SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 21-11-2019 14:09:38 ]Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best knappe baksels in de OP
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Crew mag als altijd niet mee doen.
Voor de kerstbomen had ik een St Honoré-spuitmond nodig. Dat moest ik even Googlen en het behoort niet tot mijn keukeninventatis. Met een gekartelde spuitmond ging het gelukkig ook prima.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lijkt me leuk om te winnen, en de koude wintermaanden weer heerlijk frutten in
de keuken met spuitzak (en niet vergeten het kartelspuitje eerst in de zak te doen)[ afbeelding ]
Je en die spuitmondjes heb je van fijn tot grof, en zelfs half dus ene heft gekarteld enquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor de kerstbomen had ik een St Honoré-spuitmond nodig. Dat moest ik even Googlen en het behoort niet tot mijn keukeninventatis. Met een gekartelde spuitmond ging het gelukkig ook prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typt in op google.... Oh heet zo eentje zo....quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor de kerstbomen had ik een St Honoré-spuitmond nodig. Dat moest ik even Googlen en het behoort niet tot mijn keukeninventatis. Met een gekartelde spuitmond ging het gelukkig ook prima.
Nee joh ik kan totaal niet bakken of kokenquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:01 schreef KingRoland het volgende:
Dit lijkt me iets voor @:karina @:lavenderr
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil winnen!!!
Zet ik hem meteen te koop op marktplaats
Dat moet je ook doen als je niet wint.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:22 schreef het-is-mij het volgende:
Ik wil graag meedoen zodat ik met de jongste kan bakken, even quality time met hem
Klopt, doe ik ook maar kan meer en met een nieuw bakboek is dat nog leukerquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat moet je ook doen als je niet wint.
Ja dat is zo.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:30 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook maar kan meer en met een nieuw bakboek is dat nog leuker
https://pers.omroepmax.nl(...)-het-nieuwe-seizoen/quote:Op woensdag 20 november 2019 16:23 schreef Yesse het volgende:
Oeh begint het bijna weer?![]()
Maarrr ik doe graag mee voor de winst. Niet voor mezelf maar voor mijn schoonzusje, dan kunnen zij met kerst een keer het toetje doen
Als je wint, dan houden we je daaraan hoor!quote:Op donderdag 21 november 2019 08:21 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil hem ook winnen.
Dan kan ik het BakTopic in CUL volspammen met foto's van baksel die heb gemaakt uit het boek Heel Holland Bakt Mee
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 21 november 2019 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je wint, dan houden we je daaraan hoor!
Ik win ook nooit.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:01 schreef Adnap het volgende:
* Adnap schuift aan
Ja ik ben kookboek verzamelaar en deze staat heel hoog op mijn lijstje.
Dus ik doe super graag mee (niet dat ik in 20 jaar FOK! iets won)![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch doe ik mee
Dat ziet er echt geniaal uitquote:Op donderdag 21 november 2019 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de OP aangevuld met een recept voor perentaart met cranberry's.
oefening baart kunst.quote:Op vrijdag 22 november 2019 07:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben daar veel te slecht voor
Nee, ik durf mijn ‘creaties’ niet te delenquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
oefening baart kunst.
kunnen wij je ook opgeven?
maar je hoeft niet al je creaties te delen tochquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, ik durf mijn ‘creaties’ niet te delen
zijn ze zo schuin?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, ik durf mijn ‘creaties’ niet te delen
Je hoeft het niet eens te motiveren (gelukkig). Dus waarom 'iedereen' hier wel een reden opgeeft...?quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:55 schreef Anneloos het volgende:
Oh je hoeft geen creaties te posten.. ja, dan doe ik mee!
Geef dan wel even eerlijk toe dat je m zelf al hebt en dat je hem dus aan iemand anders geeft;quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:54 schreef Goitske het volgende:
Jaaa ik wil hem ook graag winnen de dan kan ik bakken met mijn nichtje!
quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Voor m'n nichtje, er staat ook dan kan ik bakken met mijn nichtje niet die wil ik zelf
Dat magquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geef dan wel even eerlijk toe dat je m zelf al hebt en dat je hem dus aan iemand anders geeft;
[..]
Haha ja zo dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:55 schreef Anneloos het volgende:
Oh je hoeft geen creaties te posten.. ja, dan doe ik mee!
ik zat ook al te gluren...quote:Op woensdag 27 november 2019 11:19 schreef Budabuddumbam het volgende:
De week is voorbij,![]()
tijd voor winnaars
enjoy!quote:Op woensdag 27 november 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
*tromgeroffel*
De winnaars zijn @:douche-eendje en @:sarabi
Van harte gefeliciteerd namens FOK! en Kosmos. Stuur mij even je adresgegevens, dan stuur ik ze door naar Kosmos zodat zij het boek op kunnen sturen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 november 2019 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Wow wat leuktijdens de feestdagen er maar eens mee aan de slag gaan
Ow wat tofquote:Op woensdag 27 november 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
*tromgeroffel*
De winnaars zijn @:douche-eendje en @:sarabi
Van harte gefeliciteerd namens FOK! en Kosmos. Stuur mij even je adresgegevens, dan stuur ik ze door naar Kosmos zodat zij het boek op kunnen sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |