Ik had een goeie maar dat wordt me weer door de neus geboord.quote:
Ben benieuwd wat @GGMM hier op te zeggen heeft.quote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
René is stuitend dom. Het zit 'm in de naam...
Grapje ouwe dibbes, het is om je stimuleren de volgende keer een waardige TT neer te zetten.quote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
koekoekquote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef onlogisch het volgende:
René is stuitend dom. Het zit 'm in de naam...
Volgens mij ook niet. Leek op een wegwerpgebaar.quote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit was toch geen Hitlergroet man
Dat Vermeer opblaaspopje was ook ludiek.quote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bij Ajax een racistisch spandoek jegens Kalou
Dit was een 100% Hitlergroet man. Kom op. Een wegwerpgebaar is heel anders.quote:Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Leek op een wegwerpgebaar.
Nee gewoon lekker die spreekkoren laten gebeurenquote:Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij had best een punt.
Den Haag wel massaal.quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
Overigens heb ik dat verkapte racisme eigenlijk in elk stadion in Nederland wel gehoord, maar nooit echt massaal. Wel het idee dat het in de provincie net iets meer speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |