Bij Feyenoord gooide ze toch opblaasbananen op het veld een paar jaar geledenquote:Op maandag 18 november 2019 20:53 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een oud mannetje een hele tros bananen het veld op zien gooien
Toen moest ik stiekem toch wel ontzettend hard lachen
Dat was @Calandquote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bij Feyenoord gooide ze toch opblaasbananen op het veld een paar jaar geleden
Nee, er waaide er toen één het veld op. Waren toen regelmatig opblaasbananen te zien (nog steeds wel eens trouwens). Beetje over komen waaien (lol) uit de jaren 80 of 90 uit Engeland meen ikquote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
ZO DAN!quote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
René is stuitend dom. Het zit 'm in de naam...
Ahja ok. Kan me herinneren dat er toen ophef over was.quote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, er waaide er toen één het veld op. Waren toen regelmatig opblaasbananen te zien (nog steeds wel eens trouwens). Beetje over komen waaien (lol) uit de jaren 80 of 90 uit Engeland meen ik
Bij Ajax een racistisch spandoek jegens Kalouquote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik had een goeie maar dat wordt me weer door de neus geboord.quote:
Ben benieuwd wat @GGMM hier op te zeggen heeft.quote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Grapje ouwe dibbes, het is om je stimuleren de volgende keer een waardige TT neer te zetten.quote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
koekoekquote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij ook niet. Leek op een wegwerpgebaar.quote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit was toch geen Hitlergroet man
Dat Vermeer opblaaspopje was ook ludiek.quote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bij Ajax een racistisch spandoek jegens Kalou
Dit was een 100% Hitlergroet man. Kom op. Een wegwerpgebaar is heel anders.quote:Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Leek op een wegwerpgebaar.
Nee gewoon lekker die spreekkoren laten gebeurenquote:Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij had best een punt.
Den Haag wel massaal.quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
Overigens heb ik dat verkapte racisme eigenlijk in elk stadion in Nederland wel gehoord, maar nooit echt massaal. Wel het idee dat het in de provincie net iets meer speelt.
Die hebben nog nooit een nigga gezienquote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
Overigens heb ik dat verkapte racisme eigenlijk in elk stadion in Nederland wel gehoord, maar nooit echt massaal. Wel het idee dat het in de provincie net iets meer speelt.
quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit was een 100% Hitlergroet man. Kom op. Een wegwerpgebaar is heel anders.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een wegwerpgebaar.
Leuk gifje. Gelachen.quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dit is een ik-heb-een-windje-gelaten-en-wapper-hem-weg-gebaarquote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar het is niet zo simpel als dat het stopt wanneer je zo'n statement maakt.quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker die spreekkoren laten gebeuren
quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer je hier nou te stoken?quote:Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat @:GGMM hier op te zeggen heeft.
Daarom gaan we zo tijdens de reclame opletten.quote:Op maandag 18 november 2019 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Wilfred mist sidekicks die lachen
quote:Op maandag 18 november 2019 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zat laatst in een cafe een oude triviantspel te doen uit 1994. Stond gewoon een vraag bij "Hoe heet de neger van Studio Sport?"
Is dit de eerste negatieve note ooit voor @johannes_vermeer ?quote:Op maandag 18 november 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je hier nou te stoken?
Note uitgedeeld!
Ik ben alleen geïnteresseerd naar je mening, zoals wel vakerquote:Op maandag 18 november 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je hier nou te stoken?
Note uitgedeeld!
Neger is ook niet echt een scheldwoord.quote:Op maandag 18 november 2019 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zat laatst in een cafe een oude triviantspel te doen uit 1994. Stond gewoon een vraag bij "Hoe heet de neger van Studio Sport?"
Eens. Meer van die random gasten die wat roepen. Maar hoe vreemd dat mag klinken, ze bedoelen dat denk ik niet écht racistisch.quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
Dat zal dan welquote:Op maandag 18 november 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is dit de eerste negatieve note ooit voor @:johannes_vermeer ?
quote:Op maandag 18 november 2019 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Neger is ook niet echt een scheldwoord.
Die gasten vinden dat geinig en/of edgy.quote:Op maandag 18 november 2019 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Meer van die random gasten die wat roepen. Maar hoe vreemd dat mag klinken, ze bedoelen dat denk ik niet écht racistisch.
Is dit de biografie van Michael Jackson?quote:
Cultureel onderlegt usertje die JeanCeesquote:
quote:Op maandag 18 november 2019 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dit de biografie van Michael Jackson?
Bij veel clubs krijg je wel corrigerende tikken hoor als je racistische shit roept. Vrijwel elke harde kern heeft ook een groep molukkers die dat niet accepterenquote:Op maandag 18 november 2019 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Meer van die random gasten die wat roepen. Maar hoe vreemd dat mag klinken, ze bedoelen dat denk ik niet écht racistisch.
En dan achterin rond gaan tikken.quote:
Bedanktquote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Cultureel onderlegt usertje die JeanCees
quote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij veel clubs krijg je wel corrigerende tikken hoor als je racistische shit roept. Vrijwel elke harde kern heeft ook een groep molukkers die dat niet accepteren
Het is denk ik meer het eerste in wat ze opkomt. Ze vinden iemand vervelend en willen iets roepen.quote:Op maandag 18 november 2019 21:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die gasten vinden dat geinig en/of edgy.
Bij welke clubs dan?quote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij veel clubs krijg je wel corrigerende tikken hoor als je racistische shit roept. Vrijwel elke harde kern heeft ook een groep molukkers die dat niet accepteren
Er word inderdaad net gedaan of harde kerns allemaal racisten zijn maar veel van die lui hebben zelf een buitenlandse achtergrond. Het gaat niet hand in hand.quote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb in de Kuip een keer een redelijk massaal allah is een kankerjood gehoord. En dat was niet eens ironisch, ook pure woedequote:Op maandag 18 november 2019 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is denk ik meer het eerste in wat ze opkomt. Ze vinden iemand vervelend en willen iets roepen.
Ene keer is het neger, andere keer Marokkaan, rooie, homo, jankerd, whatever
Dit. Is gewoon een "leuk" fenomeen. Dat groepsproces op zo'n tribune, semi anoniem de tegenstander uitdagen. Het is gewoon apenkooi zo'n stadion.quote:Op maandag 18 november 2019 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is denk ik meer het eerste in wat ze opkomt. Ze vinden iemand vervelend en willen iets roepen.
Ene keer is het neger, andere keer Marokkaan, rooie, homo, jankerd, whatever
min minquote:Op maandag 18 november 2019 21:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedere bondscoach weleens zo'n rant tegen de media.
siempre negativaquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Die krijgt inzinking mocht die ooit Barcelona trainen.
Hiddink niet volgens mijquote:Op maandag 18 november 2019 21:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedere bondscoach weleens zo'n rant tegen de media.
Wat vond jij van Berghuis?quote:Op maandag 18 november 2019 21:11 schreef Caland het volgende:
Zolang we backs hebben als Veltman en Dumfries en spitsen als Babel kan je toch ook niet gek veel verwachten als wat sterkhouders wegvallen
Daar brandt niemand zijn vingers meer aan als da ventje stoptquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
@El-Stinhoquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Naja heel veel mensen denken nog steeds dat Barca het Barca van omstreeks 2010 is .quote:Op maandag 18 november 2019 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar brandt niemand zijn vingers meer aan als da ventje stopt
Krul ook.quote:Op maandag 18 november 2019 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Aké wordt onderschat in Nederland. @:Bolasie
Bijlow.quote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
We hebben echt geen enkele talentvolle keeper meer he
Die Vaessen van RKC is wel een goeie.quote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
Sergio Padtquote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
Coach zonder franjequote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heerlijk CD'tje.
Bert van Oranje
Collectorsitemquote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heerlijk CD'tje.
Bert van Oranje
Stuur maar een mail naar fok@brein.nlquote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef De_Kraam het volgende:
Wimderon en Superbeelden die de hele CD geüpload hebben.
Helaas moeten verwijderen. Superbeelden is kapot gemaaktquote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef De_Kraam het volgende:
Wimderon en Superbeelden die de hele CD geüpload hebben.
YOUTUBE MAFFIAquote:Op maandag 18 november 2019 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas moeten verwijderen. Superbeelden is kapot gemaakt
Wel jammer dat dit zo slecht gemasterd is, ze komen amper boven de muziek uitquote:
Noem jij Ferdi Bolland nu een notoire domoor?quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel jammer dat dit zo slecht gemasterd is, ze komen amper boven de muziek uit
Net als wijzijnsimba.nlquote:Op maandag 18 november 2019 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas moeten verwijderen. Superbeelden is kapot gemaakt
Waarschijnlijk bleek dat veruit het beste idee.quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het was wel een goede methode.quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
YOUTUBE MAFFIA
BESTUUR TEGEN DE MUUR
DUIMPJE OMLAAG TEGEN DE MOEITE
Denk dat dat een bewussie was hoor (lol)quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
https://www.simbasadventures.nl/quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Net als wijzijnsimba.nl
rip #never4get
Hallo vrind, leuk jou weer eens tegen het digitale lijf te lopenquote:Op maandag 18 november 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.simbasadventures.nl/
Dit zijn gewoon vieze copycats.
En dit is niet de echte Simba.
Ik had het kunnen weten eerwaarde Pumpalovquote:Op maandag 18 november 2019 21:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hallo vrind, leuk jou weer eens tegen het digitale lijf te lopen
Groetjens, Dven
Je bent een ware heer, altijd eclatantquote:Op maandag 18 november 2019 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten eerwaarde Pumpalov
quote:Op maandag 18 november 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.simbasadventures.nl/
Dit zijn gewoon vieze copycats.
En dit is niet de echte Simba.
Dit is gewoon geile praat, heerlijk.quote:Op maandag 18 november 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
België zit in een poule van likmereet.
@Belgquote:Op maandag 18 november 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
België zit in een poule van likmereet.
Ik kijk Algerije, dat Afrikaans voetbal is echt heel slecht maatquote:
SPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Straks met Benzemaquote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kijk Algerije, dat Afrikaans voetbal is echt heel slecht maat
Waarom kijk je datquote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
Topshow.SPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GenotSPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Toto man. Denk serieus dat Emmen beter speeltquote:
Je hoeft toch niet alles te kijken waarop je ingezet hebt?quote:Op maandag 18 november 2019 21:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toto man. Denk serieus dat Emmen beter speelt
Nee maar dit is laatste van combiquote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te kijken waarop je ingezet hebt?
VBLSPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ON
TOURCiao ciao, doei doei, al het goeie.
Gelieve me niet meer te mentionen in een topic waar ik nooit kom.quote:
Dat is samen met Senegal het enige fatsoenlijke voetballand,kan je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het niet over triple anal gaat kijkt niemand naar dat programma.
quote:
De gelekte sekstape aflevering van Gierige Gasten op Veronica nu is wel puur genotquote:
Mes que un club.quote:Op maandag 18 november 2019 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja heel veel mensen denken nog steeds dat Barca het Barca van omstreeks 2010 is .
Marokko moet morgen wel winnen toch? Ken er 0 van die anderen.quote:Op maandag 18 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is samen met Senegal het enige fatsoenlijke voetballand,kan je nagaan hoe slecht de rest is.
Burundi uitquote:Op maandag 18 november 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Marokko moet morgen wel winnen toch? Ken er 0 van die anderen.
Wat schuift datquote:Op woensdag 20 november 2019 15:38 schreef -J-D- het volgende:
Rene heeft de hele Toto goed. 3 wedstrijden en ook de uitslag van 5-0 bij Nederland.
Dat wordt een leuke uitzending.
Ik zal er zijn!quote:Op woensdag 20 november 2019 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen moet aanwezig zijn vanavond. Dit worden massale rellen
Waarom ga je Helene niet even bestoken op haar Twitter? Roethof wil je verdedigen om stalking als ze moeilijk doet.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ladies Night Met Merel Westrik
Diana Gabriels
Ook Diana Gabriels komt langs in de Ladies Night-studio. Diana is eigenaresse van praktijk Gabriels en laat de onbegrensde mogelijkheden van plastisch chirurgie zien.
NET 5 STRAKS 21:30 - 22:40
https://www.tvgids.nl/uit(...)rik-in-ladies-night/
Helene kijk je ook ff mee
Je moet er nu zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 17:39 schreef KingRoland het volgende:
toen ik laatst ging rellen in het topic van pauw schreeuwde iedereen met het K woord en hamas hamas joden aan het gas waren ook uitspraken die geregeld voorkwamen. De dag erna vielen er bans. Nu is het allemaal een zielige boel.
Nee dankje.
Sander Kramerquote:Op donderdag 21 november 2019 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Gouden Mosselvriend van de show
Zo misschien?quote:Op donderdag 21 november 2019 13:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wie is dit? (Dit vraag ik namens @:poepz0r)
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog een paar weekjes en dan is het weer Top 2000 genot!
gezelligquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
GEEN PANIEK VRIENDEN, IK BEN ER (VOOR DE VERANDERING WEER EENS)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles voor de clicks en views he.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:33 schreef KingRadler het volgende:
De media moet stoppen met misbruik te maken van de term racisme.
Er gaat toch niks veranderen.
Hij rijdt er helemaal voor naar Arnhem.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
De Haararchitect heeft weer toegeslagen.
Je moet wat over hebben voor een Rock n Roll / Cuntry kapsel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij rijdt er helemaal voor naar Arnhem.
Johan leeft de Bluesquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een Rock n Roll / Cuntry kapsel.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn weer voor lul gezet met zijn voorspellingen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn weer voor lul gezet met zijn voorspellingen![]()
![]()
Johan is een fokker.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:39 schreef Zorro het volgende:
Maarten Wijffels is een parodie op een journalist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |