Je hoeft toch niet alles te kijken waarop je ingezet hebt?quote:Op maandag 18 november 2019 21:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toto man. Denk serieus dat Emmen beter speelt
Nee maar dit is laatste van combiquote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te kijken waarop je ingezet hebt?
quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
VBLSPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ON
TOURCiao ciao, doei doei, al het goeie.
Gelieve me niet meer te mentionen in een topic waar ik nooit kom.quote:
Dat is samen met Senegal het enige fatsoenlijke voetballand,kan je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kijk Algerije, dat Afrikaans voetbal is echt heel slecht maat
quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het niet over triple anal gaat kijkt niemand naar dat programma.
quote:
De gelekte sekstape aflevering van Gierige Gasten op Veronica nu is wel puur genotquote:
Mes que un club.quote:Op maandag 18 november 2019 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja heel veel mensen denken nog steeds dat Barca het Barca van omstreeks 2010 is .
Marokko moet morgen wel winnen toch? Ken er 0 van die anderen.quote:Op maandag 18 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is samen met Senegal het enige fatsoenlijke voetballand,kan je nagaan hoe slecht de rest is.
Burundi uitquote:Op maandag 18 november 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Marokko moet morgen wel winnen toch? Ken er 0 van die anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |