Je hoeft toch niet alles te kijken waarop je ingezet hebt?quote:Op maandag 18 november 2019 21:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toto man. Denk serieus dat Emmen beter speelt
Nee maar dit is laatste van combiquote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te kijken waarop je ingezet hebt?
quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
VBLSPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ON
TOURCiao ciao, doei doei, al het goeie.
Gelieve me niet meer te mentionen in een topic waar ik nooit kom.quote:
Dat is samen met Senegal het enige fatsoenlijke voetballand,kan je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kijk Algerije, dat Afrikaans voetbal is echt heel slecht maat
quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het niet over triple anal gaat kijkt niemand naar dat programma.
quote:
De gelekte sekstape aflevering van Gierige Gasten op Veronica nu is wel puur genotquote:
Mes que un club.quote:Op maandag 18 november 2019 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja heel veel mensen denken nog steeds dat Barca het Barca van omstreeks 2010 is .
Marokko moet morgen wel winnen toch? Ken er 0 van die anderen.quote:Op maandag 18 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is samen met Senegal het enige fatsoenlijke voetballand,kan je nagaan hoe slecht de rest is.
Burundi uitquote:Op maandag 18 november 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Marokko moet morgen wel winnen toch? Ken er 0 van die anderen.
Wat schuift datquote:Op woensdag 20 november 2019 15:38 schreef -J-D- het volgende:
Rene heeft de hele Toto goed. 3 wedstrijden en ook de uitslag van 5-0 bij Nederland.
Dat wordt een leuke uitzending.
Ik zal er zijn!quote:Op woensdag 20 november 2019 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen moet aanwezig zijn vanavond. Dit worden massale rellen
Waarom ga je Helene niet even bestoken op haar Twitter? Roethof wil je verdedigen om stalking als ze moeilijk doet.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ladies Night Met Merel Westrik
Diana Gabriels
Ook Diana Gabriels komt langs in de Ladies Night-studio. Diana is eigenaresse van praktijk Gabriels en laat de onbegrensde mogelijkheden van plastisch chirurgie zien.
NET 5 STRAKS 21:30 - 22:40
https://www.tvgids.nl/uit(...)rik-in-ladies-night/
Helene kijk je ook ff mee
Je moet er nu zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 17:39 schreef KingRoland het volgende:
toen ik laatst ging rellen in het topic van pauw schreeuwde iedereen met het K woord en hamas hamas joden aan het gas waren ook uitspraken die geregeld voorkwamen. De dag erna vielen er bans. Nu is het allemaal een zielige boel.
Nee dankje.
Sander Kramerquote:Op donderdag 21 november 2019 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Gouden Mosselvriend van de show
Zo misschien?quote:Op donderdag 21 november 2019 13:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wie is dit? (Dit vraag ik namens @:poepz0r)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |