feyenoord op dit moment boven het erg mooie Utrecht en Vitesse staat. Feyenoord heeft minder kwaliteit dan Utrecht en Vitesse en ik hoop dat Feyenoord dit seizoen in het rechterrijtje eindigt reageer retweet
Niet gekliktquote:
@KingRoland gaat hem straks wat toewensen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
@:zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-12-2019 om 18:59:52Erg teleurstellend dat het erg lelijke Feyenoord op dit moment boven het erg mooie Utrecht en Vitesse staat. Feyenoord heeft minder kwaliteit dan Utrecht en Vitesse en ik hoop dat Feyenoord dit seizoen in het rechterrijtje eindigt reageer retweet
Niet gelezen.quote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 1 december 2019 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:kingroland gaat hem straks wat toewensen.
[..]
Niet gelezen.
Ik ga naast de McDonalds wonenquote:Op zondag 1 december 2019 20:12 schreef KingRoland het volgende:
volgende week tijd voor mcdonalds
Ik zit nog in de @trein2000quote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ben weer terug in BrabantGod.
@:kingroland
jammer, maar welkom terug makkerquote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ben weer terug in BrabantGod.
@:kingroland
Dikkiequote:Op zondag 1 december 2019 20:12 schreef KingRoland het volgende:
volgende week tijd voor mcdonalds
Hoezo jammer? Wat heb je tegen BrabantGod?quote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer, maar welkom terug makker
Geen ideequote:Op zondag 1 december 2019 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, is de Coolblue pop up store nog open?
Bedanktquote:Op zondag 1 december 2019 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met de overwinning maat
Dan had je zeker genoeg bier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |