Vijanden op een online forum hebbenquote:Op maandag 2 december 2019 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja heb best veel vijanden op FOK! ondertussen.
Je bent wel echt jezelf dan, props daarvoorquote:Op maandag 2 december 2019 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben niet veel anders in real dan op FOK!. Dat is misschien best wel treurig lol.
quote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:doublepain
@:i
@:amarantha
@:ifrane
@:onlogisch
@:lange_lans
Dat zijn wel mijn vijanden ja.
Ik heb voor elke case een uitleg natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Vijanden op een online forum hebben
Ruzie maken op het internet
Ok ik vergeef jequote:Op maandag 2 december 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn dat die shows waarbij het publiek altijd super achterlijk en genant loopt te schreeuwen en te fluiten als er een nieuwe product van Apple wordt aangekondigd?
[..]
Ik had al sorry gezegd.
Opzich snap ik de meeste namen welquote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik beschouw je juist als mijn mattie uit Damsco, wat is dit?!?!?!quote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had toch met knut een gevoelig grapje gemaakt. Dat zou je nooit meer vergeten.quote:
Ja, en de producten zijn allemaal van milieuvriendelijke materialen gemaakt.quote:Op maandag 2 december 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn dat die shows waarbij het publiek altijd super achterlijk en genant loopt te schreeuwen en te fluiten als er een nieuwe product van Apple wordt aangekondigd?
Je bent een beetje veranderd sinds je nieuwe naam.quote:Op maandag 2 december 2019 17:16 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik beschouw je juist als mijn mattie uit Damsco, wat is dit?!?!?!
Iemand die je niet meer mag ontvolgen of blokken op social media ook.quote:Op maandag 2 december 2019 17:16 schreef PicoMMP het volgende:
Vijanden op een forum hebben is voor 12-jarigen.
Koekoekquote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wow en van mij begrijp je wel?quote:Op maandag 2 december 2019 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich snap ik de meeste namen wel
Alleen @:lange_lans niet, dat is me een vriendelijke man! Hoe kan je daar nou vijanden mee zijn?
Nee man, ben nog steeds de knuffelmarokkaan uit Rotterdam-Zuid.quote:Op maandag 2 december 2019 17:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een beetje veranderd sinds je nieuwe naam.
Dat je mijn dochter van 9 jaar wou palen toch?quote:Op maandag 2 december 2019 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had toch met knut een gevoelig grapje gemaakt. Dat zou je nooit meer vergeten.
Datquote:Op maandag 2 december 2019 17:18 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Iemand die je niet meer mag ontvolgen of blokken op social media ook.
Ja ik vind je niet aardig, omdat je nooit op mijn versiertrucs in ga!quote:
dat zijn geen grappenquote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat je mijn dochter van 9 jaar wou palen toch?
quote:Op maandag 2 december 2019 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik vind je niet aardig, omdat je nooit op mijn versiertrucs in ga!
Nee, was niet zo zwart/wit. Was volgens mij iets of je dan mee zou douchen of niet.quote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gezien hij de eerste (kinderachtige) stap zette zal hij hier sowieso wakker van liggen vanavondquote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat
Al heb ik hem uit wraak ook ontvolgd
Wtfquote:Op maandag 2 december 2019 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mag ik wel even tussendoor douchen? :Squote:Op maandag 2 december 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
Kut, onlogisch was me net voor
Mag ik daarna? @:amarantha
Eens.quote:
sloppy secondsquote:Op maandag 2 december 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
Kut, onlogisch was me net voor
Mag ik daarna? @:amarantha
Jij gaat na 5 seconden vlammende actie douchen? :Squote:Op maandag 2 december 2019 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag ik wel even tussendoor douchen? :S
Nou vooruit.quote:Op maandag 2 december 2019 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 seconden maar? Nou laat dan maar zitten hoor.quote:Op maandag 2 december 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij gaat na 5 seconden vlammende actie douchen? :S
Hahahaha. Dus jij denkt dat onlogisch een viespeuk is?quote:Op maandag 2 december 2019 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef hem een beetje pep, kan je garanderen dat het dan 30 minuten stoten zal worden.quote:Op maandag 2 december 2019 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 seconden maar? Nou laat dan maar zitten hoor.
quote:Op maandag 2 december 2019 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha. Dus jij denkt dat onlogisch een viespeuk is?
Leugenaar! Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 2 december 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
Ah Lange_lans die een jaar lang pedo-grapjes maakte bij mij gaat nu het geweten van FOK! uithangen wanneer iemand een grapje bij hem maakt.
Heel bijzonder dit!
Wel grappig dat je blijkbaar op mannen valt zonder veel seksuele ervaring en/of lang droog staan!quote:
Bewijs aubquote:Op maandag 2 december 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
Ah Lange_lans die een jaar lang pedo-grapjes maakte bij mij gaat nu het geweten van FOK! uithangen wanneer iemand een grapje bij hem maakt.
Heel bijzonder dit!
Echt? Dat was ook maar een gokje moet ik bekennen.quote:Op maandag 2 december 2019 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leugenaar! Dat heb ik nooit gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |