* Zilverberk knuffelt Lonaa.quote:
@Dr_Flash, mag jij een introducée meenemen naar dat feestje vanavond?quote:Ik voel me niet ruk ofzo. Gewoon, moe. Opnieuw matig geslapen. En zin in een sociaal drankje met mensen. Onhandige combinatie wel.
hmm ik ga dan meestal bij vriendin koffie drinkenquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Knuffels mogen altijd![]()
Ik voel me niet ruk ofzo. Gewoon, moe. Opnieuw matig geslapen. En zin in een sociaal drankje met mensen. Onhandige combinatie wel.
Eerst zo maar even de was ophangen. Het kan ook beide, want het is nog vroeg. Eerst dutje, dan even sociaal doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm ik ga dan meestal bij vriendin koffie drinken
of koffie met boek.. maar dat is niet ECHT sociaal.
Dan zit ik met je ouders.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tijd om je vrienden te gaan stalken dan.
Ik heb juist even behoefte aan het huis voor mezelf.. Ruilen?
Wat mankeert er nu aan je huis, behalve gordijnen die zowel te dik als te dun zijn en pannen die met een schuurspons geschrobt moeten worden?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tijd om je vrienden te gaan stalken dan.
Ik heb juist even behoefte aan het huis voor mezelf.. Ruilen?
ik heb 18 spots in m'n plafond in m'n woonkamer/keuken.. Alleen als die allemaal aan staan vind ik 't zo'n Etalage gevoel hebben.. Ze kunnen wel dimmen enzo, maar vind het 't toch net niet. En zelfde als jij: wil m'n plafond niet open slopen om t te wijzigen. Daarom wat losse/staande lampen erbij. En de spots worden vervangen voor Hue spots.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb twee booglampjes bij mijn bank staan. IKEA, met afgelopen jaar een lampenkapupgrade.
Ik vind ze wel wat hebben en het spaarde mij de moeite na de verhuizing om het plafond open te (laten) breken op zoek naar de aansluiting.
Dat zou kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
misschien is dat wel onwijs leuk borrelen.
Thermostaatkraan van de douche is echt verschrikkelijk en het tocht hier.. (Ik voel echt niks)quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat mankeert er nu aan je huis, behalve gordijnen die zowel te dik als te dun zijn en pannen die met een schuurspons geschrobt moeten worden?
Stokje wierrook geven om de niet-bestaande tocht op te sporen? Is ze toch zeker 20 minuten zoet én ze voelt zich nog nuttig ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thermostaatkraan van de douche is echt verschrikkelijk en het tocht hier.. (Ik voel echt niks)
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stokje wierrook geven om de niet-bestaande tocht op te sporen? Is ze toch zeker 20 minuten zoet én ze voelt zich nog nuttig ook.
Ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb gewoon booglamp onder de gewone lamp hoor 🙈
Wij zijn nog op zoek naar een lamp voor boven de tafel. Maar ik vind niks leuk
Ja enige wat ik kan bedenken is dat het uit de gang komt. Dat is de enige plek waar we het enkel glas nog niet voor dubbel hebben vervangen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stokje wierrook geven om de niet-bestaande tocht op te sporen? Is ze toch zeker 20 minuten zoet én ze voelt zich nog nuttig ook.
Laat je moeder ernaar zoeken. En dan steeds zeggen "dat is tof, maar nee, ik zoek toch eigenlijk wat moderners / hippers / blauwers / grijzers / hogers / lagers / witters /rankers / stoerders. Het is het wel bíjna hoor."quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb gewoon booglamp onder de gewone lamp hoor 🙈
Wij zijn nog op zoek naar een lamp voor boven de tafel. Maar ik vind niks leuk
Geheel herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja enige wat ik kan bedenken is dat het uit de gang komt. Dat is de enige plek waar we het enkel glas nog niet voor dubbel hebben vervangen.
Mijn moeder is trouwens best wel lief hoor.. Maar ze kan soms ook gewoon een beetje moeilijk zijn... En ik woon al 10 jaar op mezelf.. En dan je moeder opeens weer zo lang in huisEr is een reden dat ik op mijn 20 uit huis ging
Hahaha nee laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Laat je moeder ernaar zoeken. En dan steeds zeggen "dat is tof, maar nee, ik zoek toch eigenlijk wat moderners / hippers / blauwers / grijzers / hogers / lagers / witters /rankers / stoerders. Het is het wel bíjna hoor."
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hahaha nee laten we dat maar niet doen.
Oh man ik probeerde echt serieus te blijven toen ze zei dat we beter vitrage op kunnen hangen want dat laat tenminste nog licht door.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oude foto maar gaat om het idee. Dit is mijn huis. Zou vitrage hier niet prachtig staan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |